Peuter humor, schattig en schaamteloos

04-03-2008 19:10 2672 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al eerder een dergelijke topic geweest, maar ik heb wel weer zin om leuke anekdotes (jemig, hoe schrijf je dat?) te lezen over onze oogappeltjes.



Mijn zoontje wordt volgende maand 4 en is sinds een paar dagen zindelijk. Eerst met plassen, maar nu ook met poepen.

Vandaag bij het boodschappen doen, loopt hij naar zijn favoriete winkelmeisje toe, trekt enthousiast midden in de winkel zijn broek naar beneden en roept uit: KIJK, IK HEB GEEN LUIER MEER AAN.

Tja.... toen kon je me even weggooien. Heb hem toch maar even ingefluisterd dat dit nou net niet de bedoeling was.
Alle reacties Link kopieren
Met zoon van 3 was ik bij de kinderboerderij, waar een hoop eikeltjes op de grond lagen. Hij: hee, kokosnoten!



Een paar dagen later liepen we langs een terras waar wat oudjes onder een terrasverwarmer zaten te roken. Hij: wat is dat voor stinklamp?

Alle reacties Link kopieren
Zoon (5): Mama, vroeger waren er veel meer arme mensen.

Ik: Ja, dat is waar. Hoe komt dat?

Zoon: Omdat je toen niet kon pinnen.



Zoon (3) tegen zoon (5): Wat is een zwerver?

Zoon (5): Een zwerver is bijvoorbeeld een mevrouw die geen man heeft, net zoals X (naam vriendin die vaak over haar privé leven klaagt als ze bij mij op bezoek is).



Ik tegen zoon (3): Je neus zit vol, ga maar snuiten in een doekje.

Zoon: Nee, mijn snot hoeft er niet uit, hij moet erin blijven.

Ik: Waarom dan?

Zoon: Ik ben natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Onder de douche, een week nadat het douceurtje een keer verstopt was: "Mama, jij hebt een vieze put aan de voorkant van je kontje hangen. Moet je echt schoonmaken hoor! Kijk, daar, een vieze put!" En juist op zo'n moment komt vriendlief binnenlopen natuurlijk.....snif.
Alle reacties Link kopieren
Doucheputje dus, stomme IPad.
Alle reacties Link kopieren
In de categorie schattig:

Ik stond te koken en zoontje zat even te spelen in de speelkamer. Ineens komt hij aangecrosst met zijn loopfiets en roept heel enthousiast: 'Mama, ik ben terug. Ik heb je gemist!'
Alle reacties Link kopieren
Nog eentje, ook eentje die mijn hart deed smelten. Zoontje lag 's avonds in bed, maar had nog even nood aan een portie mama: ' 'Mama, kom nog even bij mij in bed liggen. Ik moet je nog veel kusjes geven.'
Alle reacties Link kopieren
Nog eentje

Hij was gevallen en wilde mij vertellen dat hij pijn had aan zijn kin. Zijn versie: 'Mama, ik heb pijn aan mijn baard!'
Alle reacties Link kopieren
Nichtje van 5: "mama ik wil niet meer dat je mijn hele leven bepaalt, je bent nu wel klaar met opvoeden"!
.
Alle reacties Link kopieren
Loop ik met mijn dochter van 2 door het winkelcentrum bij ons in de buurt en zegt ze opeens mama is dat een scootel? Ze kon de r nog niet zeggen. Ik zeg nee meid dat is een brommer. Waarop zei zegt een blommel? hahaha
Alle reacties Link kopieren
Neefje van 2 heeft een witte magnum, maar geeft hem om welke reden dan ook even aan zijn vader (mijn broer), vader denkt hij hoeft niet meer en duwt dat ijsje zijn mond in en alleen t stokje blijft over. Komt neefje terug en vraagt naar zijn ijsje, vader zegt O sorry schat dacht dat je niet meer hoefde.....neefje: vind ik niet grappig papa!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verteld dat ik hartige muffins ga maken voor een feestje van mijn werk. Heb blijkbaar niet meegekregen dat zoons gevraagd hebben of ik er voor hen twee extra wil bakken, totdat zoon (7) vraagt: mama, mogen wij die twee extra cakejes met slagroom? Dus ik, verbaasd: hartige?? Zoon kijkt wat benauwd en zegt: nee mama... Kun je voor ons twee zachtige maken...?
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Dochter (3,5)



Ik: Als ik nee zeg wat bedoel ik dan?

Zij: wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik was me aan het omkleden en had een body aan (jurk nog niet). Komt zoon (2 jaar) de slaapkamer binnen en roept verrast uit: 'Oooooh mama, mooie romper!'



Ik noemde vroeger een hommel een homo,



Op een mooie zomerdag had ik zo'n ding in mijn kamer en riep heel enthousiast tegen mijn moeder "kijk mamma een homo" mamma: nee dat is geen homo maar een hommel.



Ik zei ook altijd kampeerplaats inplaats van parkeerplaats.



Ik liep toen ik een jaar of 3 was met mamma in de stad, en zag toen een driewieler (zo'n een voor gehandicapten) ik zei tegen mijn mamma, als ik later groot ben mag ik dan ook zo'n grote driewieler? Nu schaam ik me ervoor, omdat ik weet dat het niet voor normale mensen is, maar voor mensen met een beperking, toen had ik daar geen flauw benul van.
Alle reacties Link kopieren
quote:roos_puck schreef op zaterdag 08 februari 2014 20:37 Ik was me aan het omkleden en had een body aan (jurk nog niet). Komt zoon (2 jaar) de slaapkamer binnen en roept verrast uit: 'Oooooh mama, mooie romper!'Geweldig deze!
Alle reacties Link kopieren
om de romper!
Alle reacties Link kopieren
En het jammere is nog ook dat het echt een super sexy string-body-met-kant is en vriend het nu ook mijn 'romper' noemt... Niet het beoogde effect dus!
Alle reacties Link kopieren
Die romper hahaha vriend en ik lachen keihard. Die is te gek haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Haha die romper! Mijn dochter maakte een tijdje geleden ook zo'n opmerking, moest er door de romper aan denken:



Ik zat op de wc en ze kwam binnen, we hadden het over wat we gingen doen. Zegt ze opeens: nou huppa mama luier aan en aankleden!
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 4,5 zit al een tijd in de 'poep en pies- fase' en zingt vaak liedjes waar ze dan zelf 'vieze woorden' in verwerkt.



Rond Sinterklaas hoorde ik haar vanaf de wc zingen:

"Oh, kom er eens kijken, wat er in mijn plasser zit.".
Alle reacties Link kopieren
Ik zei laatst tegen mijn zoon (7) dat ie lekkere kadetten heeft. Hij rende achter me aan, kneep in mijn billen en zei: jij hebt ook lekkere kadetten alleen veeeeel groter. En bedankt!
Alle reacties Link kopieren
he, he eindelijk uitgelezen!

Geweldig!



Mijn dochter heeft toen ze 2,5 was een keer heel aandachtig een ienieminie wespje staan bekijken, met de handjes op de knietjes en hoofdje schuin;

'aaaah, sattig , moet nog homo worden!'
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag waren we bij opa en oma... Roept zoon van 3,5 ineens. Mama heeft een dikke buik. Er zit een baby in. Ik raakte haast in paniek, die zit er écht niet in. En dat weet hij dondersgoed.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
quote:roos_puck schreef op 08 februari 2014 @ 21:23:

En het jammere is nog ook dat het echt een super sexy string-body-met-kant is en vriend het nu ook mijn 'romper' noemt... Niet het beoogde effect dus!:rolf:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven