"Grappige" namen-combinaties, weten jullie er meer?

21-10-2009 13:48 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha in navolging van de verschrikkelijke namen topic ook even topic met verschrikkelijke combi's. Een voornaam, ok.. maar dan de achternaam erbij.. wordt vaak hylarisch.. ook als mensen trouwen.. later.



Zo ken ik de volgende mensen:



Riet Suiker

Sietze Vliegen

Mevrouw Boom-Zaaier



O.k. de laatste is leuk toeval... en een achternaam kun je weinig aan doen. Maar de ouders van Riet en Sietze hebben toch een vreemd gevoel voor humor als je het mij vraagt
Alle reacties Link kopieren
Fabrikant van o.a. rolstoelen: Beenhakker
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog op de outbound werkte de voorletters: C.A.S.H
Alle reacties Link kopieren
Connie Pijpen.
Alle reacties Link kopieren
Oja.. bedenk me er net nog één. nou ja.. mijn moeder...



De gyneacoloog van mijn moeder heette destijds: Knipscheer...
Alle reacties Link kopieren
whahahaha Knipscheer @ Ruzzini
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 21 oktober 2009 @ 21:46:

In een vorige baan moest ik uitkeringen toekennen.

Ik heb toen mensen "behandeld" met namen als:



Paalhaar

Sneeloper

Fukkink

Titsing



Vind ik ook aparte namen.

Paalhaar!!

Dat is echt, echt, echt te erg
Alle reacties Link kopieren
nouwja dat ik haar ken is een groot woord hahah fokje modder, vriendin van mij is stewardess en checkte haar in. Belde mij direct op om het te vertellen. Zij ziet de raarste namen voorbij komen, eens een afrikaanse vrouw met de voornaam lul.
Alle reacties Link kopieren
Dr Papa! (hahah, daar kan je pretecho's doen!)



Dr K.A. Bouter...ooit gezien in een ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 21 oktober 2009 @ 21:50:

Extra als achternaam? Geloof je het zelf Brum?

Brum krijgt van mij de credits. Had ooit een collega, die heette Jack Extra. Was een oud-EOD-er. Sterker nog, bij de EOD werkte ook een man die heette Ron Geluk. Op zich niet verkeerd, in die business...



Wat dat toch is met tandartsen weet ik ook niet. Ik ken er een in Oosterhout bij Nijmegen, die heet A.B.C. Suermondt.
Mijn vorige tandarts heette Slagter. Was een aardige man verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 21 oktober 2009 @ 14:23:

Ik had vroeger een Tessa Pol in de klas en dat wordt dus T. Pol.



En verder ken ik een Boy Boyke, arm kind.



Ik heet dus Tessa Poll, en afgekort is dit T. Poll. Ik schrijf dus nooit T. Poll, maar altijd met mijn 2e letter, T.S. Poll, of het liefst gewoon met mijn voornaam.



Mijn broer is overigens A. Poll (Appel), m'n moeder L. Poll (Lepel) en mijn vader R. Poll (Repel).



En het had natuurlijk leuk geweest als ik getrouwd was met iemand die Gras van z'n achternaam heet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruzzini schreef op 21 oktober 2009 @ 13:48:

Zo ken ik de volgende mensen:

Riet Suiker

Sietze Vliegen

Mevrouw Boom-Zaaier

Ik zal je niet in twijfel trekken, maar eerlijk gezegd geloof ik dat nooit zo. Als mensen zeggen anderen te kennen met dit soort uitzonderlijke namen. Iedereen zegt namelijk wel iemand te kennen als Sietze Vliegen, Ana Nas, etc. En zoveel van die mensen zijn er volgens mij niet. Te toevallig dus. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen.
Alle reacties Link kopieren
In een interview over de datum 06-06-06, zal wel in Viva of Flair geweest zijn destijds, was eens iemand die man heette D. Uivel. Echt ernstig. Of hij David of Dirk of misschien wel Damian :-) heette weet ik niet meer maar D. Uivel zorgde voor genoeg gekte. Volgens hem niet want hij ging ook nog trouwen op 06-06-06. Daar ging het interview toen over. Ziek....
Alle reacties Link kopieren
dubbel..
Alle reacties Link kopieren
Werk trouwens ook samen met iemand die Mama van haar voornaam heet. Een Marokkaanse dame. Nog nooit eerder gehoord. Supervreemd om haar aan te spreken in het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiss86 schreef op 27 oktober 2009 @ 08:52:

nouwja dat ik haar ken is een groot woord hahah fokje modder, vriendin van mij is stewardess en checkte haar in. Belde mij direct op om het te vertellen. Zij ziet de raarste namen voorbij komen, eens een afrikaanse vrouw met de voornaam lul.



Tuuuuurlijk.

Alle reacties Link kopieren
Het meest christelijke gezin bij mij in mijn ouderlijk dorp had Van der Hel als achternaam. Ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Man heeft op zijn werk twee mensen:

Dhr D.Rol en Dhr W.Ijf.

Man kende ze nog niet en moest ze in de kantine oproepen, en dacht dat er een geintje werd gemaakt, dus riep ze ook zo op!!!!

LOL....



Overmorgen onderga ik een borstverkleining... van Dr Staudt. ... ai.



En... hilarisch maar hier nog niet tegengekomen en erg googlebaar!!!! i.c.notting , oogarts in het Bronovo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madhe schreef op 01 november 2009 @ 22:07:

[...]





Tuuuuurlijk.

Tja waarom zou dat niet kunnen? Zag laatst ook ergens op de wereldkaart een stad die Kut heette... Met een paar duizend talen op de wereld zullen er wel meer woorden zijn die in de ene taal een naam en in de andere een vies woord zijn. 'Lullig' voor die emigrante...
Alle reacties Link kopieren
Een (Amerikaanse) kennis van mij heet Christmas met haar voornaam. Vond haar Indonesische moeder zoooo schattig (was met kerst uitgerekend). Eigenlijk wilden ze haar anar oma vernoemen, nu is de naam van oma tragisch genoeg haar 2e naam geworden, omdat hippiemoeder dat oooook héél schattig vond. Het arme mens heet Christmas Carol....

(en ja, deze is echt waar, te traceren via mijn facebook)
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Ring1981 schreef op 22 oktober 2009 @ 12:38:

In Almere werkt trouwens een oogarts die heet Oen met haar achternaam...



Dr. Oen dus. Nou, daar krijg je al gelijk veel vertrouwen in! Mijn oogarts van vroeger heet Dr. Oei.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruzzini schreef op 22 oktober 2009 @ 19:35:

Oja.. bedenk me er net nog één. nou ja.. mijn moeder...



De gyneacoloog van mijn moeder heette destijds: Knipscheer...Hee die van mij ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruzzini schreef op 22 oktober 2009 @ 19:35:

Oja.. bedenk me er net nog één. nou ja.. mijn moeder...



De gyneacoloog van mijn moeder heette destijds: Knipscheer...Zie deze nu pas: ik had ook een gyn die zo heette en zie nu pas dat dat een grappige naam zou kunnen zijn voor een gyn.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 19 februari 2010 @ 19:52:

[...]



Zie deze nu pas: ik had ook een gyn die zo heette en zie nu pas dat dat een grappige naam zou kunnen zijn voor een gyn.Toevallig in een plaats in NoordHolland, beginnende met een H?
Alle reacties Link kopieren
quote:JepJep schreef op 19 februari 2010 @ 19:53:

[...]





Toevallig in een plaats in NoordHolland, beginnende met een H?

Yep(Yep)

Had hem trouwens ooit als arts-assistent in een andere plaats in Noord-Holland, beginnend met een A.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven