Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




Shakira
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Minimouse dacht: verrek die strik heb ik ook, leuk meisje hoor die ché. "
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Het zijn Woezel en Pip oren, geen strik
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 26 oktober 2014 @ 08:46:

[...]



Dat is toch geen kind van haar dochter Estelle, want dat zijn al tieners. Is het een kindje van Kaj? Dat moet dan wel.



Dochter Danielle bedoel je......?



Wat lijkt Lizzy op Wendy zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:evygreat schreef op 26 oktober 2014 @ 00:30:

[IMG]http://i59.tinypic.com/2drgk29.png[/IMG]

Dinand en Che WoesthoffWat leuk, een donkerharig kind! Bijna alle kinderen hebben to hun ongeveer 7e 8e jaar blond haar.......... Daarna gaat het veranderen, maar vind het leuk om te zien dat dit kind al zo mooie haartjes heeft!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:roermondse schreef op 26 oktober 2014 @ 14:07:

[...]

Dochter Danielle bedoel je......?

Ja, klopt, de dochter van Danielle en Johnny heet Estelle. En hun zoon Davey geloof ik.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 26 oktober 2014 @ 16:22:

[...]



Ja, klopt, de dochter van Danielle en Johnny heet Estelle. En hun zoon Davey geloof ik.en zijn geen tieners meer, 23 en 21...
quote:roermondse schreef op 26 oktober 2014 @ 14:08:

[...]





Wat leuk, een donkerharig kind! Bijna alle kinderen hebben to hun ongeveer 7e 8e jaar blond haar.......... Daarna gaat het veranderen, maar vind het leuk om te zien dat dit kind al zo mooie haartjes heeft!!!Da's dan misschien zo in Roermond, maar hier zijn toch minstens zoveel donkerharige kinderen als blondjes hoor. Misschien nog wel meer. En die zijn dat al vanaf de geboorte. Als een kind tot zijn achtste blond is wordt het meestal niet zo donkerharig als dit kindje hoor, dan wordt het eerder donkerblond of lichtbruin.
Tim Murck is voor de tweede keer vader geworden. Het meisje heeft de naam Robin Laurijn gekregen, zo schrijft hij bij een foto van zichzelf en zijn dochter op Facebook.



Robin is op 25 oktober geboren. De Feuten-acteur (32) en zijn vrouw Jette hebben samen al een zoontje.



ANP
Mobiel dus geen foto maar zij van Robbie Williams schijnt aan het bevallen te zijn met de meest ordinaire pumps ooit aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 27 oktober 2014 @ 13:03:

Mobiel dus geen foto maar zij van Robbie Williams schijnt aan het bevallen te zijn met de meest ordinaire pumps ooit aan



Hier is ie dan!



quote:Frizz schreef op 27 oktober 2014 @ 13:53:

[...]





Hier is ie dan!



[afbeelding]hahahaha, grapje toch?!
Nu op Televaag ook nog een lollig dansfilmpje. De scheiding of opname wegens nieuwe drugsverslaving kan nooit lang meer op zich laten wachten...
















quote:Suze02 schreef op 27 oktober 2014 @ 15:24:

Nu op Televaag ook nog een lollig dansfilmpje. De scheiding of opname wegens nieuwe drugsverslaving kan nooit lang meer op zich laten wachten...Zooooo dan wat een ordinaire bende.
Ik vind RW heel leuk, maar je kunt m niet betichten van goede smaak bij de vorige bevalling zei hij dat het was "like watching his favorite pub burn down".
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eigenlijk wel lachen om Robbie. Ze hebben overal schijt aan, maar ach volgens mij hebben ze het wel leuk samen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Joost Spijkers is vader geworden van Stela Tara



klik hier



Karma, en alles komt goed
Alle reacties Link kopieren




Leonore (dochter van Prinses Madeleine)
Karma, en alles komt goed
Je zou toch tussen 2 weeën even je bed uit klimmen om hem een hijs om zijn oren te geven?



http://www.telegraaf.nl/t ... anst_bij_bevalling__.html
Alle reacties Link kopieren
Paar maanden terug met haar nichtje



Karma, en alles komt goed
Alle reacties Link kopieren




milla ashton en telg Waytt
quote:misschicken schreef op 27 oktober 2014 @ 19:30:

Je zou toch tussen 2 weeën even je bed uit klimmen om hem een hijs om zijn oren te geven?



http://www.telegraaf.nl/t ... anst_bij_bevalling__.html hoe zij er ook bij kijkt af en toe, hahahaha!
quote:misschicken schreef op 27 oktober 2014 @ 19:30:

Je zou toch tussen 2 weeën even je bed uit klimmen om hem een hijs om zijn oren te geven?



http://www.telegraaf.nl/t ... anst_bij_bevalling__.html





Die is gewoon zo adhd als de neten ;)





Ik zou hem op dat moment ook even subtiel wegmeppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven