Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Nog zo'n kop koffie.



Het gaat een lange dag worden vandaag. Behalve droge toastjes en avondeten echt niets meer in huis. Bankrekeningen kijken heel erg boos. Dat het maar heel snel morgen is!!
Alle reacties Link kopieren
Ha, wat een leuk welkom dankjulliewel. Ik heb meteen een poos niet achter de computer kunnen zitten. Heel stom, sorry..



@blueeyes, ik ga in september Literatuur studeren.



@Daremanda, wat fijn dat je moeder je zo steunt dat is wel belangrijk en fijn dat je dinsdag al terecht kan bij de arbeidsdeskundige om te kijken hoe nu verder. Veel plezier bij je ouders straks.



@blue-lagoon, het klinkt heel erg akelig van je arm. Sterkte ermee Je koffie klinkt heerlijk!





Ik eet op dit moment niks, maar ga zo blondies bakken en daarna een film kijken.
Dare, wat fijn dat jullie toch iets aan de beurs hadden! En fotografen is altijd handig.



Sneeuwvlokje, wat leuk! Waar? Ik heb Nederlands gedaan aan de VU. Kan je wel een paar basis-boeken tippen, als je wil! Van die 'moet je toch gelezen hebben-boeken'. Kun je alvast aan de slag!



Coetje, daarvan zou ik alleen de kip-kerrie lekker vinden... fijn dat het jullie gesmaakt heeft!



BL, waar koop je die koffie? Is dat kant en klaar met die kaneelsuiker? En eehm... ik hoor je zo vaak over je financiën... is het een idee om te stoppen met roken? Dat zou misschien wat lucht geven (pun intended )



Ik heb Italian Almond thee van dilmah. En ik ga zo maar eens tekst leren voor mijn toneelgroep. Heb de hoofdrol, dus dat lijkt me best nuttig.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaaf BE de hoofdrol!!



De koffie koop ik bij de Lidl. En de busjes cacaopoeder en kaneelsuiker bij de AH/Jumbo.



En stoppen met roken gaat dit jaar nog gebeuren ga overstappen op dampen.
Alle reacties Link kopieren
O en dank je sneeuwvlokje-!!



Heb ook een supervette chique jas gezien, helemaal mijn smaak en voor heel weinig geld!!
Alle reacties Link kopieren
Ik houd wel van de grote gele M. Vooral de friet (behalve de kleine porties) en de kroketburger. De hamburgers vind ik net schoenzolen.



Als lunch 2 pannenkoeken op.

Net toastjes met roompaté van de slager gegeten.

Vanavond bloemkoolsoep met hamreepjes en slagroom maken. En een beetje kale pasta erbij.
Weer thuis was echt gezellig, al mijn zussen + aanhang en babynichtje (nouja baby? ze wordt bijna 1) en toen hadden mijn ouders nog een verrassing: een verlovingscadeau Een Blondservies van de Efteling, superleuk! Past ook heel goed bij ons, zijn we ontzettend blij mee.



En mijn zussen mijn trouwjurk laten zien, want ze wilde allebei mee jurkshoppen steeds maar dat wil ik niet meer nu ik mijn jurk al heb! Gelukkig vonden ze allebei de jurk héél mooi en bij mij passen. En sluier (via marktplaats dus was beetje een gok) past ontzettend goed bij jurk, qua lengte en kleur.



Dus ik heb even blije momentjes verzameld vandaag!



Nu drink ik water.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Daremanda. Doet me denken aan toen ik op kamers woonde en ik mijn appartement toegewezen had gekregen. Mijn ouders mailden me 'kom snel kom snel' en toen ik daar kwam zaten mijn ouders helemaal trots aan de eettafel, die was bezaaid met huishoudelijke cadeaus voor mij. ZO lief.



Vandaag wat oudere jassen weggedaan om plaats te maken voor de nieuwe. Had ze op facebook kunnen zetten maar die schaaflopers daar willen alleen maar alles gratis, dan gooi ik het liever in de container.



Nu Undercover in NL. Heel slecht voor mijn bloeddruk, word er zo boos van.
Ik heb blueberry bliss thee op en kijk samen met mejuffrouw kat Once Upon a Time. Kat komt altijd bij me liggen als ik dat kijk, zo lief!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een fijne dag Daremanda.



@blueeyes, wat leuk/grappig dat jij dat ook gestudeerd hebt!! Ik ga naar de UU. Ik heb al veel boeken gelezen, maar tips zijn altijd welkom
Wat je qua Nederlands sowieso eens ingekeken moet hebben is die 8-Delorge literatuurgeschiedenis. Grote kans dat ze daar naar verwijzen. Verder zou ik aanraden om te zorgen dat je wat middeleeuws spul al hebt gelezen, dat kost namelijk veel tijd om in te komen. De komrij-bundels zijn ook handig.



Vergis je niet in met name de secundaire literatuur, daar kun je snel de mist in gaan.
O, en als kat het goed vindt, ga ik zo even een glas sprite-munt pakken en wat chips.
Alle reacties Link kopieren
Middeleeuwse literatuur heb ik op de havo gehad, vond ik heel erg leuk. Heb het vak literatuur ook afgesloten met een 9.



En de jas is besteld, bij de Lidl donderdag komt hij!!
Ben benieuwd naar die jas blue!



Ik heb al heel veel huishoudelijke klusjes gedaan, nu ben ik weer overprikkeld (weer door de supermarkt) maar zit lekker thuis met koffie en hoef nergens meer heen.



Ik ga lekker mijn boek lezen met een kop koffie met soja melk



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Google maar op esmara damesjas, het is de zwarte.

Vriend had hem ook in het filiaal zelf gezien maar daar was hij duurder, vuil en de ceintuur ontbrak. Die heeft hij dus mooi laten liggen. Donderdag komt er dan een verse nieuwe jas netjes in de verpakking. Hij kreeg wel gratis rode rozen bij de Lidl. Die staan nu mooi in het water.



Net een hamkaas-panini gegeten en nu citroen-bubbelwater.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede dag. Heb uitpuilend schoenenrek in slaapkamer opgeruimd. Sommigen waren zo versleten dat ze niet eens schoenen meer mochten heten. Heb bijna alles in een vuilniszak gedaan, weg ermee. Lekker opgeruimd nu. Daarna plan het bed te fatsoeneren en maar meteen verschoond. Daarna heb ik de slaapkamer gestofzuigd. Was met kleding staat al aan, straks het beddengoed erin. En laptoptafeltje gedaan. Nog even de woonkamer stofzuigen en de wassen ophangen en dan klaar. Ben erg tevreden!



Lekker fris citroen-bubbelwater nu.
Mooie jas!

En lekker hoor, zo'n opgeruimd huis



Ik heb net een uurtje geslapen had ik wel nodig hoor, mijn nachten zijn dramatisch. Daarna de was opgehangen. En stress voor morgen al is dat niet nodig, maar ja...



Ik heb koffie.
Zo, bloemkoolschotel staat in de oven, afwas weer gedaan.

Ik ben een goede huisvrouw
Die kun je iig op je cv zetten Dare!



Ik heb twee broodjes kroket op en zit nu in de bus onderweg naar kickboksen. Sportschool is 45 min fietsen, dus dat doe ik doorgaans met het ov.



Gister trouwens nog granola bars staan maken van nigella lawson. Zijn lekker geworden! En, heel fijn, een kan-niet-mislukken-recept.
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Daremanda.



Sport ze, BE! Fijn dat sportschool goed bereikbaar is met ov.



Hier nog ontzettend veel gedaan, het is een goede, drukke actieve dag geweest. Afwas weer gedaan en er hangen twee wassen te drogen. De derde en laatste zit nu in de machine.



Vanavond lekker ontspannen met VI en Droomhuis Gezocht en vannacht onder lekker schoon en fris flanel. Ga zo de kaarsen eens aansteken.



Energy drink sf nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net mijn bed gepoetst. Frame is gewoon metaal dus makkelijk af te nemen met vochtig doekje. Ook even de bijbehorende nachttafeltjes en voetenbankje meegenomen. Heb zo'n mooie slaapkamerset Voor wie benieuwd is: mijn bed heet Arjuna. En ook schoenenrek is weer een lust voor het oog.
Ik ben terug van het sporten en zit nu gedouched en wel op de bank. Heb net een smoothie op en mejuffrouw kat had een paar kattensnoepjes.
quote:blue_lagoon schreef op 20 februari 2017 @ 10:54:

Middeleeuwse literatuur heb ik op de havo gehad, vond ik heel erg leuk. Heb het vak literatuur ook afgesloten met een 9!



Vond ik ook zo leuk. Floris ende Blanchefleur heb ik zo vaak herlezen omdat ik er zo weg van was.



Hier aan de Winterglow thee en een Visser chocolaatje.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 20 februari 2017 @ 21:22:

[...]





Vond ik ook zo leuk. Floris ende Blanchefleur heb ik zo vaak herlezen omdat ik er zo weg van was.



Hier aan de Winterglow thee en een Visser chocolaatje.En de Vos Reynaerde en de Beatrijs
Karel en de Elegast, lanceloet, Artur... allemaal gelezen en geanalyseerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven