Entertainment alle pijlers

De gevaarlijkste wegen van de wereld

17-01-2016 21:54 378 berichten
In De Gevaarlijkste Wegen van de Wereld rijden bekende duo's over levensgevaarlijke modderwegen langs diepe afgronden en ravijnen, extreme bergpassen en angstaanjagende jungleroutes. De duo's die zich aan het avontuur wagen zijn op z'n minst opvallend te noemen. Hier komen ze: Marc-Marie Huijbregts en Isa Hoes, Victoria Koblenko en Josje Huisman, Ruud de Wild en Sofie van den Enk, Bram Moszkowicz en Wibi Soerjadi, Arjan Ederveen en Lenette van Dongen, Kees Tol en Joris Linssen, Bridget Maasland en Rob Kamphues en De Jeugd van Tegenwoordig.



In de eerste aflevering rijden radio-dj Ruud de Wild en presentatrice Sofie van den Enk door Madagaskar. Het land staat bekend om z’n prachtige stranden, geurige specerijen en tropische regenwouden, maar ook om de slechtste wegen ter wereld. Lege accu’s, nauwelijks te passeren rivieren en levensgevaarlijke modderwegen maken deze rit er één om nooit te vergeten.



In de andere afleveringen gaan Victoria en Josje door Ethiopië, Arjan en Lenette door Bolivia, Marc-Marie en Isa door Georgië, Bram en Wibi door Vietnam, De Jeugd van Tegenwoordig door Peru, Kees en Joris door Mongolië en Bridget en Rob door Siberië.



De Gevaarlijkste Wegen Van De Wereld is vanaf 17 januari iedere zondag om 20:25 uur te zien bij BNN op NPO 3.



Die zin van de eerste aflevering klopt niet helemaal want Victoria & Josje ( compleet met een Josje die 10 kleuren bagger scheet & Vic die helemaal in haar element was ) hadden de primeur in Ethopie, maar goed ik zou het ze niet nadoen, was allang gillend naar beneden gestort. voornamelijk omdat ik ernstige hoogtevrees heb.





Wie kijkt er?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Britse versie gezien en ondanks dat ik niks met autorijden heb vond ik het een leuke serie v
Alle reacties Link kopieren
Wat een koele kikker is Victoria zeg! Sturen met losse houding, grijnzen en lekker om zich heen kijken terwijl ze langs een ravijn stuurt en op een weg rijdt die zo breed is als een wandelpaadje.



Die K3 mevrouw zat er zo naast:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
klopt er is ook een Britse versie er van, die zou ik ook nog willen zien, lijkt me lachen met die maffe Britten
Ik ben zo blij dat ik Josje niet was. Ben nog een graadje erger dan zij.
Alle reacties Link kopieren
Niemand hier die zich heeft verbaasd over Josje? Wat was zij naief en dom. Arme Victoria.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
echt wel, had al een voorstukje gezien bij RTL late night en daar merkte ik al dat ik me aan haar iriteerde, vind haar sowiso een beetje raar
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 17 januari 2016 @ 22:12:

Niemand hier die zich heeft verbaasd over Josje? Wat was zij naief en dom. Arme Victoria. Pff ik werd gewoon zenuwachtig van dat mens. Overdrijven is ook een vak, die heeft zij duidelijk onder de knie.
Ik heb ook een sportieve rijstijl, ben zielsgelukkig dat ik niet naast Josje hoef te zitten, als zij achter het stuur zit.

Bij zo`n angsthaas is het gevaarlijk rijden op de smalle wegen.

Dit is geen programma voor mij, ik zie het als vulling van een uurtje tv.



Ik pak mijn bok en lees verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:LammeTak schreef op 17 januari 2016 @ 22:09:

Ik ben zo blij dat ik Josje niet was. Ben nog een graadje erger dan zij.Oh ik ook hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, in één woord gelul, drama voor de camera.

Hier hoe het echt is; https://www.youtube.com/watch?v=G4PVeqj2Nqg

En dat alles voor de kijk cijfers. Shame on you TV. Waar is de finger smylie
iedereen leest mee
Alle reacties Link kopieren
Je linkt naar Bolivia. Dit was Ethiopië.



Niettemin is alles op tv natuurlijk dusdanig geknipt en geplakt dat het leuker wordt om te kijken. Dat het niet perse realistisch is, snapt iedereen toch wel?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens wel prachtige stukken land gezien in de uitzending. Ik wist al dat het groen was, maar ik denk dat velen denken dat het droog en oranje is.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een vermakelijk stukje tv



En weer een reis erbij op mijn to do lijst
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Prachtig land! Grappig programma om naar tree kijken. die weg in Bolivia ben ik over geweest, men wat was dat eng. Behoorlijk indrukwekkend. Niet zelf gereden overigens, dat lijkt me praktisch onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Grappig om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg kromme tenen bij die scène bij die priester, 'even lachen naar de camera!'.

En bij de veel te blote topjes (vind dat je je uit fatsoen meer mag bedekken in zo'n land), en zo naïef bij die kerels instappen.

Van beide, dus.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Leuk om wat van Ethiopie te zien

En tja, dat gepraat er bij..
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit foto's gezien van 2 klasgenoten die erheen zijn geweest, prachtig land.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar hier beelden uit Afrika, dus niet uit Bolivia;

https://www.youtube.com/watch?v=aA2mtYvA_9s
iedereen leest mee
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag eens zo'n zout caravaan meelopen vanuit Etiopië. Met kamelen.
iedereen leest mee
Ik trek vooral Victoria niet helaas, dus heb snel weggezapt, maar weet dat Ethiopië prachtig is inderdaad.

Verbaasde me al wel over de outfits van de dames.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond beide dames ontzettend dom, onvoorzichtig en totaal niet respectvol.



Ik ben In Ethiopië geweest en hoopte op mooie beelden naast de gevaarlijke wegen, maar heb het tenenkrommend en plaatsvervangende schaamte na 20 minuten uitgezet.



De rest van de serie ga ik ook niet meer kijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:streepjessokken schreef op 17 januari 2016 @ 22:47:

Ik kreeg kromme tenen bij die scène bij die priester, 'even lachen naar de camera!'.

En bij de veel te blote topjes (vind dat je je uit fatsoen meer mag bedekken in zo'n land), en zo naïef bij die kerels instappen.

Van beide, dus.Dat verbaasde mij ook. Het is denk ik de redding dat er een cameraploeg bij was, want de man in de vrachtwagen zat haar al te betasten.
quote:Lotslove schreef op 17 januari 2016 @ 23:33:

[...]





Dat verbaasde mij ook. Het is denk ik de redding dat er een cameraploeg bij was, want de man in de vrachtwagen zat haar al te betasten.

En je mag het eigenlijk nief zeggen...

(Maar met zon outfit vraag je er toch om?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven