trotse april 2006 moeders deel 9

02-03-2007 11:35 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 8
Alle reacties Link kopieren
tonnetje...fijn dat het beter gaat met Daan !!!



pep, hoe gaat het nu met je...zijn je ogen al aan de betere hand? Ik hoop het.



Allemaal al een beetje/ erg druk bezig met de verjaardag van de kleine spruit.

Ik vind zoveel leuk om te geven dat ik nu echt moet stoppen met kopen. :D

Ze wordt nu al verwend :$ Ik heb mega bloks maxi gekocht. Heel veel basis stenen en een auto wat geluis maakt, deze kan je steeds veranderen in een brandweerauto, zandauto, kraanauto erg leuk!!! Ook heb ik nog poppetjes erbij. Van opa en oma krijgt ze ook nog aanvulling hierop.

Via mp heb ik een trofast gekocht, kunnen mooi de bloks in. En voor de zomer krijgt ze nog een zandbak met spullen. Dus erg verwend. Ik wil alleen nog een klein cadeau kopen om ook in te kunnen pakken. Is ook leuk voor het fotoalbum :D.



Over eten gesproken, dat gaat op het moment erg goed.

Ze eet lekker met ons mee, wij eten ook laat meestal tegen 18.30. Wanneer ik merk dat ze dit niet gaat redden (te moe) dan heb ik nog een potje of een maaltijd van Nesle in de kast.



Met haar wang gaat het beter, doet alleen zeer als we eraan komen. Het paarse is er grotendeels vanaf. Wel heeft ze nog een donkere gekleurde hoek in haar wang staan maar die trekt ook al langzaam weg.

 

Voor het schema; Lyan is nu 71 cm. 8500 gram en heeft nog steeds 6 tandjes.



Mijn duo collega blijft nu tot de zomervakantie weg...ziekte.

Heb nu steeds een invaller. De groep wordt er onrustig hierdoor. Begin mij toch aftevragen of het niet handig is als ik die twee dagen maar ga werken. Alleen aan de andere kant vind ik dit niet eerlijk tegenover mijn kleine meid. Ik hoop dat ze snel een vaste invaller vinden, dan is de rust terug en voel ik mij ook niet zo schuldig tegenover de kids in de klas.



Verder ben ik op zoek naar een goede fiets om met Lyan straks te kunnen fietsen. Het valt niet mee hoor...wel of geen mamafiets en welke fiets wil ik dan. Liefst niet te duur maar wel een eerlijke fiets...pffff ga nog maar even weer op het internet neuzen.

fijne dag verder.
Alle reacties Link kopieren
brite..sorry las er zo overheen.

GEFELICITEERD !!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang duurt zo'n sprongetje??? ;)



Pff, het is kwart voor tien en ik ben al versleten! Quinten overigens

ook, die ligt op bed, maar dat zal niet voor lang zijn want het is al

bijna tijd voor zijn fruit en net als Fabian is hij op het moment ook

erg hongerig, dus iets overslaan of later eten dan gewend zit er niet

in. Ach, het is eigenlijk zielig, want Quinten frustreert zichzelf ook.

En er staan tandjes op springen, ik zie tenminste drie bobbels. Dus het

ventje zal zich best helemaal niet lekker voelen. Het is alleen erg

vermoeiend!





Brite, van harte gefeliciteerd!!! Een jaar alweer, leuk! Gaan jullie

nog wat bijzonders doen om het te vieren? En wat leuk die voorstelling.

GOed hoor van Nika dat ze zich zo goed gedragen heeft. Wij hebben

trouwens zo'n zelfde soort schommel op het oog :)





Pep, hoe is het bij jullie???





Quierida, fijn zeg dat Emdin zo weinig last heeft van zijn prikken. Hopelijk blijft dat zo. En je hebt lekker geshopt dus!





Collega, vervelend is dat als je zo graag een andere baan wil maar er

weinig mogelijkheden zijn. Ik hoop dat je snel iets vindt want ergens

werken zonder dat je het naar je zin hebt is nou niet echt geweldig...





Fallon, nog steeds erg druk meid?





haha, Miriam, moet wel lachen om de lijst met cadeautjes voor Lyan! Ze

wordt zeker verwend, maar ja, leuk toch?! En balen van je zieke collega

ik kan me voorstellen dat dat onrust oplevert. Vaste vervanging is veel

fijner! Wij hebben trouwens een mammafiets, ik krijg 'm morgen. Ik neem

hem over van een collega, haar kinderen fietsen zelf intussen. Was dus

eigenlijk een gelukje.





Leuk trouwens dat jullie kindjes al zo mee eten met de pot! Helaas

kunnen wij dat nog niet door QUintens voedselallergieen. Pas nadat hij

een jaar geworden is moeten we weer eens wat gluten of koemelk proberen

en aan de hand van zijn reactie daarop kunnen we kijken of we dat

voorzichtig kunnen gaan geven. Pas dat is met de pot mee eten een

optie. Maar gelukkig hebben we intussen genoeg variatie voor 'm en eet

hij smakelijk :) Alleen rijst en glutenvrije pasta vindt hij echt ontzettend vies. Dan moet je dat hoofd zien zeg :D





ga er even een was in gooien, groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Miti, nog even en dan kan Quinten ook mee eten met de pot. Glutenvrije pasta klinkt ook smerig. Heb je het al eens geprobeerd?

Zeker vermoeiend zo'n sprongetje, maar het kan morgen al over zijn.



Quierida, mooie cijfers voor Emdin. Hij is lang en niet zo zwaar lijkt het.



Collega, jammer dat je baalt van je werk. Lastig inderdaad om een PT baan te vinden.



Miriam, gelukkig trekt de wang al bij. Ik zou me niet verantwoordelijk voelen voor de invaller hoor. Is hun probleem en niet het jouwe. Dan gaat het inderdaad ten koste van jou en je kleine meid.



Brite, gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijk.



Ik heb nog steeds geen cadeau voor Kian. Hoewel, ik kan via MP een ballenbaan gaan ophalen. Kost niet veel, maar zal hij wel leuk vinden. Hopelijk wordt het mooi weer in april, dan kunnen we buiten gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
zo hier ben ik weer even. had gisteravond een heel stuk geschreven en toen gooide max me eruit :@. daarna was ik bezig met een leuke mail en toen viel de laptop uit...... pff, toen ben ik maar naar bed gegaan.



ik ben erg moe, ban hakt er wel in als je net begint. vandaag had ik een drukke dag, was veel op pad, dus de dag was om voordat ik er erg in had. ik zit alleen tegen menstruatie aan en heb een beetje hoofdpijn. ik ga vanavond dus wederom niet sporten :$. morgen en van het weekend maar... wel vervelend want ik wil het graag volhouden, gelukkig heb ik niet veel gegeten deze week :).



verder was het heeeeerlijk weer vandaag en van het weekend word het ook mooi. ik ga dus een lkker de tuin doen en idd collega de ramen lappen :$. dat ik nog naar buiten kan kijken mag een wonder heten...



pep, hoe is het met de oogjes? meisje op mijn werk heeft er ook last van, betekend dat dat het heerst?



stijn zet net zelf een cdtje op, zoooo grappig en dan gaat hij ook dansen enzo. gaat ie echt voor de radio zitten en naar de muziek luisteren .



collega, had je het formulier meteen ingeleverd? ik doe het maandag.



tonnetje, fijn dat daan weer thuis is, knuffel hem maar lekker!! fotoos zijn erg zielig :(. maar ik ben nog seeds "blij" met de fotoos uit de "slechte" periode, dus wel bewaren idd.



fall, druk druk duk??



cloud hoe staat het ervoor met de waterpokken? van mij mag je komen hoor, stijn is immuun ;)
Alle reacties Link kopieren
Heeee allemaal.

Weer een teken van leven van mij. Alles goed hier hoor. Gisteren en vandaag was ik vrij. Gisteren heeft Yannick zijn verjaardagfeestje gevierd voor zijn schoolvrienden en vriendinnen. Boiwlen, danesn en eten, mén wát vermoeidend :?. Pokke herrie daar in dat Claus dat wil je niet weten. Dus ik was blij dat ik weer thuis was:P



Vandaag lekker met Quentin even het centrum in geweest en (alweer :$) kleren gekocht voor mezelf (2 spijkerbroeken, spijkerrok, mouwloos vest, 2 truitjes en een witte linnen broek), voor de zolder gordijn rails met bochten, dus die moeten we eerst maar ophangen en dan goed meten voordat we de gordijnen laten maken. Heel veel panty's bij de Hema en voor de jongens vast zwembroeken.



Morgen weer werken....ach ook best wel weer leuk en dan een druk weekend, zaterdag wordt de dochter van mijn vriendin 10 jaar en zondag onze meeting, leuk!



Ton, wat supergaaf en heerlijk dat Daantje weer thuis is!!!!!!!!!!!



Pep, sterkte meid met je ogen, lijkt me heel naar.



Collega, bekleding op de tripptrapp.????? Ik had heel leuk vrolijk gestreepte bekleding, maar dat lag er na één week al af, nu zit ie gewoon met zijn billen op het hout, vindt ie veel fijner, maar godsamme wat knoeit dat kind van mij....hahaha. (ik moet die tripptrapp heel vaak schoonschuren met spons en jif;))



Ik weet het effe niet meer, shit.........



Ben er later weer
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Nou ik moet ook iedere avond flink boenen hoor! Alles gaat hier via de tafel, stoel, broek, vloer etc. Ach, alles is ook weer schoon te krijgen toch?Goed geshopt Fallon!Fabian had vandaag ook een vies oog... hm.Ik heb een leuke dag gehad. Lekker mooi weer en Fabian was supervrolijk en gezellig. Is ook leuk voor de mensen waar je op bezoek bent.Ik ben van plan volgende week naar Toys r us te gaan, even kijken wat we kunnen vragen voor Fabian. Een vriend van on heeft een heel gaaf muziektafeltje, die vindt Fabian helemaal te gek, vandaag ook weer achter gezeten. Toch eens vragen waar die vandaan komt.Ah, arme Daan. Erg om hem zo te zien, ookal weet je dat het beter voor hem is.Sam: ik heb het formulier direct ingeleverd, en heb ook al betaald. Dus afzwemmen zal hij!Pep, hoe gaat het met je ogen? En met Jay?Morgen nog werken en dan heerlijk weekend! Al heb ik nu ook niet heel veel gewerkt, ik vind het heerlijk drie dagen! Volgende week wordt het helemaal niets, maandag past mijn schoonmoeder op, maar die is dan op vakantie, dius heb ik oppasdienst op mijn neefje. (Sam? Mss dat ik wel bij mijn schoonzusje ga zitten, komen jij en Stijn koffie daar drinken, lunchen?), dinsdag vrij, woensdag is het KDV dicht (?) en donderdag past mijn moeder op en ben ik vrij. Ik moet nog een aantal schoonheidsbehandelingen inplannen voor die dag, mmmm! Dus werk ik alleen vrijdag. Ik weet nog niet hoe ik dat ga doen, ik heb het nl. best druk. Whatever!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,



Ik ben er weer !!!!

Met Daantje gaat het goed. Hij is weer vrolijk, kletst, en loopt weer achter zijn trip trap door de woonkamer. Hij hoest nog wel erg en moet daardoor soms overgeven, maar de kinderarts had gezegd dat dat nog wel een week of 6 kon duren. Daan had niet het RS virus, maar een andere virale infectie van zijn luchtwegen, ze weten alleen niet welke. Tegen een virusinfectie is niets te doen, moet je in principe zelf uitzieken. D heeft dus ook geen medicijnen tegen de infectie gehad, ze hebben m in het ziekenhuis alleen extra comfort kunnen bieden door extra zuurstof, hoge doses paracetamol, neusdruppels en zoutspoelingen.



Sam: Dankjewel voor je lieve kaartje !!!!

Pepp: Sterkte vandaag, had ook al gesmst, hoop echt dat dit de oplossing is voor Jay (en jullie)

Fall: Lekker geshopt ! Ben jaloers. Was gister met mn schoonzus bij HenM, en wat hadden ze een leuke kleren voor de kleintjes. Helaas heb ik me ernstig in moeten houden !

Q: Ik heb ook zorgverlof opgenomen, maar dinsdag was er echt één ding dat ik zelf moest doen. Dat heb ik gedaan en daarna ben ik meteen weer terug naar het ziekenhuis gegaan.



Later meer !



Groetjes.



Ps: Heb zin in zondag (en in soesji)
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen

vergeef me dat ik er weinig ben en niet goed op jullie reageer. Vannacht ff ergens anders geslapen.

Morgenochtend om 8.00 gaat het gebeuren (dus niet vandaag ton, bedankt voor je sms!) de laatste dagen begon de koorts weer en ook weer jay's ogen. Zag het ff niet meer zitten en was bang dat het niet door kon gaan zaterdag ivm koorts maar het gaat nu weer beter. Ik heb een bril gekocht!! mijn ogen zijn nu oke.



nou lieverds zondag praten we bij hoor!! zal nog een routebeschrijving op de groep zetten!
Alle reacties Link kopieren
Nou het jengelen en hangen en huilen blijft hier aan de gang hoor. En

zijn mondje doet ook nog steeds zeer. Ik heb dus weinig tijd op een dag

om effe bij te tanken. Maar goed, hij slaapt de nachten nog steeds

prima, dus ik klaag niet. Liever overdag dan 's nachts!





Vanmorgen eerst visite gehad, een collega met haar zoontje van 3. Van

haar heb ik de mammafiets overgenomen, dus die staat nu mooi in de

schuur. helaas is het hier echt rotweer, dus van fietsen komt vandaag

niks.



Daarna door op kraamvisite bij kennissen, met een schattig zoontje van

een maand oud. Zo klein dan he? Heel leuk! Ongelooflijk hoe snel het

afgelopen jaar is gegaan... die van ons worden al bijna een jaar!





Pep, dikke *;

voor jou! Ongelooflijk zeg, wat een pech bij jullie.Ik heb echt heel

erg met jullie te doen en hoop dat de buisjes uitkomst bieden. Sterkte

met de ingreep in ieder geval morgen. MOeilijk hoor!





Tonnetje, wat fijn dat het goed gaat met Daan! Wel zielig dat hij zo

erg moet hoesten dat hij moet overgeven zeg. Maar gelukkig loopt hij

alweer vrolijk rond :)





Collega, hoe is het met Fabian? Hopelijk niet ziek geworden na zijn

zieke oog van gisteren. Het was gisteren inderdaad echt geweldig weer!

Ik heb zo'n zin in voorjaar en zomer...





Fallon, hier ook een knoeier hoor, de jif en het schuursponsje zijn

hier ook echt noodzakelijk! En als je dan ziet wat er ook nog op de

vloer beland... :D leuk dat je zo geshopt hebt trouwens enne, lawaaiig feestje gehad dus?!





Nou ja, ik ga weer even naar Quinten. Fijn weekend alvast!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gewerkten was best laat weg. De tijd vliegt, ik heb het best weer naar m'n zin op school mede door mijn stijgende energie-level.

Man had niets gekocht voor onze trouwdag :(. Hij was het niet vergeten maar had geen tijd meer om iets te kopen (ja, ja ;)) Zatredag gaan we met z'n drietjes bij Wagamama eten. Laats kregen we een bon voor een 2e gratis hoofdgerecht als je op zaterdag eet, leuke aanbieding!



Nika slaapt, maar wordt bijna wakker dus niet heel veel tijd....



Miriam: Lekker veel gekocht? Ik moet me ook vreselijk inhouden.... 'Gelukkig" heb ik geen cent te makken op t moment en kan dus ook niets kopen.



Ton: O, wat fijn dat Daan weer de oude is! Ben je er bij zaterdag met daan?



Fallon:  Ik herken het, de knoeiboel. Hier een plastic stoelbekleding. Ik zag de bui namelijk al hangen toen ik bekleding ging scoren.



Miti: heb je nog een foto van jou met je jurk??? Sterkte met de hangerige periode. Dat is geen pretje om geen tijd voor jezelf te hebben.



Zijn er meer kindjes die nog maar 2 tanden hebben? Nika heeft alleen nog maar 2 ondertanden... straks heeft ze er niet meer :o. Nee, volgens mij komt er boven een tand door, een hoektand. Bobbel en veel bijten.



Ja, ze is wakker!!! Zin in zondag.
Alle reacties Link kopieren
zo hier een beetje chaggie sam . zit erg vol van mijn nieuwe werk, maar samman is de hele week al ziek, zwak en misselijk en vooral moe, héél erg moe. dat houdt in dat hij dus echt geen moment ijd voor mij vrij weet te maken en nogal krom reageert op verhalen waar ik mee thuis kom. het interesseerd hem gewoon echt helemaal niets, het lijkt wel of hij een nieuwe baan heeft :?. nou ja de relatie gaat er nu even niet op vooruit, zal wel een combi zijn van zijn vermoeidheid, mijn vermoeidheid en mijn menstruatie, maar ik ben er wel teleurgesteld over. vorige week ben ik begonnen en 's avonds kwam hij pas laat thuis omdat hij eerst bij zijn zwager was geweest, hij wilde nog langer blijven, het was dat ik zei dat ik het wel leuk vond als hij naar huis zou komen.



nou ja, andersom zou ik nooit zo reageren in ieder geval. nou niet allemaal mijn vent afmaken, hij heeft ook zijn goede kanten ;).



verder merk ik wel dat ik stijn een beetje heb gemist, daar moet ik nog wel even aan wennen. maargoed nu wer lekker 3 volle dagen samen!



collega, leuk en lekker! weet je al zeker dat je daar bent, bij je schoonzusje? ik ga eerst zwemmen en stijn daarna slapen, dus dan zou ik kunnen komen als hij wakker is. helaas is daar geen peil op te trekken...



fall, klinkt heftig dat feestje. yannick heeft het leuk gehad?



pep, heftige dag morgen. SUCCES *;*;.



ton, graag gedaan! arme daan, had echt met jullie te doen. fijn dat hij nu weer thuis is en lekker rond aan het scharrelen is.



miti, fijn zo'n moederfiets!! morgen word het prachtig weer!!! ik baal dat ik er nog geen heb...



brite, ons buurjongetje scheelt drie weken met stijn en heeft nog géén één tand. en zijn vader is nog wel tandarts :D
Alle reacties Link kopieren
He, Sam. Dat zijn nooit leuke berichten, jammer dat hij geen tijd voor je heeft en niet naar je verhalen wilt luisteren. Net nu je zoveel te vertellen hebt! Dikke knuffel!Maandag wordt toch anders, neefje komt hier logeren en ik ga pas later naar mijn werk. Man combineert de rit richting Heerhugowaard voor een afspraak. Nog een week dan ben ik er iedere maandag bij! Gezellig!Brite: Fabian heeft nu 6 tanden, maar mijn neefje had er ook maar 1 op zijn eerste verjaardag. Nu heeft hij er ook 6. Maakt dus niets uit!Pep: heel veel succes morgen, ik zal aan jullie denken.Wij hebben lekker een bankhangavondje, spareribs laten brengen, wijntje erbij en kijken af en toe iets op tv. Er is niet zo heel veel. Nu staan Jensen op, bleh. Ach, ligt eigenlijk aan de gasten die hij heeft. -en man is inmiddels op de bank in slaap gevallen...- zo toch maar even verder zappen.Morgen waarschijnlijk nog even werken, man werkt zondag. We hebben het best druk eigenlijk. Maar als het mooi weer wordt weet ik het nog niet zo zeker.Ik wil ook een mamafiets, maar volgens mij past er best een zitje op de fiets die ik nu heb. Ga ik ook eens voor kijken deze week!Prettig weekend!
Alle reacties Link kopieren
nou we zijn weer uitgerust en bijgekletst :). stijn werd vannacht maar één keer wakker en dat was al  om half zes. papfles en hij sliep weer door tot half negen en hij ligt er nu alweer in! was toch nog moe.



we gaan straks even de stad in met vrienden en vanmiddag komt een vriendin met haar dochtertje van bijna vijf maanden. idd wat een verschil!



PEP:heel veeeeeeel succes en sterkte vandaag!! het komt helemaal goed *;!



collega, goede oplossing zo en idd we mogen niet klagen vanaf volgende week zien we elkaar elke week!



nou ik ga nu ECHT sporten..
Alle reacties Link kopieren
We zijn weer terug en wat zijn we blij dat het achter de rug is!!

Ik ging met hem de operatiekamer in waar we gelijk gingen zitten en het kapje erop ging. Nou en dat viel niet mee, hij ging maar niet weg  zeg maar. Moesten hem met 3 man vasthouden. Ze vonden hem een heel pittig mannetje! We hebben maar 10 minuutjes ofzo gewacht en toen kwam de arts. Hij vertelde dat het oor heel erg ontstoken was en het pus en vocht eruit kwam bij het snijden. Het trommeklvlies stond helemaal bol  vd pus! dus het oor bloedde ook toen hij gebracht werd. Langzaam kwam hij bij. Gek om te zien, zo slap. Maar ook heel boos. Dat heeft 30 min geduurd. Toen wilde hij wat drinken en werd hij rustig. Het personeel in het ziekenhuis was ontzettend vriendelijk en heel lief. Ze vonden het onbegrijpelijk dat een huisarts hem zo heeft laten lopen omdat hij veek pijn heeft gehad. ARGGHH we zoeken ook een andere huisarts.

In de wachtkamer zaten nog wat stellen. Een vertelde dat ze AL 2 weken bezig waren met het oor van hun dochter. Haha ik zei maar niets....



Vriend en ik voelen ons enorm opgelucht, alsof er een last van ons schouders is. Nu pas voel ik hoe 'gespannen' ik me gevoeld heb. En moe ik ben....



De kleine schat slaapt nu en ik ga beetje opruimen, krijg morgen een heel stel over de vloer;)
Alle reacties Link kopieren
Pep, wat fijn dat het achter de rug is!!! klinkt zeker moeilijk zeg, maar ik kan me voorstellen dat jullie blij zijn dat het gebeurd is. Ik hoop dat Jay nu flink kan opknappen en dat jullie alledrie lekker kunnen gaan slapen en zo!



Hier ook een jongetje met oorpijn. Gisteren de huisarts gebeld maar moet tot maandag wachten voor we uberhaupt voor medicijnen "in aanmerking" komen. Schijnt drie dagen oorpijn voor nodig te zijn?! Moeten nu met paracetamol aan de slag... Ik kijk het even aan anders ga ik naar de noodpost. Maar ik moet zeggen dat het vandaag beter gaat dan gisteren. En er zit ook een flinke bobbel bij een kies, dus wie weet geeft dat weerpijn??? Lastig hoor, precies weten wat er nu aan de hand is... :(



Ga nu naar Quinten toe, die heeft het wer gezien met zijn speeltje geloof ik... Reageer hopelijk later nog even op de rest! groetjes
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier! Allemaal gnoten van het heerlijke voorjaarsweer?



Wij wel! We zijn gister naar de geitenboerderij in het A'damse bos geweest. Nou, wat was het ontzettend leuk daar. Lekker broodje zelfgemaakte geitenkaas met honing gegeten op het terrasje daar, kop in de zon. Heel veel geitjes daar en het leukste is dat je daar tussen kan lopen en zelfs een flesje melk kan geven. Kippen liepen ook los, veel kindjes, speeltuintje. Kotom; echt een leuk uitstapje. Maar het meest bijzonder vond ik wel dat we de geboorte van een geitje hebben meegemaakt! Foto's daarvan op de webiste van Nika (link op de groep).



Pep; Fijn dat het achter de rug is! Maar slecht van jullie HA dat hij Jay zo lang heeft laten doorlopen... Huis op orde :P? nee hoor, maak je niet druk, een stofje ofzo meer of minder; geen punt! Je kan beter schoonmaken als we weer vertrokken zijn.



Miti: Arme Q. ook al oorpijn? Sterkte!



Ik kreeg een SMS'je van Cloud, zij kan niet bij de meeting zijn. Ze is gestrand met de vliegclub in Frankrijk. Maar Sjoerd heeft ook nog de WP, dus ze had er sowieso niet bij kunnen zijn...jammer!



Meiden, tot straks. Leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, veel plezier vandaag een eet smakelijk van de sushi :D



Hier nog weinig verandering, al heeft Quinten minder pijn doordat we nu 3x per dag paracetamol geven op aanraden van de huisarts. Straks moeten we op visite, hopelijk trekt hij dat, anders maar vroeg naar huis...



Moet het even kort houden en probeer vanavond uitgebreider terug te komen.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Het is nog rustig hier. Ach, de meesten van ons zijn zich aan het klaarmaken voor de IRL. Emdin en ik hebben net ontbeten; voor Emdin was het zijn eerste tussendoortje, want hij had al een fles op omstreeks 5.30 uur.



Pep: fijn, dat het achter de rug is en hopelijk heeft Jay nu geen last meer!

Kan je de huisarts niet aanklagen wegens een medische misser?



Even wat betreft het schema: de laatste meting bij Emdin was op 11 maanden. Misschien is het een idee om de tekst van de kolommen te wijzigen in voorlaatste keer CB en laatste keer CB, zeker omdat alle kindjes qua leeftijd toch wat uit elkaar liggen.



Gisterenmiddag zijn we met de tram naar Scheveningen gegaan. Mijn moeder was mee. Wel een gedoe om de wandelwagen de tram in de krijgen, maar als je eenmaal zit, gaat het wel. Emdin heeft zijn ogen uit zitten kijken en het was zalig op Scheveningen. Niet te warm en niet te koud, precies goed om even uit te waaien. We zijn niet het strand op geweest.



De soap zet zich nog steeds voort. W is afgelopen vrijdagavond geweest en we hebben het gezellig gehad. Hij stelde zelf voor om te komen en ik zeg daar natuurlijk geen nee tegen :P. Hij vertelde zelfs dat hij a.s. maandag ook weer in de buurt is. Ach, we zien dan wel weer.



Emdin eet nu ook rozijntjes/krenten, wel verstopt en waarschijnlijk ook geweekt in een krentebol. Hij vindt het zalig.



Miti: vervelend dat je Q zoveel paracetomol moet geven tegen de pijn. Raar dat de huisarts nu niets anders geeft. Ze hebben hele goede druppels tegen oorpijn en die kan je in het weekend ook gewoon halen. Wanneer zet je een foto van je jurk op de groep? Ben een beetje nieuwsgierig!



Collega: in ziekenhuizen, verpleeghuizen etc hebben ze vaak wel banen als officemanager/management assistente  in parttimefuncties. En in jouw dorp zitten er genoeg. Tja, het is alleen niet zo'n snelle wereld als de reclamebusiness, maar qua omgang met personeel is het wel vaker beter geregeld.



Heb zin in vanmiddag. Jammer, Cloud dat je er niet bij kan zijn! Hoe ben je gestrand in Frankrijk? Was de brandstof op van het vliegtuig of gewoon motorpecht?



Zo, ik moet me nog wassen en aankleden en Emdin's poepbroek verschonen. Hij zit te puzzelen, nou ja, de puzzelstukjes op de grond te gooien. Is ook leuk, toch..............
Alle reacties Link kopieren
Jammer Cloud, dat je er niet bij bent en dat Sjoerd nog steeds de waterpokken heeft!Miti: Dikke knuffel voor Quinten.Tot straks!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, het was weer gezellig (zoals altijd)!!! Pep: bedankt voor je gastvrijheid. je woont leuk trouwens.



Nika is direct in slaap gevallen in de auto en ze ligt nu weer te tukken. Ik maak haar zo wakker voor de rest van het fruithapje van Sam. Geen groente vanavond, dat gaat er nu echt niet in...ze is zo uit haar hummetje.



Ton: sterkte!!! En nog bedankt, echt heel lief van je.



Collega: Jij ook bedankt!



Man maakt nu pasta maar ik denk dat ik maar een paar happen neem, zit nog vol van de (heerlijke) sushi.



Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ook weer thuis. Emdin heeft net andijviestampot van Olvarit en een danootje op. Hij heeft ook liggen slapen in de auto. De reis verliep voorspoedig.



Pep: mooie appartement, heel stijlvol ingericht! En bedankt voor de gastvrijheid.



Het was weer gezellig en ik vond het leuk om iedereen weer te zien!



Emdin is doodop en zal waarschijnlijk vroeg in zijn bedje liggen. Ondanks dat ik geen sushi op heb, zit ik toch vol  en zal waarschijnlijk weinig eten vanavond. Hetgeen wat ik uit de vriezer gehaald heb, zal waarschijnlijk direct in de prullenbak verdwijnen, helaas!



Zo, ga Emdin uit de stoel halen. Kan hij zich nog eventjes uitleven!



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Jay heeft net een hele pot pasta op voor 12 mnd! best veel vind ik. Nu even aan het spelen. Vriend haalt pizza, heb alleen nog niet zoveel trek...gek...





Q bedankt voor het compliment!



Leuk jullie weer te zien.

En wie zie ik snel weer voor haar camara en slab?? gok Fallon??
Alle reacties Link kopieren
zo was idd weer gezellig. wat zijn we toch gezellige mensen bij elkaar :D. ben benieuwd naar de fotoos, zal de volgende keer zorgen dat mijn batterij gevuld is.



pep, extra bedankt voor je gastvrijheid, zal de volgende keer de tijd beter in de gaten houden ;). ik vond 11 uur wel een redelijke tijd :$.



stijn sliep niet in de auto, maar had natuurlijk geslapen smiddags. naar een vriendin gegaan en daar gegeten, nou ja gegeten, ik zat ook vol. was weer heerlijk de sushi!! stijn is daar nog best vrolijk geweest en ligt nu pas net in bed. voor zijn doen vrij laat.



cloud, jammer dat je er niet was! je hebt vast een mooi verhaal, gestrand met het vliegtuig in frankrijk :??! ik dacht dat je richting zweden zou gaan?
Alle reacties Link kopieren
pep, wil je je rekening nummer op de group zetten, ik ben je vergeten te betalen :$. iemand zei het nog en ik had geld gepind en in mijn portomonnee.... wat een schande.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven