Mode & Beauty alle pijlers

bruiloft...wat ga ik aandoen??

26-02-2008 15:19 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Binnenkort gaat mijn zus trouwen, maar ik heb nog steeds geen goede outfit gevonden.

Zelf zat ik te denken aan een pak (broek, jasje) met een leuk truitje/blousje eronder. Ik wil wel graag iets aparts, maar toch iets wat naderhand ook gedragen kan worden.

Hebben jullie tips?
anoniem_58096 wijzigde dit bericht op 27-02-2008 10:12
Reden: om verdere verwarring te voorkomen heb ik mijn openingspost een klein beetje aangepast.
% gewijzigd
ik vind een pak niet zo heel feestelijk. Wat dacht je van een leuke rok met een mooie top erop? Die kun je later dan weer met andere items combineren.

Oja en mooie hakken natuurlijk!
Ik vind zelf een rokje of jurkje ook net wat feestelijker dan een pak. Een jurkje kun je met een jasje ook prima naar je werk aan. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je je er lekker in voelt.

Ligt er trouwens ook aan wat voor soort bruiloft het wordt... Heel formeel of zouden ze het bij wijze van spreken niet erg vinden als hun gasten tijdens het feest in spijkerbroek komen?
Ik zou ook gaan voor de rok. Het ziet er toch net wat feestelijker uit. Als je die combineert met een leuk truitje, jasje en goeie accesoires kan je er heel wat van maken.
Ik vind persoonlijk een mooi broekpak, kan wel heel vrouwelijk staan. Als je er mooie pumps onder draagt en een leuk truitje en inderdaad mooie accesoires. Moet het wel een vrouwelijk pak zijn en niet zo een grijze muis pak inderdaad.

Hebben jullie misschien tips voor goeie internet-webwinkels waar ik wat ideetjes kan opdoen?

esprit ken ik al, maar dat vind ik niet bijzonder genoeg. Dat vind ik meer voor naar het werk.
Moet wel even lachen.....je vraagt hier tips over wat je aandoet....denkt zelf aan een pak, nu krijg je tips over een rok/jurk en hup, jij vindt een pak persoonlijk mooier, dan ben je er toch uit en hoef je geen tips te vragen.......

lijkt me duidelijk.
Blijkbaar is TO geen rokkendrager en is bang dat ze het daarna niet meer draagt. Er werd trouwens niets gezegd over het niet vrouwelijk zijn van een broekpak, maar dat het niet feestelijk zou zijn, maar met pumps en leuke accessoires valt er ook veel te doen. Maar als je voor dat pak gaat shoppen, pas toch even een leuke rok dan 8-P
Tip 1 :Ga gezellig een dagje winkelen met je zus, en bezoek gewoon alle winkels waar je normaal niet komt, wie weet wat voor ontdekking je doet.

Lukt dat niet heb je altijd nog n gezellige dag samen gehad
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lol, wil je nou tips of niet TO?

Een pak is gewoon niet zo feestelijk, ook een vrouwelijk pak niet ;-)

Een rok of jurkje staat vaak wat feestelijker. Het mag toch ook wel eens iets anders zijn? Je hoeft het toch niet elke dag aan te kunnen trekken?
Zeker een jurk of rok. Wel zo vrouwelijk en feestelijk. Bij de H&M vind je al leuke jurkjes voor 40 Euro. Voor dat geld kun je het best in de kast laten hangelijk lijkt mij.

Typisch Nederlands trouwens om iets te willen wat 'ik later ook nog kan dragen'. Wordt ik altijd zo moe van. Spring eens uit de band, zal je zus vast waarderen!
Ik vind een pak ook heel vrouwelijk staan hoor,zeker als je er mooie hakken onder draagt.

Succes
Oh, help...! Ook ik heb binnenkort een bruiloft. En wat doe ik aan...?

Dacht dus zelf aan een nette pantalon, met een topje erop met zo'n lage kol, liefst iet wat glitter, mag ook wel richting 'over the top' gaan... en ik heb hele vette schoentjes gezien met hak.... Het probleem is alleen dat het noodzaak is dat ik echt flitsend voor de dag kom.... Heeft er iemand tips...? Hoe wat waar ik kan kijken, welke winkels mag ik echt niet voorbij lopen, en wat voor accessoires het goed doen bij zo'n outfit? Ik kom er zelf niet uit....
enne, jaaaaah! Ik wil graag uit de band springen met mijn outfit!
Ik vind een pak altijd gewoon een pak, en zie er niet aan of of ie zo "gewoontjes" bij de esprit vandaan komt of bij een "mindergewoontjeswinkel". Het blijft een pak. En dat vind ik dus per definitie niet echt heel erg feestelijk eerlijk gezegd....
Grappig dit, die reacties!~

Wat een aannames hier zeg. Ik lig helemaal in een deuk hier achter mijn pc.

'spring es uit de band', 'ik ben blijkbaar geen rokkendrager', etc..kennen jullie mij?

Mijn kast puilt uit van de rokjes en jurkjes, aparte en hele gave kleding in overvloed (waarvan ik dus ook veel niet meer aantrek in verband met ééndagsvlieg), maar ik wil voor de bruiloft eens op echt netjes, maar ook apart gaan. Dus daarom dacht ik aan een pak, waar nog heel veel verschillende gradaties en soorten in zijn en waarvan ik nog steeds niet ben tegengekomen wat ik echt zou willen (feestelijk en een tikkeltje apart). Daarom vraag ik hiervoor tips met betrekking tot merken/websites/boetiekjes etc...

Excuseer dat het niet helemaal duidelijk is overgekomen wat ik bedoel.

Ik zal maar niet met mijn eigen aannames in verband met reacties van bepaalde mensen gaan rondstrooien nu...
Misschien moet je eens gaan kijken op de site van expresso.nl ik vind zelf dat ze daar altijd wel heel mooie kleding hebben.
Zoiets misschien? Ik weet helaas niet hoe ik de foto hier kan plakken, maar het gaat om de suit van Sharon Stone. Supervrouwelijk!

http://www.style.com/slideshows/parties/022508ELTO/02m.jpg
Petrokia schreef op 26 februari 2008 @ 19:19:

Zeker een jurk of rok. Wel zo vrouwelijk en feestelijk. Bij de H&M vind je al leuke jurkjes voor 40 Euro. Voor dat geld kun je het best in de kast laten hangelijk lijkt mij.

Typisch Nederlands trouwens om iets te willen wat 'ik later ook nog kan dragen'. Wordt ik altijd zo moe van. Spring eens uit de band, zal je zus vast waarderen!

Je gaat toch niet in een H&Mmetje naar de bruiloft van je zus? Ik vind een mooie sexy broekpak met een krijtstreepje en een mooi wit topje héél feestelijk en vrouwelijk.

ALs je je niet op je gemak voelt in een rok omdat je nou eenmaal geen rokkenmens bent, kan je inderdaad beter een heel mooi pak kopen....vinnik dan hoor...

:-]

Beter iets moois en kwaliteit wat je nog eens kan dragen dan een slonzig Hennes gevalletje wat na een keer wassen helemaal niet mooi meer is...ik vind Hennes de laatste jaren zwaar achteruitgegaan!
Of iets in deze geest: http://www.welikefashion....3c5fbc55402f35a06634b.jpg

Het gaat om Salma Hayek. ' Eenvoudig' zwart pak met witte bloes, simpel doch elegant en feestelijk. En vergeet natuurlijk de hoge hakken niet!

Deze site is ook aardig om ideeen op te doen e/o online te shoppen: http://www.zenggi.com/browse/WHAT%27S%20NEW/index.html

En deze: http://www.style.com/
Bronny schreef op 26 februari 2008 @ 21:15:

[...]

Je gaat toch niet in een H&Mmetje naar de bruiloft van je zus? Ik vind een mooie sexy broekpak met een krijtstreepje en een mooi wit topje héél feestelijk en vrouwelijk.

ALs je je niet op je gemak voelt in een rok omdat je nou eenmaal geen rokkenmens bent, kan je inderdaad beter een heel mooi pak kopen....vinnik dan hoor...

:-]

Beter iets moois en kwaliteit wat je nog eens kan dragen dan een slonzig Hennes gevalletje wat na een keer wassen helemaal niet mooi meer is...ik vind Hennes de laatste jaren zwaar achteruitgegaan!

ben het met je eens Bronny, eigenlijk vind ik het heel sexie staan zo'n krijtstreep pak met mooie pumps eronder, en neen niet bij de Hennes gatverdamme bestaat die winkel nog???

Koop iets moois daar heb je jaren later nog plezier van, vind eigenlijk dat zoiets altijd een vrouw in haar kast moet hebben, maar das mijn mening.

Zo ook altijd mooie pumps die je alleen bij dit soort gelegenheden kan aan trekken, dus geen afgetrapte pumps
Dank je! Nu krijg ik tenminste reacties waar ik wel wat mee kan.

Dat pak van Sharon Stone, zoiets vind ik super! Maar waar haal je zo een pak vandaan? Nog meer foto's met mooie, aparte pakken, iemand? Of tips van boutiekjes waar ze mooie pakken hebben (maakt niet uit welke stad, zeg maar vanaf Amsterdam tot Maastricht, ik moet er toch es op uit).

Die site van Zenggi vind ik ook wel wat.

En Festen, jij begrijpt wat ik bedoel. Zo een pak, met een paar sexy pumps en een mooi topje, écht wel feestelijk! En je hebt er nog jaren plezier van, mits het niet van de H&M is natuurlijk ;-).
Online shop:

http://www1.yoox.com/sear...3/areaid/7/tskay/2A5DD3A9

En kijk toch ook maar eens bij (long) dresses..
Dit is wel een hele goeie!
ik heb bij de superstar een mooie jurk uitgehaald toen ik een trouwfeest had. Het is simpel maar mooi en ik kan hem vaker aan

ik heb nooit broeken aan naar zulke gelegenheden omdat mijn korte beentjes nergens inpassen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Koelkast schreef op 26 februari 2008 @ 21:49:

Dank je! Nu krijg ik tenminste reacties waar ik wel wat mee kan.

Zeg dan meteen dat je per se een pak aan wilt, dat scheelt je een hoop 'nutteloze' reacties...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven