trotse april 2006 moeders deel 9

02-03-2007 11:35 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 8
Alle reacties Link kopieren
Hèhè, hier ben ik weer!!! Lief dat er zoveel afvroegen waar ik was!!

Maar goed; Noorwegen ging niet door vanwege het weer daar. Toen werd besloten om naar Zuid Frankrijk te gaan. Daar op vrijdag naartoe gevlogen en het plan was om zaterdag terg te vliegen. Maar zaterdag stond er windkracht 8 à 9, dus we konden niet opstijgen. Terwijl het gewoon wel heel zonnig was... We hebben dus de halve dag op het terras gezeten en 's middags nog eens naar het vliegveld voor het weer, maar helaas.... Toen zijn we uiteindelijk op zondag om 19 uur teruggekomen. Maarja maandag een hele dag werken en 's avonds een werk-iets, dinsdag de hele dag werken en vandaag de hele dag Sjoerd. Ik was vanochtend tijdens z'n ochtendslaapje net bijgelezen, maar hij werd wakker voordat ik kon reageren!



Maar goed; Sjoerd heeft alleen nog maar korstjes van de wp, dus dat gaat de goede kant op Manlief baalde overigens wel dat ik een dag langer bleef en hij bij een ziek hangerig kindje zat.....



Ik ben nu te moe om te reageren, heb ook nog geen foo's bekeken van de meeting of van de jurk....... Later! Dikke X (heb jullie toch wel gemist)
Alle reacties Link kopieren
Wij jou ook!Pf, ik zit nu alweer met Bumba op de achtergrond, er is anders geen land met hem te bezeilen, hij wl alleen maar opgetilt worden. En dan wijzen waar hij naartoe wilt.
Alle reacties Link kopieren
hallo...even teken van leven.

Heb nog niet alles gelezen hoor...maar ik moest wel lachen om het verhaal van sma over de fotograaf.

Ik dacht ook zo en heb toen toch de hele set gekocht, vond het zo zonde dat de foto's van mijn dochter in de vernipperaar zou verdwijnen. En nu heb ik ze in de kast liggen en doe er wieinig mee. Plak ze wel in een album denk ik.

Ze zijn ook niet zo mooi omdat in een winkel tl lampen branden en dan kan je een groene gloed op het haar krijgen en dat heeft Lyan dus ook op de foto's/



Ben erg druk geweest met mijn werk, ben gaan invallen voor mijn eigen groep. Had er anders zoveel stress van dat het niet lekker liep. Maar oke, nu is er een vaste invaller gevonden. Brengt weer rust en vrije dagen met zich mee.



Moet zo de 4 de prikjes gaan halen. Nu is ze wel erg verkouden dus ik vraag me af of het wel doorgaat. Hoop dat ze er niet veel last van heeft want ik moet ook nog boodschappen doen. ppfff..direct maar doen denk ik .



ik lees later wel verder ...gr.
Alle reacties Link kopieren
Miti: Arme Q., dubbele oorontsteking?! Beterschap!



Collega: Nika heeft ook een ochtend waarbij ze veel bij mij wil zijn, nu gaat ze weer even haar eigen gang, gelukkig. Ken je alle Bumba;s al uit je hoofd?



Miriam: Ben je al ongesteld? Spannende dagen voor jou, he? Is Lyan haar wangetje al hersteld van haar val?



He, Cloud, je bent weer terug. Gezellig! Heb je het wel leuk gehad? Lekker relaxen vandaag maar dat lukt vast met dit heerlijke weer.



Ik heb gister een kanlroze HEMA fotoalbum besteld, van 30x30 cm, 50 pagina's. In het album heb ik digitale foto's geplaatst van de geboorte van Nika tot en met nu, met tekst erbij en haar leeftijd. Haar eerste jaar dus, met alle belangrijke momenten op een rij; eerste hapje, eerste tandje, eerste keer op de fiets met mama, eerste keer duimen, eerste vakantie enz. Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet!! De levertijd is een week dus op haar verjaardag kan de visite lekker bladeren. (en pas betalen als ik afhaal ;))



Tijl/Benes/Krukje: Ik plaats even een algemene oproep aan jullie. Op onze meeting hebben we erover gesproken om jullie van de msn groep te verwijderen. Nu had ik nog alleen Tijl verwijderd en van haar kreeg ik vandaag weer een aanvraag om lid te worden. Omdat er toch zo nu en dan best prive dingen besproken worden, en jullie niet vaak (of nooit meer) op visiste komen, beeindig ik jullie lidmaatschap in samenspraak met alle meiden hier. Jullie inbreng is zo nihil, dat we ons afvragen waarom jullie nog lid willen zijn. De prive dingen die we daar delen, willen we ook meer prive houden....dus alleen voor meiden die vaak schrijven op het forum. Nu zijn jullie meer 'buitenstaanders' die meegluren. Beetje onaardig gezegd, maar wel waarheid. Ik hoop, maar denk wel, dat jullie dit begrijpen. We vinden het natuurlijk leuk als jullie nog zo nu en dan op het forum laten weten hoe het met jullie en de kleintjes gaat!



Ik ga Nika weer even entertainen, ze wol aandacht. Fijne, zonnige dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hee Cloud, fijn dat je weer terug bent! Wel lekker even van het terras genieten in Zuid Frankrijk natuurlijk... beetje een geluk bij een ongeluk. Gelukkig is Sjoerd weer opgeknapt.



Brite, Collega, nog meer hangerige kindjes dus?!



Hier nog steeds een heel ziek jongetje. Gisteren was het echt dramatisch. Zo ziek... het was bijna eng. Het jochie was wanhopig. Alleen maar huilen! Hij voelde zich zo ellendig en had zoveel pijn. Vannacht heeft hij zowaar 5 uurtjes achter elkaar geslapen, een verademing! Maar het is verder nog weinig. Echt heel zielig dus. Vriend is zieker dan ik, dusi k ben aan het bikkelen hier met twee zieke mannen om me heen. :P



Moet het ook even kort houden, dus ik kan niet op iedereen reageren...



tot later!



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Miti: wat zielig voor Q! Hij moet zich echt wel ellendig voelen! Jij waarschijnlijk ook, al heb je daar geen tijd voor.... Moeders kunnen niet ziek zijn volgens mij, je kind gaat altijd voor! Bikkel-ze en sterkte!



Cloud: klinkt heerlijk, Frankrijk! Fijn dat het met Sjoerd weer beter gaat.
Alle reacties Link kopieren
Vervolg...



Moest even lezen wat jullie ook alweer schreven!



Brite: wij zijn ook van plan zo'n album van het eerste jaar te maken. Ben benieuwd hoe die van jou wordt, laat je even weten of het aan te raden is deze via de hema te bestellen?



Q: Wij zijn ook van plan het loopkarretje van de ikea aan te schaffen! Aan de hand loopt Yorick heel goed, langs de bank enzo ook. Met het karretje kan hij dan ws "zelf" door de kamer lopen, lijkt me geweldig!



O ja, op het kdv heeft een meisje een broertje gekregen deze week, dat meisje is op 15 april vorig jaar geboren.... 3 dagen jonger dan mijn mannetje... Oef, heel leuk, weer een babietje maar wat lijkt me dat zwaar, 2 kinderen binnen 11 maanden!





Groetjes allemaal en een fijne dag, nog even genieten van het mooie weer want ze voorspellen een slechte week volgende week..
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden! Bijna onderaan de tweede pagina!Pf! 2de kind binnen het jaar? Heftig hoor!Nou mijn voeten en handen zijn weer lekker verwend, heerlijk. Aleen ik ben moe, moe, moe. En waarvan? Geen idee, zit niet zo lekker in mijn vel de laatste week. Gaat wel weer over. Zo maar onder de zonnebank en naar bed. Mss moet ik gewoon op vakantie.Fotoboeken van de Hema zijn erg mooi. Man heeft een keer daar besteld voor een klant van hem, een fotograaf, en het is heel mooi geworden.Ik heb wit leren allstars gekocht voor Fabian, alleen ze passen nu precies. Die heeft hij dus niet lang aan, mss toch maar ruilen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. He bah wat een vies weer. Wilde wel weer zo'n zonnige dag. Vond het heerlijk gister! had gelijk zin om erop uit te gaan. Ben vrij vandaag en ben bang dat ik me ga vervelen de hele dag thuis...



Brite jaaa zo'n album is heel leuk. Heb een lime van onze vakantie. Goed dat je ook echt die eerste keren hebt vastgelegd!! erg goed idee.



Maddie poe ja twee van die kleintjes lijkt me ook pittig hoor. Jay is van 15 april, gek idee dat ik er nu nog een had kunnen hebben...



Miti ach het arme jongetje. Heb je AB om in te nemen? ik heb nl nu AB druppels voor in zijn oren. Het blijft nl ontstoken en hij  grijpt naar zijn oren (wanneer houdt het nou eens op....) ze zeggen dat zo plaatselijk ab bij veel kinderen beter helpt. Dus ga alsjeblieft niet zoals ik genoegen nemen met drie kuren hoor. Zou het erg vinden als Q ook te lang er mee loopt want het is zo pijnlijk voor die kleintjes!! Jullie ook beterschap!



Collega ja soms kun je die bumba wat. Akkelig ventje nonnie bumbo missiemooisie maar soms wel ff een goede afleiding.



Cloud weer in 't land!! was opzich niet heel onprettig allemaal? hoe is het nu met Sjoerd?



misschien ga ik de hema vanmiddag, wil daar de uitnodigingen halen. Ook moet ik echt  van die dingen hebben om de kasten dicht te houden voor grijpgrage handjes.



Ze hebben Jay gister op de hei en op straat laten kruipen op het KDV, helaas had hij een "leuke"broek aan. Volg week maar echt iets ouds (dat heb ik eigenlijk niet eens..) baal er van dat zijn knieen wit zijn nu.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorrege,



Hier een uitgeruste moeder !! Daantje heeft van half acht tot half zeven non stop geslapen. Ik hoefde er niet één keer uit, niet voor een speentje, niet voor een fles, gewoon helemaal niks nada noppes ! Verder is hij weer vrolijk en gezellig, kortom hij is weer terug van weggeweest.



Cloud: Back in Town................ Spannend hoor gestrand in Frankrijk ! Al klaar voor Sjoerd zijn grote dag ? De waterpokken zijn weer vertrokken ?



Pepp: Arme Jay (en jullie), inderdaad wanneer houdt het nou eens op ? Wat zei de KNO arts ? Hoop echt dat deze plaatselijke AB kuur eindelijk aanslaat.



Miti: Q ook al oorontsteking............... Hoe gaat het nu met m ? Ben jij alweer een beetje opgeknapt ? Man aan de beterende hand ?



Maddie: Leuke foto's !



Collega: Ik ken het gevoel........... Ik heb nergens zin in, vind mn werk stom en dan vooral de cliënten en de zaken. BAH ! Hebben een vakantie gepland, we blijven proberen, willen naar Frankrijk. Even eruit ! Je hebt in ieder geval wel verwende handjes en voetjes.



Brite: Leuk zo'n fotoalbum, alleen het samenstellen is al leuk. Ik heb op de website van nika gekeken, staan ook al zoveel leuke foto's op. Je kan blijven fotograferen he ? Wij hebben ik denk wel 4000 (beetje overdreven) foto's, maar ze staan allemaal nog op de computer. Moeten denk ik maar eens gaan selecteren en wat laten afdrukken. Is er nog nieuws over de zakelijke perikelen van je man ?



Miriam: Heeft Lyan de prikjes nog gehad ? Daan zou ze a.s maandag krijgen, maar ivm zijn ziekenhuisopname heb ik gister even gebeld en de situatie uitgelegd. Ze waren met me eens dat het verstandig zou zijn om het even uit te stellen. Dus nu krijgt ie ze een week voor zijn verjaardag.



Q: Heb ook de rietjesfles van Nuby gekocht. Heb het heel fanatiek voor zitten doen, maar hij kijkt me aan alsof ie water ziet branden, maar we blijven stug volhouden.



Ik ga aan het werk !
Alle reacties Link kopieren
http://www.db-ontwerp.nl/





http://www.confetti-kado.nl/





hier die sites voor de kleine kadootjes
Alle reacties Link kopieren
Ton wat heerlijk dat Daan zo goed geslapen heeft! hoo dat hij nu beter blijft.



De kno arts heb ik niet gesproken. Dit schijnt vaker te gebeuren na buisjes. Als het oor langer dan 5 dgn blijft 'lopen' dan moet je die ab druppels geven... Ach ja...
Alle reacties Link kopieren
Pepp, dus Jay heeft nog steeds last van oorpijn? Zielig hoor. Ik hoop echt dat de operatie snel resultaat oplevert.

Op de kdv hebben ze Kian op het gras laten kruipen. Ik doe hem dus ook geen goede broeken meer aan.



Tonnetje, fijn zeg. Daan is weer helemaal opgeknapt en jullie ook.



Cloud, wat een verhaal. Z-Frankrijk is op zich niet verkeerd. Al een beetje bekomen van de drukte daarna?



Collega, raar dat je zo moe bent. Goed uitgeslapen vandaag?



Miti, arme Quinten, beterschap.



Hier ook een ziek jongetje (al weer) dus vannacht weinig geslapen. Koorts, weinig eten, diarree (moest vanmorgen al een was draaien), hoesten, loopneus.

Zijn 5e tandje komt door en daardoor kwijlt hij wat meer. Of misschien komt ook de diarree daardoor?



Fijn weekend alvast. Hier komt het zonnetje door. Dadelijk lekker naar buiten shoppen in de pauze.
Alle reacties Link kopieren
hallo meiden, hier ben ik even met een egoverhaaltje! heb weinig tijd en puf om op iedereen te reageren, maar ik dacht ik laat even weten dat ik nog leef...



Het is goed mis hier hoor. Gisteravond heeft Quinten 1,5 uur non-stop gekrijst. Wij weer in de telefoon geklommen naar de noodpost van de HA... het kon zijn dat zijn oorontstekingen aan het doorbreken waren, maar dat hoefde niet, afwachten en uitzingen was het advies... Ik liep gewoon met het ventje mee te huilen. Hij is al 2 dagen continu aan het huilen van de pijn en de ellende! Je wilt het zo graag wegnemen, maar dat gaat dus niet.

Vandaag ging het iets beter. De AB slaat geloof ik aan en zolang we structureel de paracetamol erbij geven, is het te doen. Hij huilt nog steeds snel en veel en is erg hangerig en klagerig, maar hij wordt weer enigszins mens. Hopelijk slaapt hij een beetje vannacht...



Vriend had gisteren ook 40.5 graden koorts, dus ik stond er echt in mijn eentje voor. Het was echt een kwestie van ziek en zieker hier. Vandaag ging het iets beter met 'm gelukkig. Ik zelf ben gewoon kapot! Ook nog ziek maar gelukkig wel aan de beterende hand, maar wel heeeeel erg moe!



Pep, las je tip over AB in de oren. Ik zal 'm zeker onthouden. Ik vind dat huisartsen vaak een potje maken van diagnoses bij die kleintjes. Ik ben al 3x geweest om naar Quintens oortjes te laten kijken (ze zijn dan erg vies en hij zit er steeds aan) en dan krijg je te horen "nee hoor niet ontstoken, misschien komt het nog, maar ik doe nu maar niets" en ja hoor,  een dag later is het ventje doodziek! Ik snap niet dat ze daar niks mee/tegen kunnen. Ben in ieder geal niet van plan me nog eens te laten wegsturen. Als ik weer vieze oortjes zie, ga ik wel actie ondernemen. Misschien ook een doorverwijzing naar een KNO arts desnoods.

Wat zielig dat Jay ook nog steeds oorpijn heeft. Ik hoop zo dat hij baat krijgt van zijn buisjes! Het arme kereltje! Hoe is het met slapen?



Nou wel een lang verhaal is het geworden, maar ik ga nu echt even met een kop thee op de bank. Probeer zo snel mogelijk weer te reageren op iedereen! groetjes en een fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Zo! Vandaag gewerkt, boodschappen gedaan, eendjes gevoerd ("kwaaaak" :D) Nika slaapt, badkamer is gesopt, keuken ook, afwas gedaan (ja, wij hebben geen machine :() en nu is het even Brite tijd voordat manlief thuis is! Ik heb ook steeds meer energie en zin om dingen te doen. Heerlijk hoor.



Wat een ziekenboeg weer. Het wordt echt tijd dat de lente doorbreekt. De afgelopen dagen waren wel erg lekker, he? Ik ben gister met Nika op de fiets naar de kinderboederij gegaan. Er was daar een baby geitje en veel lammetjes, was weer erg leuk. Nika zat naast me op een bankje met een boterhammetje in haar hand lekker te smullen, ik was helemaal vertederd.....



Pep: Wat duurt dat lang voordat de ontsteking eindelijk weg is. Ben je nu al met de druppels begonnen, of heb ik daar overheen gelezen? Ik hoop dat het nu echt snel weer goed gaat. Slaapt Jay al iets beter, en, zijn jullie al begonnen met de Kiekeboe training?



Collega: Lekker pedicuurtje gehad? Dat heb ik nog nooooit gedaan, maar ik heb dan ook een voetencomplex, haha. Misschien maar eens proberen, lijkt me wel heerlijk.



Sam: Alles goed? Nog iets gehoord van die botsing-vrouw?



Maddie: Ik houd je op de hoogte wat het fotoalbum betreft. Ik ben erg benieuwd!



Eigenlijk heb ik niet zo veel te melden. Morgen hebben we een verjaardag van de vriendin van de zus van man (ja, inderdaad :P). We eten daar ook.



Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
O, Miti, wat vervelend voor jullie. Ach, meid, jij ook met tranen....kan me goed voorstellen....

 Heel veel sterkte en ik hoop dat deze ellende snel over is!!! *;
Alle reacties Link kopieren
Miti he nee wat een gedoe, heb met je te doen. Weet helaas hoe vreselijk het is. Laat je nu niet meer wegsturn hoor. Je MOET een verwijzing krijgen naar de kno arts als het niet overgaat. Wij hebben ook maanden gehoord dat het niet ontstoken was (op dat moment) Zo machteloos he...



Brite  goed dat je weer wat energie hebt!! Zit er wat schot in de rest (zakelijk)?

ja we zijn begonnen met de kiekeboe sinds maandag. Het gaat heel goed. De laatste nachten een keer wakker rond 2.00 dan 1x erheen en dan slaapt hij direct weer. Vriend is ook erg betrokken en draait 3 dgn pw mee. Jouw aantekeningen komen overeen met mijn gevoel erover, dat is wel grappig te lezen. Vriend vroeg nog heel serieus of wij ook alle antwoorden er achter moeten schrijven;)

Ben ook met een hema album bezig, je hebt me geinspireerd!



Vriend is nu uit eten met zijn goede vrienden en blijft slapen bij een vriend. Vind ik prima want dan word ik niet extra wakker. Morgenavond heb ik een verjaardag die gevierd wordt in een bar/dancing. Vriend blijft thuis, hij wilde wel mee maar ik wil Jay niet ergens anders laten slapen nu we met die kiekeboe bezig zijn.

Vriend gaat trouwens naar NY voor zijn werk, wel met koninginnedag..
Alle reacties Link kopieren
Pep: Fijn dat Kiekeboe goed gaat! In het foldertje staat dat het 3 weken duurt, maar Nika was ook na een week al gewend aan het feit dat ze geen BV mee krijgt. Ze slaapt nu van elf uur (laatste BV) tot ongeveer half zeven, prima dus. Ze krijt dus nog wel een late voeding, maar ik ben bang dat als ik die laat vallen, ze toch weer 's nachts wakker wordt. Vind het wel prima zo.



O, wat ongezellig met Koninginnedag weg.... Maar de tijd van wilde feesten met Koninginnedag is toch over sinds de geboorte van onze kindjes. Drie jaar geleden stond ik nog uit m'n dak te gaan bij een openlucht housefeest...zucht... Soms denk ik; JAAA dat wil ik wel weer eens, maar aan de andere kant mis ik het ook totaal niet. Tis meer dat asl ik die herinnereingen oproep, die ondeugende dingen, dat ik mijn leven soms wat saai en braaf vindt, snappen jullie? Klint als een midlife crisis, :P.



De zakelijke perikelen gaan de goede kant op. Er zit ook schot in de zaak met de 'oude' partner. Wat mondeling besproken is moet nu op papier worden gezet; hopelijk gaat die fase soepel... Ik durf nog niet te juichen.



Man is nog niet thuis, ik ga hem maar eens bellen. Toedeloe.
Alle reacties Link kopieren
ja hoor, hehe, ik ben er...Beetje druk, dus weinig tijd/zin. persoonlijk vind ik het altijd een beetje suffig klinken om het 'druk" te hebben, maar in deze volle dagen komt er weinig van reageren. Ik ben blij als ik 's avonds lekker kan zitten op de bank of een beetje kan surfen.



Ik heb ook maar vluchtig de kans gehad om te lezen wat jullie allemaal beleeft hebben. Dus sorry als ik niet overal op reageer.



Miti, ik ben het met Pep eens hoor, je moet echt een verwijzing vragen voor de kno arts; ik hoop dat je daar verder mee komt! Beterschap.



Brite, leuk zo'n album, ik ga ook eens kijken op hema en wat fijn dat de zakelijke toestanden toch positiever lijken te worden. Ik wil trouwens ook wel een schilderij met 11000 euro!!! Wauw.



Cloud, jammer dat ik gisteren er niet was, ik moest echt op kraamvisite, de baby is op 4 december geboren, dus ik mag me wel schamen, helemaal omdat het 3 deuren verder is:$. Was wel even spannend je "Frankrijk-vlieg avontuur".



Pep, wat heerlijk dat die slaaptraining goed gaat!! Echt super!!



Collega, ik liep in het WC en zag in de cd winkel een enorm grote Bumba knuffel met een kaartje erbij "ik ben te koop"haha, wat ie kost weet ik niet, maar ik moest gelijk even aan FAbian denken, dat is toch een rasechte fan!



Nou, verder weet ik het even niet.



Vorige week hebben wij foto's laten maken van onze kids en die van mijn zus, ik zal een paar op de group zetten, op Hyves staan er ook al een paar!!



Fijne avond!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik ben een meelezer van dit topic en ook een trotse april 2006-moeder. (Ik schrijf wel op een ander topic mee op de mama-pijler.) Ik wilde even zeggen dat ik laatst ook zo'n Hema-album besteld heb, 30 x 30 en knalroze, en hij is fantastisch geworden! Echt superleuk, ik kan het iedereen aanraden. Ook de 30 x 30 uitvergrotingen die ik er af toe in heb gestopt zagen er prachtig uit. Het enige dat tegenviel was dat ik de naam van mijn dochter op de kaft had laten zetten voor nog eens 4 euro extra en die stond maar heel klein rechts onderin een hoekje. Verder alles geweldig!

Dat was het weer...



Groetjes, Jojan
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!!



Oh..dat album moet ik ook hebben! Al is Sjoerd al over precies een week jarig...zou ik dat redden????? Ik heb nl. wel alle eigen postings van hier over Sjoerd bewaard, dus ik heb een hoop hoogtepunten al gerangschikt....



Miti; dikke *; Ik zou ook op m'n strepen gaan staan. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je zo moe bent, dat je eerder akkoord gaat dan dat je je hebt voorgenomen.....



Brite; klinkt als een heerlijke dag, zo op die kinderboerderij met zo'n schatje aan d'r boterham...... En fijn dat je energiepeil weer op orde is! Ik heb dat ook wel eens hoor, een verlangen naar oude, ondeugende tijden.... Maar nu ben ik ook gelukkig met de kleine!!



Fallon; geeft niks hoor; ik belde ook erg laat. Ik was eerst van plan op de heenweg te bellen en langs te komen, maar ik was al laat vanwege file's...



Pep; gaat het nu beter na een nachtje slapen (hoop ik)??



Collega; haha, ik denk ook aan Fabian als ik Bumbo zie!!



Hier gaat het met Sjoerd de goede kant op. Z'n pokjes zijn lekker aan het indrogen en hij is goedgehumeurd. Hij is wel zijn (en onze!) grenzen aan het verkennen. Nee blijft nee als hij probeert om het deksel van de vuilnisbak op te tillen. En dan gaat ie sinds kort ook gewoon huilen omdat ie z'n zin niet krijgt :o!! Afleiden werkt dan prima! Maar hij vergeet het niet, want zodra hij de kans krijgt, staat ie alweer bij de vuilnisbak!!

Manlief mag uitslapen vandaag én morgen, want hij heeft vorig weekend full time voor Sjoerd gezorgd. Afgelopen week was DRUK op het werk, af en toe twijfel ik aan waar ik allemaal mee bezig ben.... Ooit zal het toch wel opleveren? Of moet ik genoegen nemen met het feit dat ik nu lekker rondkom?? Vrijheid in het ondernemerschap wordt soms overschat......

Daarnaast vind ik het hoog tijd voor de x-maandelijkse APK keuring voor de relatie.... Ik vind dat we langs elkaar heen leven (oké, ik ben ook druk en hij ook), te weinig tijd nemen om echt lief voor elkaar te zijn en nog meer van dat soort dingen..... Zoals elke vrouw (denk ik) wil ik het gevoel krijgen dat ik aanbeden wordt (nou ja... iets in de buurt dan....), verliefd zijn...pfff..... Ik wou het er eigenlijk gisteravond over hebben, maar toen kregen we visite (ik dacht dat ze vanavond zouden komen)....

En ik wil vanmiddag ff naar de stad voor nieuwe rompertjes voor Sjoerd (en andere leuke dingetjes :P) en om een taart te bestellen voor volgende week!!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Fallon: Wat een mooie foto's!!! Heb je ze laten maken bij fluitekruidje, ze zijn zo 'schoon' en fris. Super om je zo temidden van je 3 knullen te zien...



Cloud: Nog een weekje, wat gaat het toch snel. Ik herken het ondeugende gedrag. Nika heeft ook een paar plekjes/spullen waar ze niet aan mag zitten, dan zeg ik met een lage stem "NEE" en danzie je haar kijken "O, ja...". Ze luister dan wel, dus ze snapt dat wat nee betekent. Maar natuurlijk blijft het interessant om er weer heen te gaan, wie weet hebben ze een slecht lange termijn geheugen? Ik moet altijd wel (stiekum) een beetje lachen om die ondeugende buien, en dat hoofd erbij!

Vanavond de relatie-check-up? Succes!



Man kondigde zojuist aan dat ie een groot deel van het weekend aan het werk moet, snap het wel, maar leuk is anders :@. Bleh! Eind van de middag een verjaardag en morgen dus mijn eigen plan maar trekken, al kan ik weinig doen zonedr geld.... Misschien mijn rijke vriend (;)) maar even opbellen; lunchen ofzo.



Ik ga douchen en dan? Tsja, en dan.... verveel me nu al, en het is ook geen lekker weer...
Alle reacties Link kopieren
Cloud; levertijd van het album is bij thuisbezorgen max. 5 dagen en bij ophalen max. 7 dagen. Als je snel bent, heb je dus nog tijd!
Alle reacties Link kopieren
GoeiemorregeMan en ik hadden het rijk alleen vannacht, maar waren zo moe dat we er niets mee gedaan hebben, behalve lekker slapen. Daantje was bij opa en oma aan het logeren. Nu zijn we het hele huis aan het schoonmaken door Daan zijn ziek zijn is dat er bij ingeschoten, dus vandaar.Clooud: Lekker druk ook ! Ik ken het gevoel hoor. Man en ik hadden het er vanochtend over dat we meer tijd voor elkaar moeten nemen en liever tegen elkaar moeten zijn. Nu leven we een beetje op de automatische piloot en das natuurlijk niet goed. Miti: Arme Quinten. Ik vind de kleintjes zo zielig als ze ziek zijn. Dikke knuffel en hoop dat ie snel weer beter is. Je aanstaande had ook hoge koorts zeg, is t inmiddels gezakt ??Pepp: Wat fijn dat Jay ondanks zijn oortjes toch zo goed slaapt. Kunnen jullie ook eindelijk een beetje bijtanken. Slaan de druppels al aan ?Brite: Heerlijk dagje zeg. Jammer alleen dat het mooie weer nu even is afgelopen. Ik ga 26 maart met vriendin en Daan naar Artis, heb er nu al zin in.Ik heb besloten dat ik een mountainbike ga kopen (als vakantiegeld gestort is). Lekker buiten fietsen met een muziekie op, heerlijk. Vanuit ons huis zit je zo op de hei en in het bos, dus mogelijkheden genoeg. Ooit word ik weer fit en slank..................Ga maar weer verder poetsen en dan de kleine man halen. Hoe lekker het ook is even je handen vrij, ik mis m toch als ie er niet is.
Alle reacties Link kopieren
De AB lijken aan te slaan, het gaat iets beter! het is nog wel voortdurend hangen en piepen en heel snel huilen, maar er zit weer iets van leven in mijn mannetje! Hij is wel erg verkouden en hoest - net als ik - heel erg. Het blijft dus een zielig kereltje hoor, maar ik denk dat we het heftigste gehad hebben. Hopelijk kom ik dan een beetje aan uitrusten en beter worden toe, tjonge zeg, ik loop echt op mijn tandvlees! Ook mijn vriend knapt een beetje op, dus wie weet wordt het nog wat hier :)



Brite, wat fijn dat je energiepeil weer terug komt! Super voor je! Wel balen zeg dat je man het hele weekend werkt... niet echt gezellig inderdaad. Hebben jullie al wat meer duidelijkheid over de financiele situatie?



Tonnetje, kan me voorstellen dat jullie gewoon lekker geslapen hebben nu Daan uit logeren was hoor. Fikkie fikke komt wel weer toch? :P Goed idee om lekker te gaan fietsen trouwens.



Cloud, fijn dat het weer beter gaat met Sjoerd! Het ontdekken en het eigen willetje herken ik hier ook hoor. Quinten wordt echt verdrietig als hij iets niet mag. Eerst boos en dan verdrietig! Maar wij blijven ook consequent. Hij snapt nee best, maar het is gewoon aanlokkelijk om het te blijven proberen he? Vervelend dat jullie allebei zo druk zijn, maar wel goed om er dan met je man over te praten hoor. Het is zo belangrijk om elkaar niet uit het oog te verliezen!



Fallon, ik vind jullie foto's echt super! Waar heb je ze laten maken? En vervelend zo druk!



Pep, wat fijn dat de kiekeboetraining begint te werken. Wat zullen jullie alledrie opknappen als jullie de nachten kunnen slapen! Werken Jays ab druppels al een beetje?



Kobe, hoe is het met Kian? Zielig zeg, ook alweer ziek!



Oh ik hoor Quinten alweer (hij lag op bed...) ga even naar hem toe! Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven