Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.



We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!



Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!



NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Alle reacties Link kopieren
Pfffffff ik begin een beetje te balen. Ik doe een week super gezond, val niks af, sport 3/4 x per week.. Hoor ik van mensen dat ze 3/4 x in de week sporten om op gewicht te blijven... Nou dan gaat t mij nooit lukken om nog 6 kilo af te vallen... Begin me weer dik en kansloos te voelen, bleghhh.... Weet dat ik t kan, ben 17 kilo afgevallen maar waarom lukt dat laatste dan niet..... Baal gewoon van mezelf, ook omdat ik me laat raken door zo'n opmerking.... Maar goed, we houden vol..
Alle reacties Link kopieren
Gezellige drukte hier! Voelt echt goed om het 'met elkaar' te doen. Kan alleen echt de namen nog helemaal niet goed uit elkaar houden, zoveel ineens!



Vogelkip: Lekker zeg een dagje vrij, goed dat je dan gaat wandelen! Deed jij verder nou nog iets aan sporten? En die maaltijd klinkt goed! Wat is jou probleemzone? Bij mij is dat echt mijn buik, verder mag alles wel iets strakkers ook. Maar sommige mensen die weten dat ik bezig ben vinden het maar onzin, herken jij dit ook?



Sneeuwwitje: Goed zeg, dat jij zo gezond aan het eten bent! Die trek savonds in bed vind ik juist wel fijn, dan denk ik zo word vanacht maar kleiner maag! haha



Rrinkje: Ik hoop dat je je snel beter voelt! Het enige voordeel als ik ziek ben is dat ik dan ook minder eet.



Isis333: Ja, shredden bevalt goed. En dat terwijl ik helemaal niet zo hou van sporten, maar omdat je het tussendoor thuis in een half uurtje kan doen blijft het vol te houden! Hopenlijk kun jij je op je drukke dag goed op gezond eten blijven letten.



Jammie: Ik heb thuis een weegschaal die ook vet/ water en spieren aangeeft maar eigenlijk geloof ik daar niet zo in! Hoe kan die dat nou gewoon zo meten.. Die in de sportschool is wel wat uitgebreider natuurlijk.



Runrunrun: Oh wat lastig! Ik herken het helemaal, je wil gewoon resultaat zien zeker als je zo goed bezig geweest bent. En als je dat dan ook nog is van andere hoort, heel logisch dat je het zo voelt! Maar iedereen lichaam werkt anders, als die mensen 4x sporten om op gewicht te blijven zullen ze ook meer calorieen binnenkrijgen waardoor het in evenwicht blijft. Het is gewoon zo dat als je meer calorieen verbrand als je binnenkrijgt je af moet vallen! Maar hier heb ik ook nog 7 kilo zwaarder gewogen en nu de laatste kilo's willen gewoon veel moeizamer. Hou vol!! Wat voor sport doe je precies? Soms blijft je lichaam ook wel een stilstaan en een week later is er dan ineens meer af!



Hier heb ik gister gesport, vandaag staat dan weer het shredden op de planning. Gister goed mijn eten bijgehouden in de app, vandaag weer mee begonnen. Moet dit van mezelf echt even volhouden om er zicht in te krijgen. Wil het misschien ook nog invullen bij de eetmeter op internet, dan krijg je over langere tijd te zien wat je binnenkrijgt en welke stoffen je eventueel mist of teveel krijgt.
@Jammie, sorry voor mijn kritiek op je appeldag. Als het voor jou werkt, prima toch! Niet teveel van mij aantrekken hoor Iedereen doet het op zijn eigen manier.



Caribou, ik vind het echt knap dat als je wéét dat je niks kan afvallen door je medicijnen, je toch de motivatie kan vinden al dat lekkers te laten staan. Paaseitjes zouden verboden moeten worden...Bij mij op het werk zijn er bijna altijd wel collega's die iets lekkers meenemen. Echt vervelend. Ik voel me soms bezwaard om altijd maar 'nee' te zeggen als ze je op iets lekkers willen trakteren. Maargoed, als ik alles zou aannemen zou ik echt dicht groeien. Gelukkig staat er bij ons ook altijd fruit wat je gewoon mag pakken. Tot wanneer moet je je medicijnen blijven slikken? Hopelijk is er niks ergs?



Tulp, ja ik doe aan hardlopen. Tenminste, dat probeer ik Ik heb me voorgenomen iig 2x in de week te gaan. Vandaag moet ik weer. Bijna de 5 km onder de knie! Ik denk dat ik ook weer ga beginnen met zwemmen, gewoon wat baantjes trekken voor mezelf. En af en toe ga ik een stuk wandelen zoals gister. Jij gaat naar de sportschool toch? En shredden doe je ook nog steeds zie ik. Goed bezig! Merk je al verschil aan je lichaam? Ja mijn buik is ook het voornaamste probleem, en ook wel een beetje mn heupen. Gelukkig heb ik wel gewoon een taille, dus ik ben wel enigszins in verhouding Ik heb nu ook zo'n soort app gedownload als dat jij hebt. Calorieënteller van ShapeUp of zoiets, is dat dezelfde? Ik ga dat niet de hele dag invullen, maar af en toe even kijken bij sommige producten.



@Runrunrun, dat is gewoon ronduit klote. Ik ken het gevoel helaas maar al te goed. Het is zo ontmoedigend! Maar laat je niet uit het veld slaan he, blijf alsjeblieft volhouden. Hou je doel voor ogen, je bent al heel veel afgevallen, nog een klein stukje te gaan!



@Xasi, goed dat je je zo in hebt kunnen houden hoor. Heel normaal hoor, dat je af en toe wat minder gemotiveerd bent. Als ik zo'n dip ga ik een bikini passen voor de spiegel, als reminder aan mezelf waarom ik dit ook alweer allemaal doe



@Hvm, als ik jou posts lees lijkt het je allemaal zo makkelijk af te gaan. Is dat ook zo? Je schrijft zo nuchter over eten en alles, ik wou dat ik dat ook wat meer in me had.



Hora, knap dat je jezelf er toe kan zetten om tussen alle drukte door nog even te gaan hardlopen. Jij deed ook start to run toch? Hoever was je ook alweer? Ik ga vanmiddag les 26 rennen. Zie er een beetje tegenop, want les 25 vond ik best zwaar. Maar het geeft zo'n lekker gevoel als je het toch gewoon haalt!



Zo dat was een lange post, hopelijk kunnen jullie je er doorheen worstelen Ik ga weer verder met m'n bezigheden, straks lekker een granaatappel eten hmm.
Alle reacties Link kopieren
Vogelkip: Echt respect voor jou hardlopen, ik heb daar helemaal niks mee! Terwijl ik wel denk dat het effectief is. Zwemmen is heerlijk en doe ik eigenlijk nooit, stom he! Mischien ga ik dat wel doen als ik me weer wat zekerder over mijn lichaam voel. Ja ik ga naar de sportschool en shredden dan nu. Heb vandaag voor het eerst het gevoel dat ik iets zie aan mn lichaam, lijkt wat strakker!! Geeft moed. Durf nog niet te wegen.. Maar misschien doe ik het toch Mijn heupen mogen ook wel wat minder maar heb inderdaad ook gewoon een taille. Ja, die app heb ik ook! Je zou het eigenlijk zomaar is een paar dagen bij moeten houden, zoveel werk is het eigenlijk niet en hij werkt wel makkelijk! Ik moet het nu echt even van mezelf, ben altijd geneigd om alles snel op te geven!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij helpt de app van ww erg goed. lekker duidelijk en overzichtelijk!



Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen, het lijkt me ideaal om me zo 3 keer in de week in het zweet te werken.

ben alleen compleet onervaren, en altijd gezegd een bloedhekel te hebben aan hardlopen, maar wil het toch gewoon gaan proberen. wel met evy als coach, langzaam opbouwen.

iemand nog tips voor betaalbare hardloopschoenen?



@ runrunrun. kan het zijn dat je te weinig eet? ik weet niet hoe je dag er ongeveer uit ziet. maar veel extra stoffen voor je lijf om te verteren kan je verbranding wel opschroeven. meer rauwkost, extra appeltje dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
@hora;



Nee, het is niet mijn eigen verjaardag, maar de eerste verjaardag van mijn jongste. En dan kan een taart natuurlijk niet ontbreken met een kaarsje erop. Maarja, als iedereen aan de lijn doet in mijn omgeving, hoef ik natuurlijk geen grote taart te bakken..'t Is toch wat



@Vogelkip;



Misschien klinkt het raar, maar het gaat ook gemakkelijk (op sommige zondagmiddagen na). Gewoon omdat ik er al zolang mee bezig ben. Mijn lijf is er helemaal aan gewend, en vraagt ook niet meer om eten op tijden dat het geen etenstijd is. Het is een routine geworden. Bovendien helpt het als je weet dat iets werkt, dat die kilo's toch verdwijnen. Er zijn er namelijk al 39 weg. Straks zal ik dus weer moeten wennen om meer te eten. Dat is dan weer raar voor mij. Dan moet ik weer leren om meer te eten bij het ontbijt en een broodje extra bij de lunch. Wat extra fruit en groente. Maar goed, eerst nog de laatste kilo's.



Hvm
Alle reacties Link kopieren
Lienemien: De ww ap kan je alleen gebruiken alsje lid bent toch? Knap hoor dat je toch gaat beginnen met hardlopen terwijl je er niks mee hebt! Ik denk dat ik het dan juist niet vol zo houden. Maar alsje genoeg doorzettingsvermogen hebt lukt alles!



Hvm: Echt goed om te lezen dat het bij jou zo goed gaat, je hoort vaak dat mensen juist op het laatste ermee stoppen, jij zet door! Hoeveel benje ongeveer kwijt per week? Zou jij een keertje een dagschema van wat je eet en drinkt neer willen zetten? Ben er zo benieuwd naar!



Hier echt gek op kaas trouwens... Pff. Dat is echt een moeilijke het is duur en slecht! En ben al over gegaan op 30+, maar wil dat echt niet wegdenken haha! En door de app kom ik er trouwens achter hoeveel calorieen er in drinken zitten! En ik maar denken dat ik dan goed bezig ben met een aantal glazen, gaat hard dan. Ook op letten dus hier! Zo shredden, wish me luck!
Alle reacties Link kopieren
@ Xtulp;



Ik zal straks even mijn post uit het vorige topic kopiëren. Daar staat een dagmenu van mijzelf in. Hoeveel ik per week afval. Dat verschilt met hoe ik in mijn cyclus zit. In het begin frustreerde me dat enorm, tot ik zag dat het met mijn cyclus te maken had. Is het nog steeds niet leuk dat het de ene week sneller gaat dan de andere. Maar het maakt het wel makkelijker om toch door te gaan, omdat je weet waar het aan ligt, en omdat ik weet dat als ik eenmaal de rode vlag uit heb hangen, dat het gewicht ook eraf vliegt. Op dit moment zit ik in de 2e helft van de cyclus, en dat is altijd lastig, dan hou ik vocht vast en gaat het minder. Straks is het dus weer meer.



Hvm.
hvm wijzigde dit bericht op 19-03-2013 15:04
Reden: tikfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een dagmenu van mezelf;



O; Kom havermoutpap of vruchtenyoghurt met muesli

Fruit (meestal een sinaasappel)

Glas water met vitamine-bruistablet

Glas thee



L; 3 bruine boterhammen belegd met roomkaas, gekookt ei, komkommer, tomaat, mosterd, magere jam, smeerkaas, sambal, sandwichspread, soms gebakken ei, etc

Mandarijn of aardbeien of kiwi of stuk meloen

2 Glazen thee



D; Kan alles zijn....Maar in ieder geval met 200 gram groente.

Glas light frisdrank



's avonds vaak nog wat lekkers..maar dat varieert dus ook. Maar net hoeveel calorieen er over zijn van de dag.



Hvm



ps; Moet er wel bij vermelden dat ik vegetariër ben. Regelmatig vleesvervangers en peulvruchten eet. Dat scheelt ook in calorieën met vlees. En ik lust ook geen koffie, vandaar dat het niet in het lijstje staat.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik eerder via mn telefoon reageerde kon ik blijkbaar niet de hele tabel zien. Voor de volledigheid.

Leeftijd: 20. Startgewicht 93,7. Huidige gewicht: 91,6.



Ik ben gister geslaagd voor mn examen. Helemaal happy en kan eind deze week mijn rijbewijs ophalen.

Mijn dieet is in overleg met een dietiste. Ik voel me hier eigenlijk prima bij hoor. Weinig hongergevoel, alleen als ik s'avonds lang opblijf of in 't weekend tijdens het stappen wil ik 's nachts wel eens echt honger hebben. Ik hockey 3x per week, maar wil daarbij gaan hardlopen. Vroeger ook veel gedaan maar alweer 4 jaar gestopt.



@ Runrunrun; Zo herkenbaar! Ik wil ook altijd gelijk resultaat zien en anders word ik er zo moedeloos van. Maar denk aan hoeveel je al kwijt bent. Laatste loodjes wegen het zwaarst. Gewoon volhouden!! het komt vanzelf wel, gewoon doorgaan zoals je nu doet!



@xtulp: Goed dat je bijhoud wat je eet op een dag. Wat is shredden precies? Sorry als het op de vorige pagina is uitgelegd. Ik ga zo pas teruglezen.





Ik mis het eten wel hoor. Inderdaad chocolade paaseitjes, soms ruik ik er maar aan, haha. Maar het is voor een goed doel, dat probeer ik mezelf maar voor te houden.
Alle reacties Link kopieren
@Flore;







Gefeliciteerd!!







Hvm
Alle reacties Link kopieren
@Xtulp. klopt, voor de ww app moet je lid zijn. ik heb een abbonement voor 3 maanden. bevalt me erg goed.



@ flore : gefeliciteerd!



@HVM. daglijstje ziet er goed uit! ik neem ook regelmatig havermout/Brinta als ontbijt of lunch, gezond en vezelrijk en verzadigd mij voor lange tijd. Neem je ook nog tussendoortjes?
Alle reacties Link kopieren
Hoe zijn jullie trouwens van plan te eten met de paasdagen? Wij doen toch elk jaar een heel uitgebreid ontbijt en dinner met de hele familie. Vind t niet gezellig om dan aan mn fruitsapjes te zitten, maar wil het eigenlijk wel doen. Aan de andere kant denk ik dat het heel lastig wordt, want ik heb een zwak voor paasbrood met spijs
Alle reacties Link kopieren
@ Lienemien;



's avonds eet ik tussendoortjes

Of ik neem de sinaasappel van het ontbijt wat later.



@ Flore; Het scheelt dat wij niet zo'n traditie van paasvreugde hebben. Misschien later als de jongens wat ouder zijn. Alhoewel ik dan wel een verjaardag te vieren heb. Als ik jou was zou ik gewoon de fruitsapjes nemen als je dat zelf graag wil. Mocht je het paasbrood niet kunnen weerstaan, snij het dan in kleine stukjes. Dan geniet je er langer van, en heb je minder kans dat je teveel gaat eten.

Want af en toe genieten mag ook, maar dan met mate...Lastig hè?



Hvm
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor alle lieve berichtjes. Doet me goed :-) soms is het gewoon zo zwaar en opgeven zoveel makkelijker!!! Ik eet niet te weinig, eet 3 hoofdmaaltijden en 2 of 3 tussendoortjes. Eigenlijk hetzelfde als toen ik 17 kg af viel...
Alle reacties Link kopieren
@runrunrun blijf erin geloven! Iedereen komt op een punt dat je niet meer afvalt, daar moet je doorheen! De meesten geven op dat moment op inderdaad, maar het komt goed



@flore - ik zou gewoon lekker mee eten, maar met mate.. Doe een combinatie van fruitsapjes en neem dan ook een lekker stukje paasbrood. Je moet jezelf ook niet alles gaan verbieden, daar wordt het volhouden niet gemakkelijker van. Gun jezelf zo nu en dan wat, als je nu beslist om met pasen van wat lekkers te gaan eten heb je iets om naar uit te kijken en doe je de week daarvoor gewoon even extra goed je best! Het moet ook een beetje leuk blijven ;)
Flore, ik moet werken met de paasdagen, voor mij geen dilemma dus. Hoewel de baas vast wel weer iets lekkers zal verzorgen, maar daar moet ik maar van afblijven. Snap dat het moeilijk is om met al dat lekkers geconfronteerd te worden. Als je dat paasbrood zo lekker vindt zou ik mezelf dat echt niet ontzeggen hoor! Lekker van genieten, maar prop jezelf niet helemaal vol. En verder nog gefeliciteerd natuurlijk!!



Overmorgen moet ik naar het feest van m'n schoonouders, joepie Nu ben ik echt super gemotiveerd mbt afvallen en wíl ik gewoon niet al die hapjes en drankjes nuttigen. Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik drink normaal alleen water en thee, van sapjes/wijn kan ik makkelijk afblijven dus ik vind dat altijd zonde van de calorieën. Maar iedereen zal me vast heel ongezellig vinden als ik alleen maar aan het water zit. Wat zouden jullie doen?



Heerlijk hardgelopen vandaag, het ging echt goed. Even een makkelijke maaltijd voor mezelf klaar gemaakt - soep en een tosti. Mag best een keer toch
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond meiden! Pffff, wat een dag. Was zo druk op mijn werk. Maar had vandaag overdag niet echt trek, dus dat was wel fijn. Er stonden alweer heerlijke broodjes op tafel en paaseitjes, maar ik ben er afgebleven!

Nadat ik naar huis was gefietst meteen mijn hardloopkleding aangetrokken en een rondje hardgelopen. Lekker mijn hoofd leeg gemaakt.



@ Jammie: jij bent de week inderdaad goed gestart!

@ Runrunrun: je bent al zo ver gekomen. Daar moet je echt trots op zijn. En nu ga je gewoon lekker door voor die laatste kilo's!

@ Xtulp: lekker gevoel is dat he dat je lichaam strakker wordt! Je spieren worden wakker Welk drinken heb jij het trouwens over met die vele calorieën? Ik drink eigenlijk alleen maar thee, water en soms ranja.

@ Hvm: alvast gefeliciteerd met je zoon. Ik hoop dat je visite alle hapjes op eet, dan is dat geen verleiding meer Eet jij trouwens geen tussendoortjes, alleen maar 3 hoofdmaaltijden?

@ Flore: Gefeliciteerd met je rijbewijs! Haha, ik moest wel lachen dat jij ruikt aan de paaseitjes Is het dan niet nog moeilijker om ze niet op te eten?



Over de paasdagen: wij gaan naar familie en daar is meestal wel veel lekker eten. Maar ik heb me voorgenomen om me in te houden. Ik mag wel wat, maar met mate. Paasbrood met spijs vind ik trouwens ook verrukkelijk, vooral als er roomboter op zit
Alle reacties Link kopieren
@hvm, leuk 1e verjaardag, daar hoort idd wel een taart(tje) bij! Alvast gefeliciteerd, en veel plezier.





@vogelkip, ik heb gisteren les 15 gelopen, loop dus iets achter op jou. Maar ik ben ook pas net weer ruim een week bezig. Wel goed bezig ook.



@pasen, ik probeer dan ook de dagen ervoor, en erna wat minder te eten zodat ik met Pasen zelf wel wat lekkers kan nemen, maar wel met mate natuurlijk.



@drinken, was mij ook al eerder opgevallen dat je daar ongemerkt nog best wel wat calorieën mee binnen kunt krijgen. Ik drink dus eigenlijk alleen nog maar thee en water. Met een feestje af en toe wel een glaasje wijn, of anders spa rood, of eens een cola light voor de afwisseling.
Alle reacties Link kopieren
He dames, Zooo dat gaat wel heel snel hier :p Vandaag drukke dag overleeft ;D gewoon geen tijd gehad om mis te gaan ;) Alleen werd er taart aangeboden maar ik heb er netjes voor bedankt ;D



Ik heb extra motivatie sinds gisteren. Deze zomer gaan we met een groepje vrienden backpacken door Schotland. En aangezien dat 2 weken duurt zal die rugzak genoeg wegen.. Dus wat ik verlies in kilo's kan ik daar extra in steken ;)



Voor iedereen die zo goed bezig is.. Echt geweldig meiden! iedere dag is 1 overwinning ;)



Caribou ; Mag ik vragen waarvoor je medicatie in moet nemen? Want ik kan het belang van voedingsstoffen wel begrijpen maar je kan toch ook gezond eten en toch afvallen? Of is het echt een no go?



runrunrun: het kan zijn dat je lichaam even stabiliseert na die 17 kilo? Of dat je nog maar een beetje kwijt moet.. de laatste pondjes wegen het zwaarst he Je komt er wel! Of misschien nu juist enkele dagen wat meer eten.. je metabolisme een boost geven en dan nadien terug bewust omgaan! Ik had een kleine uitleg gevonden .. Zal is zien of ik die terugvind



Hvm : Ben je vegetariër uit principe of gewoon beter gevoel of..?



Flore : Proficiat!! Hier was het vroeger altijd in de ochtend gekookte eitjes en dan in de middag naar m'n oma voor snoep van de paasklokken :D dit laatste doen we al enkele jaren niet meer. maar dit jaar heeft m'n vriend mij uitgenodigd voor met hem en z'n gezin te gaan uiteten. Lijkt me leuk maar hoop dat het beetje bewust gaat lukken :s En nu natuurlijk motivatie om nog net iets beter in kleren te passen voor dan ;)

Ik weet dat ik rond kerst even een proteinedieet heb gedaan. ik probeerde dan wel vooraf te plannen maar met shakes vond ik ook niet gezellig en heb het gewoon op de dag zelf bekeken. 1 dag deed ik mee met de rest zonder spijt. De andere bleef ik stug doorzetten. Doen waar jij je het beste mee voelt!



Vogelkip : hoe vervelend het soms ook is.. als jij het niet wilt moet je je door de andere geen schuldgevoel op laten zetten. Zeg desnoods dat je bob bent of beetje last van je maag ofzo ( leugentje voor bestwil maar als je vriendelijk bedankt blijft men meestal nog 3x proberen. ) Met kerst zat ik met hetzelfde dilemma. Gelukkig luste mijn oma ook enkel water dus deed ik gezellig met haar mee.



Pff wat een hoop tekst.. Vind het wel super gezellig :p hoop dat jullie er ook beetje aan uit kunnen en eventueel steun in vinden ;) Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
runrunrun : ik heb het nog gevonden. Het staat misschien wel in principes van weight watchers points maar principe blijft hetzelfde. Van de officiele WW site forum afgehaald:



k ga ook naar een WW cursus en daar waarschuwde de coach vorige week nog om wel je punten op te maken en ook af en toe iets van je weekextra te nemen. Hier gaf zij drie redenen voor:



- Je lichaam heeft dit aantal propoints nu gewoon nodig om goed te functioneren.





- Als je nu al op een minimaal aantal punten gaat zitten dan kan er dus niets meer van af. De coach zei letterlijk "wat moet WW dan met je als je flink bent afgevallen maar nog niet bij je streefgewicht bent en je bereikt een plateau?". Als je minder gaat wegen dan kost het minder energie (propoints) om het lichaam draaiende te houden. Daarom zul je merken dat steeds als je een aantal kilo bent afgevallen (ongeveer 3) er een propoint afgaat van je dagtotaal.



- Je kunt in het begin wel heel streng zijn maar om ook op de lange duur het Weight Watchen vol te houden is het belangrijk dat je geen honger krijgt en dat je af en toe iets extra's van je weekpunten neemt waar je echt zin in hebt. Zo is het resultaat nu misschien iets minder spectaculair maar op de lange duur is de kans op succes des te groter.



Maar zoals ik al in een eerdere post zei. Iedereen moet zijn eigen manier vinden. Het zal zich wel uitwerken voor jou ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Even niet over eten, en afvallen... Ik heb vanavond gehoord dat een dierbare ernstig ziek is, ben er echt kapot van. Moest het even van mij afschrijven.



Reageer later weer op jullie!
Wat erg Melody, dikke knuffel voor jou Als je er iets over kwijt wil hier dan kan dat altijd he, het leven gaan tenslotte over meer dan alleen afvallen. Heel veel sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Melody!
Alle reacties Link kopieren
Ah, melody wat verschrikkelijk! Ik weet wat je meemaakt, heb het zelf zeer recent meegemaakt. Heel veel sterkte! Je kunt hier altijd terecht om te schrijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven