Entertainment alle pijlers

Idols 4 (here we go again)

22-10-2007 07:14 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen... Het "Ik wordt het helemaal" Idols4

Nog steeds zien mensen niet in dat ze niet kunnen zingen. En dan maar schelden en huilen als ze hard op hun plek worden gezet! Gordon doet het heerlijk.. Tja tis grof in showbizz land dus wen er maar aan...
shining schreef op 09 februari 2008 @ 23:08:

[...]

Nee, Nikki mag er wat mij betreft volgende week al uit.
Ben jij gek echt niet, Nathalie of Nigel volgende week eruit.
YES, JUSTICE Neil eruit :cheer2: Gatver moest Pa H. ook nog eens op de buhne. Nog een pluspunt zien we die kop ook niet meer terug :cheer2:
Ik ben ook niet zo'n Nikki fan. Ben blij dat je dat met me eens bent Shining, want bijna iedereen vindt haar geweldig (ze is wel goed, maar ze heeft het voor mij gewoon niet écht zoals Charlene)

Nou dames, het was gezellig vanavond ;-) Ik ga eens een wijntje in de stad doen (maar die van jou smaakte ook heerlijk Boro;-) )
have fun lindy :)

Ik ga me in de wereld van warcraft storten X-D

Tjuus dames, twas me een waar genoegen :)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
We zitten wel op één lijn hè Lindy? Haha.

Ik ben inderdaad ook geen Nikkifan, maar dat schijnt haast niet te kunnen, gezien alle positieve kritiek die ze krijgt.

Zo, was gezellig inderdaad. Volgende week weer!
Hee, is Neil weg? Ein-de-lijk! Ik heb de uitslag niet meer gekeken, maar ging die pa ook nog even zijn 5 seconds of fame pakken. Oempf!

Nigel vind ik sinds vorige week goeoeoed! Daarvoor vond ik hem alleen maar aandoenlijk om te zien, maar iets minder aandoenlijk om naar te (moeten) luisteren. Vorige week en vanavond vond ik hem super!

Nathalie deed me niets, ik ken het nu wel.

Nikki doet me ook weinig. Okee, ze is erg goed, maar er is iets aan haar wat ik niet leuk vind. Ik kan alleen mijn vinger er niet op leggen.

Charlene mag van mij naar de finale en winnen! Ik ben dol op haar en vind haar stem super!
He he, gezien.

Nigel, heel symphatiek, maar te braaf.

Neil, vond ik vanaf het begin al niks en vind ik nog steeds niks.

Nikki, prachtige stem en leuke stoere meid.

Charlene, prachtige stem en die vrouw heeft Klasse.

Nathalie, goede strot en valt best mee als ze zich niet zo aanstelt, maar helaas doet ze dat iets te vaak.

Nikki en Charlene zijn mijn favorieten.

Dat was mijn ultrakorte recensie voor wat het waard is. En nu ga ik de uitslag kijken.
Ik heb dat ook hoor, met Nikki. Ze is misschien best goed, maar ze komt niet echt over.

Ik denk dat de rest wel echt is. Natalie overdreven, Charlene en Nigel bescheiden en Neil dom.
Ik vond het wel geinig, Jerney in dat pak. De dansers achter haar dansten eigenlijk net zo, is een beetje van die tijd de stijl waarschijnlijk? Over parkinson heb ik bij haar nooit nagedacht, zou ze at dan niet gewoon gemeld hebben toen die geruchten er waren over botox? Hoewel ik me ook weer kan voorstellen dat je het niet meldt omdat er volgens mij nogal 'standaard' associaties bij bestaan. Overigens zou ik niet direct aan parkinson denken.

Hehe eindelijk Neil eruit. Volgende week Nigel graag, al vraag ik me ook af hoe lang Nathalie het nog houdt. Het ligt denk ik allemaal vrij dicht bij elkaar.
shining schreef op 09 februari 2008 @ 23:05:

Zo. Volgende week Nikki eruit, daarna Nigel.

Finale graag tussen Natalie en Charlene en Charlene wint natuurlijk!
Ja natuurlijk wint Charlene dat! Maar ik snap wel dat jij dat graag zou zien hoor, zo'n niet spannende finale.

Ge benne gewoon bàng, Schijntje. Dat in een rechtstreeks duel Charlene het aflegt tegen Nikki. Jaja, geef maar toe! :lmao:
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Zo, wat gezellig was dat hier gisteravond. X-D

Leuk om the day after dat allemaal te lezen.

Super dat Neil eindelijk weg is. Het irriteerde mij behoorlijk, dat gejank, en dan ook nog eens die vader.. blegh ik kon er bijna niet naar kijken.

Nikki en Charlene waren goed, en bij Nigels eerste nummer kreeg ik echt kippenvel.

Nathalie begin ik zo beu te worden. Ik was het eens met John's kritiek, het eerste deel van dat nummer sprak mij wel aan, bij de rest ontspoorde ze, wat mij betreft. Brrr, en dat zoetsappige stemmetje in zo'n filmpje tussendoor...

Finale: Nikki - Charlene.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Poezewoes schreef op 10 februari 2008 @ 09:40:

[...]

Ja natuurlijk wint Charlene dat! Maar ik snap wel dat jij dat graag zou zien hoor, zo'n niet spannende finale.

Ge benne gewoon bàng, Schijntje. Dat in een rechtstreeks duel Charlene het aflegt tegen Nikki. Jaja, geef maar toe! :lmao:
Ja haha, ik vrees dat Nikki wint ja, haha, maar ik hoop van niet!!!
Waarom nou weer zo veel kritiek op Neils vader? Die man knapt bijna uit elkaar van trots, dan is het toch lief dat hij even op het podium komt? Hij heeft geen negatief woord gezegd trouwens, niks. Hij sprak alleen vol liefde over zijn zoon. Niks mis mee, ik vond het juist mooi om te zien. Je ziet gewoon dat dat een hele hechte familie is.

Snap die kritiek niet zo.
Dat vind ik ook,al is hun stijl mijn ding niet,je kunt zien dat het een liefdevolle familie is,waar je je emoties mag laten zien.en die vader mag terecht heel trots zijn op zijn zoon,welk kind zou zo vader niet willen?
Wat mij betreft is het ook niet zozeer de schuld van die vader, immers: de camera's brachten hem bij ieder commentaar in beeld en daar had ik geen behoefte aan. Had het idee dat hij de kritiek gewoon niet kon aannemen, waar Neil dat (af en toe) wat beter kon. Ik heb niet meegekregen wat hij gezegd heeft op het podium, maar ach, het was voor Neil belangrijk.

Wat betreft Nathalie moet ik wel zeggen dat het mijns inziens ook de inkorting van het liedje is dat de 'ellende' veroorzaakte. Het was ineens 'knip' vanuit een mooi rustig refrein naar de bridge die door de zangeres zelf ook veel schreeuweriger gezongen wordt. Wel vond ik Nathalie er in doorslaan. Maar het contrast heeft naar mijn gevoel dus ook gedeeltelijk te maken met de manier waarop het liedje in elkaar getimmerd was voor de uitzending.
spitsmuisje schreef op 09 februari 2008 @ 23:25:

Nikki doet me ook weinig. Okee, ze is erg goed, maar er is iets aan haar wat ik niet leuk vind. Ik kan alleen mijn vinger er niet op leggen.

!
Nou precies. Ik denk dat ze iets aan bescheidenheid lijkt te missen (dat zeg ik netjes he haha/)
Nikki en Nigel gaan denk ik naar de finale en dan wint Nikki!

Wat kan die meid goed zingen, kippevel all over the place!

Charlene vind ik wel goed zingen, maar ik vind haar verder niet zo leuk.

Nathalie schat van een meid met een dijk van een stem maar denk niet dat ze gaat winnen.
Ik snap jullie uitspraken over dat Nikki niet bescheiden is eigenlijk niet.

Als ze positieve commentaren krijgt, kijkt ze naar mijn idee altijd oprecht blij en dankbaar, en niet zo van: 'tsja, natuurlijk, ik ben gewoon goed, had niks anders verwacht'. Dat is wat ik versta onder arrogantie, als een persoon zoiets uitstraalt. En dat zie ik niet bij Nikki.

Ze is mijn persoonlijke favoriet, maar ben dus wel benieuwd waar jullie die arogantie bij haar van afleiden.

Natalie ben ik echt zat, begon super, maar teveel hetzelfde. Raak er geirriteerd van.

Charlene is supergoed en lief, maar 'spat' niet van het scherm, wat Nikki nmm wel heeft.
Oei oei, ik was toch wel benieuwd na jullie commentaar over Jerney... dus ben maar eens even terug gaan kijken maar jeetje.. dat was toch wel erg.

Toch een beetje moeilijk om haar commentaar over performance, vrij en soepel bewegen en het neerzetten van een show nog heel serieus te nemen. Volgens mij voelde ze zich ook echt onwijs ongemakkelijk daar! Net een houten plank, zo veel ritme.

Ik snap dat het een beetje lullig is om in d'r eentje op de bank te gaan zitten, maar had d'r dan bevallig (?) over de piano gedrapeerd ofzo terwijl ze een zingende engel nadeed of iets dergelijks. hihi. Maar ja he, beste stuurlui staan aan wal natuurlijk!
Ja die 'arrogantie' van Nikki, komt van mij die uitspraak, ik kan mijn vinger er niet op leggen waarom ik haar niet zo heel leuk vind. Het is idd geen arrogantie, maar ook niet echt bescheiden, zoals Charlene wel overkomt bijvoorbeeld. Ik kan het juiste woord niet vinden, nou ja, ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk, waarschijnlijk is het gewoon een leuke meid en niets mis mee, maar zo komt ze over vind ik.

Persoonlijk zou ik met bijv. Charlene, Nigel en Mirjam meer hebben, omdat zij wat zachter, vriendelijker en meer ingetogen lijken dan dat Nikki doet, zij is wat ruwer, een beetje ordinair? Maar je hebt wel gelijk dat dat iemand niet arrogant maakt, dat is het ook niet, maar daarom vind ik haar niet zo leuk als die anderen.

Als ik daar zou staan zou ik ook mijn god niet weten wat ik allemaal moest zeggen en alleen maar nerveus worden van die camera's. Maar goed... ik doe dan ook niet mee aan Idols. Ook niet omdat ik niet kan zingen trouwens ;-)
Ik weet niet of ik het hier al eerder had opgemerkt, maar wat bij mij een beetje speelt omtrent Nikki is dat ze wat alternatiever en nuchterder overkwam en dat ik haar zangstijl van de laatste weken (Mariah Carey- en Celine Dion-achtig) daar niet zo goed mee kan rijmen. Ze heeft gelukkig niet dat schelle, maar de maniertjes van zingen liggen wel in die hoek, en haar stem eigenlijk ook. Ik moet eraan wennen.
shining schreef op 10 februari 2008 @ 12:05:

Niks mis mee, ik vond het juist mooi om te zien. Je ziet gewoon dat dat een hele hechte familie is.

Snap die kritiek niet zo.

Volgens mij is het een hele dominante man die het leven van zijn kinderen naar mijn idee iets TE veel wil sturen.

Ik zou het er zelf benauwd van krijgen..
lindy80 schreef op 10 februari 2008 @ 15:25:

[...]

Nou precies. Ik denk dat ze iets aan bescheidenheid lijkt te missen (dat zeg ik netjes he haha/)
Waarom moet je bescheiden zijn als je gewoon ergens heel erg goed in bent?
.
Mariannanas schreef op 11 februari 2008 @ 16:03:

[...]

Waarom moet je bescheiden zijn als je gewoon ergens heel erg goed in bent?

Hear hear!

Ik vind die saaie Charlene dus niks aan. Ze kan mooi zingen, tuurlijk, maar ik vind er geen kraak of smaak aanzitten.
zelfvertrouwen wordt vaak verward met arrogantie. En als je zelf zegt dat je altijd "op het randje" zingt, zoals Nikki zei na haar eerste optreden zaterdag, dan vind ik haar echt niet arrogant hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven