Kinderen
alle pijlers
Welke naam??? Tips gevraagd!!!
maandag 18 februari 2008 om 18:31
Hallo Allemaal,
Voor ons eerste kindje (99% zeker dat het een meisje wordt) zoeken wij nog een leuke pittige pakkende naam. Klinkt simpel...is het absoluut NIET helaas.
We twijfelen tussen (trommelgeroffel)
Indy
Quinty
Nicky
Kimberly
Ze lijken op elkaar, echt niet makkelijk dus.
Nu heb ik met mijn man afgesproken dat we dit vraagstuk op een paar fora zetten en ook een briefje met meerkeuzevakjes bij vrienden en familie rondlaten gaan.
Als er een grote respons is doen we simpelweg meeste stemmen gelden
Nou...brand los!!
Voor ons eerste kindje (99% zeker dat het een meisje wordt) zoeken wij nog een leuke pittige pakkende naam. Klinkt simpel...is het absoluut NIET helaas.
We twijfelen tussen (trommelgeroffel)
Indy
Quinty
Nicky
Kimberly
Ze lijken op elkaar, echt niet makkelijk dus.
Nu heb ik met mijn man afgesproken dat we dit vraagstuk op een paar fora zetten en ook een briefje met meerkeuzevakjes bij vrienden en familie rondlaten gaan.
Als er een grote respons is doen we simpelweg meeste stemmen gelden
Nou...brand los!!
maandag 18 februari 2008 om 19:33
maandag 18 februari 2008 om 19:34
maandag 18 februari 2008 om 19:35
Ik vind allevier de namen echt niet mooi. Kimberley spant echt de kroon; één van de meest foute namen die er bestaan (categorie 'Destiny').
En de afgevallen namen ook niet trouwens. Gewoon niet mijn smaak. Ik hou niet zo van engelse namen. Vind het al snel ordinair.
Maar dat is mijn mening. En over smaak valt niet te twisten
En de afgevallen namen ook niet trouwens. Gewoon niet mijn smaak. Ik hou niet zo van engelse namen. Vind het al snel ordinair.
Maar dat is mijn mening. En over smaak valt niet te twisten
What matters most is how you see yourself
maandag 18 februari 2008 om 19:44
het ligt ook een beetje aan je achternaam vind ik. als je een Hollandse achternaam hebt vind ik buitenlandse namen daar meestal niet zo mooi bij.
Vooral Kimberly.
En ik blijf Quinty het leukst vinden. Volgens mij op dit moment ook minder populair dan Indy. De Quinty-periode ligt al weer een paar jaar achter ons dacht ik terwijl we nu midden in het Indy-tijdperk zitten.
Vooral Kimberly.
En ik blijf Quinty het leukst vinden. Volgens mij op dit moment ook minder populair dan Indy. De Quinty-periode ligt al weer een paar jaar achter ons dacht ik terwijl we nu midden in het Indy-tijdperk zitten.
maandag 18 februari 2008 om 19:49
Kimberly: verschrikkelijk, inderdaad heeeeel ordinair
Nicky: geen bal aan
Nikki: mwah, iets minder erg maar nog steeds geen bal an
Indy: leuk voor een beetje donker kindje, bij een klein blond koppie en boerse achternaam lachwekkend
Quinty: Wel leuk, tenminste lekker vrolijk
Verder: vond je afgevallen namen ook leuker maar daar mogen we zeker niet meer op stemmen?
Nicky: geen bal aan
Nikki: mwah, iets minder erg maar nog steeds geen bal an
Indy: leuk voor een beetje donker kindje, bij een klein blond koppie en boerse achternaam lachwekkend
Quinty: Wel leuk, tenminste lekker vrolijk
Verder: vond je afgevallen namen ook leuker maar daar mogen we zeker niet meer op stemmen?