Log nu in om te reageren
  1. Ooooh gelukkig HTM.
    Wat ontzettend fijn. :cheer2:
  2. Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt aan het bijkomen ben ervan (en 3 weken spanning), zeker omdat het knobbeltje goed voelbaar was. Vriend voelde het ook. Gelukkig konden ze na onderzoek niets bijzonders vinden.
    Nu moet ik me weer gaan richten op het afvallen. Dat heb ik even laten verslonzen :-$
    hollandstheemutsje wijzigde dit bericht op 13-04-2017 22:06 met 35%
  3. En bedankt voor jullie lieve support, het deed me goed om het hier even kwijt te kunnen :kiss:
  4. quote:
    Wat goed. :cheer2: Wat een opluchting. Kan je nu eindelijk de spanning los laten. Ga eerst maar even genieten van het goede nieuws, voordat je je weer met je lijn gaat bezighouden.
  5. Fijne Paasdagen allemaal! Ik heb zojuist gewogen en weeg 88,8 kilo. Dus 21,2 kilo eraf. Gisteren een mooie jurk en hakken aan gedaan :flirting:
    Heerlijk dat het weer kan.
    HTM, ik lees dat je wat zorgen achter de rug hebt. Gelukkig ligt het nu achter je. Fijn voor je.
    Fijne dag allemaal!
  6. @Saartje; wat heerlijk is dat als je weer leukere kleren aan kunt. Knap gedaan Saartje
  7. @hollandstheemutsje: ik lees nu pas je update, wat een goed nieuws! Ik ben zo blij voor je!
  8. E-Kortingscodes

Voor alle bezoekers van VIVA zijn er EXCLUSIEVE kortingscodes beschikbaar gesteld die gratis te gebruiken zijn bij de beste webshops van Nederland. Houd deze pagina in de gaten en bespaar nu met jouw kortingscode!

Lees verder

9. @dkb22; dank je ik ben er ook nog steeds blij mee, want hoe anders was mijn weekend nu geweest.
  10. Ik ga ook meedoen! Ik moet alleen nog wel even een weegschaal aanschaffen!

Nickname: Mepi
    Leeftijd: 23
    Startgewicht: 114
    Streefgewicht: 80
    Methode van afvallen: Meer bewegen, minder snaaien.
  11. Maandag weegdag? Of wegen jullie morgen?
    90,7 verblijde mij vandaag dus nu -7,7kg! Dat nee zeggen tijdens de verjaardag en pasen werkt dus echt!! Vanavond ga ik wel patatjes eten.. dat dan weer wel haha.
  12. O ja het is weegdag vandaag...

:-$ ik sla even over vandaag ;-) :-$

Mepi welkom!

Beelicious: geniet van je patatjes
  13. Ooh jaaa, door Pasen helemaal niet gedacht aan wegen vandaag... Ik verwacht trouwens ook geen -cijfers, best veel gegeten afgelopen week :facepalm: Ik ga morgenochtend dus op de weegschaal!

Welkom Mepi!

Hoe is het bij de rest gegaan?
  14. Foutje dubbel
    LL0915 wijzigde dit bericht op 17-04-2017 16:06 met 134%
  15. Ik weeg morgen, helemaal vergeten! Zijn wel gisteren uit lunchen geweest.. dus ik hoop dat dat niet veel verschil maakt voor mijn gewicht..

er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
  16. Ik weeg ook morgen, dankjewel voor het toevoegen @beelicious!
    Ik zie alleen dat mijn huidige gewicht verkeerd is, dat moet 110 zijn. Vrees dat ie morgen toch weer hoger is na dit paasweekend... :-$
  17. Nieuwe gewicht is 11.5 dus 0.5 aangekomen :( had het ergens wel zien aankomen, dit weekend gaan lunchen

er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
  18. Ik snap er niets van. Heb me behoorlijk laten gaan de afgelopen tijd (paaseitjes en allemaal afscheidstraktaties op werk... :-$) en woog me net... 108.5. Min 1.5 dus...
  19. Ik heb me ook maar niet gewogen gisteren, vandaag trouwens ook niet :hihi:
    Het was nogal een heftig paasweekend, volgende week maar in de herkansing !

Zonder wrijving geen glans
  20. Nou, ik zei dat ik een weegschaal ging aanschaffen, dus dat heb ik meteen gedaan nadat ik hier schreef. Hij is net binnengekomen, en ik ben eigenlijk blij verrast!
    Ik heb het gewicht opgegeven wat was gesteld voor mijn kaakoperatie. Net even gewogen en hij gaf 108 aan. Ondanks dat ik dus totaal niet het gevoel heb ook maar iets te zijn afgevallen in de afgelopen 6 weken, is er toch ineens 6 kilo vanaf!

Goede motivatie om door te gaan!
  21. Ik mijd de weegschaal ook even deze week.
    En ik heb een schop onder mijn kont nodig.
    Heb me echt een beetje laten gaan met Pasen.
    En ik weet gewoon dat ik dan weer zo anderhalve kilo zwaarder ben. Die alleen verdwijnen als ik echt mijn best weer ga doen.

Dus schopschop gewoon weer er tegen aan.
  22. Ik merk dat ik moeite heb om het goed op te pakken. Ben ook aan het stoeien met wat ik kan eten. Hoe pakken jullie het aan? Kom op: Geef me inspiratie!
  23. Gewoon appie downloaden en lekkere recepten bekijken!
  24. https://www.ah.nl/allerha ... e-aardappel-en-kip[/url]

Heerlijk, ik laat de kikkererwten eruit want die vinden we vies en dan is het een heel slank maar vullend gerecht !

Zonder wrijving geen glans
  25. ^ Dat bedoel ik nou haha.

Ik had niet zo'n toffe middag, energie eruit geslurpt door iemand anders.. en zijn zeurmensen en zeurmensen.. dus ik op de terugweg in de auto. MacDonalds, nee sterk zijn Bee. Doe. Het. Niet. Paar km verder: Burger King, nope, still goin' strong! Afijn nog 2 tegen gekomen en eenmaal op de plek van bestemming een opkikkertje genomen. Toch al snel 2% aan kcal in vergelijk met een fastfoodmenu hahaha.
    Trots, maar toch dat knagende gevoel van ik had het graag wel gehad. Emotieeten, ik kan het moeilijk loslaten dan wel omzetten.
  26. Herkenbaar beelicious
    Ik zit ook niets lekker in mijn vel momenteel en merk dat ik ook meer moeite heb de paaseitjes en chips (die er liggen voor de kinderen ) te weerstaan. Vooral s avonds. Ik heb nu maar van die kleine zakjes snack a jacks gekocht voor de zwakke momenten.