Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Alle reacties Link kopieren
quote:bammbamm schreef op 23 januari 2017 @ 20:33:

Hoi allemaal,



Ik wil ook graag meedoen. Zal me even kort voorstellen. Ik ben Bammbamm, 33 jaar. Werk 5 dagen in de week, heb daarvan 3 middagen vrij. Heb 1 schoolgaand kind en nog een peuter thuis.



Ik ben 1.68 en weeg 60.3 kilo. Op zich hartstikke netjes, maar het mag wel wat strakker allemaal.



Ik heb vanmiddag al een Liss gedaan en vanavond staat legs op het programma van week 1.

Ik hoop door hier mee te schrijven een extra stok achter de deur te hebben.



Ook ik ben trouwens verslaafd aan mijn fitbit. Baal alleen dat hij sinds enkele weken niet meer wil synchroniseren met mijn telefoon. Heb al van alles geprobeerd.....



Hey BammBamm!

Legs al gedaan? IK GA NU aaaaaargh

Ben zo moe, maar het moet anders krijg ik spijt.



Ik heb geen verstand van Fitbits, sorry. Heb zelf een Microsoft Band smartwatch, maar die zegt ook altijd weer iets anders dan mijn telefoon (LG Health functie).
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel allemaal voor het welkom!



Legs gedaan! Had er wel op een gegeven moment moeite mee. Mijn benen gingen behoorlijk trillen. Hebben jullie dat ook (gehad)?
Alle reacties Link kopieren
Zeker weten. Ik heb nu puddingbenen
Alle reacties Link kopieren
Toch goed dat je het gedaan hebt Novelle! Valt niet mee zo laat op de avond, als de bank zo verleidelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Net week 4 legs gedaan.. Volgens mij heb ik nog nooit zo gezweet haha

En ja, het trillen hoort erbij! Ik ben best getraind en heb nu ook zwabber benen!

Moet natuurlijk ook, want het mooie aan Kayla is dat je het zelf steeds zwaarder maakt omdat je sneller gaat (en ik draag extra enkelgewichten). Feel the burn
Welkom Bammbamm en die bibberende benen zijn herkenbaar hoor Dat blijft ook..bij mij wel in ieder geval.



Elisabethrose ik verbrand op arms&abs dagen vaak ook minder dan 200, maar op legday wel 300+ hangt net af van de work out.



Ik heb overigens ook geen Fitbit, maar een apple watch. Die meet wel goed. Heb hem naast mijn oude polar gehouden in het begin en daar kwam hetzelfde uit.

Ik heb vanmorgen vroeg LISS gedaan in het bos. Lekker hoor in de kou, ik hou er wel van.
Alle reacties Link kopieren
LISS in da pocket
Alle reacties Link kopieren
Ben nu nog hoogzwanger maar even een tvp voor mezelf zodat ik straks weer vol goede moed aan kayla kan beginnen

Heb het een jaar geleden gedaan en ondanks dat ik toen ontmoedigd raakte omdat ik dacht geen vooruitgang te boeken, zie ik nu op voor en na foto s dat er echt wel verschil was.

Zo zonde!!
Alle reacties Link kopieren
Even melden dat ik Arms & Abs heb gedaan en ook dat ik nog steeds suck in opdrukken. Het ziet er niet uit
Alle reacties Link kopieren
En hoi Apenkoppie
Alle reacties Link kopieren
quote:novelle schreef op 25 januari 2017 @ 12:34:

Even melden dat ik Arms & Abs heb gedaan en ook dat ik nog steeds suck in opdrukken. Het ziet er niet uit

Haha! Ik ga hem vanavond doen!

Tot nu toe wel elke dag netjes mijn 10,000 stapjes gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Apenkoppie!



Ik ga vanavond ook arms en abs doen. Heb even mijn schema om moeten gooien. Ik zou eigenlijk gisteren full body doen (nou ja ik volg lessen totall dance work out, en dat lijkt aardig op full body), maar gisteren deden mijn darmen raar waardoor onwijze buikpijn. Dus full body ga ik zaterdag doen. En vanavond dan aan de arms.
Weer een LISS in the pocket!

en ik kan trouwens ook geen fatsoenlijke push ups. Komt wel weer Arms&abs ging voor mijn doen best lekker gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Bleh arms en abs gedaan...maar ging niet heel lekker. Kreeg zere polsen

Maar goed...ik heb het wel gedaan, YES!
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond een soort arms & abs gedaan. Wel net iets anders; ben gewoon met vriendlief gaan liften in de sportschool. Was wel heerlijk, eindelijk weer eens alle kracht erin gooien met zware gewichten. Heb wel zoveel mogelijk Kayla oefeningen erin proberen te doen, en ook 4 oefeningen armen 4 oefeningen buik. En dan elke oefening 4 sets van 12 reps. Dus dan heb ik precies net zo veel gedaan als ik normaal doe bij Kayla.

Vanochtend 3km wezen hardlopen met de hond voor LISS. Het is kouddddd
Alle reacties Link kopieren
quote:bammbamm schreef op 26 januari 2017 @ 21:39:

Bleh arms en abs gedaan...maar ging niet heel lekker. Kreeg zere polsen

Maar goed...ik heb het wel gedaan, YES!Dit had ik in het begin ook. Vooral bij veel oefeningen waarbij je op je polsen hangt (commando's, push ups, mountain climbers, etc). Dit wordt echt vanzelf beter!
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 27 januari 2017 @ 11:44:

[...]





Dit had ik in het begin ook. Vooral bij veel oefeningen waarbij je op je polsen hangt (commando's, push ups, mountain climbers, etc). Dit wordt echt vanzelf beter!



Dat is een hele troost. Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Knap dat je hardloopt!



Vandaag gefietst. Dus Liss in the pocket!
Full body gisteren gedaan terwijl ik niet echt zin had. Vandaag rust en morgen heel hard dansen op een concert (HIIT? ) Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
quote:bammbamm schreef op 27 januari 2017 @ 20:11:

[...]





Dat is een hele troost. Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Knap dat je hardloopt!



Vandaag gefietst. Dus Liss in the pocket!



Haha ik ben een luie hardloper hoor, ik had al 2 maanden ofzo niet gelopen en verder dan 4km doe ik eigenlijk ook nooit

Vandaag full body gedaan, en morgen doe ik legs & cardio met een vriendinnetje dat ik ken van de BBG meetups.

Supertoevallig woonde ze dicht bij mij in de buurt.



@pitahaya; lekker springen en paar jumping jacks ertussendoor gooien, komt het helemaal goed
Alle reacties Link kopieren
Gisteren legs & cardio week 5 gedaan en 2km hardgelopen als warming up!

Joehoee alweer in week 5! Voor we het weten zitten we al op de helft.

Knallen vandaag dames, never miss a monday!
@elisabthrose: dat springen is wel gelukt heb me toch een belachelijk hoge verbranding gehad gister avond!



Net legs gedaan, had er geen zin in..maar ben blij dat het weer achter de rug is.

Ik merk dat BBG mij begint te vervelen. Sinds mijn herstart heb ik het gevoel dat BBG mij niet meer de resultaten gaat geven die ik wil behalen. Ik ga nog even door..maar ben aan het overwegen om eens iets anders te gaan doen. To be continued. (of niet dus, maar dan meld ik het )
Alle reacties Link kopieren
quote:pitahaya schreef op 30 januari 2017 @ 17:00:

@elisabthrose: dat springen is wel gelukt heb me toch een belachelijk hoge verbranding gehad gister avond!



Net legs gedaan, had er geen zin in..maar ben blij dat het weer achter de rug is.

Ik merk dat BBG mij begint te vervelen. Sinds mijn herstart heb ik het gevoel dat BBG mij niet meer de resultaten gaat geven die ik wil behalen. Ik ga nog even door..maar ben aan het overwegen om eens iets anders te gaan doen. To be continued. (of niet dus, maar dan meld ik het )



Ik herken dit wel. Ik vind liften in de sportschool veel leuker dan dat gehups van BBG. Maar ik zie wel echt zon onwijs verschil nu al binnen 4,5 weken, dat ik toch doorzet. Na deze 12 weken wil ik hem nog een keer volledig doen en dan daarna ga ik het afbouwen en ga ik tussendoor ook weer 'gewoon' liften. Ik moet wel echt mijn draai zien te vinden tussen die combi.

Iedereen roept dat liften zo belangrijk is voor een strakker lijf, echter merk ik dat ik met BBG veel strakker word. Terwijl ik al jaren lift.

Doe ik blijkbaar toch iets verkeerd. Wellicht niet genoeg cardio erbij? Teveel reps met te weinig gewichten? Geen idee. Wat het ook is, het moet anders, wil ik na 2x BBG strakker blijven worden.

Ik ga zometeen week 5 arms & abs doen, net 3km gewandeld met de hond (ben heerlijk vrij vandaag!)



Bambam & novelle, hoe gaat het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, was even radiostilte hier. Ben even behoorlijk grieperig geweest. Gisteren wel weer naar sportles geweest. Was weer lekker! Morgen wil ik bbg weer oppakken.

Ik ben gestrand bij week 1 full body, die ga ik morgen doen.



Vanaf volgende week wil ik 2 lessen per week bbg doen en 1x naar sportles. Ik zal wat langzamer door de lessen gaan dan, maar is even wat beter te combineren.



Novelle hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Ja gaat wel, crazy werkweek gehad en ook problemen met mijn laptop. Maar ben weer online.

Ik vind er trouwens niks aan om de oefeningen van een papiertje te doen, haha. Blij dat ik mijn macbook weer terug heb.



Ik moet vandaag nog een full body in mijn programma proppen. Vorige week niet gelukt, en op zich is die optioneel maar ik wil hem er wel in houden.



Hoe is het met iedereen?

Ik vond LISS gisteren heel goed te doen met dat lekkere weertje
Alle reacties Link kopieren
Over een half uurtje full body, dan is iedereen de deur uit of op bed. Ik heb liever geen pottenkijkers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven