Meningsverschil: Vakantie vs verjaardag kind

25-02-2017 16:24 392 berichten
Gewijzigd
anoniem_333383 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 14:27
99.14% gewijzigd
Wàt nou logistiek lastig. Jemig wat een tactloze paardensnikkel!
Mijn man is er nooit op mijn verjaardag en dat vind ik okee. Maar als hij er niet op mijn dochters verjaardag zou zijn, zou ik dat heel erg vinden. En hem dat zeggen. En als hij dan toch zou gaan, dan is dat maar zo, ik kan er niets aan doen tenslotte, maar het zou de verhoudingen wel lange tijd bekoelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 25 februari 2017 @ 16:38:

Waar is die vakantie?

Anders ga je met alle visite daar haar verjaardag vieren Of je geeft dochter mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik de titel zag, dacht ik dat 1 vd2 met het gezin op vakantie wilde op de verjaardag van dochter. Dat had ik misschien nog wel kunnen begrijpen (alhoewel als dochter graag een feest wil ook niet echt). Maar hier snap ik niks van. Je man kan toch inderdaad een dagje later aansluiten bij zijn vrienden?
Alle reacties Link kopieren
Die verjaardag van dochter ging door, no matter what. En zijn verjaardag, daar zou ik in het vervolg ook snel klaar mee zijn. Ik zou hier ook boos om zijn. Wat een zak hooi.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Vind het op z'n zachts gezegd erg lullig van je man. Inderdaad, hij weet toch al jaren dat ze op die datum jarig is? Lijkt mij dat je, voor je zo'n vakantie plant, dit ook even met je wederhelft bespreekt. Dan had jij kunnen aangeven dat die datum niet uitkomt ivm verjaardag. Maar had ie eigenlijk zelf wel moeten bedenken.

Gewoon vieren en man de keus geven: erbij zijn of het feest missen. Het laatste zou ik hem overigens wel kwalijk nemen, en zou ie na zijn vakantie zeker te horen krijgen...
Alle reacties Link kopieren
Is hij die datum stiekum toch vergeten, bij het afspreken van zijn vakantie ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ze varen dan is het logistiek misschien wel moeilijk, om zondag aan boord te komen. Maar verder ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben toch al niet zo voor zonder het gezin op vakantie gaan maar in dit geval zou er een hoop heibel zijn. Man gaat gewoon dag later naar zijn n vrienden dat is de enige optie wat mij betreft
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 25 februari 2017 @ 16:33:

En op de dag van zijn verjaardag ga je lekker met dochter een dag of weekend weg.



Dit!

En idd haar verjaardag vieren zonder hem.

Staat hij voor lul tov de visite
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ongeacht je man: Weet je zeker dat de opkomst op het feestje van je dochter nu wel hoger zal zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom plant hij dit in op haar verjaardag? Los van het feit dat jij een groter feest wil gaan organiseren vind ik het uberhaupt vreemd dat hij bedenkt weg te zijn op haar verjaardag
Oh en hier hebben we dan zo'n volwassen mens met kind.

Wat een lul zeg.

Ik zou woest zijn.
Als hij niet later aan kan sluiten blijft hij maar gewoon thuis lijkt me.

Gaat ie volgend jaar weer mee met zijn vrienden.
quote:mow1986 schreef op 25 februari 2017 @ 16:50:

Ben toch al niet zo voor zonder het gezin op vakantie gaan maar in dit geval zou er een hoop heibel zijn. Man gaat gewoon dag later naar zijn n vrienden dat is de enige optie wat mij betreftHoezo dat dan? Dat zou ik dan weer geen punt vinden. Datum alleen wel in overleg
quote:MrsNiceGuy schreef op 25 februari 2017 @ 16:27:

Ik zou het feest gewoon laten doorgaan, maar dan maar zonder hem.



Onbegrijpelijk dat iemand die zelf veel belang hecht aan verjaardagen geen rekening houdt met de verjaardag van zijn eigen dochter!+1
Alle reacties Link kopieren
Eens met de rest. Ik zou ook tegen je man zeggen dat hij de boom in kan en dat hij maar mooi thuis blijft. Logistiek lastig? Ja jammer dan, had hij maar niet aan kinderen moeten beginnen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik vind het een eikel, hoe kun je nu een vertrek plannen op de verjaardag van je dochter ???? Ik zou eisen dat hij gewoon thuis was.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie het niet over het grotere feest gehad dat jullie willen organiseren voor jullie dochter? Doen jullie dat soort dingen niet samen?
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat ie naartoe dat hij niet een dag later kan aanhaken?
Ik zou woest zijn geloof ik! Dat er soms weinig mensen komen oke.. maar je eigen vader die liever op vakantie gaat? Sneu.
Ben ik de enige of een van de enigen die hier niet moeilijk om zou doen?

Vind zelf verjaardagen niet van belang. Ook hier enkel verjaardag kind vieren, wel dus ook die van man niet en dat is anders dan bij jullie.

Kind word 10. In mijn optiek een prima leeftijd om te leren dat ook papa of mama op zijn/haarverjaardag niet de gehele dag aanwezig kunnen zijn met een reden.



Laat papa het ontbijt doen en vier als gezin de dag vooraf de verjaardag. En opgelost. Ik vind het eerlijk gezegd "gemiep om niets".
Misschien zijn er anderen die willen helpen op de verjaardag van je dochter.



En op zijn verjaardag zou ik voortaan er ook niet zijn. Hij fixt zijn eigen feessie voortaan maar! Daden hebben consequenties.
Lekker hypocriet ook dat hij wel zoveel waarde aan z'n eigen verjaardag hecht en dat perse wil vieren, maar vervolgens op de verjaardag van z'n dochter op vakantie gaat...
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ga je de verjaardag niet verzetten. En als hij toch besluit te gaan, mag hij zelf aan dochter uitleggen waarom hij daarvoor kiest. Wat een kinderachtige beslissing van hem, hij is toch geen 10 meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven