spel vergelijkbaar met hayday

08-04-2017 07:43 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
in mijn familie spelen opa, kinderen en kleinkinderen al 1-2 jaar het spel hay-day. Vinden we allemaal leuk, met een eigen community waarbij we elkaar helpen, en waarbij de mogelijkheid bestaat om met elkaar te praten. Vooral opa vind het leuk om zijn kleinkinderen te helpen met opdrachten enzo.



maar hay-day is ondertussen wel uitgespeeld. We zijn op zoek naar iets nieuws, een spel wat voor iedereen te begrijpen is, en waarbij je elkaar kunt helpen. Heeft iemand leuke suggesties?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee ????
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee. Vind Hayday wel heel leuk. Level 98. Doe niet mee aan de derby.
Alle reacties Link kopieren
Is Farmville ook niet zoiets? Dat heb ik een tijd gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
Farmerama
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Heb al verschillende spellen gedownload maar ook weer verwijderd. Niets gevonden tot nu wat net zo leuk is, met een vliegveld en met een pretpark maar is het niet.



Weten jullie hoe je een booster moet activeren? Staat alleen booster houden, omwisselen, verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 08 april 2017 @ 08:07:

Is Farmville ook niet zoiets? Dat heb ik een tijd gespeeld.Ik ook, volgens mij waren we daar nog buren (met nog meer mensen hier van het forum) :-)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Doorenvogels55 schreef op 08 april 2017 @ 08:13:

Heb al verschillende spellen gedownload maar ook weer verwijderd. Niets gevonden tot nu wat net zo leuk is, met een vliegveld en met een pretpark maar is het niet.



Weten jullie hoe je een booster moet activeren? Staat alleen booster houden, omwisselen, verwijderen?



Dan heb je er teveel, je kunt er maximaal drie hebben in opslag.

Als je kiest voor omwisselen zie je welke je allemaal hebt.

Daarvan moet je er dan eentje verwijderen, zodat je er weer maximaal drie hebt. Nadat je dat gedaan hebt kun je degene die je wilt gebruiken activeren (die opties zijn dan activeren en verwijderen ipv houden, omwisselen of verwijderen.)
Alle reacties Link kopieren
ik zit op level 110 en van de trein 32, meer dan 3 miljoen munten. alle uitbreidingen heb ik, en als er iets nieuws is kan ik het ook zo kopen. Kortom, weinig meer aan, veel te lang en te vaak gespeeld dus op zoek naar een ander spel, met uitdagingen en nieuwe leuke ontdekkingen. Farmerama/Farmville is volgens mij meer van hetzelfde, ook met een boerderij. Ik zoek echt iets nieuws!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Frontierville, als dat nog bestaat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook neopets. Je kan niet echt chatten met andere spelers maar wel een clubje ( guild/gilde) vormen en neomail sturen en er is een soort forum.



Je hebt een neopet en door het spelen van spellen krijg je neopoints en kun je kleren etc voor je pet kopen.

Af en toe zijn er speciale events op de pagina waarmee je extra items kunt verdienen.
Paradise Bay is mooi. Soort Farmville Ibiza-style.
Alle reacties Link kopieren
Net iets anders maar ook erg leuk: Bakery story
Internagelaktisch
Township wordt hier veel gespeeld.
quote:PowerCube schreef op 08 april 2017 @ 08:55:

Township wordt hier veel gespeeld.





Township is inderdaad erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:stripverhaal schreef op 08 april 2017 @ 08:24:

[...]





Dan heb je er teveel, je kunt er maximaal drie hebben in opslag.

Als je kiest voor omwisselen zie je welke je allemaal hebt.

Daarvan moet je er dan eentje verwijderen, zodat je er weer maximaal drie hebt. Nadat je dat gedaan hebt kun je degene die je wilt gebruiken activeren (die opties zijn dan activeren en verwijderen ipv houden, omwisselen of verwijderen.)Ah zo. Het is gelukt. Bedankt. Heb Tom nu
Alle reacties Link kopieren
Draw Something? Lijkt totaal niet op hayday maar is wel makkelijk te begrijpen en leuk om op afstand met elkaar te doen. Je verdient munten en punten door tekeningen te maken en die van de ander te raden. Ik speel het met mijn zoontje en dat is erg leuk.
Hoe oud zijn de kleinkinderen? Anders misschien "Family Guy, the quest for stuff" of "The Simpsons"? Maar daar zitten wel grove dingen in, dus zijn niet echt geschikt voor hele jonge kinderen.
Alle reacties Link kopieren
simcity is ongeveer hetzelfde. alleen dan bouw je een stad ipv boerderij.
Alle reacties Link kopieren
Horse Haven, dan bouw je je eigen paardenimperium. Je kunt tegen elkaar racen en samen een club vormen. Het is leuk!
quote:drakenvlieg schreef op 08 april 2017 @ 09:05:

[...]







Township is inderdaad erg leuk.Ja deze!! Erg leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
Smurfs Village
quote:himalaya schreef op 08 april 2017 @ 08:22:

[...]





Ik ook, volgens mij waren we daar nog buren (met nog meer mensen hier van het forum) :-)Buuf!
anoniem_81813 wijzigde dit bericht op 08-04-2017 11:51
Reden: Verkeerde smiley
% gewijzigd
Ook mijn eerste gedachte is township. Makkelijk te begrijpen, idee is hetzelfde als Hayday (samenwerken in een coöperatie, producten verzamelen, maken en verkopen) maar het situeert zich rond een stad.



Bakery story of restaurant story is ook leuk, zit wel iets meer tijdsdruk achter (dingen kunnen bederven).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net township gedownload maar het ziet er zo vergelijkbaar uit met Hayday. Eerst graan gaan oogsten enzo. hmmm...

iets met te veel druk er achter is ook niet handig, ik moet het wel 1-2 dagen kunnen laten staan. Paradise bay ziet er wel erg leuk uit, is ook met oogsten enzo maar toch weer anders dan een boerderij.



Ik ga de andere apps nog even downloaden om te kijken.
The past may be in tatters
But today is all that matters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven