Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat ie hier? Ik heb vandaag wat veel gegeten maar houd het allemaal netjes vol. Jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog steeds bezig! Gisteren week 22 afgerond. Overigens wel wat aangepast: ik doe wat meer buiktrainingen nu, en iets minder arms en legs.
Lekker bezig :) . Ik ga morgen week 7 van sporten in. Preweek 1 2 3 4 gedaan, en vervolgens vanaf week 2 nog een keer herhaald. Eten gaat weer wat minder. Ik cheat veel. Vanaf morgen weer strikt verder!

(Ik heb een nickchange gehad trouwens. Ik doe BB)
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: Ik heb BBG 2 afgerond!! :cheer2:

Dwz....ik moet nog 1 legs workout van week 24, maar heb gisteren tijdens het dansen mij knie verdraaid :facepalm:
Ik was van plan om na wk 24 een week rust te houden (even een onderbreking, krijg er namelijk wel soms erg genoeg van), en dan weer met BBG2 van vooraf aan te beginnen (ik denk dat dat nog voldoende uitdaging is, want de workout zijn zwaaaar op het eind, ik paste ze vaak iets aan, deed bv 7 min legs, 7 min abs, 7 min legs, 7 min abs). De knie gaat alweer beter dan gisteren, maar ik moet vandaag geen legs workout gaan doen (die wel gepland stond). Om het mezelf, en mijn knie, niet al te moeilijk te maken neem ik de week rust vanaf nu. En dan hoop ik vanaf volgende week weer aan de slag te kunnen!

Hoe is het verder met iedereen?
Wat goed Eefje! Gefeliciteerd! Ben wel benieuwd naar het volgende; heb je nu echt een bikini body a la Kayla? Of ben je meer gewoon sterker en fitter?

Ik ben eergisteren begonnen met het echte body boss programma. SPIERPIJN!!! Ik heb vandaag avonddienst en moet over 10 min beginnen met sporten, anders red ik het niet. Ik zie er enorm tegen op.. Mn lijf is helaas ook nog niet echt veranderd ondanks 7 weken 4x/week sporten en beter eten. Ik ben wel cm kwijt, maar foto's tonen weinig.
Het zit er weer op voor vandaag :yes: ! Nouja.. qua sport dan XD .
Alle reacties Link kopieren
Hai!
Zijn jullie nog bezig?
Ik heb na het afronden van BBG2 even rust gehouden. Inmiddels ben ik weer overnieuw begonnen, met BBG2. Nu in week 15 (begonnen in wk 13 dus). Ik doe het iets losser, vaak heb ik maar 2x per week tijd nu, doe dan of 2x1 workout, of 2x 1.5 workout (bv abs+halve legs, zoiets).
Alle reacties Link kopieren
Laat maar, het is al gelukt :-)
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:22
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Misschien leuk om dit topic weer nieuw leven in te blazen?

Ik heb vorig jaar BBG 1 afgerond en daarna zijn we thuis een grote verbouwing aangegaan van 1 jaar dus niet verder gegaan.

Nu ben ik vorige week vol goede moed weer van start gegaan vanaf pre-training week 1.
Daarnaast doe ik nog aan hardlopen (2,3 keer per week).

Op de dagen dat ik LISS zou moeten doen ik een hardlooptraining met een loopgroepje. Deze training duurt altijd 1.5 uur en is vrij intensief. Ik merk dat mij dit vorig jaar na een tijd op begon te breken omdat de HIIT trainingen ook al redelijk zwaar zijn.

Hoe pakken jullie dit aan? Ervaringen mee? Minder (lang/zwaar) hardlopen is geen optie, daar ligt voor mij echt de focus!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Zijn er nog mensen die actief zijn met de boeken van Kayla?

Ik sport zelf veel (spinning, kickboksen, crossfit, hiit sessies) maar zou ook kayla erbij willen doen om gerichter verschillende spiergroepen te trainen.

Zijn er nog mensen die mij de boeken van kayla kunnen/willen opsturen? Ik hoor t graag terug 😁 bedankt alvast!!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik volg Kayla al een tijdje op facebook en raak erg geïnspireerd door de foto's.
Ik heb de sweat app gedownload, maar je moet hiervoor betalen. Klopt dit?
En het zijn allemaal oefeningen die je thuis kunt doen hè?

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven