Entertainment alle pijlers

Idols 4 (here we go again)

22-10-2007 07:14 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen... Het "Ik wordt het helemaal" Idols4

Nog steeds zien mensen niet in dat ze niet kunnen zingen. En dan maar schelden en huilen als ze hard op hun plek worden gezet! Gordon doet het heerlijk.. Tja tis grof in showbizz land dus wen er maar aan...
labamboeh schreef op 01 maart 2008 @ 23:33:

Waar ik gelijk aan moet toevoegen dat Nathalies haar natuurlijk ook niet natuurlijk oogt. Maar toch kan ik dat op de een of andere manier weer wel waarderen. Vanwege het too much effect denk ik.

Maargoed lekker belangrijk wat ik vind. Ik ga slapen. En dat ga ik!

Good night en tot de volgende Idols!
Aan Nathalie is alles groots en way over the top, heerlijk ;-)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de finale echt een beetje een anticlimax vond. Wat een verschrikkelijk allejezus slecht nummer is dat Hello World nummer zeg. Ik vind het echt een ubergay Songfestival gehalte hebben 'Hello World, here I am, I am going to give it all I can???????!!!). Brr...

Tel daarbij op dat Wendie van Dijk er als een wandelende tak uitzag, de jury geen zinnig commentaar gaf en de slechte nummers van het koor en ola ole.

Hoogtepuntje was gelukkig Trijntje. En toen kwam de finale en rapappapa...kwam weer dat geweldige nummer tevoorschijn.
Mariannanas schreef op 01 maart 2008 @ 23:39:

Tja. Die single vond ik, door Nikki gezongen, net "Step Right Up" van Jamai. Nu vind ik Jamai enig, maar dat nummer was bagger.

Toen Nathalie het zong, vond ik het wél een dijk van een nummer, zeker aan het eind met die versnelling. Daarom zei ik eerder al dat ik dacht dat John Ewbank dit nummer voor Nathalie geschreven had, maar daar zal ik dan wel naast zitten.

Ik vind Nikki's stem prachtig, maar ik vind haar geen prettige verschijning. Een beetje smoezelig, dat dansen als een bouwvakker, brrr. Nathalie vind ik iemand naar wie je wel MOET kijken, je reinste podiumbeest. Ik zou direct een kaartje kopen voor een concert van haar en vind het ongelooflijk jammer dat ze niet gewonnen heeft.

tante sjaan sluit aan

;-)
Wendy van Dijk.... zal maar niet zeggen wat ik thuis riep toen ik haar in die jurk zag...
Ik vond de kleur van de jurk wel mooi staan bij Wendy en haar haar zat ook mooi. Maar ze is idd wel erg mager en ziet er moe uit. Maar ja, wat FV ook al zei: ze heeft het de laatste jaren niet kado gekregen allemaal.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik vind Wendy beter tot haar recht komen in programma's a la hart in aktie.
vrolijk schreef op 01 maart 2008 @ 23:41:

Tel daarbij op dat Wendie van Dijk er als een wandelende tak uitzag,
:rofl:
Pastcy: daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Ze is een hele warme, lieve vrouw maar zo'n liveshowgedoe is niks voor haar.
Ik ben mijn eigen bananenschil
fleurtje schreef op 01 maart 2008 @ 23:35:

Ik vond dat er totaal geen ontwikkeling zat in Nathalie; niet qua stem en niet qua uiterlijk. Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik haar uiterlijk na drie afleveringen ook al zat was, beetje het Katja Schuurman-effect.

Ik vind haar uiterlijk juist weer erg mooi, echt een lekker wijf plat gezegd.

Verder denk ik dat er ook niet veel te ontwikkelen valt bij haar maar dat vind ik nu juist weer zo leuk aan haar.

Ze is al af en heeft haar eigen stijl.

Je hoort direct dat het Nathalie is, ze heeft iets heel eigens, is beslist geen 13 in een dozijn.

Daar staat echt iets op het podium, iets unieks.

Mij blaast ze helemaal weg i.i.g
fleurtje schreef op 01 maart 2008 @ 23:43:

Wendy van Dijk.... zal maar niet zeggen wat ik thuis riep toen ik haar in die jurk zag...
vertel vertel... X-D
Olijfje_ schreef op 01 maart 2008 @ 23:48:

Pastcy: daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Ze is een hele warme, lieve vrouw maar zo'n liveshowgedoe is niks voor haar.

Om mij hoeft ze het volgende keer ook niet weer te presenteren maar wie dan wel.

Ik vond Chantal ook niks en Tooske ook al niet.

Martijn moet blijven

:cheer2:
Neeeee, dan valt iedereen weer over me heen.
Vinyl, om die quote met jouw motto eronder moet ik echt lachen!
shining schreef op 01 maart 2008 @ 23:23:

[...]

Nee joh, daar zitten heel wat extensions in hoor. Oke, ze heeft dik haar en vol, maar zulk haar..... Nep.

Hahahaha, dat er mensen zijn die denken dat Nathalie echt haar heeft. Naar alle waarschijnlijkheid is haar haar niet meer dan een centimeter lang, je kan toch elke week ook precies zien waar het ingenaaid is? Daar zit geen enkele pluk echt haar bij hoor, als haar haar al langer dan een cm is dan is het op haar hoofd ingevlochten zoals je dat bij ANTM in de metamorfoses zag. Dik en vol van zichzelf is het echt niet in ieder geval, of je moet een hele korte afro ook omschrijven als dik en vol.

Ze heeft toch ook elke week een andere kleur en ander soort haar? De ene week aziatisch haar, de andere week kroes haar, dan weer een week dreads, dan weer synthetische krullen...
Am Yisrael Chai!
Eerlijk gezegd zie ik steeds een Grote Bos Haar (heb niet alle uitzendingen gezien).

~nu bedtijd. Welterusten allemaal!
Helemaal in het begin vroegen ze of het haar eigen haar was, toen zei ze: was het maar waar. Dus!
Ik heb alleen de halve finale en de finale gezien. Die voorrondes zijn alleen maar leedvermaak en slechts daardoor interessant voor de kijkcijfers.

De drie dames die in de halve finale en finale voorkwamen, vind ik alledrie goede zangeressen en goede "performers". Echt talent.

Wat ik triest vind, is dat de heren Ewbank en Van Tijn mogen bepalen welke single de winnende dame (Nikky) mag gaan uitbrengen. Met "Hello World" is weer een eendagsvlieg gecreeerd.

Het failliet van de muziekindustrie in Nederland is inmiddels ruimschoots aangetoond. Toch gaan deze heren bepalen in welke "mal" de winnares gegoten wordt. Die arrogantie gaat me werkelijk te ver. Er is geen platenmaatschappij in Nederland meer die een artiest zelf laat bepalen welke stijl er gekozen wordt. Ze klonen alleen maar succesvolle artiesten om zodoende geld in het laatje te brengen.

Aan de andere kant laten de deelnemers zich wel erg leiden door het concept van het programma. "Ik doe mee en laat mijn eigen muzikale voorkeuren daarmee varen". Heb je dan echt geen eigen mening?

Tegenvoorbeeld: aan de eerste Idols-serie deed ene Roger Peterson mee. Dat kleine ventje met het omgedraaide gezichtshaar.

Hij overleefde op basis van zijn vocale kwaliteiten de voorrondes. Meedoen aan de shows met de laatste 10 betekende echter dat je je muzikale keuzes geheel overgaf aan de mensen achter de schermen. Dan mocht je niet meer zelf bepalen wat voor genre je wilde. En dus stapte Roger, na het bereiken van de laatste 10 op! Schande sprak men er van.

Maar Roger wilde lekker zelf bepalen wat voor muziek hij zou maken. Hij ging verder met Intwine en kon daardoor zelf zijn muzikale toekomst bepalen. Daar waar Idols de kandidaten commercieel uitbuitte, deed Roger dat met Idols! Even publiciteit halen en dan Idols simpelweg de rug toe keren!

Wat mij betreft is hij dus de enige echte onafhankelijke muzikant die Idols ooit gekend heeft. Hij was de enige tot nu toe die die gladjakkers voor paal heeft gezet.

Idols is een gedrocht, zoals de muziekindustrie er wel meer gecreeerd heeft, En daarmee de eigen ondergang...
Pfff wat een commentaar zeg van iedereen. Ik lees les nu de laatste 3 pagina;s en er staat echt alleen maar commentaar in.

Wie zei er nu weer dat Chalene te dun is?? Wat een onzin... Van Wendy nou nog tot daar aan toe, maar Charlene heeft gewoon een ontzttend goed lijf, wat een jaloezie zeg.

Ik was nooit zo fan van Nikki maar denk dat het wel terecht is dat ze gewonnen heeft, wat deed ze het goed!
wendy moet ophouden met haar stopwoordje 'genoten' !!
fleurtje schreef op 01 maart 2008 @ 23:54:

[...]

Neeeee, dan valt iedereen weer over me heen.
Was jij niet degene die altijd zo'n pesthekel heeft aan mensen die dit soort uitspraken doen: Eerst lekker maken en dan niets zeggen? En als jij je ergens niets van aantrekt is het wel het hele forum over je heen krijgen daar kik je juist op! Bovendien krijg je dan altijd toch hulp van je vaste vriendinnetjes!
shilatestad schreef op 02 maart 2008 @ 07:52:

[...]

Was jij niet degene die altijd zo'n pesthekel heeft aan mensen die dit soort uitspraken doen: Eerst lekker maken en dan niets zeggen? En als jij je ergens niets van aantrekt is het wel het hele forum over je heen krijgen daar kik je juist op! Bovendien krijg je dan altijd toch hulp van je vaste vriendinnetjes!
:-O
Vind het echt heel jammer, ik vind Nathalie, veel beter zingen, het nummer hello world deed ze echt veel meer met powerrrr !!!

Ik vind nikki ook niet zo leuk over komen, zeggen ze wel die bos van nathalie is big, maar nikki's haar vind ik overdone en volgens mij heeft ze ook een vet paar neppe wimpers op die ogen,en ik vind het ook niet een leuk gezicht hebben.

Van Nathalie werd ik oprecht vrolijk en ik vind het echt een plaatje van een meis, ze geeft je spirrit !! en natuurlijk een dijk van een stem !!!

Maar zelf denk ik ook dat we meer gaan horen van Nathalie hoor !! die komt er wel !! ;-]
ik vond Nathalie echt vreselijk, dat hele dramatische gezang de hele tijd. Zoals bij eternal flame, mijn nekharen gingen recht overend staan. Van mij had ze er bij live show 2 al uitgemogen en ik vind Nikki ook de terechte winnares, die zingt tenminste in plaats van alleen maar door alle tekst heen te janken.
debbyru schreef op 02 maart 2008 @ 09:50:

ik vond Nathalie echt vreselijk, dat hele dramatische gezang de hele tijd. Zoals bij eternal flame, mijn nekharen gingen recht overend staan. Van mij had ze er bij live show 2 al uitgemogen en ik vind Nikki ook de terechte winnares, die zingt tenminste in plaats van alleen maar door alle tekst heen te janken.
Hmm, nou ik was eigenlijk voor geen voor twee, dus vind mezelf erg objectief, maar ik vond Nikki toch echt veel meer schreeuwen gisteren dan Nathalie.
Ach ik viel in slaap met Step right up en Hello World door mekaar in mijn hoofd. Beiden hetzelfde riedeltje. En hoewel je mag zeggen wat je wilt, en ik ben echt een goth en punkrock liefhebber, het is wel zo'n nummer die je niet meer uit je kop krijgt, en na 1 keer mee kunt zingen, en dat is nu net de bedoeling. Lekker commercieel, een zo groot mogelijk, lees jong mogelijk, publiek weten te raken. Geen ingewikkelde tekst, geen bepaald genre, gewoon lekker knallen. Simpele muziek, geen gedoe. Ik vind het wel slim gekozen. Want hoewel iedere normaal denkende mens van 25plus dit uiteraard zum kotzen vindt, gaat het dalijk wel verkopen, en dat is natuurlijk precies waar dit hele toneelstukje om draait on the end.

Ik vond de finale in die zin wel leuk. Een nummer uit de vorige reeks die ze zelf mochten uitkiezen, een eigen nummer, en het nieuw liedje.

En aan iedereen die denkt dat Uwbank en consorten dit nummer op hun lijf hebben geschreven zo in een weekje tijd. Dream on. Ze trekken gewoon een blik uit de kast. Of nog erger, ze rukken gewoon een deuntje uit de pc. Heb je heel geinige programmaatjes voor. Kind kan de was doen. Stock Aitken en Waterman zijn er multimijonair mee geworden, met hun simpele zielen riedeltjes. Of je er nu van houdt of niet, het blijft wel hangen, tot grote ergenis ja, dat wel ;-)

Nathalie had dit hele circus natuurlijk niet nodig, maar het was wel handig. Als spreekwoordelijke springplank. Zij ís zelf al een marketingproduct. Ik denk dat ze blij mag zijn dat ze geen eerste is geworden. Die meid, die komt er wel. Die ademt muziek en entertainment uit als een tweede natuur. Dat komt helemaal goed!

Nikki, geweldig!

Dat optreden met Trijntje Oosterhuis, die ze met z'n beiden wat mij betreft helemaal wegbliezen.

Een gospeloptreden over David, zo zwaar, zo beladen, en dan toch het hele fucking publiek op je hand krijgen, ga d'r maar aanstaan!

Als je dat kan, dan heb je gewoon talent. Heel Veel Talent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven