Ik wil vaker seks..

05-02-2008 13:37 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drama..

Ik wil vaker seks dan mijn partner.

Het liefst zou ik elke dag willen maar mijn partner kan gerust een maand zonder seks! Hij heeft een drukke baan en is een waar emotioneel mannentje. Als hij ergens over in zit of moe is, heeft hij absoluut geen behoefte aan seks. Begrijpelijk, doch er is altijd wel iets. Ik ben ook vaak genoeg moe (thuismama van 3 kids), maar de lust overheerst dan wel. Ik maak dan ook vaak de grap dat hij de vrouw is ' met hoofdpijn' in onze relatie en ik de ' oversekste' man ;-)

Ik heb dit probleem meermaals met hem besproken, maar hij zegt dat zodra hij relaxter is we ook vaker seks zullen hebben en ik gewoon geduld moet hebben (dit zegt meneer al ruim 2,5 jaar).

Onze relatie is voor de rest meer dan top, we zijn beste maatjes. Maar dit werkt bij mij behoorlijk frustrerend. Het is ook niet dat ik alleen maar de seks mis maar ook de intimiteit. Ja ik ben nog steeds verliefd op hem en wil niks liever dan zijn handen aan mijn lijf en niemand anders!

Kortom voor mij een drama.. Heeft iemand ook in zo'n situatie gezeten en hoe heb je dit kunnen oplossen?
Lotte85 schreef op 07 februari 2008 @ 11:34:

[...]

Volgens hem moet ik er niet meer over praten maar gewoon doen.

maar aangezien ik gister weer werd afgewezen (

Zucht..
Met een beetje creatief denken ben je dus gisteren wel genaaid.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ook even over de gequote zin hierboven: wat bedoelt ie precies met "niet praten maar gewoon doen"?

Misschien vindt ie het wel geil als jij inderdaad compleet het heft in handen neemt? Dus handboeien, blinddoek en gewoon op z'n gezicht/lul gaan zitten? Zoiets?
blijfgewoonbianca schreef op 07 februari 2008 @ 13:06:

[...]

Met een beetje creatief denken ben je dus gisteren wel genaaid.........
Hahaha fantastisch! Ja als je het zo bekijkt heb ik eigelijk niks te klagen ;-)
Charlotte69 schreef op 07 februari 2008 @ 13:28:

Ook even over de gequote zin hierboven: wat bedoelt ie precies met "niet praten maar gewoon doen"?

Misschien vindt ie het wel geil als jij inderdaad compleet het heft in handen neemt? Dus handboeien, blinddoek en gewoon op z'n gezicht/lul gaan zitten? Zoiets?

Niet praten maar doen; ik denk dat hij hiermee bedoeld dat ik er verder niet meer over moet zeuren en gewoon hem moet bespringen. Helaas is door de vele afwijzingen de drempel ook hoger geworden voor mij om dit zomaar te doen.

Mijn actie van gisteravond mislukte ook (mezelf bevredigen terwijl hij naast mij ligt), terwijl ik hoopte dat hij er geil van zou worden..

Wel heb ik mezelf voorgenomen om hem toch maar gewoon te 'bespringen' aangezien ik het nu echt meer dan zat ben al dat gezeur eromheen.

En ik heb voor de fun dat spel ultiem verlangen aangeschaft. Dus ik ga proberen dat serieuze er vanaf te halen, wellicht dat hij dan wel meer loskomt door het gewoon luchtig te houden.. Dus dit weekend de kinderen lekker naar de oppas en een avondje alleen, ben benieuwd..
Je "denkt" dat hij dat bedoelt? Lotte, gemiste kans toch gisteravond. Je had hem meteen moeten vragen of dat inderdaad is wat ie bedoelt.

Als ik het zo lees, rust er best veel verantwoordelijkheid op zijn schouders en wordt er van hem door heleboel mensen "iets" verwacht. Ik zou me dus zo maar inderdaad kunnen voorstellen dat initiatief nemen tot seks, voor hem nóg een verantwoordelijkheid erbij betekent en hij het daarom niet doet. Jij houdt toch wel van hem dus daar hoeft hij z´n best niet voor te doen.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat jij je daarbij moet neerleggen want ja, inderdaad, jij hebt het gewoon nodig.

Maar áls hij die verantwoordelijkheid dan aan jou over kan laten, moet hij er ook wel in mee gaan. Net wat je zegt, afwijzing na afwijzing draagt niet erg bij aan jouw "taak" in dit geheel. Sterker nog, dat maakt het voor jou onmogelijk om deze verantwoordelijkheid op je te nemen. Je bent namelijk ook gewoon een mens met gevoel en geen machine. En enigszins onder dwang seks hebben is voor sommige mensen juist heel opwindend, hoor!

Dan zal er dus toch een soort van afspraak moeten komen in de trant van: ik (Lotte) neem initiatief, en jij (man) laat het over je heen komen en volgt dus ook jouw aanwijzingen hierin op. Wordt het toch nog een beetje een spelletje. Het klinkt mij in de oren alsof hij toch nogal wat remmingen heeft op seksgebied. Het wordt tijd voor hem die te laten varen en lekker te genieten van wat seks (en jij, die mooie 22-jarige) hem te bieden heeft.
Hé, Reiger, die pyjama heb ik helemaal niet aangetrokken hoor. Maar de opmerking die ik kreeg was voldoende om een koele nacht door te brengen.

Ben toch benieuwd of de man van Lotte bedoelde dat ze hem dan maar moest forceren. Benieuwd wat dat zal geven komend WE.

Zelf moet ik er niet aan denken mijn vrouw te bespringen. Ze ligt heus niet te wachten op dat initiatief.

Charlotte, ik weet ook wel dat het niet vanzelf zal komen en erover praten noodzakelijk is. Probleem is juist dat ze er niet over wil discussiëren of de zaken in het belachelijke trekt.
Lotte85 schreef op 07 februari 2008 @ 14:24:

[...]

Niet praten maar doen; ik denk dat hij hiermee bedoeld dat ik er verder niet meer over moet zeuren en gewoon hem moet bespringen. Helaas is door de vele afwijzingen de drempel ook hoger geworden voor mij om dit zomaar te doen.

Mijn actie van gisteravond mislukte ook (mezelf bevredigen terwijl hij naast mij ligt), terwijl ik hoopte dat hij er geil van zou worden..

Wel heb ik mezelf voorgenomen om hem toch maar gewoon te 'bespringen' aangezien ik het nu echt meer dan zat ben al dat gezeur eromheen.

Zo is dat .. pak de koe bij de horens(maar trek zijn staart er niet af) ;-] ! Ik ben heel benieuwd hoe het uitpakt! Dat gevoel van gezeur er om heen herken ik en ik had daarbij ook gevoel dat ik moeilijk deed. Ik heb een hele tijd gedacht dat het aan mij lag... maar ik ben er ondertussen wel achter dat dat niet zo is.

En ik heb voor de fun dat spel ultiem verlangen aangeschaft. Dus ik ga proberen dat serieuze er vanaf te halen, wellicht dat hij dan wel meer loskomt door het gewoon luchtig te houden.. Dus dit weekend de kinderen lekker naar de oppas en een avondje alleen, ben benieuwd..
Heel leuk spel! Best gewaagd hier en daar, en het kan best leiden tot nieuwe inzichten over je er partner... ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven en dat het helpt om te "doorbreken".
Iemand noemde al een aflevering van Oprah, wou ff meedelen dat NU de aflevering er voor is. Dus gauw naar Oprah zappen;-)

Toevallig!
Wat onrechtvaardig..

Mijn 'leuke' geplande weekend moet wachten, ik ben namelijk ongesteld geworden.. Zucht..

En volgend weekend zijn we nauwelijks thuis, dus dan wordt het pas eind deze maand..

Mopperdemopperdemopper....
We voelen met je mee, Lotte.

Volgend WE kan je misschien even een vluggertje uitproberen? Geen tijd is maar een flauw excuus, hoor.
Lotte85 schreef op 07 februari 2008 @ 00:53:

[...]

Pff.. net pissig uit bed gestapt..

.

.

Afspraken hierover maken nee, denk niet dat ik daarmee succes boek. Aangezien dat hem alleen maar meer druk zou geven.
Hier lopen de frustraties inmiddels ook weer op. Bewust of onbewust wordt onze afspraak niet nagekomen, bijv. door dat mijn partner (veel) later naar bed gaat dan ik. Mijn voorstel daarom om iets te ondernemen werd -met een blik alsof ik een zeer oneerbaar voorstel deed - naar de prullenbak verwezen. Op de afspraak aanspreken heeft in het verleden altijd geleid tot escalaties..zucht.
eeeehm shakennotsturred: is het geen optie om haar (jij bent een man, toch?) al op de bank te versieren en het misschien daar te laten plaatsvinden of moet het altijd persé in bed zijn? Ik snap ook dat zij niet opeens een knop om kan zetten op het moment dat jullie de slaapkamer bereiken. Er is wel een klein beetje voorbereiding voor nodig om haar in de stemming te krijgen.

Je bent nu eenmaal niet in een split second getransformeerd van toegewijde moeder in een tijgerin in bed.

Wat jammer toch dat het zo moet gaan. Jullie zouden er beiden zoveel plezier aan kunnen beleven en de ultieme ontspanning bij elkaar kunnen vinden. En dat intieme met elkaar delen, is volgens mij één van de weinige dingen die een relatie met elkaar hebben onderscheidt van "gewoon" vrienden zijn.
Vandaag dan misschien, het is tenslotte Valentijnsdag. Ik snap er overgens niets van, heb je een mooie vrouw naast je en dan doet het niets met je. Volgens mij doe je jezelf toch tekort. Het is jou leventje en die is over het algemeen niet zo erg lang dus j moet er op alle fronten het beste van maken.
Ik zak ook maar eens af naar huis. Wie weet wordt het nog een leuke Valentijnsavond.

Het etentje met zijn tweetjes is verdaagd naar morgen of overmorgen (vanavond geen oppas...)
ik zou dan maar een nieuwe stofzuiger vragen ter genoegdoening.....

Stofzuigende vibrator

Sabine @ 09-02-2008 11:31 aantal keer gelezen: 799

Mannen, is je partner ineens gek op stofzuigen terwijl je vroeger de stofvlokken kon tellen? Wil ze niet dat je in haar plaats het vervelende klusje doet? Het mag goed nieuws lijken, maar...

... misschien ga je volgende keer toch beter een keertje kijken.

Vooral als de stofzuiger ineens vreemd begint te kreunen, heeft de 'Vortex' waarschijnlijk zijn intrede gedaan in je huis. Het gaat hier om een verloopstukje dat op de stofzuiger gemonteerd moet worden en deze omtovert tot een vibrator. De trillingen worden gevormd met behulp van de wervelende lucht die ontstaat tijdens het stofzuigen, vandaar ook de naam 'Vortex'. Het kleinood werd -de 'nieuwe man' ten spijt- uitgevonden door een vrouw, de Amerikaanse Joanne Drysdale. De uitvindster kwam op het idee tijdens (je raadt het niet) het stofzuigen en zou naar eigen zeggen bij de eerste tests al na 10 seconden een orgasme gekregen hebben.

Hoewel sommigen helemaal niets hebben met seksspeeltjes, is dit natuurlijk wél het ideale cadeau (dat voor zo'n 51 euro van eigenaar wisselt) om voor altijd verlost te zijn van het zinnetje: 'Schat, ga jij even snel rond met de stofzuiger?' http://www.ze.nl/auteur/S...uigende-vibrator-360.html

X-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Charlotte69 schreef op 13 februari 2008 @ 13:30:

eeeehm shakennotsturred: is het geen optie om haar (jij bent een man, toch?)

klopt!
al op de bank te versieren en het misschien daar te laten plaatsvinden of moet het altijd persé in bed zijn? Ik snap ook

nee.. dat hoeft natuurlijk niet.. best leuk om het niet in bed te doen!

dat zij niet opeens een knop om kan zetten op het moment dat jullie de slaapkamer bereiken. Er is wel een klein beetje voorbereiding voor nodig om haar in de stemming te krijgen.

Je bent nu eenmaal niet in een split second getransformeerd van toegewijde moeder in een tijgerin in bed.

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb wel even moet nadenken over deze vraag. Het komt omdat IK dan het initiatief moet nemen.... terwijl ik dat al zo vaak doe. Op een gegeven moment heb ik zoiets van: de bal ligt bij jou.

Wat jammer toch dat het zo moet gaan. Jullie zouden er beiden zoveel plezier aan kunnen beleven en de ultieme ontspanning bij elkaar kunnen vinden. En dat intieme met elkaar delen, is volgens mij één van de weinige dingen die een relatie met elkaar hebben onderscheidt van "gewoon" vrienden zijn.
Precies! Spijker op de kop. En ik ben ook helemaal gek van mijn partner.. dus dan vind ik dat intieme juist een belangrijke manier om dat te laten merken (naast andere dingen).
shakennotsturred schreef op 14 februari 2008 @ 20:54:

[...]

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb wel even moet nadenken over deze vraag. Het komt omdat IK dan het initiatief moet nemen.... terwijl ik dat al zo vaak doe. Op een gegeven moment heb ik zoiets van: de bal ligt bij jou.

Met deze stelling van jou heb ik dan weer een beetje moeite. Het lijkt erop dat jij nu vindt dat zij dus het initiatief moet nemen, want jij hebt dat al zo vaak gedaan. De hamvraag voor mij is dat als jij initiatief toont, word je dan afgewezen of gaat ze erin mee?

In het laatste geval vind ik jouw probleem écht jouw probleem (en niet de hare). Ik ga je ook uitleggen waarom vanuit mijn eigen situatie. Ik ben zelf ook geen initiatiefnemer. Ik moet er niet aan denken dat ik achter hem aan moet zitten. Noem het ouderwets, maar ik word graag het hof gemaakt en ga ervan uit dat hij de jager is en ik de prooi. De prooi probeert weg te rennen en tegen te stribbelen maar uiteindelijk is de jager de sterkste en get's his way.

En als hij mij dan "eindelijk" heeft, blijkt dat ik het net zo nodig heb en er evenveel van geniet als hij. Dit "spelletje" is voor mij de ultieme manier om van mij de gewenste tijgerin te maken. De "jacht" vindt plaats gedurende de hele dag/avond, eigenlijk altijd. Als hij niet jaagt, gaat er weinig gebeuren. Als hij mij geeft wat ik nodig heb (aandacht), krijgt hij vanzelf wat hij nodig heeft (seks).

Gelukkig begrijpt mijn man dit maar al te goed. Niet omdat hij dit aanvoelt maar omdat ik hem dit expliciet heb uitgelegd.

Misschien werkt het bij jouw vrouw ook zo?

@Lotte: hoe gaat het? Klaar voor het weekend?
mijn libido ligt ook een stuk hoger, maar gelukkig dat van mn man niet heel veel lager. 3 dagen zonder komt bij ons daarom ook zleden voor, dat is voor mij echt de max dan begin ik vervelend te worden haha.

het scheeld wel een hoop dat ik dagenlijks mezelf even verlicht hihi. als we dan geen sexs hebben sávonds , ben ik er tenminste niet frustie over, en verder lachen we er samen om.

ik ben getrouwd geweest met een man die tot zn 32 ste maagd was. niet dat dat uitmaakt, maar heb wel gemerkt dat sex simpelweg niet in zn systeen zat. wat ik ook probeerde, of deed om zijn aandacht te trekken. niks werkte.

ik ken je gevoel dus heel goed, maar je kan moeilijk iemand dwingen.

al vind ik ok dat degene met minder zin , ook wel een beetje zn best kan doen om zin te maken. en de meer zin hebbende wil heus wel aan wensen of verzoeken meewerken.

trouwens, het misverstand dat "vrouwen altijd hoofdpijn of minder zin hebben of helemaal nooit willen" vind ik erg irritant.

ben nog nooit een man tegen gekomen met een hoger libido. maar velen zelfs veel lager dan ze beweren.

maakt niet uit, is niet erg, maar wees er eerlijk over, meteen.

scheeld in de eventuele toekomst een hoop frustratie, dus is het wel zo fijn als je libido een beetje matcht.
Charlotte69 schreef op 15 februari 2008 @ 15:13:

[...]

Met deze stelling van jou heb ik dan weer een beetje moeite. Het lijkt erop dat jij nu vindt dat zij dus het initiatief moet nemen, want jij hebt dat al zo vaak gedaan. De hamvraag voor mij is dat als jij initiatief toont, word je dan afgewezen of gaat ze erin mee?

Nee, hier gaat ze dan niet in mee (merendeels van de tijd). Niet in de stemming, ander keertje, moe, andere dingen aan het hoofd etc. Ik vind het helemaal niet erg om vaker het initiatief te moeten nemen, maar dat afgewezen worden is/blijft heel vervelend.

In het laatste geval vind ik jouw probleem écht jouw probleem (en niet de hare). Ik ga je ook uitleggen waarom vanuit mijn eigen situatie. Ik ben zelf ook geen initiatiefnemer. Ik moet er niet aan denken dat ik achter hem aan moet zitten. Noem het ouderwets, maar ik word graag het hof gemaakt en ga ervan uit dat hij de jager is en ik de prooi. De prooi probeert weg te rennen en tegen te stribbelen maar uiteindelijk is de jager de sterkste en get's his way.

En als hij mij dan "eindelijk" heeft, blijkt dat ik het net zo nodig heb en er evenveel van geniet als hij. Dit "spelletje" is voor mij de ultieme manier om van mij de gewenste tijgerin te maken. De "jacht" vindt plaats gedurende de hele dag/avond, eigenlijk altijd. Als hij niet jaagt, gaat er weinig gebeuren. Als hij mij geeft wat ik nodig heb (aandacht), krijgt hij vanzelf wat hij nodig heeft (seks).

Gelukkig begrijpt mijn man dit maar al te goed. Niet omdat hij dit aanvoelt maar omdat ik hem dit expliciet heb uitgelegd.

Misschien werkt het bij jouw vrouw ook zo?

Ik snap je verhaal. Bij mijn vrouw werkt het soms zo. Maar vaak loopt de prooi hard weg als ik te dichtbij kom: of laat duidelijk merken er echt geen zin in te hebben.
@Lotte: hoe gaat het? Klaar voor het weekend?
Ja Lotte.. ik ben ook nieuwsgierig!
shakennotsturred schreef op 15 februari 2008 @ 19:11:

[...]

Nee, hier gaat ze dan niet in mee (merendeels van de tijd). Niet in de stemming, ander keertje, moe, andere dingen aan het hoofd etc. Ik vind het helemaal niet erg om vaker het initiatief te moeten nemen, maar dat afgewezen worden is/blijft heel vervelend.

Dat begrijp ik. Volgens mij is je partner (te) vaak afwijzen, uiteindelijk funest voor je relatie. Met alle smoesjes die je hierboven beschrijft, zou mijn man geen genoegen nemen. Gelukkig hoeft ie dat ook niet.

Ik snap je verhaal. Bij mijn vrouw werkt het soms zo. Maar vaak loopt de prooi hard weg als ik te dichtbij kom: of laat duidelijk merken er echt geen zin in te hebben.
Hmmm, nog een klein wetenswaardigheidje wat in ieder geval voor ons geldt: Als we eens een tijdje wat minder seks hebben, past mijn behoefte zich daar makkelijk aan aan en krijg ik dus minder vaak zin. Het kost mij dan ook meer moeite om me er toe te zetten (it just doesn't cross my mind, zeg maar). Bij mijn man werkt het eigenlijk omgekeerd dus als we een periode veel seks hebben (dagelijks of meer) is hij degene die als eerste "afhaakt" en een avondje vroeg gaat slapen terwijl ik misschien wel weer had gewild en ik meerdere malen per dag denk aan het moment dat ik hem voor mezelf heb. X-D
Charlotte69 schreef op 15 februari 2008 @ 21:44:

[...]

Dat begrijp ik. Volgens mij is je partner (te) vaak afwijzen, uiteindelijk funest voor je relatie. Met alle smoesjes die je hierboven beschrijft, zou mijn man geen genoegen nemen.

Hoi charlotte69 .... ik ben benieuwd: hoe doet hij dat? Ik heb al van alles geprobeerd (boos worden, teleurstelling uiten, alternatieven voorstellen.. helpt allemaal niet echt). Da's altijd de pest: als de een geen zin heeft... dan houdt het op dat moment op.

Gelukkig hoeft ie dat ook niet.

mazzelaar :-)

Hmmm, nog een klein wetenswaardigheidje wat in ieder geval voor ons geldt: Als we eens een tijdje wat minder seks hebben, past mijn behoefte zich daar makkelijk aan aan en krijg ik dus minder vaak zin. Het kost mij dan ook meer moeite om me er toe te zetten (it just doesn't cross my mind, zeg maar). Bij mijn man

[...]

Idd: aan sex doen, zorgt ervoor dat je zin in sex krijgt. Vandaar dat ik heel blij dan we een afspraak hebben(zo goed en zo kwaad als het gaat). Dat geeft in ieder geval een regelmatige stimulans.
Dames, zie mijn profiel, en zoek contact als je wilt.

Ik ben discreet, ongebonden en aantrekkelijk.

Groet!
shakennotsturred schreef op 17 februari 2008 @ 10:06:

[...]

Hoi charlotte69 .... ik ben benieuwd: hoe doet hij dat? Ik heb al van alles geprobeerd (boos worden, teleurstelling uiten, alternatieven voorstellen.. helpt allemaal niet echt). Da's altijd de pest: als de een geen zin heeft... dan houdt het op dat moment op.

Hoe doet hij dat? Dit is een hypotetische vraag, aangezien wij leven volgens het motto: "heb je geen zin, dan maak je maar zin", komen wij (hij) dus niet in die situatie van boos, teleurstelling etc.

Maar als hij niet zou krijgen bij mij wat hij nodig heeft, denk ik dat ie eerst een tijd niet te genieten zou zijn (en daar wordt niemand vrolijk van). Dan zou hij het gesprek met mij aangaan en als dat allemaal niet mag baten, zou hij het misschien toch wel bij een ander gaan zoeken. Dit klinkt natuurlijk behoorlijk fout, maar hij heeft het nodig en ik weet dit al vanaf het begin van onze relatie. Ik vind het dan ook geen onredelijke "eis" en wij hebben er een modus voor gevonden.
blijfgewoonbianca schreef op 05 februari 2008 @ 14:17:

Lullig eigenlijk he , de één wil niet en dusssss heeft de ander vette pech.

...dat zijn geen-zin net zo veel waarde zou moeten hebben als jouw wel-zin ? En dat hij nu eigenlijk bepaalt ?

Zoooo mee eens!

Als ik dit topic lees ben ik nog een gelukkige, wij vrijen 1 a twee keer per weekeind (ik zou wel 3 a vier keer willen) en al lijkt dat niet ver uit elkaar te liggen is het toch een delicaat onderwerp bij ons. Komt ook door de wijze waarop (beetje saai soms), wie het initiatief neemt (meestal ik), hoe spontaan het kan (de bank is om te zitten niet om te liggen) etc..

Het accepteren dat het 'vanavond niet gebeurt' is op een zelfde manier een liefdevolle daad als het van zijn kant zou zijn om 'zin te maken'.

Laatst waren we een paar dagen, en er was geen gelegenheid om te vrijen. Dat wil zeggen: naar zijn idee (gehorig, wil wandelen, moe). Op de dag dat we naar huis reden heb ik vrij duidelijk gemaakt dat ik het érg zou waarderen als we 's avonds konden vrijen. Dat helpt, dan bereidt hij zich erop voor en gaat dan ook eerder naar bed. Toen we er uiteindelijk in lagen was hij écht moe... ik zag het aan hem. Toen heb ik het daarom maar afgeblazen. Gelukkig realiseert hij zich heel goed dat dat van mij een 'offer' was vanuit liefde.

Voor het hebben van balans in je relatie, moet de 'ontevredenheid met hoe het loopt' ongeveer gelijk verdeeld worden over de partners. Dus net zo vaak zin maken als geen zin accepteren.

Sterkte allemaal, ik blijf meelezen en zal me gelukkig prijzen met mijn ene keer komend weekeind.
Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben!

Heel egoistisch, maar ergens doet het me goed om te lezen dat er meer zijn zoals ik.

Ook ik wil vaker seks dan mijn man. Ik denk dat als wij het 5 keer per jaar doen, het veel is. En ik heb al van alles geprobeerd. Erover praten wil hij niet, als ik vertel hoe ik me daardoor voel krijg ik te horen dat ik me niet zo aan moet stellen. het buiten de deur zoeken? hij reageert er niet eens op!

Verder is de intimiteit ook ver te zoeken. Zodra hij naar bed komt gaat hij liggen met zijn rug naar me toe en al sik dan ff tegen hem aan ga liggen word me gevraagd of ik hem met rust kan laten, want hij is moe.

Zo zijn er nog veeeele voorbeelden te noemen, maar het komt er op -neer dat ik niet meer weet wat ik moet doen om aandacht van hem te krijgen.

De drempel om het echt buiten de deur te gaan zoeken, wordt op deze manier wel steeds lager....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven