Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Beterschap cupcakegirl en schorpioen!



Ik blijf hier maar hangen in de 99 kilo.

Dit schiet niet op.



Afgevallen deze week 0,1 kg

Huidige gewicht 99,4kg

Totaal afgevallen 2,6
Ik was gister 95,4 dus weer wat lichter
Alle reacties Link kopieren
Afgevallen deze week -0,3kg

Huidige gewicht 99,2kg

Totaal afgevallen -2,8
Grrr ik woog vanmorgen 66.9

Eigen schuld dikke bult.



Ga er weer tegenaan!
was gister zwaarder dan vorige week maar wijd het maar aan periode van de maand. Volgende week beter. Vandaag weer goed ermee bezig en straks boodschappen doen voor de gezonde dingen.
Hoe gaat het hier?



Woog vanmorgen 65.5. Hoewel ik daar natuurlijk erg blij mee ben word ik wel moe van dat gejojo.



Gewicht vorige week 66.9

Gewicht deze week 65.5

Afgevallen 1.4 kilo





Nog 5.5 kilo te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even in ontkenning haha, druk bezig met de voorbereidingen morgen samen te gaan wonen en ik moet ongesteld worden, dus ik ben er even niet zo actief mee bezig.

Natuurlijk let ik nog wel zoveel mogelijk op mijn voeding, maar wil door de zenuwen nog weleens gaan emotie eten, al hou ik het aardig binnen de perken. Gewoon niks in huis hebben werkt voor alsnog, op het werk is het soms wat lastiger.

Maar dat komt allemaal wel weer goed als het stof gesetteld is.



Mooi resultaat CupCake, laatste loodjes!
Don't know, don't care
O wat een leuk vooruitzicht! Leuk om te gaan samenwonen!
Alle reacties Link kopieren
quote:cupcakegirl schreef op 12 februari 2016 @ 16:27:

O wat een leuk vooruitzicht! Leuk om te gaan samenwonen!Zeker leuk, maar ook spannend
Don't know, don't care
En hoe bevalt het samenwonen?



Ben 0,5 kilo afgevallen afgelopen week. Weeg nu 65. Nog 5 te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Afgevallen deze maand 1,7 kg

Huidige gewicht 90,4 kg

Totaal afgevallen 25,2 kg



Ondanks alles blijf ik toch afvallen, ook al had ik het idee juist wat te zijn aangekomen.

Het zijn geen grote sprongen meer, maar bijna 2 kg in een maand vind ik mooi en zo komen we er ook wel.



@cupcakegirl het samenwonen is wennen, maar wel positief natuurlijk.

Er wordt nu ook regelmatig voor me gekookt om de volgende dag mee naar werk te nemen

En fijn dat je nog maar 5 kg te gaan hebt, ik wil er nu ook nog minimaal 5,4 kg, maar wie weet gaan we daarna gewoon nog door!
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer terug.



Ik heb een grappig probleem met de weegschaal. De digitale weegschaal die ik gebruikte om mij te wegen heeft rare kuren. Afhankelijk hoe ik sta kan het gewicht zo 1,6 kg verschillen. Sta ik zus, weeg ik 78,0 kg, sta ik zo, weeg ik 79,6 kg. De laatste keer woog ik ongeveer 80 kg.



Nu heb ik 10 punten gekregen als een attentie van iemand. Van die 10 punten kan ik kiezen uit verschillende dingen. Dure dingen kosten 10 punten. Goedkopere dingen minder. Een digitale personenweegschaal kost 10 punt, en ik koos dat.



Nieuwe weegschaal in huis en klaargemaakt voor gebruik. Ik ging erop staan. Ongeveer 85 kg. Op de oude ongeveer 81 kg. Ik ben niet 4 kg aangekomen; dat is onzin, maar de oude weegschaal voldoet niet. Boos worden op de nieuwe weegschaal heeft geen zin, want dat is "shooting the messenger". Schiet de boodschapper van slecht nieuws niet dood!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook Hans.

Bij mijn vader weeg ik gewoon bijna 3 kilo minder dan op mijn eigen weegschaal en dat is dan met kleren aan.

Mijn weegschaal is ook aan vervanging toe en ik ga denk ik maar dezelfde kopen als mijn vader.😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven