Entertainment
alle pijlers
Top 3 Irritante GTST-personages
vrijdag 15 februari 2008 om 16:49
Ben al zo lang de serie bestaat een trouwe kijker. De laatste tijd vind ik wel dat er steeds meer puberale verhaallijnen opduiken (of komt dat doordat ik ouder word? )
En sommige personages vind ik ook super irritant:
Mijn top 3:
1. Vicky
2. Charly
3. Desi
4. Noud
Gelukkig hebben we een recorder zodat ik bepaalde stukjes kan doorsoepen.
Ben benieuwd naar jullie top 3 en verder!
En sommige personages vind ik ook super irritant:
Mijn top 3:
1. Vicky
2. Charly
3. Desi
4. Noud
Gelukkig hebben we een recorder zodat ik bepaalde stukjes kan doorsoepen.
Ben benieuwd naar jullie top 3 en verder!
vrijdag 15 februari 2008 om 20:28
Sjors n relatie met Nick , dan ben ik blij dat ik al n jaar niet meer kijk. Das dus idd niet normaal nee; maar goed de meeste karkaters van gtst sporen niet helemaal geloof ik.
Heb het wel echt heel lang gekeken, wel bijna vanaf het begin (met Arnie, Peter en Linda enzo; jaja dat waren nog eens tijden )
Wie ik altijd erg irrtant vond:
- Noud; mijn god, dat vreselijke -kijk-mij-eens-op-danny-de-munk-lijken-krijg-toch-allemaal-de-klere-amsterdamse accentje.....
- Laura; dat mens weet zogenaamd overaal wat vanaf, bemoeit zich met werkelijk iedereen.
- Jef; wát een slecht acteur (en dat in context van de gehele gtst-cast acteerkwaliteiten gezien)
- Dian; die 'nieuwe' dus zeg maar. Vind ik echt n doos. Die Dian is trouwens ook steeds zo veel veranderd; elke keer als een ander haar speelde veranderde haar karakter lijkt t wel.
Heb trouwens voor de gein eens even gezocht wie er allemaal in speelden; op www.gtst.nl staat echt n hele lijst; nou ken de helft niet en wát n types komen weer voorbij (echt van die 'oja'-gedachten, haha)
Heb het wel echt heel lang gekeken, wel bijna vanaf het begin (met Arnie, Peter en Linda enzo; jaja dat waren nog eens tijden )
Wie ik altijd erg irrtant vond:
- Noud; mijn god, dat vreselijke -kijk-mij-eens-op-danny-de-munk-lijken-krijg-toch-allemaal-de-klere-amsterdamse accentje.....
- Laura; dat mens weet zogenaamd overaal wat vanaf, bemoeit zich met werkelijk iedereen.
- Jef; wát een slecht acteur (en dat in context van de gehele gtst-cast acteerkwaliteiten gezien)
- Dian; die 'nieuwe' dus zeg maar. Vind ik echt n doos. Die Dian is trouwens ook steeds zo veel veranderd; elke keer als een ander haar speelde veranderde haar karakter lijkt t wel.
Heb trouwens voor de gein eens even gezocht wie er allemaal in speelden; op www.gtst.nl staat echt n hele lijst; nou ken de helft niet en wát n types komen weer voorbij (echt van die 'oja'-gedachten, haha)