Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2014

31-07-2014 20:39 705 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Donderdag 04 september start de nieuwe editie van Expeditie Robinson. Het is een jubileumeditie, want het is de vijftiende verjaardag van het programma.



Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:



Acteur Manuel Broekman

Zangeres Krystl

Acteur Ferry Doedens

Actrice Lone van Roosendaal

Acteur/cabaretier Leo Alkemade

Zangeres Coosje Smid

Rapper Mr. Polska

(musical)Actrice Anouk Maas

Acteur Loek Peters

Zeilster Lobke Berkhout

Rapper Vieze Fur

Playmate Ancilla Tilia

Zanger/model Kay Nambiar

Zangeres Sabrina Starke"



Wat vinden jullie van de deelnemers?

Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?



Ben benieuwd wat jullie vinden!
Zag er iemand dat Ferry achter Krystl ging schuilen toen er geknetter van het kampvuur kwam? Ze maakten een vuur van kampresten. Ik lag in een deuk.
Wat 'n leuke proef die deegroller! Tenminste niet zo'n gebed zonder eind als die evenwichtsbalk. Hier flikkeren ze tenminste tijdens het rollen al af, ipv dat ze nog 'n tergend traag uur moeten hangen.



Hoop dat Ferry gaat winnen. Hij is by far de grappigste kandidaat dit jaar en hij reageerde ook super sportief/spontaan op de samenzwering van het bff-clubje.
Ik wil Ferry als broertje erbij. Wat een leukerd is het toch!

Heel zuur einde voor Freddy. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 12 december 2014 @ 01:21:

Zag er iemand dat Ferry achter Krystl ging schuilen toen er geknetter van het kampvuur kwam? Ze maakten een vuur van kampresten. Ik lag in een deuk.Ja ik zag het ook in een split second
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die deegroller proef eigenlijk wel onverantwoord,ben benieuwd of ze dat nog gaan doen. Maar aan de andere kant volgens mij wordt dat parcours door meer landen die het programma hebben gebruikt dus of de Nederlandse versie de eerste keer was is de vraag.



Sneu voor Freddy maar ik ben toch voor Krystl.
Alle reacties Link kopieren
Zeker sneu voor Freddy!



Ik ben voor Kai. Vind hem dan toch de sterkste speler, het vaakst immuniteit en ook het sportiefst. Hij speelt ook mee in de complotjes, maar gaat er wel het best mee om. Zoals Ferry zat te lachen was inderdaad niet chique. Ik vind Ferry een schatje maar in deze dingen wel wat lomp ofzo.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die deegrolproef ook niet kunnen hoor. Veel te gevaarlijk. Echt zuur voor Freddy dit.



Van mij mogen ze allemaal winnen eigenlijk. Misschien ben ik ietsiepietsie meer voor Krystl. Zij was heel de expeditie toch een soort van klein muisje. Zou toch grappig zijn als ze wint.



Ik vind dat altijd zo irritant dat we dan nog een week op de ontknoping moeten wachten...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop toch echt dat Ferry wint!



Kai heeft dan wel proeven gewonnen maar, samen met Ferdy, do boel het meest belazerd.

Krystl is alleen zo ver gekomen door een low profile en omdat niemand haar als bedreiging zag.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag Ferry ook winnen! Ik kijk vooral omdat hij er in zit.
Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vanavond terug gekeken, maar wat was dat voor een achterlijke gevaarlijke proef op die deegroller.

Als je eraf valt ben je zo vreselijk gedesoriënteerd dat je met geen mogelijkheid kan beïnvloeden hoe je in het water terecht komt. En vlak op het watervlak vallen is vallen op keiharde plaat.

Mensen kunnen echt for life beschadigd raken.

Echt onverantwoord. Tuurlijk kan er bij elke bedachte proef een ongeluk in een hoekje zitten, alleen dit was gewoon vragen om fikse problemen als het fout gaat.



Zouden ze het van te voren wel goed getest hebben, en dan ook echt gedacht hebben nou niets aan het handje!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat of Ferry of Kay wint. Ik gun her Krystl ook erg maar in wezen lag zij er in een eerder stadium al uit.



Dat met die deegroller had ik nooit van mijn leven gedaan. Al is het alleen al omdat ik ontzettende hoogtevrees heb
quote:Shebyte schreef op 14 december 2014 @ 14:07:

Dat met die deegroller had ik nooit van mijn leven gedaan. Al is het alleen al omdat ik ontzettende hoogtevrees heb Ik had helemaal niks gedaan van het hele ER niet, behalve dat doolhof met het balletje
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 14 december 2014 @ 14:07:

Ik hoop dat of Ferry of Kay wint. Ik gun her Krystl ook erg maar in wezen lag zij er in een eerder stadium al uit.



Dat met die deegroller had ik nooit van mijn leven gedaan. Al is het alleen al omdat ik ontzettende hoogtevrees heb



Maar dat ze eruit gestemd werd had volgens mij niks te maken met hoe 'robinsonwaardig' ze was. Dus ik vind haar wel een volwaardige finalist.

Zelf zou ik het geweldig vinden als Ferry wint, juist omdat ik (en hijzelf ook) dat nooit had verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Krystl was er toch niet uitgestemd? Ze verloor de eerste proef na de samensmelting (met dat gat in de grond) omdat ze te klein was om haar steen/blokje in dat ding te leggen.



Ik dnek dat Kay gaat winnen. Die is was met de proeven elke keer beter dan Ferry en Kristl.



Die deegrollerproef vond ik ook erg gevaarlijk. De gevaarlijkste die ik ooit in ER heb gezien.
Alle reacties Link kopieren
Krystl was er inderdaad niet uit gestemd maar moest er samen met Anouk uit omdat ze laatste waren met een proef.
Alle reacties Link kopieren
quote:abc schreef op 15 december 2014 @ 16:06:

Die deegrollerproef vond ik ook erg gevaarlijk. De gevaarlijkste die ik ooit in ER heb gezien.Dat is een compensatie voor die nep-opdrachten waarmee ze alleen maar in de watten werden gelegd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik hoop nu dat Ferry wint.Hijs is grappig en is me reuze meegevallen.Ik heb hem bij ranking the stars gezien en toen dacht ik...sjees doe es normaal man. Maar op het eiland was hij erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
De finale!

Beetje jammer van al dat geklets ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ben al die mensen alweer vergeten.

Vond Leo ontzettend vervelend, en nu vertellen dat ze helemaal geen hekel aan elkaar hadden?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 18 december 2014 @ 20:53:

Oh, ben al die mensen alweer vergeten.

Vond Leo ontzettend vervelend, en nu vertellen dat ze helemaal geen hekel aan elkaar hadden?



Ik dacht dat Leo leuk was, aan het begin. Viel me erg tegen.

Nadia heb ik de hele tijd irritant gevonden en vind ik nu nog irritant.

Maar beiden halen het niet bij Lobke
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we niet doorspoelen naar het winnaarsmoment
Alle reacties Link kopieren
quote:jumper1 schreef op 18 december 2014 @ 20:56:

Kunnen we niet doorspoelen naar het winnaarsmoment Inderdaad, ik ben ook nooit excited over de finale omdat het altijd zo'n stom programma is, als ze gewoon vorige week de hele finale hadden laten zien, en vandaag de 'napraat', weet je tenminste waar je naar kijkt.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we Nicolette Kluiver niet wegzappen.

Wat doet zei altijd irritant vrolijk.



Lijkt me een aardige vrouw, maar haal haar alsjeblieft van de zender
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ondertussen ook een beetje op twitter te kijken, conclusie:



Iedereen wil ER finale zonder gezeik

Iedereen wil ER zonder BNers

Iedereen wil ER met honger

Iedereen wil ER met echte survival proeven

Iedereen wil ER zonder Nicolette (en ik liever ook zonder Dennis)



Kortom, waar kijken we allemaal naar?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven