Geld & Recht alle pijlers

Wie heeft er al aangifte 2016 gedaan?

01-03-2017 10:53 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
We mogen weer.....

Zoals gezegd, mijn aangifte is de deur uit, superblij hier en opgelucht.

Het is toch altijd weer een karweitje.



Geen storing ook...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook gedaan, weg, de deur uit.

Vorig jaar vijf werkgevers gehad dus alles goed nagekeken en ik krijg een flinke berg terug.
Ik!!!!, Ik ben nog nooit zo vroeg geweest!,Erg trots op mezelf, haha! Krijgen terug, dus altijd prima!
Alle reacties Link kopieren
quote:apestaartje30 schreef op 01 maart 2017 @ 10:55:

Ja hier ook gedaan, weg, de deur uit.

Vorig jaar vijf werkgevers gehad dus alles goed nagekeken en ik krijg een flinke berg terug.



Super Apestaartje



ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf



Hier ook een flinke duit terug, helemaal heppie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Kersenpitje schreef op 01 maart 2017 @ 10:58:

Ik!!!!, Ik ben nog nooit zo vroeg geweest!,Erg trots op mezelf, haha! Krijgen terug, dus altijd prima! Goed voor jou !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Man en ik doen samen aangifte en dat doen we dan ook echt samen. Ben heel benieuwd dit jaar want er was nogal wat aan afwijkende dingen belastingsgewijs.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog nooit zo vroeg geweest, maar ik had zoveel vragen ( voor mezelf), dus weg er mee, en het heeft goed uitgepakt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Pff de aangifte 2015 is net de deur uit. Wij moeten altijd betalen, vandaar dat we geen haast hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 01 maart 2017 @ 11:00:

Man en ik doen samen aangifte en dat doen we dan ook echt samen. Ben heel benieuwd dit jaar want er was nogal wat aan afwijkende dingen belastingsgewijs.Veel succes! Komt vast goed.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 01 maart 2017 @ 11:02:

Pff de aangifte 2015 is net de deur uit. Wij moeten altijd betalen, vandaar dat we geen haast hebben.



Dat kan ik mij voorstellen, even bijkomen.

En de Belastingdienst loopt niet weg.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al een aantal keer geprobeerd maar hier ligt de site van de belastingdienst eruit.



Ik krijg meestal geld terug en vind het altijd wel even spannend. Hopelijk kom ik vandaag nog de site op! Maar snap dat het 1 maart natuurlijk meteen de drukste dag is dus het komt vast goed, en anders morgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t ook op de planning staan voor vandaag of morgen. Hoop dat de site meewerkt haha
Internagelaktisch
Ik was net bezig de spullen bij elkaar te zoeken. Van de week maar eens even doen.
Is er weer een app? Vorig jaar kreeg ik hem niet verstuurd via de app, jammer want verder was het erg makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ga het nú doen. Ben ik er ook weer vanaf.
.
Alle reacties Link kopieren
Succes allen.......



En ja, er is een app





Het is op dit moment erg druk op Mijn Belastingdienst

Lukt het niet om in te loggen, kijk dan of u de app Aangifte 2016 kunt gebruiken of doe op een later moment belastingaangifte.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 01 maart 2017 @ 11:11:

Ga het nú doen. Ben ik er ook weer vanaf.Succes !!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:apestaartje30 schreef op 01 maart 2017 @ 10:55:

Ja hier ook gedaan, weg, de deur uit.

Vorig jaar vijf werkgevers gehad dus alles goed nagekeken en ik krijg een flinke berg terug.





hier hoopte ik ook op maar ik moet bij betalen?!

had je de werkgevers tegelijk en bij 1 de heffingskorting laten toepassen?
quote:apestaartje30 schreef op 01 maart 2017 @ 10:55:

Ja hier ook gedaan, weg, de deur uit.

Vorig jaar vijf werkgevers gehad dus alles goed nagekeken en ik krijg een flinke berg terug.





Ik heb vorig jaar drie werkgevers gehad en ik heb em ff snel ingevuld (nog niet opgestuurd dus) en kwam op 150 euro terugbetalen uit?!

Ik heb verder niks, geen eigen huis, geen fiscaal partner, geen vermogen, geen studiekosten etc. etc....
Voor Android is de app er in de loop van de middag lees ik.
Ook gedaan. Appeltje eitje zoals elk jaar, was met vijf minuten klaar. Al is het niet veel, ik krijg wel geld terug. Alles beter dan bijbetalen zullen we maar zeggen
Ik hoef geen aangifte te doen



(maar ik vul 'm wel altijd in voor mezelf om te zien of ik toch niet wat terugkrijg )
Alle reacties Link kopieren
Ja, afgelopen maandag.



Ik laat het altijd doen. Krijg een hoop terug dit jaar
Net ingevuld, ik krijg een bergje terug
Alle reacties Link kopieren
Net even de app geïnstalleerd, en zo te zien krijg ik een heerlijk bedrag terug

Had gerekend op ongeveer de helft. Heb nog geen aangifte gedaan want moet nog even goed naar een aftrekposten kijken, dat vind ik op de app niet zo handig. Dus later vandaag of morgen als ik de website kan bereiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven