Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



quote:siska74 schreef op 29 juli 2014 @ 21:48:

Die broek met beer op het zitvlak vind ik wel leuk! Maar vraag me af of ik manlief daarin meekrijg Het is toch niet voor je man??
Ik denk ook een meisje hoor en vind het pakje bij elkaar zo echt vreselijk haha! De broek alleen is wel cute, maar dan wel voor een meisje



En jammer NYC dat er een foto word verwacht, anders had ik het hondenshirtje wel willen hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 29 juli 2014 @ 21:46:



Wie had er trouwens nog meer een Kruidvat-Imps&Elfs? Ik heb de indruk dat het winkeldochters zijn! Ik heb een 80 vergeleken met een andere Imps&Elfs maat 80 (van de Bijenkorf) en die van het Kruidvat is véél kleiner! Die past hij al bijna niet meer!Wat zijn winkeldochters?
quote:Lebowski schreef op 29 juli 2014 @ 21:49:

[...]





Het is toch niet voor je man??
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 29 juli 2014 @ 21:47:

Wat is de Schreeuwwinkel?

Zalando.



En ja, dat het winkeldochters waren van Imps & Elfs bij het KV lijkt me wel. Maar wel ook nieuwe collectie dingen. Ik heb een shirtje maat 68 dat ook ontzettend klein bleek, en de jeans (via Lebowski, nogmaals dank!) is ook echt heel klein voor een maat 86. Ik vond het wel een leuke actie. KV heeft nu weer gele stickers. Ik koop dat veel speelgoed vooruit voor kinderverjaardagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 29 juli 2014 @ 21:49:

[...]





Het is toch niet voor je man??







Ik zie het al voor me!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een jongetje in het plaatje (en mijn vermoeden wordt gevoed door de donkerbruine sandalen ). NYC, de foto's en maten staan op de eerste pagina. De merkbroeken moet ik nog doorspitten, evenals de joggingbroeken.



Qua shirts en truien loop ik de stapel ook even door.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik heb ook imps en elfs van de kruidvat NYC; maat je 56.

Ben meteen even gaan vergelijken. Ik had al een broekje en shirt van de Bijenkorf en babypark in maat 50, die van de kruidvat zijn hier wel echt iets groter, behalve dan het vestje maat 56 van de kruidvat, die lijkt wel kleiner dan de shirtjes maat 56 en lijkt meer op de maat 50 van babypark.

Dus misschien sommige dingen die niet goed zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:kikkerprinses schreef op 29 juli 2014 @ 21:50:

[...]





Wat zijn winkeldochters?Goederen die ze niet verkocht krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kikkerprinses schreef op 29 juli 2014 @ 21:50:

[...]





Wat zijn winkeldochters?Producten met een foutje of waar veel klachten over waren. De b-keuze. Dat soort kleding koopt KV (en anderen) vaak op om weer te verkopen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 29 juli 2014 @ 21:45:

De Mexx onlineshop is tijdelijk dicht. Staat een beetje vaag op de website. Ik kocht voor mezelf wel vaak iets bij Mexx, maar moet nu dus naar een winkel, alleen heeft die geen kinderkleding. Misschien heeft de schreeuwwinkel het wel.Misschien ook een 'foutje', zoals PoP
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Lebowski schreef op 29 juli 2014 @ 21:49:

[...]





Het is toch niet voor je man??





Staat er inderdaad een beetje stom!

Meer dat ik denk dat hij mij echt voor gek verklaart als ik ermee aankom en hem stiekem achterover gaat drukken!




Ik wil wat kopen, maar kan HET niet vinden
Aha net als bij de Esprit outlet. Alleen die verkopen het dan voor de volle mep (alleen niet aan mij)
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 29 juli 2014 @ 21:52:

Ik zie een jongetje in het plaatje (en mijn vermoeden wordt gevoed door de donkerbruine sandalen ). NYC, de foto's en maten staan op de eerste pagina. De merkbroeken moet ik nog doorspitten, evenals de joggingbroeken.



Qua shirts en truien loop ik de stapel ook even door.Ik durf het bijna niet te vragen (maar doe het toch ) Ik heb ook wel belangstelling voor jongenskleding voor mijn baby dus als NYC niet alles wil, wil ik misschien wel wat dingen overnemen.
quote:-teuntje- schreef op 29 juli 2014 @ 21:55:

[afbeelding]



Ik wil wat kopen, maar kan HET niet vindenWat zoek je dan, meid? Vertel het ons en we zoeken mee
Alle reacties Link kopieren
Prima hoor Modus. Liever dat ik er iemand blij mee maak dan bij dat stuk chagrijn van de Kringloop eerst kledingstuk voor kledingstuk moet laten inspecteren. Ik hoef er niets voor btw.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Leuke jurk Teun! Welk merk (weet je dat?) dan kan ik helpen zoeken. Ik zit op de ipad dus kan niet doorklikken op het plaatje.
Oh die jurk Duh.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Lemoos!
Zou het shirt je graag opsturen DH, misschien toch maar eens met vrouw overleggen :p Denk nl dat het jouw meisje wel heel leuk staat.

Ik probeer mij voor te stellen hoe het Mr. St. Laurent staat. Niet vermoed ik... Net als de Krutterbroeken. Op de een of andere manier denk ik dat het niet bij hem past. Kan 't hem misschien wel eens gewoon passen met de kaartjes nog eraan, om te kijken hoe het staat.
Alle reacties Link kopieren
En gaat de kringloop serieus alles stuk voor stuk controleren? Op wat dan? Als het niet voldoet aan hun standaard gooien ze het toch zelf bij de lompen voor recycling?



Edit: ik zou ook niets meer brengen.
Modus, hoef niet alles hoor. Kunnen het delen Eens kijken waar ik het plaatje van Lemoos vind.
Die jurk heb ik gevonden is van naperonutto



Wat ik zoek

vooral een leuke aanbieding

Want ik heb eigenlijk niets nodig dus kan het alleen verdedigen als het een niet te laten lopen kans was....
Maar wat dan, Teun? Een jas, schoenen, iets nuttigs van een badlaken oid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven