Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Je gaat in ieder geval lekker Schorpioen!
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
goed bezig Schorpioen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Schorpioen!



Ik ben echt onwíjs verkouden, neus, oren, keel alles zit dicht, dus heb net een kom kippensoep naar binnen geslurpt. Vanavond ga ik bij mijn ouders eten maar moet mezelf eerst nog even bij elkaar vegen
Tjezus, wat vals
Beterschap mevrJack.
Mevrouwjack: beterschap



Vandaag naar de bios en uiteten geweest. Overdag alleen klein bakje Turkse yoghurt en 2 boterhammen met muisjes. Bij bios kleinste bak zoute popcorn en bij uiteten een steak van 300 gram, gepofte aardappel met zure room en wat salade. Wilde nog een toetje maar had er bij geeneens iets van die moet ik hebben. Wilde chocoladetoetje en die hadden ze gewoon niet dus dan maar niks. Helaas heb ik nu steeds trek in chocolade toetje😝
Oe, een lekkere grote steak. Welke film ben je geweest?
Gooische vrouwen! Was wel leuk



Voor mij is dat normaal stukje vlees😝 helemaal biefstuk
Ik hou ook van grote stukken vlees, mjam.

Van de week was Gooische vrouwen 1 op tv, die moet ik eerst nog kijken. De serie vond ik geweldig.
Alle reacties Link kopieren
300 g ? Dat vind ik best een heel groot stuk geloof ik



Het lijkt erop dat ik weer in de goede flow zit momenteel en dat is ook te merken aan de weegschaal. Ben langzaam aan weer richting het gewicht uit de tabel aan het gaan

Ben begonnen met dat aardappelzetmeelgebeuren waar ze het over hebben in het 5:2 topic en volgens mij helpt het iig wat betreft de eetlust. Heb veel minder trek
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goed bezig Roos

Ik zal eens lezen wat dat aardappelzetmeelgebeuren inhoudt.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren feest gehad. Ik heb vrij precies onthouden wat ik at:

O: Boterham met kruidkaas, kop koffie.

L: Boterham met kruidkaas;

T: Stukjes meloen, 2 koppen koffie, glas magere melk, pindakoekje;

A: Bami met gebakken ei;

T: 3 koppen koffie, Rote Grütze*, 2 glazen bier, 2 glazen cola light, hapjes.



Beweging:

- 35 min. fietsen;

- 10 min. wandelen.



* Deze Rote Grütze bestaat uit eigenlijke Duitse Rote Grütze of Deense rødgrød, quark of cheesecake en cakebodem. Het verschilt van een echte monchouvlaai.
World of Warcraft: Legion
Rosanna : goed hoor



Hans: gezellig een feestje.



Vandaag pyama dag😄 Dus weinig gedaan. Wel ff een berg was weg gevouwen maar ben nog niet klaar!!



Straks gaan we eten. Lekker boontjes met aardappelen en 2 tartaartjes. Niet zoveel gegeten vandaag dus dat kan wel.



Ben benieuwd wat de Weegschaal morgen zegt. Drink nu ook elke dag groene thee . Zou goed zijn voor vocht afname.



Heb wel moeilijk met echt weinig eten. Pas weer in normale kleding en afvallen gaat zo moeilijk .
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel wat aangekomen zijn sinds het verjaardagsfeest van gisteren. Ik maak mij daarover niet te veel zorgen, want dat krijg ik er wel weer af.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
O: Glas magere melk, boterham met vruchtenhagel, boterham met kaas, kop koffie;

L: Boterham met kruidkaas, kop koffie;

T: Kop koffie, banaan, 2 blokjes kruidkaas;

A: Bistro minikriel, doperwten, boerenkarbonade.



Beweging:

- 25 min. fietsen;

- 10 min. wandelen;

- Schoonmaken.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanochtend weer op het gewicht uit de tabel, alleen wel de tijd van de maand, dus hoop erna nog wat extra kwijt te zijn weer.



Raar weekendje weer qua eten, vandaag bijv. wezen lunchen bij de chinees en erna eigenlijk niet veel meer gegeten en had ervoor ook nog niks op.



Gister wat netter (afgezien van het feit dat ik autopech had 's middags en dus lunch overgeslagen heb, maar dat heb ik 's avonds ruim goedgemaakt ) :



O: 2 geroosterde bh pindakaas

A: 1/3 spinazie rookkaas quiche met klein glas rode wijn

T: halve zak doritos en 3 vodka red bull



Wel een half uurtje gefietst en een ruim half uur gelopen nog.



Beterschap mevr Jack!



Morgen begin van de laatste werkweek, dan ben ik lekker 18 dagen vrij t/m 6 januari
Don't know, don't care
Dag (voornamelijk) ladies,



Ik ben Mie-trot.

Ben begin september begonnen op 104.5

Zit intussen op 94.5

Ben een klein dropje van 1m56 groot (of beter klein)



Ben 6 jaar geleden geweldig hard bijgekomen van bepaalde medicatie.

Medicatie is toen veranderd, maar sindsdien was het enige wat ik kon stabiel blijven (door de nieuwe medicatie).

Sinds september nog maar es van medicatie geswitcht.



Ik droom al jaren ervan om ooit terug op de 73 kilo te raken. Nog altijd "te zwaar" naar gezondheidsnormen, maar ik was vroeger op dat gewicht écht gelukkig.

Maar het voornaamste is dat elke kilo die er nu af is één is die ik nooit meer wil terugzien! Strand ik dus op 85 of 80, dan zijn er nog altijd 20 à 25 af.



Ik let vooral op wat er in mijn mond gaat of niet gaat.

Sporten is echt niet aan mij besteed.
Lala : voor mij ook laatste werkweek voor ik 2 weken vrij ben. Heerlijk!!



Mietrot: gewoon lekker doorgaan! Doen wij hier ook allemaal ondanks dat het super langzaam gaat. En idd als je even ergens strand is niet erg. Ik heb ook ergens een stopweek gedaan en daarna weer verder.



Zit me net te bedenken misschien dat maar met kerst weer in te lassen tot 1 januari . 1 januari dan fris weer verder
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds rond de 88.

Maar we doen ons best. Al is het heel druk. Hopelijk volgende week weer echt in de 87. Zou ik nog een keer mogen overslaan... Ik hoop jet
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer een keer op de Weegschaal gestaan. En 82.5.

Ik blijf dus stabiel zonder dat ik er veel op let.

Ik wil vanaf januari weer vol ertegenaan. Als ik deze kerstweken op deze manier door kan komen ben ik tevreden.



gewicht 82.5

Totaal afgevallen 7,5

Goedemorgen



Helaas ben ik nog steeds op 0.0 blijven staan. Vrijdag ook naar Gooische Vrouwen geweest en uit eten en gisteren een familie etentje. Gelukkig zagen bepaalde familieleden die ik al tijd niet gezien heb wel een flink verschil. Altijd leuk te horen.

Ook ik wil er in Januari weer vol tegenaan, tot die tijd wel opletten dat er niets bijkomt.
Alle reacties Link kopieren
Afgevallen deze week:-1,2

Huidige gewicht: 96,8

Totaal afgevallen: -5,2



Wat ik vorige week ben aangekomen is er deze week weer af.

Ik heb deze week echter ook al 96,2 op de weegschaal gezien dus gaat helemaal goed.

Gisteren verjaardag gehad en toch iets te veel gegeten, maar zoals hier al eerder door anderen geschreven wil ik me ook niet alles ontzeggen om maar zo snel mogelijk af te vallen.



Veel succes allemaal deze week.
huidige gewicht:92

afgevallen gewicht: 0,5

totaal afgevallen: 7,6



Toch weer een halve kilo kwijt. Die 90 gaan we niet reden meer voor 1 januari.



Deze week 3 keer sporten en dan nog voor kerst 2 keer. En dan erna probeer ik 3 of 4 keer te gaan voor oud en nieuw. Zo blijf ik denk ik wel op gewicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me niet wegen vandaag, paar dagen ziek geweest, daarvoor teveel gegeten, het zegt toch niet zoveel op het moment. Wisselende resultaten zie ik, hoort ook een beetje bij de tijd van het jaar.
Tjezus, wat vals
Vorige week aangekomen, nu een pietsie beetje eraf. Zit weer op mijn oud gewicht. Helaas helaas. Maar gelukkig wel minder dan vorige week. Toen was ik ellendig en heb ik hier ook geen gewicht doorgegeven hehe.

Dus volgens tabel:



Deze week: +0.5

Huidig: 118.5

Totaal: 0
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allemaal



de decembermaand is volgens mij dodelijk voor onze afvalmissie, maar ik ga gewoon door!

Mlsc, je gaat alleen uit de tabel als je 3 weken helemaal geen teken van leven hebt gegeven hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven