Joost.com

09-07-2007 09:14 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik hoorde net via een vriend van Joost.com.

Een soort manier van online televisie kijken?



Kennen jullie dit, en is het wat? Het klinkt wel interessant...



What's Joost?



Joost is a new way of watching TV on the internet. With Joost, you get all the things you love about TV, including a high-quality full-screen picture, hundreds of full-length shows and easy channel-flipping.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vinyl,



Mijn man is hier mee bezig geweest. Je moet uitgenodigd worden en dan kun je idd de meest krankzinnige zenders ontvangen op je laptop. En het beeld is hartstikke scherp. Maar vraag me niet precies hoe het zit want ik ben een echte dombo op dit gebied. Zal mijn man eens vragen naar meer info.



xxx

Bluuuu
Alle reacties Link kopieren


Hoi Vinyl,



Mijn man is hier mee bezig geweest. Je moet uitgenodigd worden en dan kun je idd de meest krankzinnige zenders ontvangen op je laptop. En het beeld is hartstikke scherp. Maar vraag me niet precies hoe het zit want ik ben een echte dombo op dit gebied. Zal mijn man eens vragen naar meer info.



xxx

Bluuuu





He, jij hier? :D

Ja, heel graag! Ik ben nu wel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
HoiNieuwsgierig als ik ben, heb ik ook even een kijkje genomen en het is echt super!Zeer scherp beeld en heel veel leuke kanalen.Veel muziek en veel documentaires Wie een uitnodiging wil geeft maar een gil.
Alle reacties Link kopieren
En is t nog allemaal gratis ook? Gebruik jij het al lang?

Klinkt wel handig! Ik zou wel een uitnodiging willen... als dat mogelijk is!



xxJude.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net gevonden hoe je jezelf kunt aanmelden!Ik ga vanavond even proberen, ik ben erg benieuwd![Bewerkt door moderator, spam/reclame]bewerkt door moderator,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven