Entertainment
alle pijlers
Hoe heet die nederlandse acteur ook nou weer?
zondag 2 maart 2008 om 12:27
Pas geleden was er bij de Wereld draait door een acteur als tafelheer. Mijn zoon zei toen: ''he wat doet "pietje" nou op de tv?"En inderdaad hij leek sprekend op een vriend van mijn man. Het gaat om een beetje stevige acteur met donkerbruin haar, een beetje lang haar. Hij heeft pas in een telefilm gespeeld. De naam van de film weet ik niet meer maar het was iets met aardappels. Nou ja lekker vaag allemaal hopelijk weet iemand het???
zondag 2 maart 2008 om 14:20
zondag 2 maart 2008 om 16:54
JAAAAAAA!!!!
Dat is 'm!!!
Thanks
(las alleen Leo's laatste bericht...)
Maar ik ken 'm dus ook van Lotte, dat keek ik nog een poosje
Maar ah, Amsterdam dus... Ik had 'm dus ook wel in het clubje uit Maastricht geplaatst...
anoniem_43206 wijzigde dit bericht op 02-03-2008 16:57
Reden: te snel...
Reden: te snel...
% gewijzigd
zondag 2 maart 2008 om 17:00
zondag 2 maart 2008 om 18:32
Jij doet productie toch Agent? Of zit ik er naast?
Ik herken het hoor, dat je zo'n acteur helemaal voor je ziet en dan de naam niet meer weet. Ik doe dat dus de hele dag op mijn werk, acteurs verzinnen en meestal weet je het meteen maar soms, met de niet zo heel algemeen bekende is het even zoeken in het geheugen......
Ik herken het hoor, dat je zo'n acteur helemaal voor je ziet en dan de naam niet meer weet. Ik doe dat dus de hele dag op mijn werk, acteurs verzinnen en meestal weet je het meteen maar soms, met de niet zo heel algemeen bekende is het even zoeken in het geheugen......
zondag 2 maart 2008 om 20:09
Agent, zou je mij es willen mailen op vivawen@live.nl? Ik heb een vraag voor je!