Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Toch maar een OP met je eigen Nick
Ja, anders werkt het allemaal niet. Ik kan dan de tabel niet aanpassen enzo. Heel onhandig, dus dan maar gewoon zo.
Dat dacht ik al nou, happy new new topic dan!
Ik heb gevraagd of de reacties van het andere deel IV hierbij gevoegd kunnen worden. Hoef je niet helemaal opnieuw te HNT-en
HNT!



Ik verkoop kleding als het niet meer past, duitse ebay vond ik heel fijn (kleinanzeigen)

Soms geef ik het weg, afhankelijk van mijn bui
De gids van h&m is binnen! Ik zag weer wat schattige jongensdingen











En vooral deze



Ik probeer dus de twee topics samengevoegd te krijgen. Dus dat ik met deze nick (Lebowski) gewoon de OP en tabel zelf kan wijzigen. Ik wist dat er gezeur van zou komen, ik had het meteen zo moeten doen grrr echt, ik ga NOOIT meer sticky.
Ik heb even een link naar dit deel op het andere nieuwe topic gezet, als ze niet kunnen samenvoegen, mss wel die andere sluiten/verwijderen?
DH, dat beer broekje kan ook voor je dochter hoor!
Dus we gaan verder op deze? Kan ik meteen mijn nieuwste aankoop showen:



Lebo, waaar blijft de tabel ?



Echt een nyc pakje! Leuk, met vikingschippen, wat vond de vrouw ervan?
Teuntje : het is van de babylijn en daar past ze deze winter niet meer in ben ik bang
Leuk NYC! Maar vind het wel meer een pyjama of is hij daar ook voor bedoeld? En idd, wat zei vrouwlief?
Alle reacties Link kopieren
NYC heel mooi pakje! Zal zoon ook erg mooi staan denk ik
quote:-teuntje- schreef op 29 juli 2014 @ 19:56:

Lebo, waaar blijft de tabel ?











Heel leuk pakje, nyc!
Dan zet ik mijn zwembroek gewoon nog een keer neer. Want ik vind m zo leuk

Vandaag gekocht bij de Decathlon. Voor zwoerdje, uiteraard.



Vrouw weet 't nog niet net pas online betaald...



Gebruik de jumpsuits inderdaad eigenlijk alleen nog maar als pyjama's. Vaak speelt hij er dan 's ochtends na zijn pap ook nog wel even in en gaat dan rond 9.00 zijn eerste slaap doen. Daarna kleed ik hem aan. Vind een setje (shirt met broekje) vaak net wat gekleder staan. Van het najaar misschien weer eens echt een speelpak uit één stuk kopen, zoals die bruine van Smafolk die eigenlijk voor Lebowski was.
Nyc; geweldige jumpsuit, heb met dat printje al een paar keer in mijn mandje gezeten (rompertje of shirt) maar is er niet in de maat die ik eigenlijk wil (62....) dus heb me nog ingehouden!



Lebo; ik vind je zwembroek erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
In welk topic moet ik nu schrijven? Deze toch?



Mijn Beertje kan naar maat 74 in de tabel.



Zwembroek van Decathlon is leuk! Esprit outlet is echt heel stom. Ik kijk er weleens en heb er nog nooit iets gekocht. Hartstikke duur, en nauwelijks kinderkleding.
Alle reacties Link kopieren
Leuke dingen bij H&M! Maar helaas past dat hier ook niet meer. Vind de kleren van H&M in de grotere maten vaak wel weer erg volwassen. Nou ja, tot en met volgend jaar zomer hoef ik eigenlijk niet veel meer te kopen.....



Zwembroek vind ik trouwens ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
DH, ik zie aan de zijkant van jouw eerste foto een kwijlslab. Wat voor plaatje/ patroontje staat daarop? Ik zoek voor babyzoon nog meer van die slabjes, maar ze zijn best duur (en het kdv levert mijn kind elke avond weer zonder dat ding af, maar met kletsnat shirt ). Zo heb ik er wel heel veel nodig.
Er zit een dld ook een esprit outlet, daar kwam ik vroeger best vaak en daar hadden ze best leuke dingen (wel weinig kindermaten ook daar).



Vind HM zo wijd vallen, ben er dus niet echt weg van.
Ai ai, hebben net lelijke kleertjes gekregen voor zoon:



Dit shirt:

http://www.hummbee.com/ri ... shirt-white-navy-boy.html



en deze:





En hoewel ik dat shirt op zich best leuk vind, ben ik er dus al enige tijd achter dat geel zoon niet staat.



Dat gaat trouwens ook gelden (helaas...) voor twee broeken die ik al tijden geleden voor zoon vooruit heb gekocht en in combinatie met bruin zijn (ook een kleur die hem niet staat). Misschien kan ik het beter nu al verkopen en het hem zelfs niet 1 keer laten dragen.



'Nooit gedragen of gewassen en de kaartjes er nog aan' doet het wellicht beter dan 'Is slechts 1 keer gedragen'... Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik ook eens proberen van die slabjes zelf maken, misschien nog wat leuks erop flocken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven