In de medische molen, iedereen is welkom! deel 8

12-12-2006 16:35 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het andere deel is op slot, dus ff een nieuwe!!



Droom ik heb je terug gemaild hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Thnx Peggy en Wendy.



Peggy, richt jij je maar op je 2 eieren en laat die familieperikelen maar lekker aan de familie over;)
Alle reacties Link kopieren
(((((((( zwanger ))))))))) deze zijn voor jou Moon, ik weet niet of die van mij ook werken maar baten ze niet....

Ik ga heel hard duimen, fijn dat er nu wat duidelijkheid is en dat 1 van die 19 miljoen maar mag uitgroeien tot een prachtige beeb. (klinkt simpel he 1 van de 19.000.000....) Heel veel succes!!!!

Lief mannetje heb jij (ook), laat je maar lekker verwennen. Alles wat een beetje mee kan helpen moet je lekker laten gaan.



Peggy en Wendy, knuf voor jullie. Zet m op!!!!



Lianne, wat een engeltje zeg dat meiske, heerlijk...



Hier geen nieuws, gaat gelukkig goed 8 wk en 1 dg, elke ochtend overgeven maakt niet uit of ik wel/niet ontbijt etc. Maar oooooh zo gelukkig. t Begint nu al iets reeeler te worden en zal blij zijn als de komende vier wk ook voorbij zijn. Die magische 12 dat is toch wel heel spannend!
Alle reacties Link kopieren
Droom, geniet er maar lekker van! Wel jammer van het "pothangen" bleh!



Vandaag echt een dagje voor mezelf....lekker wat lezen, in het zonnetje zitten e.d. Heb ook even bijgelezen op andere topics........



Moon en Wendy, zie dat jullie ook vaak meeschrijven of opmerkingen geven.

Wel knap dat je voor anderen nog zo attent blijft...........krijg ook wel een klein beetje kromme tenen als ik lees dat ze elkaar helemaal gek maken met het testen of dat ze na enkele maanden proberen nog niet zwanger zijn..............en dan ben ik ook nog maar een groentje!!
Alle reacties Link kopieren
ghehehe moet ik ook mijn dag voor hebben hoor Peggy om "normaal" op zulke onzinnige topics te reageren. Maar als ik denk dat ik een ander tot hulp kan zijn met mijn ervaringen dan schroom ik niet om ze te vertellen.



Droom, bedankt voor de straaltjes, kan ze uit alle hoeken nu gebruiken. En 1 op de 19.000.000 klinkt echt zo simpel...kan niet anders dan dat er 1 de weg moet vinden, maar zo simpel ligt het helaas niet. Fijn dat je ondaks het keelpoepen kan genieten.
Alle reacties Link kopieren
19 MILJOEN??? :o Is dat een gemiddelde?



Nou Moon, dat moet lukken. Dus: zaadcelletjes, zet 'em op!



(((((( zwanger, zwanger, zwanger )))))



@Anke, hoe gaat het met jou?



Wie interesse heeft in foto's van Lianne, zie



[fgcolor=#000000]hier[/fgcolor]






Koninginnedag, in de feesttent, kijken naar papa tijdens het concert.



Alle reacties Link kopieren
Droom, bedankt voor de straaltjes, kan ze uit alle hoeken nu gebruiken. En 1 op de 19.000.000 klinkt echt zo simpel...kan niet anders dan dat er 1 de weg moet vinden, maar zo simpel ligt het helaas niet. Fijn dat je ondaks het keelpoepen kan genieten.






:D

:D

:D
Alle reacties Link kopieren
gemiddelde...gemiddelde....*denk* eeeehhhhhhh :? weet nie. Zoveel zijn er uit de 6 miljoen (lekker duidelijk) gehaald en bij mij ingebracht, of zou het nou in een ml zijn? Nee volgens mij geen gemiddelde gewoon wat ze gewonnen hebben aan levende goede Pietertjes en Inges.



Ennuh ken je keelpoepen niet? Dan zeg ik het nog netjes. Zeg meestal keeldriet'n :D



Thnx voor de strrrrrrrraaltjes.
Alle reacties Link kopieren
kokos: ben ook zo vrij geweest even een kijkje te nemen bij je dochter.. wat een schatje :D



droom: wat fijn dat het allemaal goed gaat ondanks het overgeven..



moon: wat een heerlijke benaming!!!:D



peggysue: ik kan het beste met de hele situatie omgaan door er veel over te praten/schrijven.. en ik vind ook als ik iemand anders helpen kan door mijn ervaring te delen dan doe ik dat graag, soms moet ik eerst even de kat uit de boom kijken hoor.. maar hoe meer ik praat/schrijf hoe beter ik me voel.. is altijd la zo geweest met alles. voel ik me kl*te dan schreef ik een brief en 9 van de 10 keer was ik het dan kwijt..:D



groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat 19 miljoen gewoon heel veel is hoor???? wij hebben er nooit zo veel, het hoogste wat we ooit hebben gehad was iets van 4,8 miljoen.. dus voor mij is het veel :D

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren


kokos: ben ook zo vrij geweest even een kijkje te nemen bij je dochter.. wat een schatje :D





Dank u :D Maakt diepe buiging
Alle reacties Link kopieren
Kokos wat heeft Lianne een heerlijke bolle skoeliewoetjoe (toet)



ik noem trouwens alles skoeliewoetjoe tegenwoordig. Begint ernstige vormen aan te nemen. Pre-symptomen denk ik:D
Alle reacties Link kopieren




quote: wendy27 reageerde



kokos: ben ook zo vrij geweest even een kijkje te nemen bij je dochter.. wat een schatje :D





Dank u :D Maakt diepe buiging
graag gedaan.. :D
Alle reacties Link kopieren


ik denk dat 19 miljoen gewoon heel veel is hoor???? wij hebben er nooit zo veel, het hoogste wat we ooit hebben gehad was iets van 4,8 miljoen.. dus voor mij is het veel :D

groetjes wendy
In andere ziekenhuizen heb ik begrepen dan brengen ze maximaal (als ze het halen) 5 miljoen in, maar bij ons gewoon alles wat ze te pakken kunnen krijgen. Volgens Moonman hebben de labmensen 2,5 uur lang alle 19 miljoen supercellen in toom moeten houden met een zweep. Die vliegt naast zijn schoenen hoor, maar kan het wel begrijpen, na 3 onderzoeken op 8 miljoen uitkomen en voor wassen maar 6 miljoen, en toch je vrouw kunnen vullen met 19 miljoen...tja ...:D
Alle reacties Link kopieren




quote: wendy27 reageerde



ik denk dat 19 miljoen gewoon heel veel is hoor???? wij hebben er nooit zo veel, het hoogste wat we ooit hebben gehad was iets van 4,8 miljoen.. dus voor mij is het veel :D

groetjes wendy



In andere ziekenhuizen heb ik begrepen dan brengen ze maximaal (als ze het halen) 5 miljoen in, maar bij ons gewoon alles wat ze te pakken kunnen krijgen. Volgens Moonman hebben de labmensen 2,5 uur lang alle 19 miljoen supercellen in toom moeten houden met een zweep. Die vliegt naast zijn schoenen hoor, maar kan het wel begrijpen, na 3 onderzoeken op 8 miljoen uitkomen en voor wassen maar 6 miljoen, en toch je vrouw kunnen vullen met 19 miljoen...tja ...:D
haha.. wat een grapjas die man van jouw.. nouja een mooie score is het in iedere geval wel.. en laten we hopen dat er in ieder geval 1 van die 19 miljoen blijft zitten..

Alle reacties Link kopieren
of 2.....



nee laten we maar met 1 beginnen.
Alle reacties Link kopieren
medisch gezien is 1 beter maar 2 is ook geweldig.. nou ja dat vind ik dan.. heb altijd al een 2-ling gewild.. laten we eerst maar kijken of het gaat lukken.. :D
Alle reacties Link kopieren
Als ik mocht kiezen zou ik ook voor 1 gaan, al lijkt me het hebben van een 2-ling wel heel bijzonder. Moonman houdt het liever bij 1 per keer. Die kwam van helemaal geen kinderen naar misschien naar nu heel graag, maar toch met 1 beginnen.
Alle reacties Link kopieren
manlief hier begint ook liever met 1.. maar heeft het er toch wel vaker over al het er 2 zijn dan... dus ik denk dat het hem ook niet zo veel meer uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
Nee op een gegeven moment maakt het ook niet meer uit, 1 of 2, jongen of meisje, klein of 10 ponder. Je wilt gewoon een kind.
Alle reacties Link kopieren
kokos: mooi meisje hoor, pittig koppie!!



druk ineens hier, gezellig!!
Alle reacties Link kopieren
moon: je haalt de woorden uit mijn mond! het wordt er gewoon eens tijd voor, we zijn al 3 jaar bezig, al 3 jaar zijn we er klaar voor en al 3 jaar al die teleurstellingen... het wordt gewoon tijd..
Alle reacties Link kopieren
Ook toevallig! Jullie hadden hetr net over tweelingen............Bij buren hangt net de vlag uit, roze en blauwe ballonnen! Was pas in juni uitgerekend dus ga zo toch maar even polsen bij "nieuwsgierige buurvrouw"die weet vast wel hoe het gegaan is! Toch handig, zo'n lopende krant op de buurt!
Alle reacties Link kopieren
peggysue haha, elk nadeel heeft toch zijn voordeel.. toch handig die buurvrouw van je.. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier in de buurt nog geen 2ling gezien....trouwens weinig baby's. Beetje een buurt voor de wat ouderen, met wat oudere kinderen. Ik heb al wel altijd zo'n ooievaar gewild die door je ruit naar binnenvliegt. Ook zonder baby zou ik zo'n ding willen, vind hem geweldig.:D Alleen een ooievaarskont aan het raam.
Alle reacties Link kopieren
die ken ik wel ja, zijn erg grappig.. hier in de buurt ook wienig kleine kids.. de meeste om ons heen zijn 60+..

alleen onze buren zijn wat jonger 40+, en zij hebben een zoontje van 3. een heerlijk kind moet ik zeggen, komt af en toe even bij ons spelen, vind ie helemaal geweldig.. (snap dat niet hoor.. we hebben nog niet eens een echt kindvriendelijk huis.. :)) verder op wonen wel meer kleine kids maar daar hebben we geen contact mee..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven