Lijf & Lijn alle pijlers

'Van XL naar S', topic 2 met tabel

19-03-2017 13:30 346 berichten
Hoi fitgirls,



Omdat de TO van het andere topic weg lijkt te zijn, hebben we hier een nieuwe geopend. Ik ga mijn best doen om de tabel bij te houden. Sorry als dat niet goed lukt, ik heb er niet eerder mee gewerkt. Wees welkom om mee te kletsen over jouw afvalavontuur ;).



De tabel, met dank aan Isayez! :D



NaamStart gewichtStreefgewichtHuidig gewichtTotaal afgevallen Isayez 72,76564,68,1 Caribgirl 736871,91,1 Maria002016 66.960651,9Nav__736568,54,5 MevrouwStippel 69,76066,43,3 kitchenwitch 64,75560,54,2 sunflower81 696467,51,5zsa-zsaa 70,45861,58,9Aspirientje 746770.63,4
Joehoe! Ik begrijp je helemaal mevrouw stippel. Ik zou pissig worden van kapotte melkopschuimer als zo'n zin cappuccino had...



Ik ben druk in weer met myfitnesspal! Wat uitvinding!!!

Gisteren netjes de hoeveelheid kcal gehad die door de app is vastgesteld:1500.

Vandaag echt goede dag, 1160 kcal! En dat met vanmiddag banaanpancakes tussendoor!!! En nog toetje !!!

Voel me ineens heel gemotiveerd!



Sunflower, wat goed dat je zo actief was!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens gekeken naar my fitness pal, ook heel handig. Maar ik ben nu al bijna vier weken met de eetmeter in de weer, dus ik hou het daar maar bij, ben er aan intussen aan gewend. Morgen ga ik weer wegen, ben benieuwd. Ik zit zo rond de 1600 kcal per dag gemiddeld, soms iets meer, soms iets minder. Zal dus niet heel hard naar beneden gaan, maar dat hoeft ook niet, op deze manier kan ik het desnoods jaren volhouden
Alle reacties Link kopieren
Aargh mevrouwstippel daar zou ik ook chagerijnig van worden? Was de koffietent cappucino wel lekker?



Goed zo'n wandeling sunflower! Wandelen doe ik niet vaak genoeg. Lopen zonder doel voelt een beetje suf. Wandelen alias winkelen is dan weer geen probleem



Gisteren weer onder m'n calorieendoel gebleven. Moet zeggen dat ik echt aan dit eetpatroon begin te wennen!
Alle reacties Link kopieren
Kitchenwitch en polkadot, goed bezig!



Ik heb de fitnesspal ingesteld op 0,2 eraf id week. Het gaat tot nu toe steeds wat sneller maar het doel is langzaam en blijvend eraf..
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen weer gewogen (ben via het werk weer begonnen met een hardloop clinicalhardloopclinic) weeg nu 66.6 dat betekend nu 7.1 kilo eraf vanaf 30 januari!
Goed bezig!
Isayez, wat fijn zeg!!!!



Ik heb vanmorgen even clandestien (geen officieel weegmoment) op de schaal gestaan. Ik weeg nu 89,2!!! (1kg minder dan maandag!!) En het vetpercentage was ook al minder. Ik kan niet wachten tot het officiële weegmoment :-D
Alle reacties Link kopieren
Isayes en Polkadot28 wat goed! Zsa-zsaa jij ook goed bezig, denk inderdaad dat rustig-aan het meest blijvend is.

Hier vanochtend ook weegmoment en... 62,9! Dus toch weer 4 onsjes eraf. Ik voelde me stiekem een beetje schuldig over die 1600 kcal per dag, maar blijkbaar is dat niet nodig. Gelukkig maar , want ik vind het soms al lastig genoeg....
kitchenwitch wijzigde dit bericht op 23-03-2017 09:24
Reden: edit: had twee getalletjes omgedraaid en mezelf dus op papier nogal wat zwaarder gemaakt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig dames!

Ook hier gaat de weegschaal al omlaag, heb ik stiekem gezien. Ik ben maandag begonnen dus ik maak van de vrijdag mijn weegdag, zal het morgen doorgeven !
Polkadot wat fijn dat je gewicht flink naar beneden gaat. Fijn om resultaat te zien. Bevallen de shakes beter met soya melk?



Isayez je hebt al een mooi resultaat behaald zeg sinds eind januari. Heb je al zwangerschapskwaaltjes?



Kitchenwitch met 1600 caloriëen en een beetje lichaamsbeweging/sport kan je prima afvallen hoor. Fijn dat er weer wat af is.



Ik zit al elke dag sinds zondag onder mijn caloriedoel. Zo tussen de 1400 a 1500 calorieën. Dus ik verwacht ook een goed resultaat op de weegschaal maandag. Nu heb ik ook geen koek/snoep/chips in huis dus kan ik ook niet snaaien. Maar tot nu toe voel ik me goed gemotiveerd.

En ik heb vandaag zelfs pannekoeken gegeten als avondeten. 1 met appelstroop en 1 met Nutella en banaan.

Heb net een grote mok thee gezet en ni even netflixen.



Spannend sunflower. De weegschaal zal vast lief voor je zijn morgen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste weegresultaat (dinsdag begonnen):

68.3



De eerste 0.7 zijn er af, nu volhouden en op naar volgende week vrijdag



Alvast een goed weekend allemaal!
Mijn weegresultaat: 72,6



Of: hoeveel vocht een mens kan vasthouden zeg, want maandag was het nog 74 en ik heb echt normaal gegeten. Maar ik was inderdaad wel wat op geblazen. Anyway: happy me!
quote:MevrouwStippel schreef op 23 maart 2017 @ 21:29:

Polkadot wat fijn dat je gewicht flink naar beneden gaat. Fijn om resultaat te zien. Bevallen de shakes beter met soya melk?



Isayez je hebt al een mooi resultaat behaald zeg sinds eind januari. Heb je al zwangerschapskwaaltjes?



Kitchenwitch met 1600 caloriëen en een beetje lichaamsbeweging/sport kan je prima afvallen hoor. Fijn dat er weer wat af is.



Ik zit al elke dag sinds zondag onder mijn caloriedoel. Zo tussen de 1400 a 1500 calorieën. Dus ik verwacht ook een goed resultaat op de weegschaal maandag. Nu heb ik ook geen koek/snoep/chips in huis dus kan ik ook niet snaaien. Maar tot nu toe voel ik me goed gemotiveerd.

En ik heb vandaag zelfs pannekoeken gegeten als avondeten. 1 met appelstroop en 1 met Nutella en banaan.

Heb net een grote mok thee gezet en ni even netflixen.



Spannend sunflower. De weegschaal zal vast lief voor je zijn morgen.



Heel erg fijn om resultaat te zien inderdaad. De shakes met soya bevallen heel goed.

Goed te verdragen, klachten zijn nagenoeg weg, lekker en vult redelijk goed.

Pannenkoek! Lekker! Ik ga ze vandaag bakken (nationale pannekoekendag) voor 9 personen! Ik hoop dat ik mijzelf beetje kan inhouden om niet los te gaan aan de kaas/spek pannenkoeken...
Sunflower, aspirientje!

Positieve berichten, wat fijn!!!
Ik kon het ook niet laten om even te wegen. 68,1 weer 0,7 eraf. Gaat lekker zo!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede resultaten allemaal!! Goed gedaan!



Ik was een beetje bang voor de weegschaal deze week. Ben namelijk een paar dagen ziek thuis van werk dus beweeg een stuk minder dan normaal. Maar het viel mee: 63,1 dat betekent 0,4 eraf en 7,3 in totaal



Hoop dat ik komende week onder de 63 kom zou voor het eerst in tien jaar zijn...
Alle reacties Link kopieren
@mwstippel. Eigenlijk heb ik nog steeds heel weinig zwangerschapssymptomen.

Mijn menstruatie blijft natuurlijk uit.

Heb het idee dat mijn borsten zijn veranderd (vooral bij de tepel)

Heb regelmatig na het eten van iets dat ik mij niet helemaal top voel, maar dat trekt snel weer weg..

En verder eigenlijk nog niks haha maar ben waarschijnlijk pas 5.3 weken dus niet zo gek haha
Alle reacties Link kopieren
Hoe doe je het met 'lijnen' nu je zwanger bent, Isayez? (En alsnog gefeliciteerd , ik schreef nog net niet mee in het topic toen jij vertelde dat je zwanger was ) . Wij willen binnenkort proberen zwanger te raken van ons 2e kindje, hopelijk ben ik voor die tijd al wat kilo's kwijt maar ik vroeg me dus af hoe jij dat nu deed, eet je nu weer meer kcal of niet? Ik wens je in ieder geval een hele goede zwangerschap en een prachtig en gezond kindje toe !
Alle reacties Link kopieren
@sunflower, dankjewel! Hoop dat je net zo snel zwanger raakt als ik!!

Echt lijnen heb ik nooit gedaan, ik heb mijn levenstijl aangepast.

Ik ontbijt neem een tussendoortje, vervolgens mijn lunch, en weer tussendoortje en dan nog avond eten.

Ik eet alleen zelden nog koekjes of snoepjes. Dat maakt een groot verschil bij mij!

En weer begonnen met hardlopen!

En wanneer ik merk dat ik meer eten nodig heb neem ik ook meer.. Op het moment heb ik ook heel weinig trek.. zit erg snel vol
Goedemorgen ladies!

Even een berichtje vanuit het ov onderweg naar school. Dus weinig zon voor mij vandaag helaas... Ik hoop jullie er lekker van kunnen genieten, wat een weertje!



Gisteren en vandaag zowaar niet gewogen. Iets wat toch elke dag doe...

Gisteren heb ik voor de hele familie pannenkoeken gebakken, was lekker en gezellig! Ik ben iets over mijn 1500 kcal gegaan, maar dat is gecompenseerd met flink doorfietsen een paar keer gisteren.



Vandaag dus naar school. Net heb ik mijn shake weer op en voor lunch die ik dat niet. Dat word geregeld door school. Ik zal dan wel zorgen dat ik slanke dingen kies.



Iedereen een fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Lekker Polkadot pannenkoeken! Succes met school vandaag en de verstandige lunchkeuzes!



Wat leuk dat je zwanger bent Isayez, gefeliciteerd! Het begint bij ons ook steeds meer te kriebelen, is voor mij ook een extra motivatie om daarvoor nog een mooi en gezond lichaam te krijgen. Soort laatste kans haha



Ga zo een lesje in de sportschool doen. Ben nog niet helemaal fit dus ben benieuwd hoe het gaat..



Succes iedereen op deze zonnige dag!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke lentedag zeg! Net iets van 18 km door de bossen gefietst in een uur tijd, met als extra ballast mijn kindje in het zitje aan het stuur. Één van de eerste keren. Het is lekker om mijn oude hobby, sportief fietsen, nu te kunnen doen mét kindje (al kinderliedjes zingend door het bos ter extra vermaak )



Vanochtend voor het ontbijt ( van mij dan ) ook al bijna 4 km gewandeld met haar. Qua beweging zit het goed vandaag!
Heerlijk weer. Ik zit nu heerlijk beschut in de tuin. Net wel een ronde gewandeld met de hond. Zo'n 4,5 kilometer maar daar blijft het ook bij qua beweging vandaag.



Ik ben ongesteld geworden vanochtend en dan ben ik altijd zwaarder. Dus ik heb wel hoge verwachtingen van mijn gewicht maandag. Vanmiddag geluncht met huttenkase en olijven, tomaatjes en komkommer. Straks lekker spaghetti bolognese maken. En vanavond hmmm lekker op de bank met mijn wijntjes en zak chips. Tai sweet chili helemaal alleen voor mij ??.
Hai meiden,



Ik ben me vanochtend vergeten te wegen, was erg druk en de hele middag lekker buiten. Morgen pas ik de tabel even aan. Sorry!



Goede berichten, iedereen weer lekker wat kwijt. Super! :D
De tabel is weer geupdate! Polka had haar post niet dikgedrukt gemaakt, maar ik heb je er toch ingezet. Nu staat je teller niet meer op 0! Goed he? :D Knap van je, blij voor je dat er wat af is. Dit is het begin, laat de rest maar komen!



Ik ben zelf deze week 'maar' 300 gram afgevallen. Ik baalde er eerst van, maar ik laat het nu maar los. Ik heb ook een dag (woensdag) minder goed gegeten en daar zal ik dan nu de consequenties van dragen, denk ik :P. Verder sport ik nu vijf keer per week (extra trainingsdag ingevoerd) dus het kan ook zijn dat het daarmee te maken heeft (ik doe krachttraining). We zullen zien. De S'jes die ik geshopt heb, passen nog, dus daar moet ik me maar op richten ;).



Fijne dag allemaal, vergeet niet te genieten! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven