viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaat 't eigenlijk al dagenlang héél aardig

Al tijden geen Guru's of gele helmen gezien, smiley's zijn geen probleem, inlogproblemen heb ik niet en de snelheid is ook oké.

Ik zeg: Niks meer aan doen en vooral overal afblijven!!
En nou is het afgelopen!
Fijn voor je, ik zou graag nog avatars zien, een smiley kunnen toevoegen zonder dat mijn post al geplaatst wordt en geen meldingen dat het forum wegens OVERWELDIGENDE belangstelling niet toegankelijk is.
lekker traag weer net
Hier gaat het ook al een paar dagen goed maar wat is er weinig te doen hier.

De hele ellende zorgt voor leegloop of in ieder geval veel minder activiteit en dat vind ik echt heel jammer en zonde.



Soms is er uren bijna niks te doen op sommige pijlers.
Dit is de eerste avond sinds lange tijd dat ik nog geen gele helm heb gezien. Nog niet dus..
Alle reacties Link kopieren
Het gaat best aardig, maar kan geen extra functies gebruiken, zoals smily's, woorden onderstrepen enzovoort of plaatjes plakken. Ook werkt het hier alleen goed op de ipad of telefoon. Op mijn laptop gaat het minder.......
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Oh ja hoor... Nederland slaapt en ik krijg de melding 'Wegens grote belangstelling is het VIVA Forum momenteel verminderd beschikbaar'
Haha heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Gister avond was het weer zon drama
Alle reacties Link kopieren
GRRRR het is zó verschrikkelijk irritant dat je bericht wordt verstuurd wanneer je een smiley toe wil voegen, de tekst dikgedrukt wil maken..!



Misschien toch maar eens tijd dat ik de ''codes'' uit mijn hoofd ga leren

Alle reacties Link kopieren
Moet nu niet vreemder worden. Als ik op plaats je reactie drukt. Word mijn berichtje geplaatst en er word nog een pagina van het forum geopend.
Alle reacties Link kopieren
Forum heeft er ruim een uur uit gelegen, de hele trammelant begint weer van voor af aan geloof ik.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 23 februari 2015 @ 22:40:

Forum heeft er ruim een uur uit gelegen, de hele trammelant begint weer van voor af aan geloof ik.Nou hehe, ik ben er net eindelijk door gekomen. Ik vraag me echt af wanneer het een keer stabiel gaat zijn..

Alle reacties Link kopieren
Tja, het leek er even op dat de stabiliteit terug was, maar na vanavond (meer dan een uur offline) heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Ik heb nog wel even rondgekeken of er niet ergens een dergelijk forum is, maar dit forum is redelijk uniek geloof ik .
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nou er was weer grote belangstelling en ik moest 3 keer inloggen. Echt vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Wat werkt dit forum toch KLOTE, GATVERDAMME...................................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Midden in een post, wèg al je getypte woorden, en maar inloggen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het was weer een drama vanavond, jammer.
Alle reacties Link kopieren
Viva wanneer lossen jullie dit eens op, het is een schande naar jullie forummers toe, !!!!!!!!!!!!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ze moeten toch echt eens heel goed nadenken of ze zo verder willen met dit forum. Dit moet je toch kunnen oplossen? En dan bedoel ik niet voor een paar dagen, maar voor de langere termijn. Ik snap het echt waar niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
G*dverdomme wat ben ik pist-off !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gooi het dan een week dicht en doe het in één keer goed. Dit forum hangt van slechte pleisters aan elkaar nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 23 februari 2015 @ 22:59:

Viva wanneer lossen jullie dit eens op, het is een schande naar jullie forummers toe, !!!!!!!!!!!!!!!!Viva heeft gewoon dikke schijt aan haar forummers
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongelooflijke teringbende maken jullie ervan. Wat voor flut ict-ers zijn dit in hemelsnaam?
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook wel een beetje klaar mee. Ik forum vooral op de Ipad en daar is het niet te doen; bij elke volgende pagina die ik wil bekijken óf de overbelast-mededeling of advertenties die uitklappen (wit, zonder plaatje) en alle berichten bedekken. Niks an.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven