Wat is lekker van de lidl?

27-07-2008 18:26 909 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf morgen is er hier een lidl. Nu ken ik de lidl helemaal niet en vraag ik me af wat nou echt de lekkere goede producten zijn, en welke producten ik bete rniet kan kopen!



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Altijd handig een lidl in de buurt. Wij drinken hier de cola light van de lidl en komen er regelmatig. Pas wel op met de prijs want met bv. wc papier en dergelijke zijn ze duurder dan andere supermarkten. Vaak zijn de producten van de lidl wel goed. Gewoon even aankijken wat jij wel en niet wilt proberen. Trouwens vertrouw ik bij de lidl de file a merican niet zo, heb het meerdere malen geprobeerd, maar dat vind mijn maag niet leuk. :-( Vindt ik het prijsverschil niet waard! Heb er bij file van andere supermarkten namelijk geen last van
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
vleeswaar voor op de boterham vind ik er echt niet lekker.

wel heel lekker zijn de salades zoals de eiersalade en kipsate.



verder vind ik het meeste wel gewoon goed. ligt aan je smaak en wat je gewent bent denk ik.



o ja de oranje allesreiniger vind ik heerlijk ruiken.
De geitenkaas vind ik heerlijk, net als de cashewnoten en de nachochips (kaassmaak) en de salsa saus.



Verder vind ik de gekruide aardappelpartjes (diepvries) ook extreem lekker. Een vriendin van mij koopt trouwens speciaal haar frietjes bij de lidl, die zijn lekker dun en toch lang in tegenstelling tot die van Aviko (aldus mijn vriendin, ik frituur vrijwel nooit dus geen idee..)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom zelf vaak bij de lidl. Niet voor alles, zijn dingen die ik toch liever bij de super haal.. maaaarrrrr.. Voor de spicy wedges van de Lidl doe ik echt een moord! Zalig!!! Nog geen euro voor een heeeele grote zak! Jammie!!
De rundergehakt kwam als beste uit de test van de consumentenbond. Die koop ik vaak. En toetjes zijn er ook heerlijk. Snoep en chips e.d. zijn vaak ongeveer hetzelfde als de A merken alleen heten ze dan anders uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
afbakstokbroden 2 in een verpakking voor 17 cent zo heel lekker vind ik........vlees voor op brood de bbqkipfilet (weet ik ook sinds gister) is erg lekker...filet american vind ik juist wel lekker van de lidl.....ehm ja ik vind wel meer lekker :)
Alle reacties Link kopieren
Ik haal bijna alles bij de Lidl. Verse kipfilet, half om half-gehakt, varkensfiletlapjes. Niets mis mee. Vloeibaar wasmiddel is ook erg goed en ruikt heel lekker. Cola light, sap etc. ook prima. Wat ik er niet zo lekker vind is de chips. Alhoewel, ze hebben er van die kaasstokjes en kaasflips. Chocolade uiteraard en toetjes. Afbakstokbroodjes kosten er bijna niets. Kattenvoerkuipjes en brokjes. Ik haal er echt bijna alles. Vaak hebben ze ook wekelijkse aanbiedingen, ook online te zien.
Alle reacties Link kopieren
Panini pompoenpit broodjes, rooibosthee orange, jong belegen kaas en cherrytomaten,

ik ga er speciaal voor naar Lidl en nergens anders.
Alle reacties Link kopieren
Ooh ja, die gekruide aardappelpartjes uit de diepvries zijn lekker!!!

Verder vind ik de gamba's uit de diepvries ook lekker. Ze hebben oa doosjes met kant en klaar gekruide gamba's: even in een schaaltje in de oven en je hebt een lekker voorgerechtje.

De vloeibare wasmiddellen en de blokjes voor in de afwasmachine zijn ook goed.
Groente en fruit zijn trouwens ook gewoon goed, net als broodbeleg. Brood vind ik niet zo heel lekker van de lidl. Maar vooral de toetjes/yoghurtdrankjes e.d. zijn heerlijk :)
Dag Moordwijf,

Inderdaad, de aardappel wedges, die zijn heerlijk.

Je moet niet gaan zoeken naar bekende merken, want die hebben ze niet.

De toiletspullen vind ik ook heel goed(koop) deo, tandpasta, maandverband.

Ook de schoonmaakspullen als WC reiniger en allesreiniger koop ik er graag.

Ik vind die winkel echt een aanwinst en wens je er veel plezier.

Groetjes, B.L.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon sindskort ook bij Lidl in de buurt. Wat mij opviel is dat ze echt een goede fruit en groente afdeling hebben!

Daarnaast:

-de gamba's zijn inderdaad prima!

-Rundergehakt uit de koeling (itt van dat smerige diepvriesspul)

-pepita mix

-ananassap (hebben ze in veel winkels niet)

-de gekruide forel vond ik ook best goed. Het komt natuurlijk niet van de viswinkel, maar voor voorverpakte vis was het prima te eten!



Ik ben benieuwd naar andere aanraders en ga de volgende keer die aardappelpartjes maar eens proberen.
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Ok zo te lezen is alles dus eigenlijk prima :-p



Ik ga morgen wel eens even kijken en zal een grote tas meenemen :-d
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Het garnalenpannetje!!! Voor 3 euro nogwat. Zalig!
Alle reacties Link kopieren
ik haal er sap, brood, kaas, vlees, schoonmaakspullen, karnemelk, yoghurt, groenten en fruit, van die nasi/bami pakketten die je in de magnetron kan opwarmen. american filet vind ik er ook prima. salades, rijstwafels, sushi etc.



Wat ik er nóóit haal:

frisdrank. vooral die cola vind ik er niet te zuipen.

en de paprika en naturel chips vind ik er ook niet lekker van.
Alle reacties Link kopieren
Eieren koop ik er ook niet. (Smakeloos).
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Die tonijnsalade is lekker. Kaas koop ik er. Vlees. Broodbeleg. Augurkenviertel.

Brood vind ik er niet lekker. En de frisdrank en jus dorange is er niet te drinken.

Verder is veel er lekker of goedkoop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
En ze hebben vers geperst sinaasappelsap voor 1,49.
Alle reacties Link kopieren
De aardappelkroketjes voor in de oven (niet in de frituur doen) zijn superlekker! Lekkere grote zak voor weinig geld.



Ook hebben ze lekkere anti-pasti, lekker voor bij de borrel.



Gehaktrolletjes gevuld met mozzarella, 10 stuks in een pak, even opwarmen in de magnetron. Ook erg lekker voor bij de borrel of gewoon als tussendoortje.



Ik vind die geitenkaas juist weer niet lekker daar... zo vettig. Ik vind die van president het lekkerst, maar die is niet bij de Lidl te koop.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, drinkyoghurt met limoensmaak en 0% vet. Errug lekker en fris!



(sowieso vind ik die magere producten van de Lidl erg goed... hoe heet die lijn ook alweer...)
Alle reacties Link kopieren
En de zonnebrandcrème is ook goedkoop en heel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven