Mode & Beauty
alle pijlers
Grrr!! waar verstopt de superkapper zich!
vrijdag 22 februari 2008 om 00:10
Ik kom nou nooit helemaal tevreden van de kapper vandaan
Heb eerst mijn halve leven bij dezelfde kapper versleten.Maar nu ben ik aan de wandel gegaan omdat ik vond dat mijn haar altijd hetzelfde zat. Hoewel ik vele pogingen deed om met een ander look naar buiten te gaan.
Nu ben ik al een paar keer naar een ander kapsalon gegaan,maar ook daar kan ik mijn draai niet vinden.
Misschien heb ik ook gewoon lastig haar.
maar als ik aangeef dat ze het aan de achterkant niet korter moeten knippen dan mijn haargrens en het toch doen(grr!) ik heb twee kruinen aan de achterkant,dus nu lijkt mijn haar schreef geknipt.
En het kleuren is ook altijd een drama! welke kleur ik ook uitkies het wordt altijd te donker. waarschuw er inmiddels ook voor en dan zeggen ze ,nee hoor dit wordt echt niet donker(wel dus).
Nu heb ik een soort boblijn schuin aflopend naar de voorkant.
een koper tint erin laten doen,nu heb ik donkermahonie haar!
En het kost mij altijd een vermogen. Laatste drie maanden. al ruim driehonderd euro betaalt aan de kapper (incl verzorgingsproducten)
en ik vind het weer waardeloos.
Waar zit die goede betaalbare kapper die het wel lukt om mijn haar zo te knippen dat het natuurlijk valt en mooi gekleurd is(wat ook niet na drie weken al is vervaagt en dof wordt)
Grrrrrrrr!!!!!!!!
Heb eerst mijn halve leven bij dezelfde kapper versleten.Maar nu ben ik aan de wandel gegaan omdat ik vond dat mijn haar altijd hetzelfde zat. Hoewel ik vele pogingen deed om met een ander look naar buiten te gaan.
Nu ben ik al een paar keer naar een ander kapsalon gegaan,maar ook daar kan ik mijn draai niet vinden.
Misschien heb ik ook gewoon lastig haar.
maar als ik aangeef dat ze het aan de achterkant niet korter moeten knippen dan mijn haargrens en het toch doen(grr!) ik heb twee kruinen aan de achterkant,dus nu lijkt mijn haar schreef geknipt.
En het kleuren is ook altijd een drama! welke kleur ik ook uitkies het wordt altijd te donker. waarschuw er inmiddels ook voor en dan zeggen ze ,nee hoor dit wordt echt niet donker(wel dus).
Nu heb ik een soort boblijn schuin aflopend naar de voorkant.
een koper tint erin laten doen,nu heb ik donkermahonie haar!
En het kost mij altijd een vermogen. Laatste drie maanden. al ruim driehonderd euro betaalt aan de kapper (incl verzorgingsproducten)
en ik vind het weer waardeloos.
Waar zit die goede betaalbare kapper die het wel lukt om mijn haar zo te knippen dat het natuurlijk valt en mooi gekleurd is(wat ook niet na drie weken al is vervaagt en dof wordt)
Grrrrrrrr!!!!!!!!
vrijdag 22 februari 2008 om 00:20
maar jah daar heb je helemaal niets an want ik ben er mee gestopt. Tja het is toch vaak een klik wat je moet hebben. En als ik kijk naar wat er allemaal van de kappersschool komt vind ik het niet zo vreemd dat je wel vaker een "mindere" treft.
iig moet de kapper goed kunnen luisteren naar wat de klant wil, en ja daar zit het hem vaak in. Miscommunicaties of vooral alleen volgens de laatste mode knippen enz enz....
Tblijft handwerk dus verschil zal er altijd blijven.....ik wens je wel veel suc6
iig moet de kapper goed kunnen luisteren naar wat de klant wil, en ja daar zit het hem vaak in. Miscommunicaties of vooral alleen volgens de laatste mode knippen enz enz....
Tblijft handwerk dus verschil zal er altijd blijven.....ik wens je wel veel suc6
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 22-02-2008 00:21
Reden: 1x tja is genoeg
Reden: 1x tja is genoeg
% gewijzigd
vrijdag 22 februari 2008 om 01:10
Oh ik kan sowieso geen plaatjes plakken dus ik weet het niet,(tenminste nooit gedaan)
Nou ik vind het ook geen gek idee hoor. de tattoo is mischien overdreven.
Maar een soort getuigschift ofzo. Of een site waar namen geregistreerd worden van superkappers.
Of dat je weet of de kapper veel ervaring heeft en up to date gehouden wordt.
Zo iets??
Nou ik vind het ook geen gek idee hoor. de tattoo is mischien overdreven.
Maar een soort getuigschift ofzo. Of een site waar namen geregistreerd worden van superkappers.
Of dat je weet of de kapper veel ervaring heeft en up to date gehouden wordt.
Zo iets??
vrijdag 22 februari 2008 om 01:13
vrijdag 22 februari 2008 om 01:16
Tsja twompie,maar als je dan echt helemaal blij bent ,is het het geld waard.
Ik geef iedere keer veel geld uit en na een paar dagen denk ik weer,hmmm.
Kinkikapper heb ik ook weleens aan gedacht,maar zijn die niet alleen van de extreme kapsels?
Ik ben niet zo'n "opvaller"(niets mis mee,maar dat past niet bij mij)
Ik geef iedere keer veel geld uit en na een paar dagen denk ik weer,hmmm.
Kinkikapper heb ik ook weleens aan gedacht,maar zijn die niet alleen van de extreme kapsels?
Ik ben niet zo'n "opvaller"(niets mis mee,maar dat past niet bij mij)
vrijdag 22 februari 2008 om 01:29
vrijdag 22 februari 2008 om 01:35
Herkenbaar! Ik heb jaren het halve land doorgereisd naar 'mijn kapper' toen ik enorm verknipt was bij een ander. Dat vond ik zelf ook een beetje overdreven , dus sinds een paar maanden heb ik een nieuwe kapper waar ik zo waar heel tevreden over ben. Via via. Heb je geen vrienden of collega's die je verdenkt van het achterhouden van een goede kapper?
Er staan trouwens topics over kappers in verschillende steden op deze pijler. Waar zoek je iemand?
Er staan trouwens topics over kappers in verschillende steden op deze pijler. Waar zoek je iemand?
Dat zeg ik....
vrijdag 22 februari 2008 om 01:46
misschien dat je ook naar de stijl van de salon kunt kijken en of dat dan een beetje bij je past?? Als het heel erg trendy is kun je dat meestal gelijk zien...( ( dat betekend niet dat ze ook jou een zeer trendy kapsel aanmeten) Als het goed is luisteren ze naar wat jij wil...en dus ook naar wat je niet wil.