Entertainment alle pijlers

Kamergotchi

20-02-2017 08:25 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speelt er iemand mee?

Helaas kreeg ik Kees van de SGP en ik heb nu al de neiging om het dood te laten gaan zodat ik opnieuw kan beginnen



Wie kregen jullie?





Even voor degene die geen enkel idee heeft waar ik het over heb: kamergotchi is een soort tamagotchi van tweede kamerleden. Je 'verzorgt' een lijsttrekker. Arjen Lubach is de geestelijk vader van de app, en sprak erover gisteravond in zijn programma 'Zondag met Lubach'.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn (rill) Jan meestal 6 en soms 4 minuten
Shit happens
Alle reacties Link kopieren
En nu 5 minuten, ach ja
Shit happens
Emile altijd 6 minuten
Bij mijn Tunahan ook altijd 6 minuten.
Oeps ik was Tunahan vergeten.

Nu is ie dood.



Morgen nieuw ei uit broeden.
Henk en Jan (2x) dood. Krijg ik net weer Jan. Die gaat dus ook dood
In de categorie massamoordenaars staat mijn kind op 1 vrees ik. Bij het ophalen bij de schoonouders kreeg ik een zeer uitgebreide opsomming van lijsttrekkers die allemaal dood zijn. Dit keer was ik wel mee.



Naar eer en geweten kan ik zeggen dat die eigenschap niet van mij heeft. Toen ik man vroeg hoe gelukkig Emile bij hem nog was, kreeg ik als antwoord dat die waarschijnlijk al lang dood was.



Ik leef in een huis vol seriemoordenaars!!!
Alle reacties Link kopieren
"Hoi, ik ben er nog. Je hoeft niets te doen maar dan weet je dat"



Ik denk dat Thierry toch een beetje blij met me is (want hij leeft tenslotte nog)

Hij zit trouwens wel erg snel vol en schorst vervolgens na 10 happen al 7 minuten. Sjonge.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Beeldig.. heb je een plek waar je heen kunt gaan als het je teveel wordt?
Later is nu
Beeldig gezellig bij jullie thuis
Ons toilet heeft gelukkig een slot, Dreamer. En wifi.
Alle reacties Link kopieren
Emile heeft al snel genoeg van al die aandacht en het eten. Hij schorst ieder keer 6 minuten ;)
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Beeldig_ schreef op 24 februari 2017 @ 11:14:

Ons toilet heeft gelukkig een slot, Dreamer. En wifi. Eerste levensbehoefte!
Later is nu
Hier in huis nu een Tunahan en een Thierry. Thierry is erg veeleisend. Tunahan heb ik gisteravond voor de poorten van de dood weggesleept, hij stond nog maar op 1%. Nu is hij weer alive and kicking
Jij dacht even het nieuws weerleggen dat bij mensen met een migratie-achtergrond de stekker er sneller uitgetrokken wordt?
Alle reacties Link kopieren
Wat is Jesse veeleisend zeg, niet normaal zoveel aandacht die man nodig heeft. Ik denk dat ik hem dan maar dood laat gaan..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Beeldig_ schreef op 24 februari 2017 @ 11:48:

Jij dacht even het nieuws weerleggen dat bij mensen met een migratie-achtergrond de stekker er sneller uitgetrokken wordt?







Ik vind Thierry helemaal niet veeleisend, trouwens. Erg rustig zelfs. Biedt me af en toe een flyer aan (die ik beleefd weiger) vraagt wat om eten, maar ook niet vaak. Wil heeeel graag aandacht, maar die krijgt hij niet. Nul, noppes, nada.
Later is nu
quote:_Beeldig_ schreef op 24 februari 2017 @ 11:48:

Jij dacht even het nieuws weerleggen dat bij mensen met een migratie-achtergrond de stekker er sneller uitgetrokken wordt?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de verbinding met mijn kamergotchi verloren



Nou voelde ik me niet zo heel erg verbonden, maar ik kan m dus niet voeren. Zou dat met die Ziggostoring te maken hebben? (ik heb verder wel internet op m'n telefoon, dus de storing ligt niet bij mij)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoera zit in de vijf cijfers!!! 10143!!!
Wow! Ik heb er voor het eerst eentje boven de 3000 weten te krijgen (Thierry).
Alle reacties Link kopieren
Ik had een Jan van Geen Peil, een echt jankerd . Hij ongelukkig, ik ongelukkig dus relatie beëindigd.
Ik heb nu Alexander. Die vind ik wel te doen dus probeer m te laten leven. Maar dat probeerde ik bij Tunahan ook en dat liep niet goed af
Hier nu dik 15000 punten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven