Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Afval Challenge")



1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eten van vandaag:



O: 1 volkoren boterham met chocolade hagelslag en een beker melk

L: 1 volkoren boterham met een omelet met tomaat, 1 volkoren beschuit met komijnenkaas.

T: 1 thee met honing

D: een schep gyros, 1 schep Hollandse aardappelschotel, komkommer met dressing, ijsbergsla.



Vanavond nog wat thee met honing, denk ik. En misschien een volkoren rijstwafel. Vanmorgen en vanmiddag weer lekker gelopen, 2x zo'n 6,5km. En een nieuwe weegschaal gekocht die niet alleen gewicht maar ook vetpercentage en bmi en nog meer meet. Vanmiddag vond dat ding me even zwaar als mijn oude gisterochtend. Gelukkig maar, stel je voor dat die veel te weinig aangaf en ik nu ineens kilo's zwaarder zou zijn. Wat eraf was natuurlijk wel leuk geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Ik ben de afgelopen dagen niet echt bezig met dit gedeelte. De situatie van mijn oma is sterk verslechterd en houdt me daarom ook even afzijdig als jullie het niet erg vinden. Als ik weer wat lucht heb, dan deel ik graag mijn verhalen weer met jullie. Veel succes alvast voor de komende periode. You can do this!!
We do not remember days, we remember moments ?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker desje! Ik ga het ook een keer proberen!



Ja Judith m'n eerste hap heb ik ook heel voorzichtig genomen maar het is een soort pannenkoek! Echt zo lekker!

Ik eet heel veel uit het foodsisters kookboek er staan hele lekkere en makkelijke recepten in! Soms klinkt het niet heel lekker maar dat is het meestal wel
Alle reacties Link kopieren
Oh miste nog een stukje,



Sterkte incroyable!



Suikerbroodje ik heb ook staan kijken bij die weegschaal mischien ga ik er ook nog een keer om. Hihi gelukkig niet zwaarder nee! Altijd spannend een andere weegschaal
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Incroyable!



Zo'n weegschaal is nu in de aanbieding bij Kruidvat, Nikki. Hartstikke goedkoop! 12,99 euro.
Alle reacties Link kopieren
Oh dank je voor de tip! als ik morgen uit de sportschool kom ga ik gelijk even kijken dat zit daar in de buurt! (Woon zelf in een dorpje waar niet veel is)
Alle reacties Link kopieren
Desje: Lekker hoor, ik vul ze vaak met rundergehakt (met kruiden) en dan kaas er over, maar dit kan ook goed, lekker die groentefrietjes ook.

Lekker lijstje Suikerbroodje! Goed bezig ook weer

Incroyable: Sterkte

Nikki: Klinkt erg lekker



Hamaika is gisteren door 'vriend' afgesnauwd aan de telefoon dat ze geen problemen meer mag veroorzaken, dus dat is klaar en genoeg geweest - maar ze heeft het er erg moeilijk mee.



Ik heb nog steeds geen koorts die hoog genoeg is om thuis te blijven helaas, en weer een hoop toetsen vandaag. Is het al vrijdag???? *zucht*
It's not always easy, but it's worth it.
Judith Let je wel goed op jezelf. Werken terwijl je ziek bent is niet fijn.



Jeetje en het leek eerst zo goed tussen hamaika en ex. Wat krijgt het toch een andere wending. Maar wat vervelend voor haar. Ook al lees je dit nog even niet hamaika toch dikke voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Voor hamaika:



Judith nog steeds ziek is ziek he Ook invallers kunnen wel een toets afnemen. Denk aan je zelf!! Anders heb je ook sowieso niets aan je vakantie!



Groentefrietje: Hoe moet ik dat voor me zien? Maak je dat zelf, of kun je dat kant en klaar kopen.



Weegschaal: Ik heb ook zon 'slimme' weegschaal. Stom ding, zegt altijd dat ik obese ben. Grrrrr en 37,6%vet klinkt ook best hoog!!



Mijn lijstje was gisteren bijna zo gebleven. Alleen nog glas melk bij het avondeten gehad. Saus was best pittig. En 's avonds nog 4 worteltjes gegeten.

Totaal 1,5 liter water gedronken gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Judith het zit niet mee ziek is ziek he.

Wat rot voor hamaika maar hopelijk kan ze het nu af gaan sluiten. Hier voelt ze zich alleen maar ellendig door!

Ik kom net uit de sportschool ben niet meer langs kruidvat gegaan.



Mijn eetlijstje:

O: 2 volkoren crackers met zuivelspread en ham

T: eiwitshake

L: 2 proteïne boterhammen met zelfgemaakte eisalade

T: sinaasappel en rijstenwafel rookvlees

D: verse spinazie met champignons en rode paprika biefstuk met serranoham er omheen

T: yoghurt met een handje zaden en noten
Alle reacties Link kopieren
Mooi lijstje hoor!



Mijn lijstje:

O: yoghurt ontbijt met als gisteren.

L: 2 boterham 2 gebakken eieren. 1 boterham Nutella. Beker optimel.

T : 1 appel. 2 mandarijnen

T: Sultana goodmorning reep

D: Soort hamburger met spek eromheen. Gekookte aardappelen jus doperwtjes wortelen kuipje appelmoes

T: heb zo verjaardag bij goede vrienden
Alle reacties Link kopieren
Woeffie: nee klopt, maar weinig keus :(



Twilight: Helaas worden lessen hier niet opgevangen, dus dat is helaas geen optie en met die vakantie is uitstellen dat ook niet :( Ik heb feitelijk nooit echt wat aan de vakantie, en deze is helemaal flut, hij is maar een week - een luxe voor velen, I'm aware, maar meestal ben ik met de langere vakanties dus 1 week ziek, echt ziek, en de 2e week gaat het dan wel en kan ik dingen doen en relaxen. Haha het leven van een docent is niet alleen maar leuk en vrije tijd :p



Nikki: Haha ik heb altijd de afspraak >39 = thuis, maar tot nu toe blijft hij 's ochtends hangen onder de 39 (net) - bij thuiskomst is het dan wel hoger.



Lekkere lijstjes weer.



Hamaika is weer terug in NL - geen contact meer met die man, geheel terecht. Zo'n eikel is haar niet waard!



Ik heb 3 toetsen liggen om na te kijken, maar er totaal geen energie voor *zucht*
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen! Hoop dat jullie vandaag een goede dag hebben, ondanks de storm op komst.

Als er iemand behoefte heeft aan een lekkere warme maaltijd vandaag, en je houdt van chili, dan kan ik deze zeeeeeker aanbevelen: https://www.ah.nl/allerha ... 1186217/easy-pompoenchili

Easy pompoenchili van de appie, heeeerlijk vind ik hem



Mooie lijstjes Twilight en Nikki, mijne is vandaag hetzelfde als altijd, behalve dan dat ik voor het avondeten pompoenchili uit de vriezer eet haha. Judith -- heel veel beterschap! Nog maar heel even tot je vakantie!



Fijne dag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Zo mooi was mijn lijstje later niet meer hoor.....

Op de verjaardag stuk taart met slagroom, 3 glazen cola, naturel chips en wat gehaktballetjes....



Aiiiii



Chili nog nooit gehad denk ik, en pompoen ook niet.... Ik zal het recept eens bekijken!
Alle reacties Link kopieren
Aii Twilight, nou hopelijk heb je wel er goed van genoten! Ik vind zoiets altijd wel oké op verjaardagen, als er ook een sociaal element aan zit. En als je maar gewoon weer goed door gaat, niks aan de hand Moet mezelf dat nog vaak vertellen, dat het een verandering van je levensstijl is in plaats van een dieet waar ik op zit haha.



Ja zeker eens bekijken! Ik maak het wel niet met zwarte bonen, maar met 400gr bruine bonen en 400gr chilibonen. Ik had ook nog nooit eerder bonen gehad, en direct de eerste keer 800 gr zwarte bonen vond ik er nogal heftig uitzien :D
Alle reacties Link kopieren
Oh desje dat klinkt goed ik ben net opweg naar de Ah en wou chili eten dus denk dat ik dan deze ga maken! Bedankt voor de tip!



Vandaag gewoon weer oppakken Twilight als je er maar van genoten hebt toch?



Ik kon het vandaag niet laten om even te wegen na de 1.6 eraan maandag en zit weer terug op 72.3 dus het weekend ook goed opletten en dan moet er maandag toch zeker nog wat af zijn!



Mijn lijstje vandaag:

O: yoghurt met granola

T: niks

L: tosti van proteïne brood met 30+ kaas

T: warme appel met kaneel

D: chili

T: hamrolletjes met augurk
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, ik vind het toch zo lullig voor je dat het zo gelopen is in Spanje. Hoe is het nu met je?



Ik heb zelf gisteravond echt teveel gesnoept. Vandaag dus rustig aan daarmee. Lopen is wat minder leuk met dit weer, maar ik ga toch straks. Als jullie niks meer van me horen, ben ik weggewaaid.
Alle reacties Link kopieren
Niet weggewaaid, wel volgens mijn app wel 544kcal verbruikt door tegen de wind in te ploeteren. Dat was dus mooi niet voor niks.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig suikerbroodje! Ik heb achter m'n tuin set en de trampoline aangerend zou dat ook helpen? Haha wat een storm zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, hehe ik heb eindelijk weer een avondje vrij! Pfiew, maandag vergeten m'n gewicht door te geven.. 61.5 gaf ome weegschaal aan (vrijdag en zaterdag uit eten + wijn, zondag soep (dus zout) als lunch en avondeten + het maandelijkse feest).. Man man man..



Wat jammer dat het zo loopt bij Hamaika.. Ik had zo gehoopt dat het fijne dagen zouden worden. Je weet nu wel waar je aan toe bent, ook al is dat ruk



Ik heb alle berichten gelezen maar zit op m'n telefoon dus dat is niet lekker reageren! Lekker ego dit
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Hier even mijn eetlijstje.

Vandaag een drukke dag maar ga proberen nog even te sporten of een eind lopen met de hond.

O: volkoren cracker zuivelspread en ham

T: sinaasappel

L: ei met appel en kaneel

T: rijstewafel serranoham

D: Chinese roerbakgroente met biefstuk reepjes en pesto

T: gevuld ei en hamrolletjes
weggehaald iedereen heeft hem inmiddels wel gelezen denk ik en teveel heftige details om te laten staan
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 28-02-2017 08:03
Reden: zie post
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach wat een verhaal zeg! Ongelofelijk!

Een drugs verslaving veranderd alles ze worden keihard en egoïstisch (heb het van dichtbij gezien)

Ze zien niks helder en hebben een groot probleem! En ooit? Komt dat besef maar daar heb jij nu niks aan!

Heel veel sterkte en probeer het een plekje te geven. Neem daar alle tijd voor. Dit speelt al zo lang als ik het goed begrijp? Dat kan je niet loslaten in een week! X
Dank je wel Nikki....



Ik heb gewoon zin om maandag te gaan werken en mijn zinnen te kunnen verzetten.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:06
79.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pffff het is ook allemaal niet mis! Jemig wat een heftig verhaal Hamaika!

Ik hoop dat je alles rustig kunt gaan verwerken. Neem er de tijd voor!



Hier tot nu toe vandaag een super dagje qua eten.



Mijn lijstje:

O: yoghurtontbijtje met wat aardbeien erdoor.

*: 75 minuten sportschool. (waarvan 30 minuten loopband, les 12 evy)

L: 2 boterhammen met aardbei, 1 met nutella. 1 beker bouillon, 1 beker optimel

T: appel en kiwi?

T: ontbijtkoekreep?

D: kip, woknoedels, prei, paprika, wortel en een beetje woksaus

T: appel met kaneel?



De tussendoortjes nog niet gehad, dus nog met ?. Avondeten staat wel alvast. Daar ook echt zin in!

Vanochtend zag ik de 83 weer. Nu hopen dat die er maandag ook een keer opstaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven