Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw 2017

18-03-2017 18:08 3048 berichten
Welkom, hier boeren we weer verder en genieten we van verse kalverliefdes



Liever geen spoilers
Jorien is tof!



Anne-Kim blijft een beetje een wijsneus. Ik vind 'zijn fysiek' als je gewoon zijn lijf bedoelt ook echt zo niet sexy
Alle reacties Link kopieren
quote:ohohwatnuweer schreef op 20 maart 2017 @ 18:49:

[...]

Het is vast allemaal heel lollig bedoeld die reacties van jou maar ik vond het een hoog "kijk mij toch eens lollig zijn" gehalte hebben. En dat over een programma dat je pretendeert niet leuk te vinden.... maar dat is mijn mening dan hè Lollig doen over de rug van kandidaten die meedoen aan een datingshow is zo jaren 90 Kopspijkers......Verder vind ik dit programma leuk, maar falen de makers door continu verkeerde keuzes te maken qua foute kandidaten, foute locaties enz. terwijl er budget genoeg is om er iets moois van te maken. Helemaal het feit dat er een boer is die zijn boerderij nog moet gaan bouwen is natuurlijk belachelijk....

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
So. Net afgekeken.

Vind het niet zo gek dat Olke zijn ouders er even bij betrekt. Je bent daar toch op elkaar aangewezen.

Zijn vader ziet Sandra wel zitten. Maar Olke praat gemakkelijker met Alberdien. Denk dat het Sandra wordt.

Bij Marc geef ik Maxima (naam vergeten) meer kans dan Annekim.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 20 maart 2017 @ 19:58:

Leuk en heel erg eerlijk filmpje van Jorien.mooi.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monday_Lisa schreef op 20 maart 2017 @ 22:24:[/



Wat zit erin dat zakje wat Jorien oprolt?

Wat wat wat?Vraag dat maar aan Herman.
iedereen leest mee
Ik dacht munt- en papiergeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat met iedereen fout ;)



Jorien vind ik steeds leuker worden, ik denk dat zij toch het beste bij David zou passen. Allebei wel in voor een lolletje-types.

Jammer dat Irene vertrokken is bij Marc, volgens mij wilde hij haar kiezen. Hij uitte het onhandig maar volgens mij sloeg het in als een bom.



Ik vind Eline echt niet bbij Riks passen, ik dacht dat zij als eerste weg zou gaan uit zichzelf omdat ze altijd zo ongemakkelijk erbij staat...we gaan het zien. En Olke, ja erg ongemakkelijk met dat glas wijn met Sandra.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook een pb over bzv gekregen van iemand die 0 berichten heeft geplaatst?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de aflevering terug gekeken maar er valt geloof ik niet veel nieuws meer over te zeggen.



Riks was een stuk leuker dit keer, hoe hij met Claudia om ging was heel netjes. Ik begin me te ergeren aan Marit en hoewel ik het haar echt wel zag worden krijg ik nu steeds meer het idee dat hij misschien toch voor Eline gaat.



Herman krijg ik de kriebels van. Het is allemaal heel schattig enzo, maar ze werken me op mijn zenuwen. Kan ik ook niets aan doen.



Olke zie ik nog steeds met Sandra. Jammer dat hij Alberdien niet heeft weggestuurd want zij werkt me ook op mijn zenuwen. Ik snap dan geloof ik wel dat als je in de middle of nowhere woont en met je familie een bedrijf runt dat het ook belangrijk is wat je familie vindt van de vrouw die je uitkiest. Ik zou niet graag op die boerderij zitten zonder klik met die ouders.



David is leuk. Ik had het niet aan zien komen dat hij Jorien weg zou sturen maar ik snap de beslissing achteraf geloof ik wel. Hij liep al zo te twijfelen de vorige keer. Ik denk wel dat zijn kans alleen te blijven groter is geworden. Ik geloof dat Suzanne eigenlijk helemaal niet naar Roemenië wil en ben er nog niet van overtuigd dat het met Mara wat gaat worden.



Marc vind ik ook leuk. Ik snap zijn gevoel voor humor en vind het heel begrijpelijk dat hij ongemakkelijk wordt van de camera's en zo. Jammer dat Irene weg wilde, ik vind haar een leuke vrouw, en Marc volgens mij ook. Ik denk wel nog steeds dat Marc de verkeerde types heeft uitgekozen. Wat rustigere, minder avontuurlijke types passen volgens mij veel beter bij hem.



Wat me ook op viel, we hebben de kinderen van zowel Riks als Olke eigenlijk helemaal nog niet gezien. Dat is raar toch?
Marc ging nog even Irene 'knuffelen', voor ze wegging. Maar dat deed hij wel zeer afstandelijk. Misschien heeft hij al heel lang geen vrouw gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 21 maart 2017 @ 10:06:

Hebben jullie ook een pb over bzv gekregen van iemand die 0 berichten heeft geplaatst? Nope...
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:AnAppleADay schreef op 21 maart 2017 @ 10:06:

Hebben jullie ook een pb over bzv gekregen van iemand die 0 berichten heeft geplaatst? Nee, maar ik heb die functie ook niet aan staan, maar vertel ...........
quote:Jejoue schreef op 21 maart 2017 @ 10:26:

Marc ging nog even Irene 'knuffelen', voor ze wegging. Maar dat deed hij wel zeer afstandelijk. Misschien heeft hij al heel lang geen vrouw gehad.Dat bedoelde ik met "dat slappe handje"
Alle reacties Link kopieren
quote:Monday_Lisa schreef op 21 maart 2017 @ 11:07:

[...]





Nee, maar ik heb die functie ook niet aan staan, maar vertel ...........Iets vaags over dat Olke geen match is met een naam die niet eens voorkomt in deze serie
quote:AnAppleADay schreef op 21 maart 2017 @ 11:13:

[...]





Iets vaags over dat Olke geen match is met een naam die niet eens voorkomt in deze serie



Zouden Sandra en Alberdien uiteindelijk ook naar huis zijn gestuurd/gegaan en dat Olke iemand anders uit de brieven heeft uitgenodigd?



Het programma is immers al een tijd geleden opgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Haha misschien, maar volgens mij is ze het zelf want haar nick lijkt op die naam
Alle reacties Link kopieren
Apart....en waarom dan (alleen) naar jou gestuurd? Ben jij extra kritisch geweest misschien
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee,

mocht de naam nog terugkomen in de serie dat laat ik het uiteraard meteen weten



(het is ook de naam van mijn schoonmaakster en ze schrijft hetzelfde, dus ik ben een beetje paranoia nu )
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, lekker creepy zeg!
Poep, wie heeft jou gescheten?
@appeltje, heeft je hulp je hier op het forum ontdekt ?
Alle reacties Link kopieren
Haha ik hoop het niet, maar de naam is redelijk vaak voorkomend dus ik denk dat ik gewoon een beetje paranoia ben

Bovendien lijkt dit topic me wel één van de laatsten waarin ik herkenbare info zou hebben geplaatst.
Ik denk dat Sandra iets te graag wil. Maar we zullen het zien.

Misschien is die weer samen met ex-vrouw. (Hij had haar meer aandacht moeten geven.)

Als die op het bedrijf zit dan gaat hij daar misschien ook nog langs voor een onderonsje.

Zijn kinderen kunnen hun mening ook nog geven.



Maar misschien is ex-vrouw gelukkig met een ander.

Ik kijk wel uit naar de oplossing. De preview komt binnenkort weer voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Jorien was er heilig van overtuigd dat de liefde tussen haar en David een uitgemaakte zaak was. Achteraf besefte ze dat ze teveel aan zichzelf gedacht had, en dat ze vergeten was David te peilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven