Entertainment alle pijlers

Kamergotchi

20-02-2017 08:25 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speelt er iemand mee?

Helaas kreeg ik Kees van de SGP en ik heb nu al de neiging om het dood te laten gaan zodat ik opnieuw kan beginnen



Wie kregen jullie?





Even voor degene die geen enkel idee heeft waar ik het over heb: kamergotchi is een soort tamagotchi van tweede kamerleden. Je 'verzorgt' een lijsttrekker. Arjen Lubach is de geestelijk vader van de app, en sprak erover gisteravond in zijn programma 'Zondag met Lubach'.
Vivo per lei
Is dat niet die acteur? Met die krullen? Die... was het Michiel de Ruyter? speelde?
Ik weet dan weer niet wie Barry Atsma is. Voel ik me toch opeens dommer dan mijn net uit het ei gekropen Sylvana.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Beeldig_ schreef op 14 maart 2017 @ 21:15:

Ik weet dan weer niet wie Barry Atsma is. Voel ik me toch opeens dommer dan mijn net uit het ei gekropen Sylvana. Weet ik ook niet, maar daar heb ik kamergotchi's voor!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg door het debat wel erg veel zin om Mark alsnog snel het hoekje om te laten gaan. Wat een hol geblaat!
Alle reacties Link kopieren
Barry Atsma speelde onder andere in 'Komt een vrouw bij de dokter' en 'Knielen op een bed violen'.



Frank Lammers is inderdaad Michiel de Ruyter, maar ook die van de Jumbo reclame.



Dames toch
Later is nu
Ja, eigenlijk ken ik 'm van de Jumbo reclame dus.



Barry Atsma zegt me nog steeds niets. Doet 'ie geen reclames?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem in eerste instantie van 'Rozegeur en Wodka lime' geloof ik. Heeft een gehandicapte broer. ..

ehm.. foto misschien handiger?







Hij speelde ook Vincent van Gogh zie ik.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En hij wordt er heel verdrietig van, dat je hem niet kent







Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 15 maart 2017 @ 07:59:

En hij wordt er heel verdrietig van, dat je hem niet kent



[img]http://static.alphens.nl/nieuwsitems/fa ... 5c8036.png[/img]



Alle reacties Link kopieren
Sybrand heeft het 24 dagen volgehouden en daarmee 206501 gehaald.

Vanmorgen vroeg die om een snackje, dus ik dacht vooruit, voor jou ook een lange dag.



Nu is hij 51 procent en ik denk dat ik hem vandaag dood laat gaan. Wil dat eigenlijk nog wel meemaken en dat kan vast alleen vandaag nog. nu maar hopen dat ik hem niet automatisch ga verzorgen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga Geert nog missen ook straks
quote:HappyOwl234 schreef op 15 maart 2017 @ 08:32:

Sybrand heeft het 24 dagen volgehouden en daarmee 206501 gehaald.

Vanmorgen vroeg die om een snackje, dus ik dacht vooruit, voor jou ook een lange dag.



Nu is hij 51 procent en ik denk dat ik hem vandaag dood laat gaan. Wil dat eigenlijk nog wel meemaken en dat kan vast alleen vandaag nog. nu maar hopen dat ik hem niet automatisch ga verzorgen ofzo.Emile zegt net zelf dat zijn leven ten einde is... volgens mij gaan ze allemaal dood vanavond
Alle reacties Link kopieren
Ja Sybrand hoopt mij terug te zien in de hemel. Maar die vent is niet dood te krijgen, sinds ik heb besloten dat onze wegen vandaag toch echt scheiden is die al 2 keer terug naar 100% gezet.

Vanavond om 21.00 uur zal die dan wel echt dood gaan.
quote:hvm schreef op 15 maart 2017 @ 13:02:

Ik ga Geert nog missen ook straks Met zn weeldige blonde lokken
Alle reacties Link kopieren
Nou....en zijn trek in snackjes
Alle reacties Link kopieren
De kinderen waren gek op de app. Jammer dat het straks over is...
Ik heb Sylvana mijn stem niet gegeven, dus ik geef haar de rest van de dag maar gewoon heel veel liefde.
Alle reacties Link kopieren
quote:hvm schreef op 15 maart 2017 @ 13:25:

De kinderen waren gek op de app. Jammer dat het straks over is...Die van mij ook. Mijn kleuter begint zijn dag al een week met de vraag of de kamergotchi's al eten hebben gehad
Alle reacties Link kopieren
Ach gossie. Ze doen t niet meer. Maar lief dat ze allemaal nog even op 100% gezet zijn
Alle reacties Link kopieren
frank lammers is ook de acteur uit de reclame van de jumbo. Met vrouw, drie kinderen en hond.
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve Sybrand..
Alle reacties Link kopieren
Rust zacht lieve kamergotchi's....we gaan jullie missen
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde Thierry vanmorgen toch wat te eten geven, maar dat kon niet meer

Dus de hele app maar verwijderd, zodat mijn telefoon z'n updates weer kan doen



IK begrijp dat een tamagotichi van bekende mensen op de telefoon een goudmijn kan zijn? Gat in de markt? Moet je wel steeds met opmerkingen komen, uiteraard.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:jopee schreef op 15 maart 2017 @ 23:57:

frank lammers is ook de acteur uit de reclame van de jumbo. Met vrouw, drie kinderen en hond.Klopt, daarom had ik dat ook al gepost
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hij laadde niet eens meer vanochtend. Met pijn in mijn hart de app verwijderd.



Dag Jesse!
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven