Vreemdgegaan?

01-05-2024 18:04 122 berichten
anoniem_66348c0873c18 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 13:55
99.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou ook zeggen dat zij gestoord was, want daarmee manipuleert hij jou mooi om alles wat zij zegt niet te geloven
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch altijd zo bijzonder die exen die ineens bordeline hebben volgens die mannen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dropdrop schreef:
01-05-2024 18:09
Ik zou ook zeggen dat zij gestoord was, want daarmee manipuleert hij jou mooi om alles wat zij zegt niet te geloven
Dit!
Echt, ik durf er nu al mijn hand voor in het vuur te steken dat ze de waarheid spreekt en je probeert te waarschuwen.
Zelf heb ik mij op een kwetsbaar moment ook laten inpakken door mijn ex die op dat moment een relatie had. Ook zij gelooft heilig dat ik ‘de gestoorde ex’ ben.

Waar rook is, is vuur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet. Ik denk dat er doorgaans veel te snel verdenkingen uitgesproken worden op dit forum. Maar in dit geval…

Hoezo weet je dat ex borderliner/crazy ex-girlfriend is? Wat doet die vriend dan nog met haar?

Ik weet niet. Ik vind je vriend ook een beetje sus. Hoezo spullen naar de stort en niet meenemen naar huis? Helemaal niks? Hoezo stonden die er nog. Hoe lang zijn jullie samen/zij uit elkaar? Ken je die andere ex?
Alle reacties Link kopieren Quote
Logingedoe schreef:
01-05-2024 18:13
Ik weet niet. Ik denk dat er doorgaans veel te snel verdenkingen uitgesproken worden op dit forum. Maar in dit geval…

Hoezo weet je dat ex borderliner/crazy ex-girlfriend is? Wat doet die vriend dan nog met haar?

Ik weet niet. Ik vind je vriend ook een beetje sus. Hoezo spullen naar de stort en niet meenemen naar huis? Helemaal niks? Hoezo stonden die er nog. Hoe lang zijn jullie samen/zij uit elkaar? Ken je die andere ex?
Ik denk dat ze ‘het opnieuw zouden proberen’ toch weer ruzie kregen.
Zij uit boosheid to wil waarschuwen
En hij uit boosheid alles wegdoet wat aan haar herinnert
Alle reacties Link kopieren Quote
En hoezo heeft zijn ex jouw nummer?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sheabutter schreef:
01-05-2024 18:15
Ik denk dat ze ‘het opnieuw zouden proberen’ toch weer ruzie kregen.
Zij uit boosheid to wil waarschuwen
En hij uit boosheid alles wegdoet wat aan haar herinnert
O ik kan van alles bedenken. Meest aannemelijk in het geval van vreemdgaan is dat er helemaal niets naar de stort te brengen is, maar het zo gek is om met lege handen thuis te komen, nadat je bij je ex thuis geweest bent om “spullen op te halen”.

Maar het is allemaal speculatie. Ben benieuwd naar het antwoord van TO.
anoniem_66348c0873c18 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 13:57
98.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook zo raar om accuut vrij te nemen voor spullen die je wil vernietigen, die kennelijk lang genoeg bij een ex staan om intussen al anderhalve relatie verder te zijn.

Waarom is het zo belangrijk en urgent dat je daar vrij voor neemt? Als je bang bent dat crazy ex girlfriend die spullen vernietigt misschien, maar die spullen gaan naar de stort. Dus who cares?
anoniem_66348c0873c18 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 13:57
0.00% gewijzigd
anoniem_66348c0873c18 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 14:43
99.40% gewijzigd
anoniem_66348c0873c18 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 18:00
99.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom zou je daar in Godsnaam een vrije dag voor offeren? Die besteed je dan toch liever met je nieuwe liefde om iets leuks te doen?

Ik vind overigens “een raar gevoel” bij iemand hebben niet voldoende voor een diagnose. Zeker niet als je vrij kort daarna een relatie met diens partner hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een drama allemaal. Het is maar waar je zin in hebt.

Een relatie is niet verplicht.
anoniem_66348c0873c18 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 14:44
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zegt het over je vriend dat z’n ex zo ‘koekoek’ is?
Alle reacties Link kopieren Quote
MissLittle schreef:
01-05-2024 18:28
Waarom die spullen er nog stonden is omdat die ex in een crisis opvang zit. En geen huis kon vinden. Ook was ze zwanger geraakt van een ander. Geloof me, die meid is koekoek. Ik heb het zelf meegemaakt. Nog voordat m’n vriend en ik wat kregen.
Meh. Bericht weg. In het kort, je leerde hen een jaar geleden kennen als stel. Jullie zijn nu een half jaar verder en tussen haar en jou had hij nog een relatie en is zij zwanger geworden van een ander?

Dat huis en spullenverhaal snap ik nog steeds niet, maar het zal wel kloppen.

Hoe lang waren zij samen? En hoe is het verder met zijn beoordelingsvermogen?

En dat van jou? Want ik zou niet snel grote stappen met deze man. Ik zie toch wel 🚩🚩🚩
anoniem_66348c0873c18 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 14:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
MissLittle schreef:
01-05-2024 18:36
Je praat erover alsof het zo makkelijk is.
Als vertrouwen en relatie op de proef wordt gesteld, dat is een behoorlijke uitdaging.
Relatie, relatie, jullie zijn een half jaar samen en elkaar nog aan het leren kennen. Dit zou nog wel de roze bril periode moeten zijn voor mij. Neem het niet te zwaar en laat je niet meezuigen in het romcomnarratief van hard moeten vechten voor echte liefde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je onderbuikgevoel werkt maar voor de helft.
Ik heb de andere helft wel voor je hoor.
...
anoniem_66348c0873c18 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 14:45
99.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
MissLittle schreef:
01-05-2024 18:36
Je praat erover alsof het zo makkelijk is.
Als vertrouwen en relatie op de proef wordt gesteld, dat is een behoorlijke uitdaging.
Een relatie is een keuze.

Een tokkie met een borderline ex zou ik persoonlijk overslaan.

Het is niet ingewikkeld wanneer je eigen waarde hebt en grenzen.
pekka123 wijzigde dit bericht op 01-05-2024 18:42
10.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel.
….
anoniem_66348c0873c18 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 18:00
99.47% gewijzigd

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven