Lijf & Lijn alle pijlers

Met 5 tot 10 kilo minder word ik nóg leuker!

16-08-2010 12:19 1871 berichten
Oké, en nu ben ik er klaar mee! Ik wéét dat ik me veel lekkerder en prettiger in mijn lijf zou voelen met vijf tot tien kilo minder. En toch steeds 's avonds weer die chips, koekjes, biertjes, chocola en wat dies meer zij. Wie doet er mee?

Naam Lengte Start Huidig Verschil Streef BarbaraAnn1,687371,1- 1,965Chadidja1,787774,3- 2,769,9Juicy_1,636364+ 1,055lox1,656159,1- 1,956Michelle901,6658,555,0- 3,554,5nike1,636461,5- 2,558Poezz791,767473,9- 0,169Puntje1,6871,469,7- 1,765Rasa1,6974,873,8- 1,068ShiirleeY1,565650Sidhe1,757573,8- 1,268Springchicken1,6078,778,9+ 0,270tijgermeisje1,728887,9- 0,179,9Yin1,738786,9- 0,180

Aanmelden voor de gewichtstabel kan niet meer, maar natuurlijk is iedereen welkom om mee te schrijven!



En o ja, ik ben niet van het crashen of de rare diëten. Gewoon saai, verantwoord, netjes, gestaag, gezond, eten, bewegen!
Alle reacties Link kopieren
@ BarbaraAnn; same here. Zat vanmorgen bij andere topics te lezen en wilde eigenlijk zelf ook meedoen. Maar vaak zijn ze daar al heel veel verder. Een 'eigen' nieuw groepje is wel leuk!

Dus ook van mij bedankt, Rasa!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik zou ook graag meeschrijven met jullie. Heb vorig jaar ook al eens een poging gedaan om een paar kilo's kwijt te raken en dat heb ik nog geen maand volgehouden.



Ben volgens mij te laat om op de tabel te komen, maar geeft niet. Ik zal het zelf bijhouden (heb trouwens geen weegschaal). Kan mezelf wel op de Wii wegen geloof ik.



Lengte: 1.68

Gewicht: 62 (? kan ook iets meer of minder zijn)

Streefgewicht: 57 kg

Leeftijd: 28



Ik eet eigenlijk 's avonds niks, mijn valkuil is echt het snoepen overdag, tussen de maaltijden door. En dan vooral als ik me verveel.
Alle reacties Link kopieren
Rasa ik snappum hoor van dat schema, dat je geen 30 stats gaat bijhouden, maar op 'de tent dichtgooien' zijn de Angels niet zo dol ivm openbaar forum.



Ik meld het maar ff, zou jammer zijn als je je topic kwijtraakt, kwil nl graag meeschrijven!



Gewicht 88 kg

Lengte 1.72

Streefgewicht: 74 kg

(maar als buikomvang maar minder dan 86 cm is (=is helft van lengte) ben ik er ook al wel wat mij betreft. Hou ik nog wat tiet over haha)

Leeftijd: 36

Sport: Steppen

(om de dag n halfuur op stepapparaat met intervallen/sprintjes)
Alle reacties Link kopieren
@Rasa, zet me maar wel in 't schema. Ik moet idd een stok achter de deur hebben...
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg me op maandag, is dat een probleem? Vind het niet erg om er een weekje achteraan te lopen hoor Heb me vanmorgen gewogen... dus vandaar dat getal! Zal proberen eraan te denken om t maandag weer te doen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zin in!Geen chips meer en minderen met avondeten. Ook die 4 cup a soups per dag op het werk zal ik moeten laten staan:). Ik ben benieuwd of het ons gaat lukken!
Alle reacties Link kopieren
Rasa: zet het anders even in de OP, onderaan. Dan weten de latere aanmelders dat ze hun (afval)heil ergens anders kunnen vinden of zelf opstarten.
Alle reacties Link kopieren
quote:BarbaraAnn schreef op 16 augustus 2010 @ 13:05:

Rasa: zet het anders even in de OP, onderaan. Dan weten de latere aanmelders dat ze hun (afval)heil ergens anders kunnen vinden of zelf opstarten.



EDIT: lees net dat er niet enthousiast op gereageerd word door de engeltjes!

EDIT 2: eh, maar wanneer is genoeg genoeg qua het aantal personen per afvaltopic?
Alle reacties Link kopieren
PS behalve het snoepen overdag drink ik ook wel redelijk regelmatig wijn (in het weekend). Dat komt mijn gewicht ook niet ten goed natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
@ Rasa, ik zat even vluchtig te kijken en zag dat je een internetdating topic hebt. Wil even zeggen dat ik over een krappe twee weken getrouwd ben met mijn internetdate van RP. Onze dochter zit nu naast me in haar wipstoel
Alle reacties Link kopieren
Heb me nog even gewogen, en het precieze is 71,4kg... Nooit gedacht dat ik het zó ver zou kunnen laten komen... Ik heb het liefste de weegdag op maandag. Zal gewicht in mijn eerdere post aanpassen, is makkelijker bijhouden voor je Rasa.
quote:tijgermeisje schreef op 16 augustus 2010 @ 13:02:

Rasa ik snappum hoor van dat schema, dat je geen 30 stats gaat bijhouden, maar op 'de tent dichtgooien' zijn de Angels niet zo dol ivm openbaar forum.



Ik meld het maar ff, zou jammer zijn als je je topic kwijtraakt, kwil nl graag meeschrijven!

Dank voor de tip! Daarom is iedereen ook nadrukkelijk welkom om mee te schrijven! De angels kunnen moeilijk van me verwachten dat ik van 30 tot 50 mensen hun gewicht elke week in een tabel ga zetten...
Vrijdags wegen is voor mij ook prima.

Dat is mijn vrije dag, hopelijk denk ik er dan beter aan.



Ben trouwens bang dat ik de komende tijd eerst nog zwaarder wordt door spieropbouw (weegt natuurlijk meer dan vet), maar we zullen zien.



Tja, mensen buitensluiten van een tabel is inderdaad niet netjes, maar 50 vrouw in een tabel bij moeten houden is ook niet handig...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, me aansluiten bij een topic werkt nú al! Ik heb in plaats van de snoepjes als toetje na de lunch toch maar een appel genomen!
Alle reacties Link kopieren
Of anders even spieken hoe dat in andere topics is opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Welke dag wordt de weegdag?
quote:Chadidja schreef op 16 augustus 2010 @ 13:25:

Jeetje, me aansluiten bij een topic werkt nú al! Ik heb in plaats van de snoepjes als toetje na de lunch toch maar een appel genomen!



Wat goed zeg!

Eerste stapje is dus gezet.



Ik zit helaas thuis met een virusje.

Voel me goed genoeg om thuis te kunnen werken, maar niet goed genoeg om naar m'n werk te gaan. Gelukkig doen ze daar niet heel moeilijk over. Ben o.a. wat misselijk, dus eet nu alleen het hoognodige. Ook een goede starter
Alle reacties Link kopieren
quote:Michelle90 schreef op 16 augustus 2010 @ 13:28:

Welke dag wordt de weegdag?Tot zover ik begrepen heb de vrijdag. Daar stem ik mee in overigens!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie nog tips hoe ik van de koekjestrommel af kan blijven? Ik zit momenteel werkloos thuis. Ben net een paar maanden afgestudeerd en volop opzoek naar een baan. En thuis zijn er overal verleidingen. Het liefst ben ik gewoon aan het werk, want daar kan ik niet aan een stuk door snoepen. Plus het bedrag op de bankrekening natuurlijk iedere maand.



Eigenlijk zou ik het liefst iedere dag een flink stuk wandelen om wat calorieen te verbranden, maar ik durf niet zo goed. Ik ben langdurig geblesseerd en ik ben liever iets te dik zonder pijn :(, dan dun met pijn.



Maar aan de andere kant: wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Ik ben er dus nog niet helemaal uit.
@ Sidhe



Ik haal geen koekjes in huis.

Niet leuk voor onverwachte visite, maar wel beter voor de lijn.

M'n vriend geeft niet veel om koekjes, die heeft liever een stuk vlees ;) Als we geplande visite krijgen, haal ik wel wat in huis, maar niet teveel. Bij trek neem ik trouwens kauwgom, maar dat is voor iedereen weer anders.



Waar ben je aan geblesseerd?

Is het niet een idee om rustig aan te beginnen met wandelen? Niet meteen kilometers, maar eerst een rondje door de wijk o.i.d.? En dan langzaamaan opbouwen. Op die manier voorkom je hopelijk dat je pijn krijgt. Het hoeft niet allemaal in 1 keer goed hè?! Opbouwen mag ook (is juist beter).
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidhe schreef op 16 augustus 2010 @ 13:59:

Hebben jullie nog tips hoe ik van de koekjestrommel af kan blijven? Ik zit momenteel werkloos thuis. Ben net een paar maanden afgestudeerd en volop opzoek naar een baan. En thuis zijn er overal verleidingen. Het liefst ben ik gewoon aan het werk, want daar kan ik niet aan een stuk door snoepen. Plus het bedrag op de bankrekening natuurlijk iedere maand.



Eigenlijk zou ik het liefst iedere dag een flink stuk wandelen om wat calorieen te verbranden, maar ik durf niet zo goed. Ik ben langdurig geblesseerd en ik ben liever iets te dik zonder pijn :(, dan dun met pijn.



Maar aan de andere kant: wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Ik ben er dus nog niet helemaal uit.





Een elastiek om je pols, elke keer als je denk aan een koekje dan moet je aan het elastiekje trekken.

Zo deed ik het met stoppen met roken, nu 2 weken verder, vrij beurze pols maar wel gestopt!

Beetje extreme maatregel misschien maar hij helpt echt haha
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sidhe! Als je nu eens niet voor de kilo's gaat wandelen, maar voor de frisse lucht zeg maar? Dus dat het niet om het tempo gaat, maar om de ontspanning. Dan ben je misschien minder gefrustreerd en je verbrandt tóch meer calorieen dan wanneer je binnen blijft bij de koekjes!
quote:nike schreef op 16 augustus 2010 @ 13:13:

@ Rasa, ik zat even vluchtig te kijken en zag dat je een internetdating topic hebt. Wil even zeggen dat ik over een krappe twee weken getrouwd ben met mijn internetdate van RP. Onze dochter zit nu naast me in haar wipstoel Wat leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens het type dat meer gelooft in meer beweging dan in minder snoepen. Natuurlijk mag ik geen hele zakken chips leegvreten, maar als ik niet af en toe een ijsje mag, word ik héél chagrijnig. Dan compenseer ik dat ijsje liever met beweging. Helaas beperkt zich de beweging momenteel tot wandelen met de kinderwagen...
Ik zit enorm te klooien om dat schema hier ergens gepubliceerd te krijgen. Weet iemand raad? Het staat nu in Word, maar ik heb geen idee hoe ik het fatsoenlijk in een bericht geplakt krijg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven