Ik ben boos! Wat zouden jullie zijn?

03-01-2014 15:44 279 berichten
Stel ik me aan?

Onze zoon is twee dagen bij opa en oma. Toen ik net even de deur uit was heeft hij even gebeld. Nu verteld mijn man doodleuk dat oma dus even met onze zoon naar de kapper is geweest; ze kon niets met z'n haar beginnen!



Hij had juist zo'n stoer kapsel! Je moet er alleen wel elke dag een klein beetje gel in doen anders zit het inderdaad niet zo mooi. Ze had al eens laten weten dat ze niet zo van gel hield, maar dan ga je toch niet met andermans kind naar de kapper?



Nou ja, ik ben dus boos. Zometeen moet ik hem ophalen...voorlopig hoeft 'ie van mij niet meer te gaan logeren!



Zo en nu ben ik het in ieder geval een beetje kwijt..

Wat zouden jullie doen?

Totaal aantal stemmen: 134

Laat gaan, leven en laten leven (28%)
Ik zou het ze goed duidelijk maken (72%)
Oja, ik klaag dus nu wel even een keer..sorry..
Alle reacties Link kopieren
Kijk eerst even hoe het staat. Misschien heeft ie wel een fantastisch kapsel nu. Hoe oud is je zoon?
Zo, ik zou woest zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vind ik raar. Zou ik ook goed duidelijk maken dat dat niet aan hen is.
Alle reacties Link kopieren
Wat??? Ik zou woedend zijn. Pffff is ze nou helemaal gek geworden. Daar moet je straks echt wat van zeggen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook boos zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou niet boos zijn, denk ik. Woest komt meer in de richting. En ik denk dat ik niet zo beschaafd zou kunnen zijn om dat op een fatsoenlijke en nette manier duidelijk te maken. Sterkte zo
Alle reacties Link kopieren
Ik zou boos zijn! Je kunt het op zijn minst even overleggen.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur om een kapsel zeg.
Alle reacties Link kopieren
Jouw moeder of schoonmoeder?



Ik zou het ook niet tof vinden en dat ook zeggen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf volwassen kinderen, maar als ik kleinkinderen zou hebben, zou ik het niet in mijn hoofd halen om met een kleinkind zonder toestemming van ouders naar de kapper te gaan. Ik
Only you can change your life. No one can do it for you.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je reactie. Ik zou ook boos zijn, heel pissig zelfs!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon zeggen dat je dit niet meer wilt hebben.
Only dead fish go with the flow
Nou ja zeg is ze nou gek geworden! Zou ook heel boos zijn en dit (buiten het gehoor van je zoontje) duidelijk maken.

Ik ga ook wel eens met mijn neefje naar de kapper maar dat is in goed overleg, er zit een fijne goedkope kapper bij mij vandaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het even afwachten. Het is natuurlijk behoorlijk bemoeizuchtig en zou er ook wel iets over zeggen, maar zou voor mij geen reden zijn om ruzie te gaan maken.
Ik zou ook boos zijn, maak haar duidelijk dat je zoiets niet doet zonder overleg.
Alle reacties Link kopieren
Echt, woest??? Waarschijnlijk is oma zich van geen kwaad bewust. En dat voor een jongenskapsel.
quote:lizzy75 schreef op 03 januari 2014 @ 15:45:

Kijk eerst even hoe het staat. Misschien heeft ie wel een fantastisch kapsel nu. Hoe oud is je zoon?



Hij is 6..





Dank voor jullie snelle reacties...mijn man deed een beetje lacherig en vond dat ze 't wel even moest overleggen, maar ik moest me niet zo druk maken...
Ik zou ook boos zijn, maar niet heel boos. Oma bedoelt het goed en het groeit wel weer aan. Niet boos worden op oma, wel zeggen dat ze het de volgende keer even moet overleggen.
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik zou ook woest zijn. Wat een onvoorstelbare bemoeienis. Ik zou hem voorlopig ook niet laten logeren en duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent.
En gelkapsels zijn vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Een troost, het groeit wel weer aan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 03 januari 2014 @ 15:50:

Ik zou ook boos zijn, maar niet heel boos. Oma bedoelt het goed en het groeit wel weer aan. Niet boos worden op oma, wel zeggen dat ze het de volgende keer even moet overleggen.Misschien bedoelt oma het wel heel goed. Maar ik zou het wel duidelijk zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ze alleen even gel erin laten doen?



Weet je zeker dat ze het heeft laten knippen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven