Entertainment alle pijlers

MotoGP & Superbike

26-06-2016 10:26 753 berichten




Wie kijkt er mee?



Op de planning:

MotoGP

16/10 Motogi - Japan

23/10 Phillip Island - Australië

30/10 Sepang - Maleisië

13/11 Valencia - Valencia



Superbike

16/10 Jerez - Spanje

30/10 Losail - Qatar
Alle reacties Link kopieren
Mn hele familie is gek van de TT, de een werkt er op de baan en in de paddock, de ander staat 4 dagen op de camping. Ik kijk eigenlijk alleen de Motor GP (met een half oog) als ik toevallig in de buurt van de tv ben. Ben zelf vervent motorrijder, maar met het racen heb ik niet zo veel.
Mijn halve familie zijn er ook bij. Mijn opa bouwt klassieke replica's, denk aan Benelli's, MV Agusta's, Suzuki's etc. Maar heeft ook racemotoren gerestaureert van bekende rijders. Dus hij staat er ook weer bij op zijn kunstwerken te showen.



Maar ik zit pril zwanger thuis en mijn klachten maken het onmogelijk om mee te gaan. Dus ik ga lekker alle races vanaf de bank kijken.

Hoogtepunt is natuurlijk de GP, ben benieuwd hoe Lorenzo het gaat doen.
Ja ik. Kijk je nu alleen omdat het in Assen is, of kijk je elke wedstrijd?
quote:Isa_Bela schreef op 26 juni 2016 @ 10:52:

Ja ik. Kijk je nu alleen omdat het in Assen is, of kijk je elke wedstrijd?Ik kijk altijd. Maakt niet uit hoe vroeg ik uit mijn bed moet soms. Ik kom ook echt uit een motorfamilie met een grote liefde voor de motorsport. Opa zijn schuld.
quote:ZombieQueen schreef op 26 juni 2016 @ 10:58:

[...]





Ik kijk altijd. Maakt niet uit hoe vroeg ik uit mijn bed moet soms. Ik kom ook echt uit een motorfamilie met een grote liefde voor de motorsport. Opa zijn schuld. Leuk! Wij kijken ook altijd.
https://youtu.be/Gk6z_2ayO8M



Ik moest hier zo om lachen. Márquez die een scooter jat van een fotograaf na zijn crash zodat hij zijn reserve motor kon ophalen.
Alle reacties Link kopieren
Ze stuiteren



Ik vond Marquez ook heel grappig ja, maar ik ben overtuigd kamp Rossi
668, the neighbour of the Beast
Aaaah de eerste crash is een feit.



Nog 2 crashes...
Minstens nog 2 ja.
quote:Marels schreef op 26 juni 2016 @ 11:04:

Ze stuiteren



Ik vond Marquez ook heel grappig ja, maar ik ben overtuigd kamp Rossi Hier ook kamp Rossi hoor. Al ben ik stiekem ook erg fan van Lorenzo.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is dit topic er nu pas trouwens? Ik volg het hele seizoen de GP

Dus ik kijk altijd. Elke wedstrijd.

Behalve vandaag trouwens want ik moet naar het strand, maar mijn man zal me wel hotlinen



Heb gezegd dat ie moet smsen, ik moet weten wie er wint, wat Rossi, Marquez en Lorenzo doen.
668, the neighbour of the Beast
Ik ben fan van Rossi en Marquez, niet echt van Lorenzo. Al is hij ook wel echt heel goed natuurlijk.
quote:Marels schreef op 26 juni 2016 @ 11:05:

Waarom is dit topic er nu pas trouwens? Ik volg het hele seizoen de GP

Dus ik kijk altijd. Elke wedstrijd.

Behalve vandaag trouwens want ik moet naar het strand, maar mijn man zal me wel hotlinen



Heb gezegd dat ie moet smsen, ik moet weten wie er wint, wat Rossi, Marquez en Lorenzo doen.Ik was hier ook gaan zoeken naar bestaande topics. Maar die kon ik dus niet vinden. Vond dat ook al zo gek. Maar goed. Als de TT is afgelopen laat ik de topictitel wel veranderen zodat we verder kunnen in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 26 juni 2016 @ 11:05:

[...]





Hier ook kamp Rossi hoor. Al ben ik stiekem ook erg fan van Lorenzo.



Ik spuug op Lorenzo.

Marquez kan ik nog wel lijen.

Vorig jaar Assen niet gezien maar sinds ik die gezien heb van de week begrijp ik dat akkefietje van vorig seizoen ook beter...



Maar Lorenzo.... Nee. Niet eens een beetje.

Je moet hem nageven dat hij retestrak rijdt altijd, maar wat een kwal van een jong is dat zeg.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Isa_Bela schreef op 26 juni 2016 @ 11:07:

Ik ben fan van Rossi en Marquez, niet echt van Lorenzo. Al is hij ook wel echt heel goed natuurlijk.



Als Lorenzo in het begin heel hard kan wegrijden en niemand achter zich heeft wel ja. Dan rijdt hij retestrak.

Inhalen en knokken voor een plekje kan hij dan weer niet. En dat maakt juist mooi racen.

Rossi en Marquez kunnen dat wel
668, the neighbour of the Beast
Ja, oké hij is niet zo'n leuke persoonlijkheid. Maar jezus wat kan hij rijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, Rossi kan zich van plek 10 terug knokken naar het podium.

Dat heb ik Lorenzo nog niet zien doen. Retestrak starten en keihard wegrijden wel ja. En dat is ook een kunst op zich hoor, en als hij eenmaal weg is rijd hij natuurlijk gigantisch strak, maar ik vind de stijl van een Rossi veel mooier om te zien.

Maakt veel spannendere races ook
668, the neighbour of the Beast
quote:ZombieQueen schreef op 26 juni 2016 @ 11:07:

[...]





Ik was hier ook gaan zoeken naar bestaande topics. Maar die kon ik dus niet vinden. Vond dat ook al zo gek. Maar goed. Als de TT is afgelopen laat ik de topictitel wel veranderen zodat we verder kunnen in dit topic.



Goed idee



(Ik mis hier ook echt een sportpijler)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al eens zitten zoeken naar een Moto GP topic...

Maar ik dacht dat ik de enige debiel was hier
668, the neighbour of the Beast
Marels, ik ben het met je eens over Lorenzo. Marquez en Rossi knokken er wel echt voor altijd. Mooi om te zien.
quote:Marels schreef op 26 juni 2016 @ 11:10:

Ik bedoel, Rossi kan zich van plek 10 terug knokken naar het podium.

Dat heb ik Lorenzo nog niet zien doen. Retestrak starten en keihard wegrijden wel ja. En dat is ook een kunst op zich hoor, en als hij eenmaal weg is rijd hij natuurlijk gigantisch strak, maar ik vind de stijl van een Rossi veel mooier om te zien.

Maakt veel spannendere races ook Rossi vind ik fantastisch om naar te kijken. Hij klooit ook altijd maar een beetje met de kwalificaties zodat hij ergens een leuk plekje krijgt en een spannende race maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ouch die crash was nasty
668, the neighbour of the Beast
Pfff nog een hele nare crash.
Alle reacties Link kopieren
quote:Isa_Bela schreef op 26 juni 2016 @ 11:13:

Marels, ik ben het met je eens over Lorenzo. Marquez en Rossi knokken er wel echt voor altijd. Mooi om te zien.



Met jou kan ik praten



Ik ben echt anti-Lorenzo. Met passie
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven