Ervaringen gezocht met Babystyle Egg Stroller (kinderwagen)

26-07-2016 09:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mij aan het oriënteren in kinderwagenland. Nu ben ik helemaal enthousiast geworden over de Egg stroller kinderwagen. Het grote nadeel: er hangt een behoorlijk prijskaartje aan. Ik kan op internet wel veel Engelse reviews vinden (positief), maar nog nauwelijks ervaringen van Nederlandse ouders.



Wie heeft of had een Egg stroller en wil zijn of haar ervaringen met mij delen? Wat zijn de voor- en de nadelen? Vond je de wagen het geld waard en waarom (niet)?



Ik hoor het graag
Alle reacties Link kopieren
Zo enorm persoonlijk ik vind hem onhandig door de stang tussen de wielen, met een beetje lengte schop je daar tegenaan.

ik vind hem heel duur en heel goedkoop ogen. ik heb er ooit 1 wandeling mee gedaan, mijn vriendin heeft hem
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwabbernoot schreef op 26 juli 2016 @ 10:52:

Zo enorm persoonlijk ik vind hem onhandig door de stang tussen de wielen, met een beetje lengte schop je daar tegenaan.

ik vind hem heel duur en heel goedkoop ogen. ik heb er ooit 1 wandeling mee gedaan, mijn vriendin heeft hemVriend is erg lang, dus dat is goed om te weten! We moeten er sowieso nog even mee proeflopen. Aandachtspunt dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem een beetje 'plastic' ogen ofzo, en erg duur inderdaad. Vond ik bijv. de yoolz mooier.





Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gekeken, maar laat me je dit zeggen: geen enkele kinderwagen is 1200 euro waard. In praktijk heb ik zowel bij mijn eerste kind waarbij ik niet eens een auto had en dus alles met het OV deed als nu bij mijn tweede kind waarbij ik juist alles met de auto doe, de kinderwagens eigenlijk helemaal niet zo vaak gebruikt. Lang niet vaak genoeg on 1200 euro te rechtvaardigen. Laatst was hier een topic over spijt van dure baby aankopen en toen werden dure kinderwagens best een aantal keer genoemd. Ik zou dus bedenken hoe je hem denkt te gaan gebruiken en je dan afvragen hoeveel geld je dat waard is.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het posten van de plaatjes van de Joolz, Wintertime! Ze lijken inderdaad erg op elkaar. Ik zie alleen dat het prijstechnisch geen enorme voordelen oplevert helaas

En bedankt voor de tip FV! Ik zal het bewuste topic eens opzoeken. Wellicht zijn er nog meer overbodige aankopen waar ik voor behoed kan worden. Het is mijn eerste, dus wellicht heb ik nog een naief beeld dat ik elke dag wel met de kinderwagen op stap ben. Hoe deed je bijvoorbeeld boodschappen zonder wagen of waar liet je de baby dan tijdens het gebruik van OV? In een draagdoek?
Kijk op marktplaats, daar gaan de oudere modellen A klasse kinderwagens voor 200,-. Zijn vaak nog perfect.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb de egg kinderwagen gewonnen dus kan je niet vertellen of 't t geld waard is

Maar ik kan je wel m'n ervaring delen.



Ik vind het een hele fijne wagen! Had eerst een muts evo. Vond ik ook erg fijn maar is na 1 kind al kapot gegaan. (De stang was kapot gegaan) Gebruikte hem wel veel maar ga altijd goed met spullen om.



De egg stroller is heeel snel in te klappen. (Vind ik van de mutsy ook maar de egg is nog veel sneller in te klappen. Erg handig als je veel met auto weggaat) kinderwagen is ook erg licht, fijn voor je rug dus. Hij loopt erg fijn. Ben zelf niet groot maar de stang is in 1 handeling hoger te stellen.

En dat hij er plastic uitziet? Ik heb de zwarte egg kinderwagen met zwart frame. En vind 'm erg stoer voor onze boy. Heb ook alleen maar positieve reacties opgehad.



En dat men zegt geen 1 kinderwagen is t waard. Dat is natuurlijk ieders eigen mening. Het is en blijft veel geld. Ik gebruik de kinderwagen elke dag. Of om te wandelen of boodschappen te doen. En de kleine ligt overdag beneden in de wieg (van de egg) te slapen.



Ook erg handig dat je de kinderwagen met 2 kids kan gebruiken. Mijn oudste dochter (heb 2 kids) is 3 dus kan zelf goed en lang lopen. Maar toch handig als we een hele dag op pad zijn.



Kinderwagen is ook erg stabiel. Had de wagen in de bus gezet met veel boodschappen erin en eraan. En bleef gewoon goed stevig staan. Ondanks dat de buschauffeur erg hard reed en nog harder in de bochten



Al met al erg fijne kinderwagen. Heb nog geen een negatieve ervaring gehad met de kinderwagen.



Gewoon veel wagens proberen in de winkel en de fijnste eruit kiezen.

Mutsy was ook erg duur (en wel zelf gekocht) en ook nooit spijt van gehad kwa prijs. Omdat zoals ik al zei je het erg veel gebruikt. Sommigen vinden draagzak fijner. Ik vind kinderwagen fijner omdat je dan nog een lading spullen mee kan sjouwen in de wagen. (Ik ben er èèn die alles mee wilt nemen voor de zekerheid haha)



Succes met uitkiezen! Altijd leuk???? En gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je nog vragen hebt stel ze gerust hoor! Xxx
Alle reacties Link kopieren
Wow erg lang bericht zie ik haha. Ik werk niet bij egg ofzo hoor haha. Just a mom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs30 schreef op 17 september 2016 @ 00:00:

Wow erg lang bericht zie ik haha. Ik werk niet bij egg ofzo hoor haha. Just a mom.Wauw, dat noem ik nog eens een uitgebreide review Bedankt voor je moeite! We hebben nog even getwijfeld, maar omdat de reiswieg vrij laag zit, moet (lange) man vrij diep bukken. Dus uiteindelijk wordt het nu de Stokke Trailz. Dus mocht je daar ook ervaringen mee hebben...... dan hoor ik het graag
Alle reacties Link kopieren
Haha daar geen ervaring mee. Alleen de mutsy evo en de egg . En de buggy van Chico Liteway.

Heb zelfs de kinderstoel niet van Stokke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven