Kinderen
alle pijlers
Moderator
donderdag 22 maart 2007 om 20:44
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 14 februari 2008 om 12:29
Het topic kinderkleding/babyspullen over: wie kan ik helpen? is verplaatst naar het prikbord.
donderdag 14 februari 2008 om 12:40
Jep. Ik heb de berichten verwijderd of bewerkt wegens spammen. Dank voor het melden.
zaterdag 16 februari 2008 om 17:27
Dag Fleurtje,
We hebben meerder middelen tot onze beschikken om te achterhalen of iemand reclame maakt voor eigen site of niet. Het gaat te ver om dit uit de doeken te doen. Maar ga er maar vanuit dat als ik of een van mijn Angelcollega's hier achterkomen we direct maatregelen nemen. Verder is het niet vermelden op de Mode en Beautypijler iets wat Vievke 4 niet expres gedaan heeft. Ik denk dat Viev 4 het per ongeluk vergeten te vermelden is op die betreffende pijler. Hoop dat je vragen zo beantwoord zijn.
Groetjes Angel6
maandag 18 februari 2008 om 08:13
Hallo Ester,
Een ledenstop voor een topic is niet mogelijk. Dit is een openbaar forum. Waarin iedereen overal waar hij of zij wil mag en kan posten. Een ledenstop is dan ook iets wat niet op het vivaforum kan. Om met een exclusief groepje mensen te kunnen praten zijn er de volgende mogelijkheden: msngroup, yahoogroup of een google discussiegroep. Deze zijn uitermate geschikt voor hetgeen jij wilt.
woensdag 20 februari 2008 om 14:26
Enige wat ik je kan adviseren Snok is dat je of elkaars emailadres hebt/ krijgt en op die manier foto's uit wisselt. Of je maakt via google, yahoo of msn een group aan en laat alleen die mensen toe waarmee je graag prive praat. Mensen die dan lid zijn kunnen inloggen en dingen schrijven of foto's net zetten. Mensen die geen lid zijn kunnen niets zien/ lezen.
woensdag 20 februari 2008 om 20:26
Beste Angel,
Ons topic ' mei 2008' is al een hele tijd ' schemaloos'. op de een of andere manier is het schema dat topic-openster heeft gemaakt onzichtbaar. Bovendien bezoekt zij het topic eigenlijk nooit/zelden.
Nu heb ik op me genomen om het schema te maken en er op te zetten.
Mijn vraag is; kan dit (aangezien ik niet t-o ben) en vervolgens: hoe doe je dit?
Alvast enorm bedankt!
Ons topic ' mei 2008' is al een hele tijd ' schemaloos'. op de een of andere manier is het schema dat topic-openster heeft gemaakt onzichtbaar. Bovendien bezoekt zij het topic eigenlijk nooit/zelden.
Nu heb ik op me genomen om het schema te maken en er op te zetten.
Mijn vraag is; kan dit (aangezien ik niet t-o ben) en vervolgens: hoe doe je dit?
Alvast enorm bedankt!