Log nu in om te reageren
  1. Ook stom: ik heb gisteren vol enthousiasme dingen ingeleverd van volle maan, waarvan ik dacht genoeg te hebben. Helaas kun je die ook niet bijkopen, dus ik heb weer 10 exemplaren. :facepalm: Gelukkig geen langdurig gewas. Al die getalletjes achter elkaar.. ik raak ervan in de war ;-)

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  2. Ruimt wel lekker op ;-) Maar is zeker lastig met volle maansgewassen.
    Ik ben gister nogal lang doorgegaan met sm op de eventgewassen, ik wilde die nieuwe boom hebben staan. Die heb je weer nodig voor het voer van het nieuwe dier.
  3. Ik heb de boom bij de shop kunnen aanschaffen. Het dier lukt me daar nog net niet, maar voor de boom had ik niet zo heel langdurig gewoon gewas nodig, vandaar :)

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  4. En dat lukt dus niet nog een keer, want ik heb van één van die gewassen nog maar 10 over ;-]

5. En, hoe is het hier gegaan?
    Ik heb de eventquest niet af, maar daar heb ik ook geen moeite voor gedaan. Heb wel 3 van die nieuwe bomen en 2 monsters. Daarnaast lekker verder gegaan met andere quests.

6. Volle maan weer voorbij

7. Jammer he? Ik was ook zo fijn bezig met de volle maansgewassen

Ik heb vanmorgen nog de eventquest afgemaakt. Had er telkens geen zin in, wilde graag verder met andere quests. Dus dat heb ik dan ook gedaan.

Nu mis ik nog 1 gouden banaan om de eucalyptus boom te ontgrendelen. Dus nog even doorgaan.
    Rosetrea wijzigde dit bericht op 10-04-2017 14:41 met 66%
  8. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

9. haha, ik mis nog één gouden banaan voor het ebbenhout :-]
    Vond het ook jammer dat bij de quest niets voor baha te winnen was.

10. Oh joepie, snel tarwe, tuinkers en wortels kweken :)

Zo'n (soort) event was er jaren terug vaak. Leuk dat dat er een keer weer is :)

11. En speciaal voor Dreamer.....er zijn gouden bananen mee te verdienen :-d
  12. Jaaa... dat zag ik al! En die boomvruchten heb ik zát op voorraad.. :jump:

13. quote:
    Dreamer schreef op 11 april 2017 @ 10:36:
    Jaaa... dat zag ik al! En die boomvruchten heb ik zát op voorraad.. :jump:

Wat fijn Dreamer, het enige waar ik een beetje zorgen over heb, is het aantal drops......
    Maar hopen, dat die in grote getale uit alle velden komen :-p
  14. Nouja.. ik ben bezig met de gewassen. Ik heb de boomvruchten. Die 2 dingen krijg ik vol. (hoop ik) Desnoods koop ik :)
    Hoe het verder gaat, zie ik dan wel weer.

15. Dank je wel, wiesje. Ik ga het zo even bekijken. Gouden Bananen kun ik ook nog wel gebruiken
  16. Jeetje mina, wat een hoeveelheden heb je nodig O_o

Ik zit steeds een stukje te typen, snel oogsten en zaaien en weer typen. Gelukkig heb ik de knechten :-d
    Maar ik blijf bezig! En dan gebruik ik bij de tarwe ook nog haverbrood.

17. Jeetje wat veel! Vanavond maar vast beginnen met gewassen kweken en kijken hoeveel boomvruchten ik heb. En dan morgen ook maar vast beginnen aan het event gewas. Ik hoop dat ik het ga redden.

"After all this time?" "Always."
  18. Ik hoef de wortelen nog maar een paar keer te oogsten en ik heb genoeg van dat alles. Kan ik me morgen richten op het eventgewas.

Wat willen jullie liever, Severus en Daenerys, wortelappelchutney of een dropitem?

19. Dat is een goede dreamer. Ik heb vandaag nog niks verstuurd qua kado. Dus stuur ik vandaag een wac naar severus en daenerys
  20. Oei goeie vraag Dreamer. Ik heb van de afgelopen events best veel WAC gewonnen en nog heel veel van jullie gekregen waarvoor dank! Voor dit event is een dropitem heel fijn. Overigens heb ik bijna mijn ambacht op level 4 en ben ik druk TG aan het sparen om het WAC recept te kunnen kopen dus hopelijk kan ik het snel zelf maken.

"After all this time?" "Always."
  21. Oké, geef maar aan wanneer je weer wac nodig hebt dan :-]
    Ik probeer er tussen de events door aan te denken, maar helaas vergeet ik die hele cadeaus dan vaak.

22. Ik heb maar alvast lange gewassen gezet voor de nacht. Als ik nu nog het event gewas zaai dan wordt het zo laat om te oogsten.
  23. Zo raar. Ik heb bij de Bahami-Spa nu voor de 2e keer dat ik bowl heb gemaakt, grondstof voor de rode bowl, en dat ik vervolgens niets heb voor de rode bowl. De vorige keer dacht ik dat ik iets fout gedaan had, maar nu weet ik zéker dat het goed ging, want ik heb erop gelet. Bovendien is m'n kruidendrankje nu op, dus ik héb wat gemaakt. Irritant. Ga het melden, uiteraard.

24. Wat bedoel je? Je maakt rode bowl maar daarna kun je het niet terugvinden?
  25. Ik maak de gewone bowl, die je nodig hebt voor de rode bowl. En dan wil ik rode bowl maken, maar heb ik de gewone bowl niet, de grondstof. Maar de grondstoffen voor de gewone bowl, die ben ik wel kwijt.
    Ja, is een beetje dubbel, maar je hebt bowl nodig (paars uitgebeeld) om rode bowl te maken.

En sjonge, inderdaad, wat heb je veel DI nodig. Ik heb nu 400 ingeleverd, en heb er 49. Heb er dus nog 1751 nodig om het event af te maken :-O