trotse april 2006 moeders deel 9

02-03-2007 11:35 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 8
Alle reacties Link kopieren
nee nee eerst het oude volmaken



deel 8
Alle reacties Link kopieren
Nu mogen we dan :P !!!!
Alle reacties Link kopieren
Sam; goed hoor, van dat Teddybeer brons, hahaha!! En bij Fabian komt het morgen allemaal goed, Collega!!



Q; fijn dat het uitgepraat is met W !! En is het alweer een beetje beter met Emdin?



Tonnetje; hoe is het nu?



Ff een vraagje over de waterpokken, ik weet het niet meer.... Maar Sjoerd heeft ze nu dus..... Tot wanneer is het besmettelijk?? Ivm met de irl.....

Hij mag nl. gewoon op het KDV komen, omdat de incubatietijd al voorbij is, zeggen ze daar, zodat ie niemand meer kan besmetten...... Ik wil nl. met die van jullie uiteraard geen risico lopen!!! Ook morgen maar ff het Cb bellen, want hij staat voor as donderdag gepland voor prikken.... Hij heeft er overigens geen last van, dus dat is een meevaller!



Vandaag heeft Sjoerd overigens echt met de pot meegegeten! Ze hadden het op het KDV weten te rekken, dus kon ie een keertje mee-eten! Ik heb macaroni gemaakt met gehakt en kruiden en ui. Nu mag ie volgens mij nog geen zout, maar op zo'n zakje (of waar dan ook, op elk potje in m'n kast staat niks duidelijk!) staat precies hoeveel er in zit. Zodat je een afweging kan maken, bedoel ik.... Nou ja, het ging er prima in en voor het eerst bleef ie ook rustig zitten in z'n stoel, zo interessant vond hij het!! Morgen lekker iets met rijst en kip ofzo!!
Alle reacties Link kopieren
het spijt me dat ik maar niets laat horen, nu dan toch maar snel met mijn neus op het scherm. Ik heb namelijk twee ontstoken ogen, van Jay gekregen is nl erg besmettelijk. Ellende is dat ik mijn lenzen niet in kan en geen bril heb.... en heb zo rond -7 dus zie niets!! zwaar irritant! morgen kan ik pas terecht. Heb al wel ooggel en weet van Jay dat het snel helpt



tot snel!!  (tot ziens..;))
Alle reacties Link kopieren


Ff een Update. Het gaat nog niet zo goed helaas. Gisteren aan het einde van de ochtend knapte het mannetje enorm op, had geen koorts meer en mocht ook van het zuurstof af. Er was zelfs sprake van dat ie vandaag naar huis zou mogen. Helaas storte hij aan het einde van de middag weer in. Hij kreeg weer hoge koorts en moest ook weer extra zuurstof hebben. Gelukkig mogen man en ik er 24 uur per dag bij zijn. Ik heb al twee nachten bij m geslapen, althans ben s nachts bij m geweest. Mijn bed staat precies onder zijn zuurstoffles en dat maakt een geluid alsof er een enorme fles spa rood naast je oor staat te bubbelen. Vannacht maar wc papier in mn oor gedaan om de ergste bubbelgeluiden weg te nemen, dus vannacht redelijk geslapen. Ik ben nu even op mn werk, man is in het ziekenhuis en ik ga zo ook weer terug. Ik denk niet dat Daan er zondag bij is. Ik kom in ieder geval, heb namelijk kadootjes..............................
Alle reacties Link kopieren
Ton: Zijn jullie al thuis???? Hoe gaat het met Daantje?



Pep: wat vervelend twee ontstoken ogen, pffff. Je kan ons toch wel zien aanstaande zondag? Geen vreemden binnenlaten, he?

Hoe was Trance energy? Ik heb aan man verteld dat ik snel weer een keer alleen ga stappen en dat hij voor Nika mag zorgen die avond/nacht. Hij is niet zo'n stapper en ik merk dat ik er wel weer eens zin in heb! Misschien een keer naar Hotel Arena, '11' ofzo.... Keertje met een cluppie gaan, over een maandje of zo?

En, slaap je al weer wat beter? Arme Jay, hij blijft wel kwakkelen, he? Nog even en dan krijgt hij zijn buisjes, gelukkig verlossen die hem van zijn oorpijn.



Sam/Collega: Veel plezier met afzwemmen. Grappig hoor, hun eerste echte diploma. Inlijsten!



Collega: Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Ik ken die knul niet, wat voor muziek? Ga eens googelen zo...benieuwd! En, een uurtje is ook net leuk voor de maandagavond. Was het ondanks een maandag toch druk?



Cloud: Leuke foto van Sjoerd! De waterpokken, Nika heeft ze ook al gehad. Op het KDV heerst het hier ook weer (twee vrijdagen geleden begon het), maar ik denk dat Nika toch resistent is want ze heeft ze niet gekregen. Ze zijn besmettelijk als het nog open en natte plekjes zijn. Zodra ze ingedroogd zijn is het besmettingsgevaar geweken.



We hebben een schommel gekocht voor de verjaardag van Nika. Om aan onze hoge balken te hangen in de huiskamer. later kan hij naar de tuin verplaatst. De schommel kan gebruikt van baby tot kinderleeftjd. Ook nog een puzzel met nopjes, goed om de pincetgreep te oefenen (fijne motoriek, net als rozijntjes oppakken). De muziekset heb ik aan oma en opa gevraagd. Uitnodigingen gaan morgen op de post. Familei en een goede vriendin komt, maar dan is het al volle bak: 19 man! Op de kaart heb ik geschreven dat het feestje van 12 tot 15 uur duurt.



Wat gaan jullie kopen? Nu even douchen want ik ga zo naar mijn school. Ik heb de kids uit mijn groep beloofd even langs te wippen met Nika. ze hebben een voorstelling straks en daar gaan Nika en ik naar kijken en daarna een bezoekje aan de groep.
Alle reacties Link kopieren
He, Ton: gelukkig, nieuws over Daan! Maar niet zo goed lees ik. Meid, wat naar voor jullie en vooral voor Daan natuurlijk. Heeft hij 'de griep' of is het iets anders? Sterkte in ieder geval. Joh, je hoeft toch niet te komen als het teveel gedoe is. Gezellig natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat je liever bij Daan bent dan bij ons. En, een kadootje? Wat lief!!! (kom toch maar even eigenlijk :P;))
Alle reacties Link kopieren
Goh deel 9 alweer. Sorry, lees wel mee, maar neem niet de tijd om te reageren. het is zo druk op het werk dat ik weer 4 dagen werk en vandaag (mijn vrije dag) heb ik zelfs nog cursus. Vanaf 3 uur tot 8 uur.



Tonnetje, beterschap voor Daan. Hopelijk mag hij snel naar huis. Lijkt me zo erg om je schatje in het ziekenhuis te zien.



Mijn vriend is inderdaad niet mee naar huis gegaan zaterdag. Ik had het wel verwacht. Het was heel gezellig en ook lekker eten.

Kian heeft 1 nacht goed geslapen, toen slecht en nu weer goed. Er zit dus verbetering in.



Zo nu even dit deel lezen.
Alle reacties Link kopieren
Tonnetje, wat naar dat het nog niet goed gaat met Daan. En jij aan het werk? Waarom meld je je niet ziek, zodat je bij Daan kan zijn?



Miti, leuk dat je geslaagd bent voor de jurk. Ben benieuwd naar de foto.



Pepp, wat een pech weer. Beterschap nu voor jou. De gel werkt inderdaad goed.



Collega en Sam, zo teddybeerbrons. Dat worden nog echte zwemkampioenen.



Brite, zeker doen dat stappen.

Ik weet nog niet wat we voor Kian gaan kopen. Ik heb al ideeen genoeg voor de familie, maar ik weet nog niet wat wij kopen. Ik schrijf geen eindtijd op de uitnodiging. Wij vragen de familie niet zo heel vaak bij ons, dus nu mogen ze ook wel meeeten. Kian gaat dan ook gewoon op tijd naar bed.



Hier ook gisteren macaroni geprobeerd (hij had al een potje op op de opvang), maar hij vindt de pasta maar vreemd. een kwartier later heeft hij nog de pasta in zijn mond. Ik wil vanaf deze week ook zijn etenstijd gaan rekken. Over een maand krijgt hij geen warm eten meer op de opvang en mag hij met ons mee eten. Dan moeten we wel wat vroeger gaan eten, want nu eten we pas om half 7 en lijkt me wel wat laat voor Kian.



Kian is nog aan het pitten ons slaapkopje. Hij zal zo wel wakker worden.
Alle reacties Link kopieren
Oh Tonnetje, wat naar voor Daan. En het leek de goede kant op te gaan. Dikke kus.PEP: HET ZIT JOU OOK NIET MEE HE? OOK DIKKE KUS VOOR JOU. GAAT HET WEL GOED MET JAY?Sam: Fabian mag ook afzwemmen! Trots natuurlijk!Kobe: ik heb ook nog geen idee wat ik ga kopen, ik denk een loopauto. Die vind hij helemaal geweldig.Verder is het hier heel gezellig, Fabian heeft een heel goed humeur vandaag en heeft nog amper geslapen (3x in de auto, dus bij elkaar 3 kwartier). Hij eet lekker, heeft echt ontzettende honger steeds. Gisteren na zijn potje en danoontje om 20 uur een fles, om 23 uur, om 2 uur en om 7 uur weer (???). En vandaag al twee grote flessen (210) een pruim (vind ie geweldig!) koekjes, soepstengel, danoontje, krentebol. Nu haalt hij even de bekleding van zijn tripptrap...Tot later weer!
Alle reacties Link kopieren
En hij valt nog steeds niet om en het is ook nog zo gezellig! Ik vind het echt leuk vandaag!Fabian eet overigens niet met de pot mee, zou wel moeten, maar hij eet om 1800 en wij rond 1930. Eerder lukt echt niet voor man, die komt pas om 1915 thuis meestal. Maar Fabian eet wel al veel, wil veel proeven ook. Nu eet hij een stukje ciabatta met humus. En maderijnen vind hij superlekker.Brite: dat je al zo ver bent met de verjaardag! Leuk hoor.Wat gaan jullie trakteren op KDV?Vanavond komen mijn ouders en zusje eten, zin in!(als ik geen tweede venster open, vergeet ik zoveel..., sorry!)
Alle reacties Link kopieren
PEP; VAN MIJ OOK BETERSCHAP VOOR JOU EN UITERAARD OOK STERKTE VOOR JAY!!





Collega; klinkt als een leuke dag vandaag! Hier wil Sjoerd ook van alles proeven, leuk is dat hè?!



Kobe; hier krijgt Sjoerd ook (sinds 2 dagen) om 18.30 z'n avondeten, om 13 uur heeft hij dan als laatste 2 boterhammen en een fles van 150 ml. op. 's Middags mag ie dan wel iets tussendoor, zoals een soepstengel oid. Dus die latere tijd gaat prima!



Brite; jee, ik moet ook gaan denken aan uitnodigingen e.d.!! En denken aan cadeau'tjes..... Voor Sjoerd is het natuurlijk al over 2 1/2 week!!



Met Sjoerd gaat het redelijk. Hij was op het KDV wat hangerig en hij zit helemaal onder de waterpokken!!! Ik kijk het uiteraard wel aan voor zondag, maar ik vrees het ergste....... Morgen eigenlijk mamadag, maar 's middags moet ik toch werken...mmmm....maarja vrijdag ben ik dan wel vrij!! Had ik al verteld dat (als het mooi weer is) in 2 dagen op en neer naar Noorwegen ga vliegen?!?!?!? Met een hele club gaan we, over de Duitse wadden, Denemarken en als laatste Noorwegen! Nu maar hopen op mooi weer!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Tonnetje: gelukkig gaat het al weer wat beter met Daan *;! Arm kereltje. Kennen ze op je werk geen zorgverlof? Ik zou daar proberen gebruik van te maken. Bij mij op het werk heb je kortdurend en langdurend zorgverlof. Kortdurend zorgverlof is er speciaal voor om een ziek familielid te verzorgen.



Collega/Sam: zo, zo, nu al afzwemmen. Jullie kereltjes zijn er vlot mee :)!



Kobe: ik vind het ook lastig om Emdin met mij qua tijd mee te laten eten. Meestal als ik hem opgehaald heb uit de KDV, dan krijgt hij rond 17.45 uur zijn eten (een potje of iets vers) en daarna eet ik pas. Als hij later eet, dan is er geen tijd meer over om zijn fles te doen. En deze is wel nodig, anders komt hij midden in de nacht of in de vroege ochtend al om een voeding. En daar heb ik geen zin in.



Emdin eet de ene keer wel mee met de pot en de andere keer nog niet. Hij heeft geluk, want ik kook de aardappelen/rijst/groenten altijd zonder zout. Het vlees en/of vleessaus daar zit het zout in. Maar ik denk dat hij zo langzamerhand wel toe is om met mij mee te eten.



Collega/Kobe/Brite: ik trakteer op de KDV de kindjes op een potlood met dierengum met daaraan een kaartje met de foto van Emdin en tekst. De leidsters krijgen cakejes. Ze hebben bij de HEMA erg leuke uitdeelcadeautjes. Het is zowiezo lastig om iets uit te zoeken, daar er in Emdin's groep een groot leeftijdsverschil is - groep is van 3 mnd tot 2 jaar - een potlood met gum kunnen alle kindjes later gebruiken.

Ik heb al slingers en taartkaarsjes gekocht. Moet alleen de taart nog bestellen. Emdin krijgt een minitaartje voor zichzelf, en dan met 1 kaarsje erop, die we samen uit gaan blazen. Daarna mag hij zich uitleven op zijn minitaartje. Binnenkort de mensen uitnodigen voor zijn verjaardag.



Pep: balen, dat Jay de oogontsteking heeft doorgegeven! Sterkte ermee, alletwee.



Cloud: helemaal naar Noorwegen vliegen, dat is een eind! Spannend vooruitzicht ;).



Emdin ligt al te slapen. Hij is vandaag weer naar de KDV geweest en het is goed gegaan. Al was hij helemaal in tranen toen ik hem op kwam halen. Eén van zijn favoriete leidsters had hem op de grond gezet omdat ze iets moest pakken en meneer was daardoor helemaal van slag. Hij had zich schijnbaar verheugd om lekker bij Debbie te zitten .



Morgen naar het CB toe. Hopelijk gaat hij deze keer niet overgeven. Hij krijgt weer prikken. Ze zeggen dat de 4e keer prikken het ergste zijn. Dus ik ga hem vooraf een klein zetpilletje geven (120 mg paracetamol) en dan kan ik daarna hem altijd nog een grotere geven (240 mg paracetamol). Ik weet dat de arts van het CB dit liever niet heeft, maar ik heb geen zin en tijd in weer een ziek kind, dus ze kan "me rug op". Ik vertel het gewoon niet :D!



Heb net mijn belastingaangifte van 2006 verzonden. Krijg behoorlijk wat terug, mits ik het goed berekend heb. Maar ik denk dat het wel klopt, want de laatste jaren kloppen mijn aangiftes altijd qua berekening.



Zo, ga nog even relaxen achter de pc, misschien bel ik W nog of ik stuur een sms. Hij heeft me gisteravond nog gebeld. Als ik zijn zwoele stem hoor, heb ik altijd zin in fikkiefikkie :$! Hoezo, verliefdO+



Alvast welterusten voor later!
Alle reacties Link kopieren
tonnetje...heb even tijd om weer te lezen en te reageren en nu lees ik dit.

Was wel even geschrokken hoor. Ik hoop echt dat alles beter gaat. dikke knuffffff en beterschap voor Daan.



Pep....wat is dat toch bij jou meid? Het zit jullie niet mee...ook voor jou en Jay een dikke knuffffff en beterschap.



Met de pot mee eten, leuk is dat en gezellig. Lyan eet nu ongeveer een maand mee met de pot. Ze zit er heerlijk in met haar handjes, maar stopt tot nu toe alles wel in haar mond, lekker bourgondisch eten.

Ik hou er ook rekening mee hoor, dat er niet teveel zout en scherpe kruiden in het eten zit. Als we wel eens scherp eten dan haal ik van die kant en klare bordjes van Nesle op voor Lyan. Dat vindt ze ook erg lekker.



Maandag was het minder leuk thuis komen. Lyan had bij de oppas een ongelukje gehad. Ze stond aan de tafel en toen gleden haar beentjes weg. De oppas kon haar niet zo snel opvangen en toen is ze met haar wang tegen een scherpe punt van de tafel aan gekomen.(vlak naast het oog, eng idee)Nu is haar wang helemaal paars. Je ziet een hele paarse hoek in haar wang. Erg zielig.

En dan is de luieruitslag ook nog aanwezig. De billetjes liggen hier en daar open. Als ze een plasje doet dan huilt ze erover omdat dat natuurlijk zeer doet. Maar goed, ik weet waar het aan ligt (al twee weken lang) alleen weet ik echtniet meer wat ik eraan kan doen.

Straks weer naar babyzwemmen....even afleiding voor haar. 



fijne dag...
Alle reacties Link kopieren
Hallo Hallo.In de eerste plaats dank voor al jullie lieve woorden !!!!!!!GROOT NIEUWS: ONZE LIEVE KLEINE AAP IS WEER THUIS !!!!!Het ging gister steeds beter, heeft de hele dag en nacht geen extra zuurstof meer gehad en ook geen koorts meer. De dokter was heel tevreden en hij mocht mee naar huis. Ze zagen geen reden meer om m in het ziekenhuis te houden, dus hij is lekker weer thuis. Vind het best een beetje spannend, maar we mochten altijd bellen met vragen of als we het niet vertrouwden dus dat stelde ons wel gerust. Ik ga lekker van mn mannetje genieten en m heel erg knuffelen. Heb ik uiteraard in het ziekenhuis gedaan maar het knuffelt lekkerder zonder alle slangen en plakkers. Zet later een foto op de groep van het apie in het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Tonnetje, gelukkig zeg. Knuffel hem maar heel veel. Wat was er nu aan de hand? Het RS-virus misschien?
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk dat Daan weer thuis is!
Alle reacties Link kopieren
Arme Lyan! Gelukkig geneest het snel, die wang dan.
Alle reacties Link kopieren
Verder echt niets te vertellen, ik heb zo'n saaie dag.... Niemand is bereikbaar en ik heb stom werk.:(
Alle reacties Link kopieren
Zo, even wat schrijven. Het is rustig hier, waar is iedereen?



Ton, gelukkig dat Daan weer thuis is en dat het goed met hem gaat :)!



Miriam: arme Lyan, een blauwe wang. Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van.



Collega: wat voor stom werk heb je? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.



Vanochtend had Emdin een afspraak bij het CB. Hij heeft zijn 4e serie prikken gehad en hij heeft geen kik gegeven. Trotse moeder!



Even voor het schema:

Op 11 maanden:

gewicht: 9730 gram

lengte: 76,5 cm lang

hoofdomtrek: 46,5 cm

tandjes: 3 stuks



De arts van het CB gaf aan dat Emdin nu met de pot mag mee eten en dat we kunnen beginnen met halfvolle melk, met aanvulling van vitamine D.

Hij loopt netjes in zijn groeicurve en alles was verder in orde. Ook werd mij aangeraden om meer uit een beker te laten drinken.



Even posten, want Max doet raar.
Alle reacties Link kopieren
Tonnetje, wat ontzettend fijn dat Daan weer thuis is! Natuurlijk ga je hem even lekker extra knuffelen en vertroetelen :D Ik ben erg blij voor jullie!





Pep, hoe is het met jou? Tjonge zeg, het zit jullie ook echt niet

mee... Wat een ziekenboeg en wat een ellende zulke ogen. Is Jay al een

beetje opgeknapt trouwens?





Miriam, dat is schrikken zeg, Lyan zo gevallen. Je kunt er soms bovenop

staan en dan gebeurt het nog, maar het is altijd schrikken. Gelukkig

zijn ze het zelf snel vergeten en geneest alles nog snel. DIe

luieruitslag heeft ze ook heftig zeg, wat zielig voor haar.





Kobe jammer zeg dat je vriend niet mee naar huis is gegaan. had voor

een keertje wel zo gezellig geweest lijkt mij. wij eten nu trouwens om

17.45 uur met z'n drietjes. Is erg haasten voor mij, dat wel. En straks

denk ik dat het 18 uur wordt met de nieuwe baan van mijn vriend. Nu is

dat nog wel iets te laat voor QUinten. Die gaat meestal om 18 uur in

bad en dan slapen...  Maar ja, voorzichtig rekken dan maar.





Sam, wat goed dat Stijn mag afzwemmen! Heel leuk! Hoe bevalt je baan zo de hele week achter elkaar?





Collega, balen zo'n saaie dag... :( Maar Fabian mag dus ook afzwemmen? Goed zeg!





Cloud, goed zeg, een mee-eter! En wat zielig de waterpokken... Wat gaaf dat je naar Noorwegen gaat vliegen zeg! Wow!





Quierida, hoe was het op het cb met Emdin?





Brite, leuk een schommel! Wij willen er ook eentje kopen voor Quinten.

Van oma krijgt hij een driewieler die voor kindjes vanaf 10 maanden tm

3 jaar geschikt is (zo eentje met een stang, dus de eerste tijd kun je

duwen, haha) en verder weet ik nog niet precies wat ik ga vragen en bij

ga kopen... misschien een zandbak/emmertje schepje en ik zie overal

zulk leuk speelgoed. Ik ga me er eens in verdiepen! Wij doen trouwens

ook een eindtijd en oma + mijn broer/vriendin blijven waarschijnlijk

eten. Maar niet iedereen zeg maar. Dat vind ik te druk.





Quinten is trouwens echt al sinds zondag ontzettend hangerig. Vandaag

ging het iets beter, maar vanmiddag toch weer niet. Hij wil eigenlijk

teveel tegelijk en dat frustreert hem, waardoor hij gaat huilen en

alleen bij ons wil zijn. Hij heeft last van zijn mondje, dus ikv

erwacht binnenkort wle weer een tandje, maar verder lijkt het meer op

een "sprongetje" of zo... Het is wel vermoeiend!





Nou ik ga eens even bij de kleine man kijken :) groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe heeft Emdin nog geen last van zijn prikken. Hij is de drukheid zelve :D!

We zijn aansluitend aan het CB gaan winkelen in de Boogaard (Rijswijk). Heb billendoeken en rompers in de aanbieding bij de HEMA gescoord, nieuwe sokken, 2 nieuwe zomerslaapzakken (aanbieding Prenatal), een houten kralenspiraal (vind hij namelijk erg leuk!), een speenkoord, armvlinders om mee te zwemmen van Nijntje en voor mezelf een nieuwe rugzak om o.a. mee te nemen naar London (als handbagage). Ben nog niet geslaagd voor een koffer, maar diegene die ik wilde kopen, hadden ze niet meer. Dus hiervoor ga ik nog eens elders kijken. Ik wil zo'n zachte koffer, met wielen en een trekding, het liefst in een leuke kleur.



De soap met W loopt nog steeds. Gisteravond laat belde ik nog, maar toen lag hij al te slapen :$. Heb het heel kort gehouden!



Zo, verder niets interessants te melden. Ik moet zo nog gaan stemmen, maar het weer staat me nu niet aan om de deur uit te gaan.



doei!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook niet veel te melden. Nika ligt in haar bed te lachen in plaats van te slapen... haal haar er zo maar weer uit. Het lijkt erop dat ze nog maar 1 slaapmoment wil per dag. Van 10 tot 13 heeft ze geslapen, lang voor haar doen! Gister ook al. Geen wonder dat ze nu niet moe is, ach, ik kon het even proberen natuurlijk ;).



Ton: Fijn dat Daan weer thuis is!!!!! Gelukkig maar. Lijkt me echt vreselijk om je kind in een ziekenhuisbedje te zien met slangetjes en toestanden. Ze snappen het nog niet, dat maakt het extra sneu.



Q: Jij bent goed geslaagd! Lekker.



Miti: Leuk, ook een schommel. Wij hebben er 1 waar je het tussenstukje (tussen de benen) weg kan halen in de loop vd tijd, zodat je hem lang kan gebruiken. Misschien ook een tip voor jullie. Sprongetje kan! Vlak voor de 11 maanden las ik gister in het boek, vindt er weer 1 plaats.



Gister op m'n werk was leuk! De voorstelling van de kids was erg schatiig em Nika zat lekker mee te swingen op de liedjes. Ze keek haar ogen uit; een gymzaal vol met kindjes en veel aandacht natuurlijk! Ze gedroeg zich voorbeeldig en ik kreeg veel complimentjes :D. trots, trots, trots.



Ik ga Nika maar uit bed halen want ze is nog wakker. Morgenochtend naar AMC en 's middags komen ouders. EN, we zijn morgen 1 jaar getrouwd!!! Volgens mij is man het helemaal vergeten, ik ook bijna trouwens. Tis dat m'n moeder het zei...:$
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Brite! Gaan jullie nog iets leuks doen? Zo'n voorstelling met allemaal kinderen is natuurlijk ook echt fantastisch.Emdin gaat ook lekker, leuk zeg. En stoer dat hij geen kik gaf! En nu alles met de pot mee? Ik ben wel benieuwd wat je dan geeft. Ik geef hem wel overal hapjes van, van alles wat wij eten. Maar na 1 hap heeft hij het wel gezien eigenlijk.Miti: ik herken het hangerige, hoor! Dat had hij een tijdje geleden, nu lijkt het wel over te zijn. En jij heeft nog steeds honger! Eigenlijk heeft hij HONGER! Gisteren 3 boterhammen gegeten, veel fruit, koekjes, potje, danoontje, papflessen. Maar het leek erop dat hij genoeg had, hij heeft vannacht weer doorgeslapen, wij blij! Kwamen pas om 0030 thuis, teveel gedronken, dus dit was meer dan welkom! :-)Maar hij is nu heel zoet aan het spelen, komt af en toe wat brengen of laten zien. het is echt zo leuk en gezellig! Hij 'zingt' ook af en toe. Staat hij te dansen en in zijn handjes te klappen en zingen. Zo lief!Qua slapen ben ik het ook even kwijt. Maandag heeft hij alleen in de auto geslapen en ook gisteren was het niet veel hoorde ik van het KDV. Ik zie het wel, vast ook een fase.Ik werk op de administratie, maak facturen (heel veel facturen), doe betalingen, crediteuren/debiteurenbeheer. Zo saai. Ik wil ook iets anders. Weer office management, liefst in de reclame, maar op dit moment zie ik geen vacatures, zeker niet part-time. Maar ik hou mijn ogen open!Vandaag naar een vriendin van mijn zusje, op baby-bezoek. En daarna nog even naar mijn oma, is daar in de buurt en heeft ze Fabian ook weer eens gezien. Het is lekker mooi weer! (moet dan wel het huis uit, want met die zon is je huis zo vies...)Veel plezier vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven