Entertainment alle pijlers

Eurovisie Songfestival Anouk - Birds

10-03-2013 19:57 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen wordt officieel het nummer van Anouk gepresenteerd.



Voorproefjes en radio opnames zijn al op internet te vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=qIEny8vJ99w



Ik heb hoop, jullie?
Alle reacties Link kopieren
Jee, die halen ook wel alle oude peerden van stal. Eerst Engelbert Humperdinck en nu Bonnie Tyler.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 14 maart 2013 @ 15:02:

Looks zeggen ook niet altijd wat. Dit was bijvoorbeeld wat vorig jaar. Een vogelnest op de kop en een navelstreng om de nek en vanuit haar tepels zo ongeveer stromen 2 blauwe watervallen. Tóch door naar de finale



[img]https://eurovisionbyjaz.files.wordpress ... /image.jpg[/img] wat een gedrocht van een outfit
Ik vind t een prachtig nummer!!! En met een orkest erbij; kippenvel
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 14 maart 2013 @ 15:02:

Looks zeggen ook niet altijd wat. Dit was bijvoorbeeld wat vorig jaar. Een vogelnest op de kop en een navelstreng om de nek en vanuit haar tepels zo ongeveer stromen 2 blauwe watervallen. Tóch door naar de finale



[img]https://eurovisionbyjaz.files.wordpress ... /image.jpg[/img]Nou, verzin het maar eens! Vind ik best knap
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
En een opvolger voor volgend jaar hebben we ook al....Najib Amhali wil meedoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit nummer zo NIET Anouk. Krijg er een beetje The Sound Of Music gevoel bij.



Jammer, jammer, want ze is live rete goed!
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Wat is eigenlijk 'Zo niet Anouk'?

Zij heeft verschillende genres waar ze goed in is. Het beperkt zich [in mijn ogen] niet alleen tot rock.



Edit; en dat maakt haar in mijn ogen een goede muzikante, die meer respect verdient!
Alle reacties Link kopieren
quote:del_speciaal schreef op 16 maart 2013 @ 20:35:

Wat is eigenlijk 'Zo niet Anouk'?

Zij heeft verschillende genres waar ze goed in is. Het beperkt zich [in mijn ogen] niet alleen tot rock.Zelfs in de ballads van Anouk zit kracht. Kracht is wat ik persoonlijk mis in dit nummer.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Tickel schreef op 16 maart 2013 @ 20:38:

[...]



Zelfs in de ballads van Anouk zit kracht. Kracht is wat ik persoonlijk mis in dit nummer.

Ik begrijp wat je bedoelt.

Het zal mij niet verbazen als dit nummer zeker nog kracht gaat krijgen op het SF.

Zo niet, is het ook goed..
Alle reacties Link kopieren
schokkend slecht nummer
ikhouechtvandoperwtjes
Alle reacties Link kopieren
Het nummer Lost is toch ook geen rocknummer?

Anouk is gewoon veelzijdig.

Op youtube hoor je ook een koor op de achtergrond.

Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.

Ik vind het steeds mooier naar mate ik vaker luister, maar dat kan wel een nadeel zijn.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Anouk niet leuk, dus het is voor mij persoonlijk best gedoe om haar een eerlijke kans te geven.





Ik moet eerlijk toegeven (nu ik nog een paar keer geluisterd heb), ik vind het nummer niet verkeerd, maar.........



MENS ..... Ga rocken op een gegeven moment! Trek je galajurk uit, gooi je haar los, pak een kist tomaten om in het publiek te gooien, laat Mark Rutten in een leren pak met basgitaar het podium op komen, laat Normaal het overnemen......... Ofzo!



Kan mij het schelen wat! Maar doe wat op een gegeven moment!
Duss....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik nu weet wat me zo dwars zit aan dit nummer. Het belooft van alles en opeens is het 'uit', klaar, afgelopen.



Bij shalalie shalala wist ik tenminste waar ik aan toe was.
Duss....
Alle reacties Link kopieren
quote:marcellav schreef op 17 maart 2013 @ 00:14:

Het nummer Lost is toch ook geen rocknummer?

Anouk is gewoon veelzijdig.

Op youtube hoor je ook een koor op de achtergrond.

Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.

Ik vind het steeds mooier naar mate ik vaker luister, maar dat kan wel een nadeel zijn.Bij Lost zit er veel meer kracht achter. Kijk maar eens rond de 1:50 en 2:40
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Lost inzenden als nummer voor het Songfestival? Met zo'n titel bij voorbaat kansloos.

We krijgen vast een heel leger aan vogels tijdens het optreden. Enorm voorspelbaar, maar soit. Of de koorleden zijn verkleed als enorme Pino's, weet iedereen weer dat NL van Sesamy street is.
Alle reacties Link kopieren
Mooi nummer
Alle reacties Link kopieren
Mooie vrouw ook
Alle reacties Link kopieren
én Haagse
quote:-no-nick- schreef op 17 maart 2013 @ 21:50:

Mooi nummerEens
quote:-no-nick- schreef op 17 maart 2013 @ 21:51:

Mooie vrouw ook





óók al eens.





Ik heb het liedje gisteren voor het eerst gehoord, wat een ontzettend zeiknummer zeg!

Jammer
quote:-no-nick- schreef op 17 maart 2013 @ 21:52:

én Haagse Ik ben het alleen met deze eens
Alle reacties Link kopieren
Anouk doet het echt heel goed op allerlei lijstjes die op internet circuleren. Het kan best eens wat worden deze keer.
Alle reacties Link kopieren
Wat een enorm suf nummer, het refrein is leuk, maar de coupletten raken kant nog wal wat melodie betreft, net of het niet bij elkaar hoort
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt helemaal niets, soms moet je een liedje vaker horen om te waarderen. (soms zijn dit de nummers die je later het allermooist vind). Maar dit nummer blijf ik prut vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven