blije doos en gratis producten: "verkoop" jij je gegevens?

12-01-2010 22:20 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd naar jullie ervaring met alle gratis producten die je krijgt als je je gegevens invult bij winkels enzo. Tot nu toe heb ik me nergens ingeschreven omdat ik niet zo zit te wachten op nog jaren post op de toekomstige verjaardag van mijn zoontje met allerlei stomme aanbiedingen.



Maar vinden jullie de producten die je krijgt handig, en merk je er veel van qua post als je je hebt ingeschreven?
ik wilde dat eigenlijk ook niet doen, maar mijn moeder vond dat ik dan haar adres maar moest gebruiken. En dus kreeg ik via haar alle blije dozen e.d.

Volgens mij krijgt ze geen of weinig post meer daarvan. Ik hoor haar er teminste nooit over!
Alle reacties Link kopieren
Hoi iemandanders,



Wat een goed onderwerp! Ik was zelf eigenlijk wel van plan om van die dozen bij diverse winkels te gaan halen, maar het is natuurlijk wel handig om de reacties hier te lezen!



Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:iemandanders schreef op 12 januari 2010 @ 22:20:

Maar vinden jullie de producten die je krijgt handig, en merk je er veel van qua post als je je hebt ingeschreven?

JA!

Ik heb me in een vlaag van verstandsverbijstering aangemeld voor al die dozen en ontvang nu per week bergen spam
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zou gewoon gegevens net even anders invullen als je de doos kunt afhalen.

Ik merk wel dat mijn gegevens gewoon verkocht worden, want zit een foutje in mijn naam en daardoor zie ik dat bepaalde andere zaken dus ook daarvandaan komen. Werd laatst nog gebeld door energieleverancier bijvoorbeeld. En zo komt er nog regelmatig wat binnen via die gratis dozen waar ik niet op zit te wachten. Het zijn in ieder geval nooit dingen die ik toch al nodig had.

Had de laatste keer ook de Felicitas-vrouw op bezoek, bij eerste niet gehad gelukkig door verhuizing, maar heb alles kunnen afwimpelen en alleen de gratis tijdschriftjes aangenomen.
Alle reacties Link kopieren
Heb alleen de blije doos van prenatal, met een emailadres die ik nooit gebruikt , daar komt tyfus veel spam op binnen.

had nog een doos van de etos maar toen ik die wilde halen zei de mevrouw dat ik die tot de dag ervoor had kunnen ophalen en dat nu de termijn verstreken was en blablabla. Heb mijn andere spullen op de toonbank gelegd en heb gezegd dat ik dan niets meer hoefde. Wat een gezeik allemaal. Ik hoef nu niet één enkele doos meer, ben klaar met dozen, met zeikmailtjes over spam, ik haat ze.



Zo, dat ben ik kwijt!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, doen we vrolijk aan mee



Spam kan ik erg makkelijk deleten en ik krijg genoeg voordeelfolders binnen waar ik dus wel echt wat aan heb.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 12 januari 2010 @ 22:32:

Heb alleen de blije doos van prenatal, met een emailadres die ik nooit gebruikt , daar komt tyfus veel spam op binnen.

had nog een doos van de etos maar toen ik die wilde halen zei de mevrouw dat ik die tot de dag ervoor had kunnen ophalen en dat nu de termijn verstreken was en blablabla. Heb mijn andere spullen op de toonbank gelegd en heb gezegd dat ik dan niets meer hoefde. Wat een gezeik allemaal. Ik hoef nu niet één enkele doos meer, ben klaar met dozen, met zeikmailtjes over spam, ik haat ze.



Zo, dat ben ik kwijt! *Aait hormonale Djoels*
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
De Blije Doos is echt erg!!! Ik werd er na een miskraam een jaar nadien nog wekelijks mee geconfronteerd ondanks afmelden. 'Uw kindje is nou zo en zo oud, tijd voor dit en dat product...'



Ondanks dat toch weer aangemeld. Oeps, wat een meuk zat erin (ik bedoel: een Party van januari vorig jaar in de zomer?). En niet tevergeten de spam.



O wat ben ik dom geweest. Zwangeren: beware!
Alle reacties Link kopieren
Als je bij de C1000 je geboortekaartje inlevert krijg je ook een doos.

Verder geen mail oid.



Het enige nadeel is dat het een geboortekaartje moet zijn, of een uittreksel van het geboorteregister (geloof ik.)

Die houden ze. Het word daarna weggegooid.

(Dus als je zegt dat je het kaartje graag terug wilt, en zij zeggen dat ze die op moeten sturen naar het hoofdkantoor oid. dat is niet waar )
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze bij de eerste wel gehad (die van pren*tal en van et*s) en ik heb bérgen rotzooi en aanbiedingen gehad. Het ergst vond ik de mevrouw de op bezoek kwam om me allerlei aanbiedingen in de maag te splitsen, maar ik krijg nog steeds veel rommel (3 jaar na dato). Nu weer zwanger, en dus nul dozen aangevraagd. Ik vond de dingen die er in zaten ook niet echt veel waard, op een enkel lepeltje en mini-doosje sudocrem na. Ik ga echt geen fruitpapje zes maanden in de koelkast bewaren hoor!
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik deed het wel, want het was altijd wel een verrassing wat in de doos zat. Maar dan wordt je gebeld voor alles en nog wat en dan krijg je er wel spijt van...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de dozen aanvragen en je afmelden voor de mail Werkt prima!
...
Alle reacties Link kopieren
Ehhh. Uitschrijven is serieus echt heel lastig. Zelfs voor een bedrijf wat de DDMA Data Award 2008 heeft gewonnen... (Stond steeds onder de mail van 'Wij Jonge Ouders.')



Ze verkopen je adres gewoon door. Je kan uitschrijven wat je wilt, maar je adres is toch al doorgespeeld en daar wordt niks meer tegen gedaan.



De inhoud van de doos is echt een lachertje. Het is niet leuk, tenzij je van al die Nutricia/Olvarit gesponsorde producten houdt.
Alle reacties Link kopieren
Ligt 't aan mij of is "blije doos" een wat apart gekozen naam?
Alle reacties Link kopieren
Ligt niet aan jou!
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt niet aan jou.
Alle reacties Link kopieren
Oh dozen vraag ik wel aan hoor!

Reclame kan bij het oud papier, is de voetbal ook weer blij



De felicitasdame die de blijde doos (volgens mij) komt brengen, áfmelden!!! Die probeert alleen maar bende aan je te slijten en de inhoud van de doos is ook niet leuk.



Door andere dames van hier werd ik blij gemaakt, ze hadden een avent flesje in de etosdoos gehad. Alleen ik niet...

Ach ja er zat volgens mij wel een pak luiers in en dat is nooit verkeerd!
Alle reacties Link kopieren
Ohja Ring ik was wel blij met dat potje hoor, is heel handig in de luiertas als reserve
Ja, 2 keer enthousiast besteld en dus ook 2 keer de Felicitasdame op bezoek gehad! Ik vind de spam reuze meevallen en vind de nieuwsbrieven soms wel interessant ook nog.

Vraag doet me wel terugdenken aan het kraamzorgbureau waar ik me na een miskraam weer afmeldde. De vriendelijke dame zei tot slot dat ze de zwangerschap geannuleerd had
Alle reacties Link kopieren
De de "blije dozen" van supermarkten zijn wel heel leuk. Ik heb er 1 gehad van de C1000 en 1 van de Em-te. Beide waren echt de moeite waard en ik heb geen spam gehad van deze twee.
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik mij bij de inhoud van deze blije supermarkt dozen voostellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Helianthus2106 schreef op 12 januari 2010 @ 22:40:

Oh ja, ik heb toch al wat gekregen via de post: een catalogus met een setje babysokjes. Altijd leuk toch?Babydump-catalogus aangevraagd?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven