Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Haha, Maaike Bos in Trouw ziet het weer anders:



Nog zo'n sturend concept: echte liefde is 'kriebels hebben'. Toen boer David niet kon kiezen tussen de veilige, warme Susanne en de sexy Mara, stuurde Yvon hem vanzelfsprekend in de richting van de vlinders. "Straks gaat een van die vrouwen dicht tegen je aanzitten. Wie zou je willen dat dat is?" Hij koos voor Mara.
Alle reacties Link kopieren
Mara is nog jong.

Ze komt een beetje naief over.



Ik vind het den hele tijd zeggen dat ze elkaar zo begrijpen ook apart.

Je kent elkaar net.

Het is ook geen garantie voor eeuwige liefde ofzo.
Ik dacht eerst dat hij kriebels voor Mara voelde (en veiligheid bij S), maar gisteren had hij het over veilig gevoel bij Mara!?!

Anyway. Hij heeft kriebels.

Echt leuk stel.
Goed om te zien dat voor Olke en Riks hun hart en boerenverstand samenkomt in hun keuze voor een lokale vrouw. Laten we wel wezen: dat werkt in hun geval toch het beste (zie ook Mark en Annekim).



Leuk om te zien hoe gezellig het was bij Annekim en Fleur thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat we tzt te horen krijgen hoe het met de de stelletjes is.

Dit is het eerste seizoen dat ik BZV kijk. Is een terugblik gebruikelijk?
Ik denk dat hij voor Mara koos omdat ze zo onzeker is over zichzelf en niks van hem verwacht, hij hoeft niet eens te praten, ze begrijpt hem zonder woorden, hoe naief. Susanne zou hem niet sparen. Dat voelde hij ook wel, durfde hij niet aan. Mara is de veilige keuze, she won't rock his boat.



Maarrrrrr ik denk dat Mara veel meer in zich heeft dan ze nu nog durft te uiten. Ze lijkt beschadigd.
quote:amarna schreef op 24 april 2017 @ 15:13:



Dit is het eerste seizoen dat ik BZV kijk. Is een terugblik gebruikelijk?



Gisteren was de terugblik.



Alles is in het najaar opgenomen, en dat van gisteren is recent gefilmd.
quote:Jejoue schreef op 24 april 2017 @ 14:42:

Ik dacht eerst dat hij kriebels voor Mara voelde (en veiligheid bij S), maar gisteren had hij het over veilig gevoel bij Mara!?!

Anyway. Hij heeft kriebels.

Echt leuk stel.



Wat is er leuk aan hem dan?

Dat luie, twijfelende, geen knopen door kunnen hakken, lege woorden gebruiken die niks zeggen?



Mara kan veel beter krijgen, maar dat heeft ze niet door. Hopelijk komt dat nog! Een leuke lieve energieke man die geen lulverhalen ophangt, diepgang heeft, recht door zee is en van aanpakken houdt.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 24 april 2017 @ 15:15:

[...]





Gisteren was de terugblik.



Alles is in het najaar opgenomen, en dat van gisteren is recent gefilmd.Dan hoop ik dat we ooit nog eens te horen krijgen of het wat geworden is tussen Olke en de plaatsgenote. Ik gun het hem van harte!
quote:consuelabananahammok schreef op 24 april 2017 @ 12:49:

Ik vond dat riks een goede zelfreflectie had.

Hoe hij zich uitsprak over de beelden van zichzelf toen hij dat terug zag, dacht ik ja.. dat vonden wij dus ook

Bot en lomp en onhandige HarrieHij deed zich niet beter voor, en ging niet met Marit verder om maar een vrouw te hebben. Hij heeft wel karakter. Als een vrouw hem echt raakt komen de emoties pas. Dat vind ik wel mooi, puur.
quote:Zebroliraf schreef op 24 april 2017 @ 12:17:

Als ik hier lees, ben ik altijd zo blij dat ik niet met mijn kop en karakter op tv kom





En toch denk ik dat er hier genoeg BZV-vrouwen meelezen
Alle reacties Link kopieren
Olke was duidelijk niet verliefd. Iemand die voor hem kookt en wat gezelligheid, dat is het voor hem. Rare kwast is het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, allemaal aan de super relaaassssiee.. Met of zonder bodywarmer en/of spuuglok.

End good all good. Duss..

Tot volgend jaar weer! En op naar Heel Holland Bakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 april 2017 @ 15:45:

Olke was duidelijk niet verliefd. Iemand die voor hem kookt en wat gezelligheid, dat is het voor hem. Rare kwast is het.



Nou inderdaad. Hij glunderde bij het feit dat ze iedere keer langskwam met eten. Hij mist gewoon de aanwezigheid van een vrouw in huis, vraag me af of hij echt verliefd is.

Zij heeft twee kinderen, is gescheiden. Zij wil mogelijk wel graag met haar kinderen op zo'n grote farm leven. NOu ja, als ze samen maar duidelijk hebben wat ze aan elkaar hebben, dan is het goed. Ze staan op de foto's wel gezellig tegen elkaar aan. Misschien is hij heus verliefd maar ik vond het meer lijken (ook door hoe hij de foto's liet zien) alsof hij een prijs had gewonnen. Zo van: kijk eens wat ik won op mijn kraslot..
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 24 april 2017 @ 15:25:

[...]





Dan hoop ik dat we ooit nog eens te horen krijgen of het wat geworden is tussen Olke en de plaatsgenote. Ik gun het hem van harte!Heb je Facebook? Dan kun je boer zoekt vrouw liken, daar worden regelmatig updates geplaatst hoe het nu met de boeren is. Af en toe komen er zelfs boeren voorbij van seizoenen geleden, dat er bijvoorbeeld een kindje is geboren, of dat ze juist uit elkaar zijn.
quote:Taralina schreef op 24 april 2017 @ 15:35:

[...]







En toch denk ik dat er hier genoeg BZV-vrouwen meelezen Misschien schrijven ze wel mee! Lekker bitchen over de concurrentie :D
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 24 april 2017 @ 09:05:

[...]





Da's niet zo gek, toch? Heel Olke's familie, ex-schoonfamilie en alle farmhands wisten dat 'ie mee ging doen. Ongetwijfeld zijn er voor de introductie-uitzending ook shots opgenomen in het stadje zelf, dus zijn er nog veel meer mensen die Olke hebben zien lopen met een cameraploeg. En omdat er vermoedelijk nooit iets gebeurt daar, weet binnen de kortste keren het hele dorp + achterland dat een boer uit dat gat mee gaat doen met een Nederlands datingprogramma. 't Zou me niks verbazen als er zelfs een stukje in het plaatselijke sufferdje over heeft gestaan.

Deze mevrouw verstaat Nederlands, gaat uit nieuwsgierigheid naar de bzv-website, vindt Olke een hele leuke vent en besluit te schrijven. Vond dat helemaal niet nep/raar/gemaakt overkomen, maar goed, ik kom zelf uit een gat, dus ik weet hoe het daar een toegaat qua roddels.



Ben in ieder geval blij voor Olke dat 'ie nu een dame heeft die in ieder geval in de buurt is om lekker mee in de hot tub te gaan zitten.



Zoals jij het nu zegt klinkt het idd vrij logisch



In elk geval fijn dat Olke weer een vrouw aan zijn zijde heeft. Het lijkt me iemand die vrij eenzaam is als single en ik vind hem sympathiek. Onhandig, maar wel iemand met een goed hart denk ik.



Viel me trouwens nu pas op hoe hij zijn oproepje deed 'ik ben Ollukuuuh'
quote:the-dowager schreef op 24 april 2017 @ 09:05:

[...]





Da's niet zo gek, toch? Heel Olke's familie, ex-schoonfamilie en alle farmhands wisten dat 'ie mee ging doen. Ongetwijfeld zijn er voor de introductie-uitzending ook shots opgenomen in het stadje zelf, dus zijn er nog veel meer mensen die Olke hebben zien lopen met een cameraploeg. En omdat er vermoedelijk nooit iets gebeurt daar, weet binnen de kortste keren het hele dorp + achterland dat een boer uit dat gat mee gaat doen met een Nederlands datingprogramma. 't Zou me niks verbazen als er zelfs een stukje in het plaatselijke sufferdje over heeft gestaan.

Deze mevrouw verstaat Nederlands, gaat uit nieuwsgierigheid naar de bzv-website, vindt Olke een hele leuke vent en besluit te schrijven. Vond dat helemaal niet nep/raar/gemaakt overkomen, maar goed, ik kom zelf uit een gat, dus ik weet hoe het daar een toegaat qua roddels.



Ben in ieder geval blij voor Olke dat 'ie nu een dame heeft die in ieder geval in de buurt is om lekker mee in de hot tub te gaan zitten.Dit klinkt logisch ja. Maar wat ik me dan afvraag... waarom zo omslachting en een brief schrijven? Waarom niet gewoon een keer op hem afstappen en iets gaan drinken? Neem aan dat als het "ons-kent-ons" is daar, zijn adres niet heel moeilijk te achterhalen valt. Evenals de buurtkroeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 24 april 2017 @ 17:09:

[...]





Dit klinkt logisch ja. Maar wat ik me dan afvraag... waarom zo omslachting en een brief schrijven? Waarom niet gewoon een keer op hem afstappen en iets gaan drinken? Neem aan dat als het "ons-kent-ons" is daar, zijn adres niet heel moeilijk te achterhalen valt. Evenals de buurtkroeg.



Dat zei ik gisteren ook tegen mijn vriend.

Olke zei haar voorheen niet te kennen. Dan zou ik als Amerikaanse niet naar een Nederlands programma schrijven, maar gewoon eens aanbellen of desnoods daar persoonlijk een brief in de bus stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Olke zei in het begin dat hij liever eerst een Nederlandse vrouw wilde proberen (of iets van die strekking). Misschien voelt hij zich toch Nederlandser dan hij toegeeft.

In welk opzicht verschillen wij van de Amerikaanse vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Die ouders van Mara zijn toch in beeld geweest. Bij het filmpje over haar thuis? Ze hoefden misschien niet nog een keer op tv?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 april 2017 @ 17:15:

[...]





Dat zei ik gisteren ook tegen mijn vriend.

Olke zei haar voorheen niet te kennen. Dan zou ik als Amerikaanse niet naar een Nederlands programma schrijven, maar gewoon eens aanbellen of desnoods daar persoonlijk een brief in de bus stoppen.Haar vader is Nederlands. Geloof niet dat ze elkaar nog niet kenden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon me trouwens niet herinneren dat ik dat fragment eerder had gezien, waarin Olke de brief van de Amerikaanse opzij legde. Zat het wel in de brievenuitzending?
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 24 april 2017 @ 13:58:

Wat ik van Mara vooral niet snap is dat ze steeds zo benadrukt dat ze David wél begrijpt maar andere mannen (voor hem) niet. Er is toch niks te begrijpen aan een man? Of snap ik het na 44 jaar nog steeds niet



Ach, ze is zo jong en dan staat je prille relatie zo in de schijnwerpers, dan val je misschien in herhaling.



Geldt voor alle deelnemers, je moet ook iedere x maar in de camera kijken en "er iets over zeggen" terwijl het allemaal nog zo pril is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 24 april 2017 @ 12:31:

[...]



Precies, en zo legde Alberdien het zelf ook uit bij Pauw.

Die zei namelijk tegen haar: 'Maar je wíst toch dat dieren op een boerderij niet alleen geboren worden om te aaien en in de wei te dartelen?' (of iets in die trant). Waarop ze antwoordde: 'Natuurlijk wist ik dat, maar iets 'weten' is heel anders dan iets echt te 'beleven' en er middenin te zitten. En dat geloof ik helemaal.



Ik geloof het ook 100 %



Waarmee gezegd hebbend dat mijn persoon dit echt van te voren had kunnen bedenken.

Ik haat veebedrijven, uit de grond van mijn hart.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven