Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Dare, voor jou (gezien je motto) nog een quote van Einstein waar een begeleider hier nogal eens mee zwaait:



"Everybody is a genius, but if you judge a fish on its ability to climb a tree, it will always believe it is stupid"



Kat vind het ook hard waaien.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!



Mijn Lidl-jas komt vandaag al!! En ben al bij de Action geweest voor kattensnoepjes en een mooi zilver-wit fotolijstje. Die wilde ik graag en ze hadden hem nog en dat voor maar 85 cent!! Heb namelijk een hele mooie foto van mijn moeder op mijn nachttafeltje staan, al twaalf jaar in hetzelfde houten lijstje. Maar is niet meer mijn smaak dus nu een mooi nieuw modern lijstje. 13x18.



Een energy drink sf nu en broodjes met zongedroogde tomaten tapenade en rucola gegeten.



Heel veel succes vandaag Coetje!!
Leuk dat je jas vandaag al komt Blue



Ik heb net een tosti gegeten. En nu ga ik lekker op de bank hangen met een kop citroen thee en een boek.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt lekker knus Garda fijne middag!!



Ik zit vol spanning te wachten op de DHL. En net laptoptafeltje schoongemaakt en die blijft nu ook schoon want... vriend kwam thuis uit de stad met elektronische sigaret!! Stoppen met roken!! Heb meteen al oma gebeld, ook zij was erg blij en ze was de eerste die ik het vertelde. Oma is heel bijzonder voor mij en we hebben een speciale band.



Flesje water nu.
Ben benieuwd of je je jas al binnen hebt blue!



Ik kijk naar het weer buiten en ben blij dat ik onder een dekentje binnen zit

ook al wat plannen voor morgen gemaakt, dus happy. (simpel gewoon boodschappen en pakje wegbrengen)



Ik drink bruiswater van de sodastreamer
Geen zin om te koken
Alle reacties Link kopieren
Fijn Daremanda lekker onder een deken! Wat ga je nu met eten doen?



Jas is er joepie!!!!!!!!!!!! En bff was weer echt tot hulp vandaag. Samen naar de Lidl geweest voor boodschappen. Heb goed ingeslagen en het zwartwasmiddel was in de aanbieding. Heb haar getrakteerd op blikje energy drink en kleuter op een chocoladedonut. En zometeen komt ze wraps met vulling brengen, de schat.



En net op de valreep zelf nog even naar de stad gelopen voor e-smoker. Ze hadden alleen nog startpakket met tabaksmaak en ik wilde appel en toen kreeg ik er gratis appelsmaak bij. Heel erg vriendelijk. Vriend heeft donkerblauw etui erbij en ik een witte. We hebben nu allebei onze eigen en het was fijn om vanuit guur weer thuis te komen in een knus huis.
Vriend rijdt langs de MCDonalds dus gevraagd of hij eten wil meenemen.

Niet gezond ofzo, maar ach.
Alle reacties Link kopieren
Een keer ongezond is ook geen ramp toch Dare!



Blue, echt knap dat je een serieuze stoppoging doet!

Hoe is de jas?



Er zijn vandaag foto's gemaakt van heup en been en morgen mri, helaas dan pas weer 29 maart een afspraak.

Avondeten was noodles met kip en thaise roerbakmet rode curry.

Net een waslijst boodschappen gemaakt, er moet nogal wat ingeslagen worden voor carnaval.
Wat heb je dan allemaal nodig voor carnaval? Ik ben van boven de rivieren, dus ik ken alleen carnaval up zie Twents, en verder niet...



Overigens sla ik ATM ook flink in. Ik weet dat m'n contract afloopt, dus wil nog even flink wat boodschappen in huis halen. Afgelopen dagen dus al diepvriesfruit, wc papier en pasta naar huis gesleept. Streven is om straks zo vooruit te kunnen dat ik de eerste weken enkel fruit, groente en zuivel (en af en toe vlees/eieren) hoef te halen. Ik heb altijd wel een behoorlijke voorraad, dus het is vooral aanvullen.
O, avondeten was rijst met sugarsnaps en erwtjes en roerei.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Blueeyes,ik heb 5 dagen open huis,er komen vrienden van oudste 2 kinderen eten,drinken en blijven slapen.Zondag komt de optocht door de straat en komen er vrienden hier de optocht kijken.Drukke gezellige bende dus



Slim om je voorraad op peil te houden!
Goedemorgen!



Ik moet ook nodig hier de voorraad gaan bijkopen, wc-papier, koffie enzo. Hier ook geen carnaval (is ook niks voor mij



Net bevestiging voor reservering van trouwlocatie gehad, dus dat is geregeld! Ik heb alleen nog niks gehoord van de gemeente, dus knijp hem nog een beetje...



Ik drink koffie met sojamelk
Hoe gaat het met iedereen?



Ik ben blij dat ik binnenzit, al stormt het niet echt, het waait wel.



Mijn kip voor vanavond zit al in de marinade.

Dus goed bezig.
Wat een gezelligheid Coetje. Ik heb nog nooit carnaval gevierd, geloof ook niet dat ik dat graag zou willen



Vanmorgen en vanmiddag natgeregend (ik heb een hekel aan een regenpak). Er staat wel een flinke wind maar de tuinstoelen staan nog overeind. En op dit moment schijnt de zon.



Vanavond pasta met zalm. En nu een glas CC lemon.
Goedemorgen!



Ik heb al boodschappen gedaan en vanavond maak ik hutspot met rookworst.

Ik ga straks even stofzuigen enzo.



Ik voel me beetje beter vandaag, verliefd. (gisteravond was het ook heel erg gezellig ) Dus ik geniet er even van.



Ik drink koffie met soja melk
Alle reacties Link kopieren
Garda,met een paar biertjes is het al snel leuk

Ik heb vanochtend om 8.30u al de polonaise gelopen

Op school van jongste,niet dat jullie denken dat ik toen al in de kroeg zat.



Dare,geniet van je fijne gevoel!



Wij eten vanavond griekse rijst,bonen,bifteki,gyros en tzaziki.
Geniet van je carnaval!



Ik heb net lekker een uurtje mijn boek gelezen.

Ook gestofzuigd dus alles is weer schoon.



ik drink water
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Coetje



Ik zit as we speak te waterdampen. Heb nu al 48 uur niet meer gerookt!! Straks even vullingen kopen. Telkens als ik een sigaret wil dan ga ik dampen en dat bevalt prima. Gister bij de Action een stekkerdoos gekocht en... voor maar 70 cent een heel leuk doosje in zebra-print om mijn muziek-oortjes in op te bergen. Ben er blij mee. Verder de huur en andere rekeningen weer betaald. Fijn gevoel van rust geeft dat altijd. Ik drink nu ook water.
Wat goed BL!



Dare, wat fijn dat je je beter voelt.



Coetje, wat een gezelligheid! Je avondeten klinkt lekker



Ik heb broodjes knakworst als lunch en een grote beker groene thee. Vanochtend de GGZ even op hun flikker gegeven wat betreft dat gedonder met de medicatie van vorige week.
Goed bezig blue!

En jij ook BE,!



Ik ga zo naar 'say yes to the dress' kijken met een kopje thee.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!



Net navullingen gehaald voor de e-sigaret. Daarna naar de Action. Heb toiletpapier, energy drink sf en pepsi max gekocht. En nieuwe muziek oortjes voor 89 cent. Althans, die dacht ik gekocht te hebben. Want thuis op de bon zag ik dat ze niet aangeslagen waren maar ze zaten wel in mijn tasje en had ze gewoon op de band gelegd. Ze doen het overigens perfect.



Energy drink sf nu.
Haha Coetje.



Wat goed Blue!



Ik heb vandaag langer doorgewerkt. Er waren weer een paar collega's ziek. Hoop maar dat er morgen en zondag niemand uitvalt anders hebben we echt een probleem.

Nu een glas roosvicee.
Alle reacties Link kopieren
Saucijzenbroodje.
Lekker, daar heb ik nu ook zin in.



Ik heb een wijntje ingeschonken, weekend is mij betreft begonnen. Alleen nog wachten tot vriend thuis komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven