Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met een bmi van 30+

16-11-2016 11:06 771 berichten
Topic voor afvallen bij een hoge bmi.

Dit topic is niet bedoelt voor de 'slanke' formummers die voor de feestdagen 3kg kwijt moeten maar voor de forummers die echt naar een gezonde bmi willen, dus serieus wat kilo's moeten verliezen.



Ik zal later deze tekst wijzigen en een tabel maken als er meer mensen mee willen doen.



Wil je mee doen? Vul deze dan even in:

Nickname:

Leeftijd:

Startgewicht:

Streefgewicht:

Methode van afvallen:



afvallen naar een gezond gewicht Nicknameleeftijd methodestartgewichtstreefgewichthuidige gewichtafgevallendatum gewichtSaartje00740EGA1107588,8-21,217/4paper-clip41>bewegen, bewust eten95,17376,6-18,510/4Hollandstheemutsje42minder eten, meer bewegen11085100-1010/4janneketanneketoverheks37gezond eten,weight care98,88589,2-9,613/40401201624dieet, bewegen122107111,5-8,518/4Beelicious33dieet + bewegen98,48090,7-7,717/4Elf_22eetmeter786071-727/3LL0915l26gezond eten847079,3-4,73/4Badlands33>bewegen, gezond eten10693103,3-2,76/3Indie47bewegen82<7081,0-110/4Cootjecatootjegezond eten, meer bewegen898088,4-0,427/3DKB2223gezond eten, kcal tellen, sportschool110100108,5-1,518/4Mepi23meer bewegen, minder snaaien11480114-17/4een maand niet gereageerd:3 aprilaardbeitje89?leest mee???-7,529/1Ma-de-lief-ke40kcal tellen927290-2,413/2puss in bootz455:2878086,6-1,416/2Rozediamant20gezonder eten, meer bewegen107,985106,4-1,520/2boannan42 kcal tellen90,77087,3-3,4the_healthy24sporten en opletten91,37087,2-4,120/2ranma24>bewegen, gezond eten kcal tellen105,288100,7-4,513/1Watermeloenn22gezond eten, niet snaaien, bewegen116,275109,7-7,330/1



*sta je er nog niet bij? Dan heb ik nog geen tijd gehad om je erbij te zetten. Komt goed!



let op! Maandag = weegdag. Zet in je post je huidige gewicht en hoeveel je in totaal bent afgevallen en dat zet ik je erbij in de tabel!
Ahhh ik word gek van dit nieuwe forum ! Iedere keer word ik er na inloggen weer uitgepletterd dus ik ben niet echt actief omdat ik 10 keer moet inloggen voordat het een keer lukt >:-(
Misschien ff aan de mods vragen Bee hoe de tabel weer werkend te krijgen ?
Super goed zeg Saartje :cheer:

Vanmorgen nog steeds 76.5 en ik moet nog ongesteld worden vandaag of morgen dus ik hoop stiekem dat er nog wat meer af is omdat ik toch zwaarder ben als ik ongesteld moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag meedoen!

Apennootje
29 jaar oud
Startgewicht 95 kilo
Huidig gewicht 85,8
Streefgewicht 50 kilo
Methode: GBP, zit in een sporttraject en ben al goedgekeurd voor de operatie. Waarschijnlijk zal dit in het najaar gebeuren. Meer mensen hier die in dit traject zitten?
Alle reacties Link kopieren
Nickname: ikweetgeenusername

Leeftijd: 45

Startgewicht: 86 kilo

Huidig gewicht: 84,6

Streefgewicht: 65 kilo

Methode van afvallen: New Fysic


Hallo dames!

Ik lees en schrijf graag mee!

Met een BMI van 32,8 bij een lengte van 1.62 werd het tijd om actie te ondernemen 🤔 m'n Kledingmaat wordt steeds groter en er komt een moment dat ik niks leuks meer kan vinden in gewone winkels.

De stoute schoenen aangetrokken en 31 mei begonnen. Morgen is mijn weegmoment en ik hoop er wel weer wat af te hebben.

Vorige week echt hele erge honger gehad (of was het hoofdhonger) deze week gaat het gelukkig goed. Behalve lekkere trek heb ik gelukkig geen honger gehad.
beelicious schreef:
09-06-2017 14:36
Hai Allemaal,

Even wat anders ik wilde de tabel bijwerken, maar de html opmaak is totaal verdwenen :(

Zie:
Afbeelding

Iemand een idee, hoe het nu moet?
Balen :( Geen idee verder. Niks werkt momenteel geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Sorry een tijdje niet gereageerd, het is gewoon niet zo leuk als je niet bent afgevallen. Maar nu 85 kg, dis toch weer wat eraf.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal
Doen jullie allemaal nog actief mee? Zo ja,dan wil ik graag meedoen!
Ik wacht even af of er reactie komt

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik was even weg wegens verhuizing, maar ik kom me weer actief opstellen!
Ik kan sinds het nieuwe forum de tabel niet meer bijwerken. Er is nu een tool om er een te genereren, maar ik ga niet elke week een hele nieuwe tabel invullen. Sorry. Zullen we een nieuw topic starten?
Alle reacties Link kopieren
beelicious schreef:
19-06-2017 07:18
Ik kan sinds het nieuwe forum de tabel niet meer bijwerken. Er is nu een tool om er een te genereren, maar ik ga niet elke week een hele nieuwe tabel invullen. Sorry. Zullen we een nieuw topic starten?
Ja, dat lijkt me een goed idee. Wat stom dat die tabel niet meer aangepast kan worden...
Alle reacties Link kopieren
@beelicious: goed idee! Jammer dat het zo niet meer lukt!

Plaats je de link naar het nieuwe topic dan hier?
Goed idee
In het nieuwe topic ga ik meedoen.
Ik heb ondertussen een nieuw topic gemaakt voor afvallen met een BMI van 35+.

Succes iedereen!
anoniem_322533 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 10:28
Reden: nieuw topic gestart
60.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi hier ben ik weer.

Ik had steeds problemen met inloggen op het nieuwe forum dus was ff niet echt actief.
Maar ik heb het nu opgelost denk ik.
Ik wil graag mee naar een nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
wiezewalla schreef:
23-06-2017 12:18
In het nieuwe topic ga ik meedoen.
Ik heb ondertussen een nieuw topic gemaakt voor afvallen met een BMI van 35+.

Succes iedereen!
Jammer dat ik dan dus niet meer in de "doelgroep" pas...

Ik hoop nog van Beelicious te horen, ik vind deze groep juist zo leuk en ken ik inmiddels ook goed! (lurker voordat ik meeschreef)
Alle reacties Link kopieren
Huh?
Ik ook niet dan. En volgens mij nog een heleboel van de 'oude garde' niet.
Ik wacht ook ff af, want ik wil graag met Bee en de andere 'oudjes' mee verkassen
Ik deed nog niet mee in dit topic en wil Beelicious niet in de weg zitten. Vandaar de nieuwe doelgroep. Niet om de deelnemers van dit topic uit te sluiten, uiteraard.
Ik haat het nieuwe forum..
Maak gerust een nieuwe hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Ik pas ook niet in die doelgroep helaas :(
Ik doe het op zich wel goed, ik was 114, en ik zit nu op 109 dus -5 kilo :)
Alle reacties Link kopieren
Mafkees schreef:
20-11-2016 04:52
Ik meld me ook aan. Ben al langer bezig met afvallen, dieten volgen, intensief sporten.. Alleen dit is meestal van korte duur omdat ik er te fanatiek in ga. Ik heb een houvast nodig en wel nu. Dit komt dus als gelegen!

Nickname: Mafkees
Leeftijd: 28
Startgewicht: 98,9 (op 7 november)
Streefgewicht: 80
Methode: Bewust gezonde voeding, incl. extra beweging.
Wat grappig dit! Ik wist dat ik ooit op dit topic actief was dus dacht even wat terug lezen. Ben nooit heel actief op dit forum, zal ik ook nooit worden maar wilde even laten weten dat ik nu 13 kilo kwijt ben. Ik woog afgelopen zomer 102, en momenteel 89. Ik ben afgelopen September begonnen met Killerbody van Fajah Lourens.. en deze etensstijl past perfect bij mij! Moet er ook bij zeggen dat ik in September ook ben gestopt met bepaalde medicijnen en mede daardoor al flink wat ben afgevallen. Ik ga door iig door! Hopelijk kan ik alsnog, en ondanks dat dit topic niet meer actief is, sommige dames hier mee motiveren! 😁 You can do it! 💪🏼
Alle reacties Link kopieren
Mafkees schreef:
14-01-2018 20:00
Wat grappig dit! Ik wist dat ik ooit op dit topic actief was dus dacht even wat terug lezen. Ben nooit heel actief op dit forum, zal ik ook nooit worden maar wilde even laten weten dat ik nu 13 kilo kwijt ben. Ik woog afgelopen zomer 102, en momenteel 89. Ik ben afgelopen September begonnen met Killerbody van Fajah Lourens.. en deze etensstijl past perfect bij mij! Moet er ook bij zeggen dat ik in September ook ben gestopt met bepaalde medicijnen en mede daardoor al flink wat ben afgevallen. Ik ga door iig door! Hopelijk kan ik alsnog, en ondanks dat dit topic niet meer actief is, sommige dames hier mee motiveren! 😁 You can do it! 💪🏼

Yaaay, Mafkees, goed om te horen! Leuk dat je dat even komt vertellen!

Ik heb zelf even de teugels wat laten vieren (want met ruim 25 kilo eraf (kom oorspronkelijk van 130+, nog voor ik hier begon mee te schrijven) vond ik dat ik wel even mocht genieten van mijn nieuwe figuur) en is er 4 kilo bijgekomen. Aangezien ik pertinent weiger mee te doen aan de goede voornemen-afvalrage, heb ik me voorgenomen om vanaf morgen wel weer beter op te gaan letten. Aangezien ik nog steeds met een BMI van 30+ zit en dit een erg leuke groep was: meer mensen van deze groep interesse om mee te schrijven? Dan maak ik een nieuw topic aan, met geheel nieuwe tabel! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelfde als jij Mafkees! Ik zie hier in de tabel staan dat ik 88,8 woog met een streefgewicht van 75 kg en heb inmiddels 68 al gehaald. Gek om terug te lezen, ik voel me nu zo veel beter. Maar helemaal gek dat jij rond dezelfde tijd even komt kijken en het zelfde resultaat hebt behaald als ik. Ik ben meer actief op my fitness pall en daardoor bleef het viva forum erbij zitten. Maar het gaat dus heel goed. Dus hou de moed erin allen die eventueel worstelen. En de teugels laten vieren en dan vier kilo erbij is me niet onbekend. Maar inmiddels weet ik dat het over het algemeen met een week weer weg is, het is vaak deels vocht en deels darminhoud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven