Is de G-plek een mythe?

21-02-2008 16:21 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist gelezen op Telegraaf.nl

AMSTERDAM - Medici hebben een bijzondere ontdekking gedaan: miljoenen vrouwen hebben geen G-plek.

Top MRI Kliniek geopend voor NL-ers MRI & CT scans binnen 1

Al jaren wordt er gesproken over de mysterieuze G-plek, dat magische plekje die mannen moeten aanraken om ons vrouwen een geweldig orgasme te kunnen geven. Maar wat blijkt? Onderzoekers hebben aangetoond dat niet alle vrouwen in het bezit zijn van een G-plek.

De G-plek zit ongeveer twee centimeter in de vagina, maar staat erom bekend dat het moeilijk te vinden is. Nu is dus gebleken waarom….

Twee groepen

Tijdens het onderzoek werden twee groepen vrouwen onderzocht. De ene groep was ervan overtuigd dat ze een G-plek hadden en de andere groep dacht dat ze dat plekje niet hadden.

Uit de studie kwam naar voren dat er inderdaad grote verschillen waren tussen de groepen. Bij een scan bleek dat bij de vrouwen die er wel in geloofden, in het gebied waar een G-plek zou moeten zitten een duidelijke zwelling te zien was. Bovendien wees een bloedtest uit dat er bij die vrouwen meer chemische stoffen te vinden zijn die vrijkomen tijdens de seks.

Andere manieren

Een van de onderzoekers zegt dat ’vrouwen die geen G-plek hebben, moeite hebben om een orgasme te krijgen tijdens geslachtsgemeenschap. Maar ze kunnen natuurlijk wel bevredigd worden op andere manieren.’

Een andere onderzoeker zegt dat vrouwen zonder G-plek nu niet moeten denken dat ze abnormaal zijn. ’Blijf ontspannen en ga experimenteren met je partner. Het gaat erom dat je op de juiste manier de goede plekken aanraakt en dat hoeft niet per se de G-plek te zijn.’

Volgens mij kom ik alleen klaar door stimuleren van geest en clitoris. Iemand anders wel ervaring met de G-Plek?
Doddie, eigenlijk is het grootste mysterie: waarom sppuiten vrouwen bij voorkeur op schone frisse lakens?
Het mag ook op een handdoek van het hotel zijn ,hoor!
stewardess schreef op 26 februari 2008 @ 15:26:

Dus alle dames hier die wel een G-spot hebben verzinnen maar wat volgens jou, Frenk?

Je moet me geen woorden in de mond leggen door je zin met "Dus" te beginnen hè.

Nee dus... dat beweer ik dus helemaal niet!

Ik geef alleen aan dat DE G-plek niet bestaat.

En dat mannen die denken dat iedere vrouw spuitend klaar kan komen als je het maar goed doet dat vaak wel denken. Je leest zelfs wel eens dat mannen denken dat ze iets niet goed doen als hun vrouw niet vaginaal klaarkomt. Of dat G-spot stimulatie altijd leidt tot spuitend klaarkomen.

Er zijn zoveel "urban legends" over de G-spot dat het bijna voor een feit wordt aangenomen dat iedere vrouw zo'n plek heeft...

Dat lijkt me voor vrouwen toch ook niet relaxt, zo'n man die wanhopig blijft zoeken naar een plekje dat je misschien helemaal niet hebt. ;-)
Als een man niet kan kaartlezen vind ik het geen echte vent, dit vind ik net zoiets..

Maar serieus: ik beweer ook niet dat ik alle vrouwen ongelofeloos spuitend kan laten klaarkomen.

Ik beweer alleen, het kan, ik kan het en bij sommige vrouwen lukt het ook, bij andere weer niet.

Het lijkt mij niet dat je het als vrouw als brevet van onvermogen moet zien als het niet kan.
Er is bij mij ook geen man aan te pas gekomen, ik heb hem zelf ontdekt!
Het moet verdomme niet gekker worden...

Als de dames dan ook nog plotseling overweg kunnen met een boormachine, waar hebben jullie mij (en die andere kereltjes) nog voor nodig!!
stout1975 schreef op 26 februari 2008 @ 15:38:

Als een man niet kan kaartlezen vind ik het geen echte vent, dit vind ik net zoiets..

Haha, de hokjesgeest leeft dus nog steeds X-D

Ik ben vast ook niet het type dat jij als "echte vent" zal betitelen, daar ben ik wel van overtuigd ja... (ik kan trouwens wel prima kaartlezen, maar dat terzijde)

stout1975 schreef op 26 februari 2008 @ 15:38:

Maar serieus: ik beweer ook niet dat ik alle vrouwen ongelofeloos spuitend kan laten klaarkomen.

Ik beweer alleen, het kan, ik kan het en bij sommige vrouwen lukt het ook, bij andere weer niet.

Het lijkt mij niet dat je het als vrouw als brevet van onvermogen moet zien als het niet kan.
Nee, dat lijkt mij ook. En ik weet dat het bij sommige vrouwen kan hoor. Alleen van die haantjes die in de kroeg lopen te schreeuwen dat je toch echt iets niet goed doet als je je vrouw niet schreeuwend en spuitend kan laten klaarkomen... tja... die zijn altijd zo sneu ;-)
Tja, weer voor andere klusjes.
stout1975 schreef op 26 februari 2008 @ 15:43:

Als de dames dan ook nog plotseling overweg kunnen met een boormachine, waar hebben jullie mij (en die andere kereltjes) nog voor nodig!!

LOL!

Ik zie er de voordelen wel van hoor, een vrouw die zelf kan boren. Ik kan namelijk ook bijzonder goed op de bank met een biertje TV kijken.

Ook een kwaliteit dacht ik zo X-D
frenk schreef op 26 februari 2008 @ 15:44:

[...]

. Alleen van die haantjes die in de kroeg lopen te schreeuwen dat je toch echt iets niet goed doet als je je vrouw niet schreeuwend en spuitend kan laten klaarkomen... tja... die zijn altijd zo sneu ;-)

Deze haan schreeuwt niet, dat is voor goedkope Hollandse oranjefans..

Een echte kerel, die masseert de schouders en hals van een vrouw, terwijl hij een glas ijskoude prosecco aan laat rukken, en fluistert dan heel zacht in haar oor: ik heb koude vingers, kun jij mij even helpen?
stout1975 schreef op 26 februari 2008 @ 16:02:

[...]

Een echte kerel, die masseert de schouders en hals van een vrouw, terwijl hij een glas ijskoude prosecco aan laat rukken, en fluistert dan heel zacht in haar oor: ik heb koude vingers, kun jij mij even helpen?
Haha... inderdaad nu officieel bevestigd: ik ben niet het type dat jij als "echte kerel omschrijft.
Ben je dan misschien een oranjefan, met een biertje voor de buis?
stewardess schreef op 26 februari 2008 @ 16:10:

Ben je dan misschien een oranjefan, met een biertje voor de buis?

Mmmm, nee... helemaal geen sportfan eigenlijk. En al helemaal geen voetbal. :D

Hoewel ik er goed in ben komt het er de laatste tijd niet zo vaak meer van dat ik op de bank zit 's avonds.

Teveel leukere dingen te doen ;-)
stout1975 schreef op 26 februari 2008 @ 15:43:

Ik heb een gewone boor en een klopboor. Een decoupeerzaag. Een electrische schroevendraaier. Een electrische schroevedraaier, een schuurmachine, en een kist vol doppen en moeren en steeksleutels en hamers en ander gereedschap. En een G-plek. En véél lakens! \\:-)//

En ik kan ook kaartlezen.

[...]

Klinkt goed Stout..... ;-]
Zie je Frenk, dat het werkt!

[...]

Wat je tegenwoordig wel niet allemaal moet doen om een huis te verkopen. X-D

Ennuh..niet vergeten om haar de "kleine lettertjes" te laten lezen hè?
in braille zelfs Q, hoe is het in de gay cowboywereld?
Bronny schreef op 26 februari 2008 @ 17:24:

[...]

Ik heb een gewone boor en een klopboor. Een decoupeerzaag. Een electrische schroevendraaier. Een electrische schroevedraaier, een schuurmachine, en een kist vol dopeen en moeren en steeksleutels en hamers en ander gereedschap. En een G-plek. En véél lakens! \\:-)//

En ik kan ook kaartlezen.

En je bent geen transseksueel?

(Ik vraag het maar even hoor)
stout1975 schreef op 26 februari 2008 @ 18:15:

Zie je Frenk, dat het werkt!
Ha, ha, je weet het inderdaad wel aan te pakken!
stout1975 schreef op 26 februari 2008 @ 18:34:

in braille zelfs Q, hoe is het in de gay cowboywereld?

Geen idee. Maar als je écht antwoord op die vraag wilt hebben, dan kun je natuurlijk altijd Brokeback Mountain bekijken.

Ik houd het bij de dames...uiteraard.
weet ik hoor Q, ik plaag je maar.

Ben jij morgenavond toevallig ook in Amersfoort bij die ene toestand, met die mensen en zo?
Weet ik.

Welke toestand met die mensen? Is er ergens een bruiloft met aantrekkelijke vrouwelijke gasten waar ik acte de présence moet geven om voornoemde dames alles te vertellen over mijn hobby's...en meer?
Idd Q, nou dan zie ik je morgen!

Heb jij een dansje of zo ingestudeerd of wordt het gewoon weer naakt linedancing, net als de vorige keer?
Neuh...naakt linedancing doe ik niet. Da's meer voor de CRMT'ers. En mja...tot die beroepsgroep behoor ik nu eenmaal niet. Maar voel je vooral vrij om in je blote jodokus de horlepiep te dansen, teneinde het mannelijke deel van de bruiloftsgasten te vermaken. Dan bemoei ik me graag met het vrouwelijke deel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven